Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210209 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1280 Gepost op: mei 25, 2013, 10:49:36 pm »
Ik denk dat velen Patrick (en Francky) zullen bewonderen omdat ze durven opstaan tegen het geldende establishment..."we gaan ze (G5) ??n voor ??n pakken...enkel nog maar ??n te gaan... ;)

Er zullen er ook afhaken, spijtig genoeg...maar afhaken betekent niet "niet weer aansluiten"...als onzen Esssev?? weer start als een tornado in de competitie...wat ik spijtig genoeg vrees dat het niet zal zijn in de huidige kritiekvolle omstandigheden..

Volgens mij wrijft Anderlecht zich nu dik in de handen dat een talentvolle ambitieuze CEO van een "boerenploegske" als Waregem, die hun laten schijten hebben in hun broek, nu zo terechtgewezen wordt zelfs in-house...peize da Vanholsbeeck en Vanderstock hiermee nu dik zitten te lachen na hun diarr??-periode tegen da Essev??-ke die ei zo na "hun" titel afnamen...

Waarom denk je dat bvb Willy in alle talen zwijgt?

Ik wil Anderlecht ook kloppen, maar wel op een sportieve manier en niet via allerlei "constructies" die niets te maken hebben met de realiteit van het voetballandschap.

Stel u voor dat morgen uitlekt dat de voorzitter van Borussia Dortmund zijn ploeg wil verkassen naar Berlijn. Zo wil hij beter gewapend zijn in de strijd tegen de hegemonie van Bayern M?nchen.
Zou dat geen formidabele belediging zijn aan alle supporters die hun ploeg ook in het verlies op een bewonderenswaardige manier blijven steunen ?

Welnu zo heeft PDC ook op onze ziel getrapt. Als dat geen beschadiging is.
Dan spreek ik nog niet van de sympathie die we overal in Begi? hadden. Dat heeft PDC verspeeld. Nu wordt er alleen nog meewarig over onze club met zijn belachelijke CEO gesproken. Als dat geen schade is.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1281 Gepost op: mei 25, 2013, 10:49:55 pm »
ela , ik ben totaal geen voorstander van een voetbalploeg die in handen is van 1 man.

Dus Anderlecht: Vandestock,  Brugge: zonnebank ; Standard: Duchatelet; enz...mogen het wel en onze Decuyper mag dit niet...

Bizar... ???

Enne mag Essev?? het zich nog eens permitteren ook, in uw visie, om het bovenstaande ploegen lastig te maken of is het "in uw mande en zwijgen"...


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1282 Gepost op: mei 25, 2013, 10:56:53 pm »
Laatste post.


Driewerf O E F !!
Hoeven we zelfs niet meer te lezen. 
Wedden dat je onder een andere naam verder leest ??
Op dit forum ben je van mij nog niet af, ik blijf hier mijn mening geven.  Uw reactie is op zijn minst toch een beetje kinderachtig.

Neen ? Wel in plaats van hier al 188 keer hetzelfde te zeggen antwoord dan ten minste op bepaalde mensen hun vragen.  Net zoals 1951 blijf je oostindisch doof als het gaat over :
Ik herhaal :
" had je liever dergelijk kaliber CEO bij Kortrijk of Roeselare gezien bvb ????  Ik heb hem liever in onze rangen eerlijk gezegd dan als tegenstander.


Neen, ik wens geen enkele club zo iemand toe,GEEN ENKELE, zelfs Kortrijk niet.  Het goede dat hij deed, de X bouwen en een Hazard halen, studio Essevee is misschien goed, misschien niet, heb daar geen zich op, vervalt in het niets wat hij nu doet of deed, Decuyper wil jij houden enkel omdat je denkt dat dat de enigste optie is en je bang bent indien er teveel kritiek is dat hij vertrekt, maar iemand die ons al in zijn hoofd verkocht had kun je toch niet meer vertrouwen?  Maar ja, het zijn natuurlijk die persmuskieten die mis waren, Decuyper heeft reeds verteld wat hij wil en dat klopte met wat die journalisten schreven, maar dat WIL jij niet zien, NIET!
De rest van ons bestuur kennende (weinig bereidheid veel centen te investeren, zelfs WN wou en is er zo goed als vanaf) waren we misschien al lang in het bezit van een ander en was er straks geen sprake van voetbal in het regenboogstadion !!

Decuyper wil zelf cavalier seul spelen, heeft o.a. Filip Dhondt buitengewipt,hij wilde alle macht om dan zonder gezonde bemoeienissen van anderen zijn schurkenstreken toe te passen, m.a.w. eventuele kandidaten om mee aan de kar te trekken laat hij toch niet toe, het is beter om verschillende bedrijven en mensen te hebben in een voetbalclub dan 1 zot die zomaar alles kan beslissen, waarom denk je dat ze dit in Duitsland zo toepassen denk je?
We waren misschien... dat zijn geen feiten, feiten zijn een CEO die zijn club in Antwerp voor grof geld en ambitie wilde verkopen, die... sorry, ging voor de 189keer hetzelfde zeggen.
En kom aub niet af dat supporters gaan overnemen.  Stel de vraag aan die 5000 op de markt zondag : leg 1000 ? op tafel om essevee te redden of ga anders weg... Ik verzeker je, binnen het kwartier blijf je nog met een dozijn man over !!
Ik ben oostindisch doof, maar voor te lezen en te schrijven mag je doof zijn, en ik betwijfel of jij iets volledig leest.  We kunnen als supporter natuurlijk niet de volledige werking hebben van de club, dat weet ik dat weet jij, maar het is de bedoeling om een deftige vertegenwoordiging te hebben van de supporters in de raad van bestuur, zoals het in Kv Mechelen is, zoals het in die Duitse clubs bestaat, maar ja in uw geest kan dit niet, omdat jij die supporterscultuur niet omarmt, jij gaat zeker niets geven, ik ken veel mensen die dit wel zouden doen, hoeveel weet ik niet, maar jij ook niet.

Met andere woorden : PDC wil je buiten ?? wel wat dan ??? Je laat hem ALLES verkopen aan ik zeg maar wat Kortrijk ??  Je gaat zelf starten in 4e provinciale ??? 
Ja ik wil hem buiten, omdat hij als CEO enkel maar dacht aan zijn eigen winst, oeps, sorry, dit was de 190ste keer, wat dan?  Zoeken naar mensen,bedrijfsleiders,sponsors met een hart voor Essevee, die gezamelijk die aandelen overnemen, jij laat uitschijnen dat we enkel Decuyper hebben,Decuyper die loog en iedereen bedroog voor de ogen van voetbalminnend Belgie,sorry, ben de tel kwijt?
Het is grappig dat jij nu zegt aan Kortrijk(misschien zijn zij nu zodanig kwaad omdat hij dit wilde doen bij hen, dat zij dit nu willen doen bij ons,maar hoe dan?), hij wilde ons al verkopen en nu wrijf jij mij dit onder de neus,niet normaal.

Wish you good luck. 

Dank u.

Conclusie : er is maar 1 weg : B E L E E F D   B L I J V E N  +  D I A L O O G + H O P E N !!
Christelijk opgevoed in de jaren stillekes zeker? Bang van de boze God die ons zal straffen wanneer we in zonde leven, wel, dan moet jij toch weten dat Decuyper de zondaar is en niet God.
Zoeken naar mensen die Decuyper zijn aandelen willen kopen voor in Waregem met het stamnummer in Waregem te blijven, aandelenstructuur veranderen(meer aandelen aanbieden) dat er ook een delegatie is van supporters en stad Waregem en hopen.

Misschien kunnen mensen die hun abo nu al niet willen verlengen hun nrs. al doorgeven aan het secretariaat, dan kunnen mooie plaatsen al ingenomen worden door anderen die wel helder kunnen nadenken ??

Al eens gesproken met de mensen die werken bij Essevee?  Met zo'n baas vrezen zij ook voor hun job, ik ken al tenminste 1 persoon die nu werkt bij Essevee die naarstig aan het zoeken is naar een andere job.  Moest onze CEO die praktijken niet hebben gedaan, dan was de vraag naar abbo's nog nooit zo groot geweest, de mensen die nu helder denken wachten af en hopen dat Decuyper vertrekt, vertrekt hij niet dan zullen er ofwel veel lege plekken zijn in Waregem of alsnog veel lege plekken in Antwerp, wie weet?
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2013, 11:03:30 pm door mogul »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1283 Gepost op: mei 25, 2013, 10:57:15 pm »
ela , ik ben totaal geen voorstander van een voetbalploeg die in handen is van 1 man.

Dus Anderlecht: Vandestock,  Brugge: zonnebank ; Standard: Duchatelet; enz...mogen het wel en onze Decuyper mag dit niet...

Bizar... ???

Enne mag Essev?? het zich nog eens permitteren ook, in uw visie, om het bovenstaande ploegen lastig te maken of is het "in uw mande en zwijgen"...

Hij zegt toch niet dat hij dat bij andere clubs wel goed vindt, hij zegt letterlijk 'ela , ik ben totaal geen voorstander van een voetbalploeg die in handen is van 1 man.' Ik geef het op, blijkbaar is PDC voor Ela een heilige die nooit iets verkeerd zal kunnen doen...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1284 Gepost op: mei 25, 2013, 11:02:14 pm »
ela, natuurlijk mogen we de bovenstaande ploegen lastig valllen. en tussen haakjes anderl is niet in handen van vandenstock...En denkt ge nu echt dat alle succes te wijten is aan decuyper. man man man..
bv 1 u voor het aflopen van de transferperiode heeft hij nog geleurd met malanda.
Had hij dury niet gehad stond hij nergens. Hij heeft veel geluk gehad dat vele faktoren mooi in een geheel vielen.

En ik blijf erbij,  Een ploeg in handen van 1 man werkt niet. vb duchatelet laat gewoon stvv stikken
moet ik nog zo een eindje doorgaan?


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1285 Gepost op: mei 25, 2013, 11:07:05 pm »
Had hij dury niet gehad stond hij nergens.

Daar ga ik mee akkoord.

Maar ik heb wel, daarmee aansluitend, een tweeledige vraag:

1. wie betaalt Dury zijn zeer riant loon?

2. wie zal volgend jaar in Chelsea Morinho zijn exuberant loon betalen?


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1286 Gepost op: mei 25, 2013, 11:08:04 pm »
Een vraag voor Ela, hoeveel keer ben jij dit jaar in het Regenboogstadion geweest? Hoeveel uitmatchen heb jij live gezien?  Hoeveel keer ben jij het jaar daarvoor geweest? Juist uit nieuwsgierigheid?

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1287 Gepost op: mei 25, 2013, 11:08:56 pm »
Neem gerust van mij aan : gaan in engeland alle oliepatriarchen en sjeiks weg of vallen morgen dood hebben ze daar in het voetbal een GIGANTISCH PROBLEEM EN SPAT ALLES LIJK EEN LUCHTBEL UIT ELKAAR.
Denkt ge dat het zomaar toevallig is dat duitsland zo een grote toppen scheert in het europees voetbal? ONMOGELIJK dat daar 1MAN 1 PLOEG IN HANDEN HEEFT EN GELUKKIG MAAR_

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1288 Gepost op: mei 25, 2013, 11:09:31 pm »
Een vraag voor Ela, hoeveel keer ben jij dit jaar in het Regenboogstadion geweest? Hoeveel uitmatchen heb jij live gezien?  Hoeveel keer ben jij het jaar daarvoor geweest? Juist uit nieuwsgierigheid?

Ik snap de relevantie van deze vraag niet, sorry.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1289 Gepost op: mei 25, 2013, 11:11:10 pm »
Neem gerust van mij aan : gaan in engeland alle oliepatriarchen en sjeiks weg of vallen morgen dood hebben ze daar in het voetbal een GIGANTISCH PROBLEEM EN SPAT ALLES LIJK EEN LUCHTBEL UIT ELKAAR.
Denkt ge dat het zomaar toevallig is dat duitsland zo een grote toppen scheert in het europees voetbal? ONMOGELIJK dat daar 1MAN 1 PLOEG IN HANDEN HEEFT EN GELUKKIG MAAR_

Ok?, stort dan maar maandag minimum 1.000 EUR op Willem zijn rekening...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1290 Gepost op: mei 25, 2013, 11:17:03 pm »
ela is dat uw verdediging? zwakker kan niet. waar blijft u tegenargumentatie?
WEG MET DIE ZONNEKONING , WA PEIST DIENE WEL. ik ben niet voor niets al 45 jaar supporter.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1291 Gepost op: mei 25, 2013, 11:19:09 pm »
Ela... het is allemaal zo simpel, op het forum de boel op stelten zetten. Telkens weer dezelfde zever posten en dat 'aureooltje' boven uw heilige hangen.
Benieuwd of je deze 'discussie' (alhoewel, what's in a...) ook zou voeren, als supporters onder elkaar, in de kantine...???
 
-SVZW Forever-

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1292 Gepost op: mei 25, 2013, 11:22:06 pm »
ela is dat uw verdediging? zwakker kan niet. waar blijft u tegenargumentatie?

Wat zou ik moeten zeggen, essev??12345, als tegenargumentatie:

Decuyper in de hoogste boom

Moge Decuyper voor eeuwig branden in de hel

Decuyper is een krapuul

of moet ik zeggen

Dank U wel, Patrick, dat je ons dit schitterend seizoen gegeven hebt

Bedankt voor het vice-kampioenschap.


Wat kies ik? 1234 of 5?


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1293 Gepost op: mei 25, 2013, 11:25:26 pm »
ela is dat uw verdediging? zwakker kan niet. waar blijft u tegenargumentatie?

Wat zou ik moeten zeggen, essev??12345, als tegenargumentatie:

Decuyper in de hoogste boom

Moge Decuyper voor eeuwig branden in de hel

Decuyper is een krapuul

of moet ik zeggen

Dank U wel, Patrick, dat je ons dit schitterend seizoen gegeven hebt

Bedankt voor het vice-kampioenschap.


Wat kies ik? 1234 of 5?

Decuyper heeft amper iets gedaan op puur sportief gebied hoor. Enkel Hazard gehaald. Maar de rest is toch niet dankzij hem me dunkt.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1294 Gepost op: mei 25, 2013, 11:26:53 pm »
Ela... het is allemaal zo simpel, op het forum de boel op stelten zetten. Telkens weer dezelfde zever posten en dat 'aureooltje' boven uw heilige hangen.
Benieuwd of je deze 'discussie' (alhoewel, what's in a...) ook zou voeren, als supporters onder elkaar, in de kantine...???

Ach ja, als de rede het niet meer haalt, dan stel je voor om het in de kantine maar eens te "bespreken"...

Jij wil dus echt een uniforme aanpak hier en allemaal samen in koor Decuyper aan de galg wensen...

En mensen met een tegenspraak, een pak slaag op hun bakkes geven waarop je doelt, vermoed ik...


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1295 Gepost op: mei 25, 2013, 11:28:40 pm »
Enkel Hazard gehaald.
en betaald

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1296 Gepost op: mei 25, 2013, 11:29:33 pm »
ah spelen we nu de man?  DIT succues is NIET te wijten aan de zot decuyper, zeker niet. Mssn wel zijn steentje toe bijgedragen maar sportief nul komma nul...Kijk naar vorig seizoen waar hij met veel poeha onze kalezich heeft binnengehaald en dan rook hij al het grote geld door zich in te laten met lemic en consoorten... gelukkig heeft naessens toen ingegrepen of we zaten DOOR DE CUYPER IN 2DE KLASSE of zijt ge dat al vergeten mssn . IK NIET...


ps : gaan we als supporters zomaar alles over ons heen laten gaan?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1297 Gepost op: mei 25, 2013, 11:30:15 pm »
Enkel Hazard gehaald.
en betaald

Dat is toch zijn taak als voorzitter zeker? Dit zijn echt zwakke argumenten. Hij betaalt... Ooit gehoord van een takenpakket???

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1298 Gepost op: mei 25, 2013, 11:31:51 pm »
Dat is toch zijn taak als voorzitter zeker? Dit zijn echt zwakke argumenten. Hij betaalt... Ooit gehoord van een takenpakket???

En hoort bij dit takenpakket ook "opgehangen te worden aan de hoogste boom" en "voor eeuwig in de hel te mogen branden"?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1299 Gepost op: mei 25, 2013, 11:33:37 pm »
Dat is toch zijn taak als voorzitter zeker? Dit zijn echt zwakke argumenten. Hij betaalt... Ooit gehoord van een takenpakket???

En hoort bij dit takenpakket ook "opgehangen te worden aan de hoogste boom" en "voor eeuwig in de hel te mogen branden"?

Neen, heb je mij niet weten zeggen. Maar uw argumentatie lijkt gewoon nergens naar. Ik vind het ook niet kunnen wat Decuyper gedaan heeft. En ik kan argumenteren waarom, maar die argumenten zijn al genoeg bovengehaald..