Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210209 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1300 Gepost op: mei 25, 2013, 11:36:36 pm »
Ela, alstublieft, stop ermee. Ik vind het echt walgelijk wat jij doet.
PDC wou het met heel onze ploeg en geschiedenis afbollen naar Antwerpen. Dat jij die mens hier zo zit op te hemelen, vind ik echt degoutant. Jij kent niets van clubliefde, niets! Alstublieft, vertrek. Mijn Essevee-hart bloedt, en jij blijft maar in die wonde koteren!

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1301 Gepost op: mei 25, 2013, 11:40:15 pm »
ela is dat uw verdediging : ophangen in hoogste boom en blabla bla.
Neen we zeggen dat zeker niet. We proberen toch op dit forum op een deftige manier te discuteren of niet soms maar jij , spartelt als een duiveltje in een wijwatervat als je in het nauw gedreven wordt.
 

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1302 Gepost op: mei 25, 2013, 11:44:06 pm »
Ela, alstublieft, stop ermee. Ik vind het echt walgelijk wat jij doet.
PDC wou het met heel onze ploeg en geschiedenis afbollen naar Antwerpen. Dat jij die mens hier zo zit op te hemelen, vind ik echt degoutant. Jij kent niets van clubliefde, niets! Alstublieft, vertrek. Mijn Essevee-hart bloedt, en jij blijft maar in die wonde koteren!

Dus je wilt eigenlijk dat het ganse forum hier in koor roept: "Decuyper buiten"

En elke tegenspraak wordt verdacht van gebrek aan clubliefde voor Waregem....wat eigenlijk wel in mijn geval gewoon abberant is....

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1303 Gepost op: mei 25, 2013, 11:45:07 pm »
iedereen had zijn bijdrage tot dit succes
van het eerste woord bij de fusie
langs Fred D die ons promotie schenkt tegen Hamme
langs de sfeermakers in vak X
tot de organisator en financierder van zondag

Vanaf maandag is het allemaal enen zijn fout...
noppe
daar ga ik ni mee akkoord
ge wint samen en ge verliest samen
ook fout van Willy, Kurt, PDC, BDW....
ma der word maar enen afgebroken
enen die mee werkte aan het succes van onze Club
en dat mijne heren is ni fair, sorry

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1304 Gepost op: mei 25, 2013, 11:45:22 pm »
ela is dat uw verdediging : ophangen in hoogste boom en blabla bla.
Neen we zeggen dat zeker niet.

Moet ik echt de citaten weer gaan zoeken en bovenhalen? Beter niet zeker....

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1305 Gepost op: mei 25, 2013, 11:46:48 pm »
Let maar op dat uwe pooier, Patje DC,  niet eerder "op sterven na failliet" is.

Bij deze ook even overmaken, dat ik ook voor jullie hoop dat de Zonnekoning jullie club mag verlaten.

Het zal wel zijn zijn dat je dat hoopt  ;D ;D ;D

Sorry, mijn boodschap was aan de Zulte-Waregemsupportersgericht. Speciaal voor u hoop ik dat je volgend seizoen naar de nieuwe club SportVereniging Zonnepaneel Wielsbeke, met thuisbasis in Rupelmonde, mag gaan kijken

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1306 Gepost op: mei 25, 2013, 11:48:16 pm »
ja maar het is toch hij die cavalier seul speelt zonder medeweten van NIEMAND dacht ik toch.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1307 Gepost op: mei 25, 2013, 11:50:10 pm »
ja maar het is toch hij die cavalier seul speelt zonder medeweten van NIEMAND dacht ik toch.
idd
omda ze hem toelieten cavalier seul te zijn

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1308 Gepost op: mei 25, 2013, 11:54:34 pm »
Ela... het is allemaal zo simpel, op het forum de boel op stelten zetten. Telkens weer dezelfde zever posten en dat 'aureooltje' boven uw heilige hangen.
Benieuwd of je deze 'discussie' (alhoewel, what's in a...) ook zou voeren, als supporters onder elkaar, in de kantine...???

Ach ja, als de rede het niet meer haalt, dan stel je voor om het in de kantine maar eens te "bespreken"...

Jij wil dus echt een uniforme aanpak hier en allemaal samen in koor Decuyper aan de galg wensen...

En mensen met een tegenspraak, een pak slaag op hun bakkes geven waarop je doelt, vermoed ik...



Nee. Daar doel 'k helemaal niet op. Zo laag val 'k niet.
Maar gewoon es je (absurde) argumenten, tussen pot en pint, in het stadion zelf verkondigen...Ben er gerust in dat je heel snel je kar zal mogen keren.
Want "daar" zit de emotie, ela. Daar worden v??l van de gevoelens gedeeld.
En DAAR zit ons STAMNUMMER. En ONS essevee.
-SVZW Forever-

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1309 Gepost op: mei 25, 2013, 11:55:19 pm »
Sorry, mijn boodschap was aan de Zulte-Waregemsupportersgericht. Speciaal voor u hoop ik dat je volgend seizoen naar de nieuwe club SportVereniging Zonnepaneel Wielsbeke, met thuisbasis in Rupelmonde, mag gaan kijken

Dit bedoel ik nu met het feit dat Essev??, dankzij het harde spel van Decuyper, niet meer als een kneusje wordt gezien maar er ontzag is , zoals onze vriend kakamanos bewijst...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1310 Gepost op: mei 25, 2013, 11:57:12 pm »
Nee. Daar doel 'k helemaal niet op. Zo laag val 'k niet.
Maar gewoon es je (absurde) argumenten, tussen pot en pint, in het stadion zelf verkondigen...Ben er gerust in dat je heel snel je kar zal mogen keren.
Want "daar" zit de emotie, ela. Daar worden v??l van de gevoelens gedeeld.
En DAAR zit ons STAMNUMMER. En ONS essevee.

Daar ben ik steeds bereid toe...uiteraard..

En als patrick zou in de buurt zijn, zelfde boodschap?

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1311 Gepost op: mei 26, 2013, 12:00:52 am »
Sorry, mijn boodschap was aan de Zulte-Waregemsupportersgericht. Speciaal voor u hoop ik dat je volgend seizoen naar de nieuwe club SportVereniging Zonnepaneel Wielsbeke, met thuisbasis in Rupelmonde, mag gaan kijken

Dit bedoel ik nu met het feit dat Essev??, dankzij het harde spel van Decuyper, niet meer als een kneusje wordt gezien maar er ontzag is , zoals onze vriend kakamanos bewijst...

Proficiat kleuter
Een post verknipt en een kaka-grapje in 1 post.Volgend jaar naar het eerste leerjaar ?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1312 Gepost op: mei 26, 2013, 12:01:23 am »
Nee. Daar doel 'k helemaal niet op. Zo laag val 'k niet.
Maar gewoon es je (absurde) argumenten, tussen pot en pint, in het stadion zelf verkondigen...Ben er gerust in dat je heel snel je kar zal mogen keren.
Want "daar" zit de emotie, ela. Daar worden v??l van de gevoelens gedeeld.
En DAAR zit ons STAMNUMMER. En ONS essevee.

Daar ben ik steeds bereid toe...uiteraard..

En als patrick zou in de buurt zijn, zelfde boodschap?

Zelfde boodschap.
-SVZW Forever-

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1313 Gepost op: mei 26, 2013, 12:03:00 am »
ontzag voor onze essevee en decuyper? laat mij nie lachen.. Overal waar ik kom en weten dat ik een ferfente supporter ben, lachen mij vierkant uit en reageren met totaal ongeloof. Waar haalt ge het voor zo een uitspraken te doen. tja ons imago van goed gestruktureerde en sympathieke club is gewoonweg naar de kl.ten. De zonnekoning heeft nog veel werk vr de schade, door hem veroorzaakt, te herstellen

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1314 Gepost op: mei 26, 2013, 12:03:41 am »
een kaka-grapje in 1 post.

excuseer me echt om die "l" te vergeten...dit was echt NIET mijn bedoeling...Sorry Kaklamanos..

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1315 Gepost op: mei 26, 2013, 12:04:25 am »
Sorry, mijn boodschap was aan de Zulte-Waregemsupportersgericht. Speciaal voor u hoop ik dat je volgend seizoen naar de nieuwe club SportVereniging Zonnepaneel Wielsbeke, met thuisbasis in Rupelmonde, mag gaan kijken

Dit bedoel ik nu met het feit dat Essev??, dankzij het harde spel van Decuyper, niet meer als een kneusje wordt gezien maar er ontzag is , zoals onze vriend kakamanos bewijst...

Kaklamanos zijn reactie valt onder de categorie 'dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe'.
Je doolt, ela.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1316 Gepost op: mei 26, 2013, 12:11:42 am »
Ela... het is allemaal zo simpel, op het forum de boel op stelten zetten. Telkens weer dezelfde zever posten en dat 'aureooltje' boven uw heilige hangen.
Benieuwd of je deze 'discussie' (alhoewel, what's in a...) ook zou voeren, als supporters onder elkaar, in de kantine...???

Ach ja, als de rede het niet meer haalt, dan stel je voor om het in de kantine maar eens te "bespreken"...

Jij wil dus echt een uniforme aanpak hier en allemaal samen in koor Decuyper aan de galg wensen...

En mensen met een tegenspraak, een pak slaag op hun bakkes geven waarop je doelt, vermoed ik...
Hoe zouden we op uw bakkes slaan, ge weet de kantine waarschijnlijk niet liggen.  Wij slaan niet op mensen beste SPORTVRIEND, nog eens de vraag, hoeveel keer ben je al in het regenboogstadion geweest?  Dit is relevant, want wij die wel iedere week er staan zijn in SCHOCK door wat Decuyper ons aandoet, jij, die hier iedereen op stang jaagt, buiten Pierre en 2460, en het doet u ook plezier, bent in opperste bewondering voor Decuyper.  Mag ik dat vreemd vinden?

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1317 Gepost op: mei 26, 2013, 12:13:57 am »
omdatie het een enorm achterbakse zet vindt

Welke "zet" bedoel je precies?

Willy stil
omdat ie het wist en akkoord gaat met de economische analyse en nood tot schaalvergroting?
Zaten woensdag alleszins gezellig te keuvelen in Peerdeke: WN, PDC en CB.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1318 Gepost op: mei 26, 2013, 12:17:28 am »
hoeveel keer ben je al in het regenboogstadion geweest? 

als je het mag plezieren, mogul, ik heb er nog op gespeeld...

en schijt nu maar verder Decuyper uit, waar je zelfs goed in bent...

en als je klaar bent met je razernij, mogul, ga dan maar jouw abonnement kopen om Essev?? hopelijk weer een PO1 te laten meemaken...

 ;)

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1319 Gepost op: mei 26, 2013, 12:25:01 am »
Ela, waarom heb je hier nog niet op geantwoord?

"Stel u voor dat morgen uitlekt dat de voorzitter van Borussia Dortmund zijn ploeg wil verkassen naar Berlijn. Zo wil hij beter gewapend zijn in de strijd tegen de hegemonie van Bayern M?nchen.
Zou dat geen formidabele belediging zijn aan alle supporters die hun ploeg ook in het verlies op een bewonderenswaardige manier blijven steunen ?

Welnu zo heeft PDC ook op onze ziel getrapt. Als dat geen beschadiging is.
Dan spreek ik nog niet van de sympathie die we overal in Begi? hadden. Dat heeft PDC verspeeld. Nu wordt er alleen nog meewarig over onze club met zijn belachelijke CEO gesproken. Als dat geen schade is."