Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210213 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1320 Gepost op: mei 26, 2013, 12:30:34 am »
Ela, waarom heb je hier nog niet op geantwoord?

Dan spreek ik nog niet van de sympathie die we overal in Begi? hadden. Dat heeft PDC verspeeld. Nu wordt er alleen nog meewarig over onze club met zijn belachelijke CEO gesproken. Als dat geen schade is."

Willem, wil je echt sympathie van iedereen in Belgie? Is dit echt jouw eindobjectief?

Ik heb liever dat ze in hun broek schijten voor ons ipv ons te aaien...

Ik peize dat Vandestock Vanholsbeeck vandaag eens bij hem geroepen heeft om te vragen: "Dien Decuyper had bijna een satellietclub voor da ploegske die ons in ons broek heeft laten schijten, wat is uw plan, Herman?"

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1321 Gepost op: mei 26, 2013, 12:32:05 am »
Ela, waarom heb je hier nog niet op geantwoord?

Dan spreek ik nog niet van de sympathie die we overal in Begi? hadden. Dat heeft PDC verspeeld. Nu wordt er alleen nog meewarig over onze club met zijn belachelijke CEO gesproken. Als dat geen schade is."

Willem, wil je echt sympathie van iedereen in Belgie? Is dit echt jouw eindobjectief?

Ik heb liever dat ze in hun broek schijten voor ons ipv ons te aaien...

Ik peize dat Vandestock Vanholsbeeck vandaag eens bij hem geroepen heeft om te vragen: "Dien Decuyper had bijna een satellietclub voor da ploegske die ons in ons broek heeft laten schijten, wat is uw plan, Herman?"

Ik denk echt dat RSCA bang is van een ploeg die een tweedeklasser als satellietclub heeft...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1322 Gepost op: mei 26, 2013, 12:33:11 am »
Ik denk echt dat RSCA bang is van een ploeg die een tweedeklasser als satellietclub heeft...

Ik denk het ook, ik ga volledig akoord met U... ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.682
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1323 Gepost op: mei 26, 2013, 12:33:19 am »
hoeveel keer ben je al in het regenboogstadion geweest? 

als je het mag plezieren, mogul, ik heb er nog op gespeeld...

en schijt nu maar verder Decuyper uit, waar je zelfs goed in bent...

en als je klaar bent met je razernij, mogul, ga dan maar jouw abonnement kopen om Essev?? hopelijk weer een PO1 te laten meemaken...

 ;)
Op gespeeld,wedden bedoel je??  Neen, serieus, proficiat, en voelde je je trots, op het heilige gras dat uw oom,vader,neef,achterneef of oppergod zomaar zou verlaten of Oostende er laten op spelen??
Heel Belgie schijt Decuyper uit, je moet mij daar persoonlijk niet op pakken, waarom zou ik dit toch doen?
Ik wil het niet herhalen maar moet het nu toch weer doen, ik koop geen abbo meer zolang Decuyper hier zit(ik ben 38 jaar fan,vanaf mij 16de een abbo,heel veel meegemaakt, als je de geschiedenis van KSV Waregem en Essevee Zulte Waregem kent)dus ge doet dit niet zomaar e, geen abbo kopen of niet meer gaan na 38 jaar.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1324 Gepost op: mei 26, 2013, 12:33:50 am »
Ik denk echt dat RSCA bang is van een ploeg die een tweedeklasser als satellietclub heeft...

Ik denk het ook, ik ga volledig akoord met U... ;)

Khoop dat er bij u evenveel sarcasme inzat als bij mij :)

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1325 Gepost op: mei 26, 2013, 12:35:52 am »
Ik denk echt dat RSCA bang is van een ploeg die een tweedeklasser als satellietclub heeft...

Ik denk het ook, ik ga volledig akoord met U... ;)

Khoop dat er bij u evenveel sarcasme inzat als bij mij :)

Neen, ik ben gewoon akkoord met U en ben blij daarvoor... ;D ;)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1326 Gepost op: mei 26, 2013, 12:37:25 am »
Ik denk echt dat RSCA bang is van een ploeg die een tweedeklasser als satellietclub heeft...

Ik denk het ook, ik ga volledig akoord met U... ;)

Khoop dat er bij u evenveel sarcasme inzat als bij mij :)

Neen, ik ben gewoon akkoord met U en ben blij daarvoor... ;D ;)

Anderlecht maakt zich volgend jaar geen zorgen over Zulte Waregem hoor..

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1327 Gepost op: mei 26, 2013, 12:40:20 am »
Citaat
Op gespeeld,wedden bedoel je?? 

Echt op gespeeld, mogul, niet op gewed...

Citaat
ik ben 38 jaar fan

Ik ben 40 jaar fan van Waregem, mogul, maar all?? da speelt geen rol h?...enkel twee jaarkes meer... ;)
« Laatst bewerkt op: mei 26, 2013, 12:43:41 am door ela »

Offline Flanders

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1328 Gepost op: mei 26, 2013, 12:41:47 am »
Nog niet bij stil gestaan dat enkel de zogenaamde top 5 hier wel bij varen?  De ploegen die gesteund worden door de pers?  Een nieuwe dreiging vr de vetpotten eventjes in de problemen brengen. En de pers is ook altijd op zoek om BDW onderuit te halen. Ik beweer niet dat Dc geen stommiteiten beging, mr alle wilde verhalen komen hen wel allemaal goed uit. 
We zouden beter onze steun tonen aan de staf en de ploeg ipv hier elkaar af te maken.  We kunnen voorlopig nie veel meer doen dan ondergaan en afwachten...  Mijn hoop ligt bij Dury, als die terug is zal er mschn meer klaarheid zijn.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1329 Gepost op: mei 26, 2013, 12:41:57 am »
Anderlecht maakt zich volgend jaar geen zorgen over Zulte Waregem hoor..

Als Decuyper weggaat niet...

Maar als hij blijft, ondanks alle pesterijen, dan ben ik het nog niet zo zeker, bullseye....

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1330 Gepost op: mei 26, 2013, 12:42:54 am »
Ela, waarom heb je hier nog niet op geantwoord?

Dan spreek ik nog niet van de sympathie die we overal in Begi? hadden. Dat heeft PDC verspeeld. Nu wordt er alleen nog meewarig over onze club met zijn belachelijke CEO gesproken. Als dat geen schade is."

Willem, wil je echt sympathie van iedereen in Belgie? Is dit echt jouw eindobjectief?

Ik heb liever dat ze in hun broek schijten voor ons ipv ons te aaien...

Ik peize dat Vandestock Vanholsbeeck vandaag eens bij hem geroepen heeft om te vragen: "Dien Decuyper had bijna een satellietclub voor da ploegske die ons in ons broek heeft laten schijten, wat is uw plan, Herman?"

http://youtu.be/HQfzwFloVqA

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1331 Gepost op: mei 26, 2013, 12:45:28 am »
Anderlecht maakt zich volgend jaar geen zorgen over Zulte Waregem hoor..

Als Decuyper weggaat niet...

Maar als hij blijft, ondanks alle pesterijen, dan ben ik het nog niet zo zeker, bullseye....

Ik geef het op

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1332 Gepost op: mei 26, 2013, 12:47:22 am »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1333 Gepost op: mei 26, 2013, 12:48:47 am »
Nog niet bij stil gestaan dat enkel de zogenaamde top 5 hier wel bij varen?  De ploegen die gesteund worden door de pers?

Dat is de kern van de zaak! Daaarom zijn ze zo bang van Patrick!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1334 Gepost op: mei 26, 2013, 12:49:01 am »
Ik geef het op

waarom?

Wel leg mij dan eens uit waarom RSCA voor het seizoen bang moet zijn van Zulte Waregem?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1335 Gepost op: mei 26, 2013, 12:51:12 am »
Wel leg mij dan eens uit waarom RSCA voor het seizoen bang moet zijn van Zulte Waregem?

Voor dezelfde reden als vorig seizoen....als Patrick Decuyper tenminste de ploeg kan samenhouden en de steun van de supporters krijgt!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1336 Gepost op: mei 26, 2013, 12:51:42 am »
Wel leg mij dan eens uit waarom RSCA voor het seizoen bang moet zijn van Zulte Waregem?

Voor dezelfde reden als vorig seizoen....als Patrick Decuyper tenminste de ploeg kan samenhouden en de steun van de supporters krijgt!

Niemand hield rekening met SVZW voor het seizoen hoor...

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1337 Gepost op: mei 26, 2013, 12:51:58 am »
Anderlecht maakt zich volgend jaar geen zorgen over Zulte Waregem hoor..

Als Decuyper weggaat niet...

Maar als hij blijft, ondanks alle pesterijen, dan ben ik het nog niet zo zeker, bullseye....

Ela, nu draai je de rollen toch wel om h?.
Wij pesten PDC niet, hij heeft wel plannen gemaakt zonder rekening te houden met supporters. Hij heeft wel onze club willen verkopen h?.

Vind je dat dan niet erg dat iemand die 38 jaar supporter is, zegt dat hij volgend jaar geen abonnement meer koopt ? Daarvoor moet je verschrikkelijk op diene mens zijn ziel getrapt hebben. Welnu ik vind dat vreselijk.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1338 Gepost op: mei 26, 2013, 07:20:18 am »
Een ander DOEMscenario.

Door de onaflatende steun die PDC hier ervaart komt hij tot de conclusie dat hij een fout heeft gemaakt en komt tot de conclusie dat hij beter doet wat hier door een aantal mensen, die ik naderhand wel grote lichten zal noemen maar nu nog niet, gesuggereerd wordt.
Kent hij daar toevallig wat mensen met een firma, laat ze ons G noemen voor alle gemak, waarmee hij al enkele malen samen zat voor een hoger doel en die nog wel wat centen over hebben die ze zouden gebruiken om onze buren wat bij te staan.
De familie DG heeft ondertussen begrepen dat ze hun aandelen best nog wat bijhouden en tijdens een statutaire vergadering wordt alles netjes stil gehouden... Totdaar iedereen gelukkig langs den overkant....

Hij neemt dus contact op met deze mensen. En ze komen tot een overeenkomst.
Iedereen met paardenbril op hier op korte termijn super blij.
De duivel is verdreven.
We drinken een glas pissen een plas en alles bleef zoals het was.
De maanden gaan voorbij.
PDC is weg ... Sommigen leven hier nog altijd in de waan dat het beter is zo...
Maar het spook waart nog steeds rond want hoe meer men er over denkt hoe meer men tot de conclusie komt dat een fusie er toch ooit zal (moeten) komen

Ondertussen zitten andere mensen dan PDC met een pak aandelen opgezadeld.
En misschien zijn die minder SVZW minded dan de vorige eigenaar van deze aandelen....

En dan komt de kat op de koord...
Dan staan wij voor de Apocalyps...
Dan staan wij op de tweede rij...

Met andere woorden.
Op dit ogenblik is er 1 iemand die ooit voor ons heeft gekozen.
Met een duidelijk doel voor ogen.
Ik wil op lange termijn deel uitmaken van dat doel.
Ik nodig jullie uit het zelfde doen.
En verder te kijken dan jullie neus lang is.

Beste mensen, jullie die menen de waarheid in pacht te hebben en toch zo graag onrust aanwakkeren
Een stamnummer doet er niet toe.
Een stamnummer is enkel belangrijk als je geen palmares hebt waar je kan op terug vallen.
Als dat nummer het enige is waar je fier kan op zijn omdat het langer bestaat dan het gemiddelde...

Voetbal is emotie.
Voetbal beleef je niet door naar een nummer te kijken.
Voetbal beleef je door u te vereenzelvigen met een groep.


MIJN VOORSTEL VOOR DE MENSEN DIE NIET MEER DOOR EENZELFDE DEUR KUNNEN MET PDC.
Er is 1 bedrag die gekend is. 1miljoen euro. Dat is 100keer 10000 euro. of 1000 keer 1000 euro
De mensen die het allemaal beter weten, op PDC willen kakken, degenen dus die de waarheid in pacht hebben.
VERENIGT U
Open een gemeenschappelijke bankrekening, neem KVO over en bewijs het ongelijk van mezelf en de andere PDC-believers.
Bewijs dat jullie slimmer zijn!!!!

Voor de rest hoop ik dat alles wat kan kalmeren en in zijn context kan geplaatst worden en alle insinuaties, verdachtmakingen, fictieve informatie en halve waarheden stilaan wat kunnen afnemen en dat we ons volgend seizoen wat beginnen voor te bereiden... en onze energie daar op concentreren zal gene kwaad kunnen.




"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1339 Gepost op: mei 26, 2013, 07:50:49 am »
Een ander DOEMscenario.

Door de onaflatende steun die PDC hier ervaart komt hij tot de conclusie dat hij een fout heeft gemaakt en komt tot de conclusie dat hij beter doet wat hier door een aantal mensen, die ik naderhand wel grote lichten zal noemen maar nu nog niet, gesuggereerd wordt.
Kent hij daar toevallig wat mensen met een firma, laat ze ons G noemen voor alle gemak, waarmee hij al enkele malen samen zat voor een hoger doel en die nog wel wat centen over hebben die ze zouden gebruiken om onze buren wat bij te staan.
De familie DG heeft ondertussen begrepen dat ze hun aandelen best nog wat bijhouden en tijdens een statutaire vergadering wordt alles netjes stil gehouden... Totdaar iedereen gelukkig langs den overkant....

Hij neemt dus contact op met deze mensen. En ze komen tot een overeenkomst.
Iedereen met paardenbril op hier op korte termijn super blij.
De duivel is verdreven.
We drinken een glas pissen een plas en alles bleef zoals het was.
De maanden gaan voorbij.
PDC is weg ... Sommigen leven hier nog altijd in de waan dat het beter is zo...
Maar het spook waart nog steeds rond want hoe meer men er over denkt hoe meer men tot de conclusie komt dat een fusie er toch ooit zal (moeten) komen

Ondertussen zitten andere mensen dan PDC met een pak aandelen opgezadeld.
En misschien zijn die minder SVZW minded dan de vorige eigenaar van deze aandelen....

En dan komt de kat op de koord...
Dan staan wij voor de Apocalyps...
Dan staan wij op de tweede rij...

Met andere woorden.
Op dit ogenblik is er 1 iemand die ooit voor ons heeft gekozen.
Met een duidelijk doel voor ogen.
Ik wil op lange termijn deel uitmaken van dat doel.
Ik nodig jullie uit het zelfde doen.
En verder te kijken dan jullie neus lang is.

Beste mensen, jullie die menen de waarheid in pacht te hebben en toch zo graag onrust aanwakkeren
Een stamnummer doet er niet toe.
Een stamnummer is enkel belangrijk als je geen palmares hebt waar je kan op terug vallen.
Als dat nummer het enige is waar je fier kan op zijn omdat het langer bestaat dan het gemiddelde...

Voetbal is emotie.
Voetbal beleef je niet door naar een nummer te kijken.
Voetbal beleef je door u te vereenzelvigen met een groep.


MIJN VOORSTEL VOOR DE MENSEN DIE NIET MEER DOOR EENZELFDE DEUR KUNNEN MET PDC.
Er is 1 bedrag die gekend is. 1miljoen euro. Dat is 100keer 10000 euro. of 1000 keer 1000 euro
De mensen die het allemaal beter weten, op PDC willen kakken, degenen dus die de waarheid in pacht hebben.
VERENIGT U
Open een gemeenschappelijke bankrekening, neem KVO over en bewijs het ongelijk van mezelf en de andere PDC-believers.
Bewijs dat jullie slimmer zijn!!!!

Voor de rest hoop ik dat alles wat kan kalmeren en in zijn context kan geplaatst worden en alle insinuaties, verdachtmakingen, fictieve informatie en halve waarheden stilaan wat kunnen afnemen en dat we ons volgend seizoen wat beginnen voor te bereiden... en onze energie daar op concentreren zal gene kwaad kunnen.

Wow, jij hebt deze nacht duidelijk wakker gelegen...