Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1640 Gepost op: juni 01, 2013, 11:59:50 pm »
de vraag is natuurlijk ook hoeveel decuyper echt rechtstreeks , of via zijn bedrijven geinvesteerd heeft ? wel iets via enfinity en yucard , maar het overkopen van aandelen leidt niet tot de aankoop van een speler , het betalen van een loon, of het bouwen van een tribune hoor .

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1641 Gepost op: juni 02, 2013, 09:48:19 am »
Wat meer info eindelijk ivm werkelijk plannen via dat filmke.  Paar miljoen ? (4??) per jaar in ruil voor een stamnr. ; doorschuiven 1-2 spelers.  Door die verhoging budget optrekken boven 10 miljoen die "ons" op plaats 6 had gebracht en degradatiekans die anders 2/11 bedraagt doen verdwijnen. 
Ik onthou in zijn woorden "was ik aan het denken" ;"niet onderhandeld voorstel" ; "afweging"
Er werd dus wat over en weer gebrainstormd zonder enig concreet plan ; ze waren dus zeker niet in een ver gevorderd stadium zoals in de pers uitgesmeerd werd.
Neen, ik verdedig PDC allerminst.  Zoals de meesten hier stellen : zelfs eraan denken om ons stamnr te verkopen en onze prijs van dit jaar weg te geven is surrealistisch en verdient een paar ferme xxx.

Anderzijds treed ik dan W. Putman (en een stuk ela bij).  Willem schreef (proficiat met uw schrijfstijl trouwens) alles samenvattend in onderstaande lijnen. Ik hoef daar verder niets aan toe te voegen. 

Ela stelt terecht de vraag: hoe moet het nu verder ?
Het voetbal in Waregem heeft Laurent Demey en Van Neder overleefd en zal ook PDC overleven. Jammer dat er telkens opnieuw zoveel wordt kapot gemaakt.
Ik herhaal dat ondanks alles PDC van mij mag blijven, want de man heeft ontegensprekelijk ook kwaliteiten. Ik hoop alleen dat hij voor zichzelf lessen trekt uit dit ganse verhaal en die lessen hebben te maken met nederigheid, dienstbaarheid, transparantie en dialoog. Het zou nog mooier zijn en een geruster gemoed opleveren mochten die lessen op ??n of andere manier verankerd worden in een aangepaste structuur van het voetbalbedrijf SVZW.


Mooie conclusie, 2460 :-)
Speciaal voor Ela wil ik er graag nog iets aan toevoegen.

Ik stel voor om eens alleen te kijken naar het effect van deze ganse soap, en dit los te koppelen van eventuele verdiensten, intenties en visies van PDC. Als ik dat doe, dan stel ik vast dat we van een positieve flow belandt zijn in iets negatiefs. Dus door gans dit gedoe rond Antwerpen en Oostende is PDC erin geslaagd om op twee dagen tijd alle aandacht voor het mooiste resultaat ooit in onze clubgeschiedenis om te buigen in aandacht voor hemzelf en onze club maar dan wel in negatieve zin.

Als je ooit een blunderboek over beheer en management zou maken, dan zou dit verhaal,zeker in de top 10 komen. Als je dit beleid dan nog verder blijft verdedigen zoals PDC nog altijd doet, dan heb je al kans op top 3. Als je dit als buitenstaander (Ela) blijft verdedigen dan ben je ofwel a) zo close met PDC dat je hem zelfs zou blijven verdedigen, mocht hij een moord gepleegd hebben, ofwel b) een dwarsligger die graag mensen op stang jaagt, ofwel b) een blinde mol. Wat is het Ela a, b of c ?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1642 Gepost op: juni 02, 2013, 10:35:21 am »
Willem, uit elementaire beleefdheid kan ik het volgende zeggen op uw woorden aan mij.

Mijnen tenen gaan krullen, als er een algemene consensus ontstaat in de trend van "X buiten" enz..., terwijl X wel degelijk mee aan de basis ligt van het goed floreren van een onderneming (zie maar naar Arcelor Mittal: staken, roepen en tieren en dan plots op een morgen: "Oeps, X sluit den boel...oe komt da, waarom doet die da?), of van een voetbalclub bvb in casu... . Dat willen aankaarten en alzo tegen de stroom invaren en niet meehuilen, noem ik persoonlijk geen dwarsliggen, maar het staat U inderdaad vrij om dit wel te doen.

Nu hij ziet ook wel in zekers, zoals hij zegt op da fimke, dat hij zijn kaarten, met KVO en Antwerpen, overspeeld heeft en een inschattingsfout heeft gemaakt (dixit op 24 mei). Moet hij echt verder op z'n blote knie?n vergiffenis vragen?

Supporters zijn uiteraard heel belangrijk, maar zouden toch ook moeten begrijpen dat stilstaan achteruitgaan is, zeker als men de ambitie deelt om aan de top mee te spelen. Ofwel gaat men resoluut voor het "lage ambitie"-profiel met aanvaarding van mogelijks PO3, tweede klasse,... wat ook, nogmaals gezegd, een mogelijk profiel is, maar bvb niet hetgene wat ik verkies.

Essev?? verkopen of verplaatsen is hierbij uiteraard UIT DEN BOZE, maar ik denk niet dat dat de bedoeling was.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1643 Gepost op: juni 02, 2013, 10:56:24 am »
Essev?? verkopen of verplaatsen is hierbij uiteraard UIT DEN BOZE, maar ik denk niet dat dat de bedoeling was.
Ela, gij zijt a EN b EN c tesamen. Ge kunt naief zijn, maar je laatste zin getuigt van een ongeziene domheid.
Had ??n rijk vriendje van BDW onmiddelijk 5 miljoen op tafel gelegd, dan konden we allemaal ofwel naar Antwerpen sukkelen ofwel in Waregem naar wat Oostendse prutsers gaan kijken. Niets minder, niets meer.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1644 Gepost op: juni 02, 2013, 12:20:46 pm »
In heel deze "soap" rond PDC stel ik mij gewoon volgende vragen :

-  Word het niet stilaan tijd dat de rust en kalmte terugkeert in Waregem ? 
-  Word het niet stilaan tijd dat PDC begint te beseffen welke vaudeville hij heeft doen ontstaan om zogezegd "het Belgische voetbal te redden" ?
-  Word het niet stilaan tijd dat Willy Naessens, het ganse bestuur, ingrijpt voor het te laat is ?
-  Word het niet stilaan tijd om te weten wat Dury, spelers, eindelijk duidelijkheid krijgen omtrent volgend seizoen ? 

PCD zijn olifantenverhaal heeft tot slot enkel een muis gebaard, alleen weet ik niet of er nog muizen zullen bijkomen....

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1645 Gepost op: juni 02, 2013, 01:28:20 pm »
Willem, uit elementaire beleefdheid kan ik het volgende zeggen op uw woorden aan mij.

Mijnen tenen gaan krullen, als er een algemene consensus ontstaat in de trend van "X buiten" enz..., terwijl X wel degelijk mee aan de basis ligt van het goed floreren van een onderneming (zie maar naar Arcelor Mittal: staken, roepen en tieren en dan plots op een morgen: "Oeps, X sluit den boel...oe komt da, waarom doet die da?), of van een voetbalclub bvb in casu... . Dat willen aankaarten en alzo tegen de stroom invaren en niet meehuilen, noem ik persoonlijk geen dwarsliggen, maar het staat U inderdaad vrij om dit wel te doen.

Nu hij ziet ook wel in zekers, zoals hij zegt op da fimke, dat hij zijn kaarten, met KVO en Antwerpen, overspeeld heeft en een inschattingsfout heeft gemaakt (dixit op 24 mei). Moet hij echt verder op z'n blote knie?n vergiffenis vragen?

Supporters zijn uiteraard heel belangrijk, maar zouden toch ook moeten begrijpen dat stilstaan achteruitgaan is, zeker als men de ambitie deelt om aan de top mee te spelen. Ofwel gaat men resoluut voor het "lage ambitie"-profiel met aanvaarding van mogelijks PO3, tweede klasse,... wat ook, nogmaals gezegd, een mogelijk profiel is, maar bvb niet hetgene wat ik verkies.

Essev?? verkopen of verplaatsen is hierbij uiteraard UIT DEN BOZE, maar ik denk niet dat dat de bedoeling was.

H??l eventjes het filmpje hierboven kijken, en dan hoor je het uit Decuyper zijn mond: het was w?l zijn bedoeling om ons stamnummer en ons Champions League voetbal te verkopen; hij vindt het dan ook duidelijk spijtig dat we deze 'kans' gemist hebben. Hallucinant, onze CEO, uw held.

En voor de zoveelste keer, het is Essevee, niet Essev??. Het feit dat je dit blijft volhouden zegt genoeg over je kinderachtige, weerspannige en armtierige manier van PDC verdedigen. Helemaal in de huisstijl zeg maar.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1646 Gepost op: juni 02, 2013, 01:38:39 pm »
Supporters zijn uiteraard heel belangrijk, maar zouden toch ook moeten begrijpen dat stilstaan achteruitgaan is, zeker als men de ambitie deelt om aan de top mee te spelen. Ofwel gaat men resoluut voor het "lage ambitie"-profiel met aanvaarding van mogelijks PO3, tweede klasse,... wat ook, nogmaals gezegd, een mogelijk profiel is, maar bvb niet hetgene wat ik verkies.

De ambities zakken met de dag bij u precies, gisteren nog PO 2, vandaag al PO 3.
We hadden beter toch Oostende naar hier gehaald. Bijzonder jammer dat ze kampioen geworden zijn, dan waren we die PO 3 miserie bespaard gebleven en hadden we al direct 2e klasse voetbal.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1647 Gepost op: juni 02, 2013, 02:14:13 pm »
Willem, uit elementaire beleefdheid kan ik het volgende zeggen op uw woorden aan mij.

Mijnen tenen gaan krullen, als er een algemene consensus ontstaat in de trend van "X buiten" enz..., terwijl X wel degelijk mee aan de basis ligt van het goed floreren van een onderneming (zie maar naar Arcelor Mittal: staken, roepen en tieren en dan plots op een morgen: "Oeps, X sluit den boel...oe komt da, waarom doet die da?), of van een voetbalclub bvb in casu... . Dat willen aankaarten en alzo tegen de stroom invaren en niet meehuilen, noem ik persoonlijk geen dwarsliggen, maar het staat U inderdaad vrij om dit wel te doen.

Nu hij ziet ook wel in zekers, zoals hij zegt op da fimke, dat hij zijn kaarten, met KVO en Antwerpen, overspeeld heeft en een inschattingsfout heeft gemaakt (dixit op 24 mei). Moet hij echt verder op z'n blote knie?n vergiffenis vragen?

Supporters zijn uiteraard heel belangrijk, maar zouden toch ook moeten begrijpen dat stilstaan achteruitgaan is, zeker als men de ambitie deelt om aan de top mee te spelen. Ofwel gaat men resoluut voor het "lage ambitie"-profiel met aanvaarding van mogelijks PO3, tweede klasse,... wat ook, nogmaals gezegd, een mogelijk profiel is, maar bvb niet hetgene wat ik verkies.

Essev?? verkopen of verplaatsen is hierbij uiteraard UIT DEN BOZE, maar ik denk niet dat dat de bedoeling was.

Beste Ela,

Als ik dit ganse gedoe nogmaals vanuit een business-standpunt bekijk (ik doe dit omdat dit een standpunt is van waaruit PDC en u graag naar het voetbal kijken) en op die manier dus naar de communicatie van PDC kijk, dan zie ik alleen maar heel slechte crisiscommunicatie.

Want wat zegt PDC ?: "Ik heb misschien een inschattingsfout gemaakt en het emotionele aspect in voetbal onderschat, MAAR ik had alleen maar het beste voor met SVZW en op langere termijn zal duidelijk worden dat mijn visie de juiste is en dat het huidig aantal clubs in West- Vlaanderen onhoudbaar is. Maw, ge zult nog wel zien dat ik gelijk had."

Dat is dus verre van een gemeend mea culpa. En neen, een knieval is niet nodig, hij zou gewoon moeten zeggen: ik was fout, sorry voor de schade die ik hiermee aan onze club heb berokkend en ik wil samen met alle betrokkenen bekijken hoe we dergelijke zalen in de toekomst kunnen vermijden.

Dat heb ik nog altijd niet gehoord en daarom blijf ik zeggen dat ook op gebied van elementair businessmanagement PDC grote fouten heeft gemaakt en blijft maken.

Dat is de reden waarom ik niet snap dat jij dit beleid tegen alles en iedereen blijft verdedigen.

Groeten,

Willem

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1648 Gepost op: juni 02, 2013, 02:36:44 pm »
Gaat iemand ela duidelijk maken dat het Essevee is en niet met ??? Verder wil ik een quote van Vincent Mannaert aanhalen: Club Brugge is groot geworden dankzij zijn supporters. Ik ben absoluut geen voorstander van Club en zijn beleid maar deze uitspraak is denk ik ook van toepassing op Essevee.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1649 Gepost op: juni 02, 2013, 05:39:09 pm »
2460,

Ik kan mij vinden in uw wel heel plastische metafoor... .

Net zoals Willem, benadruk je, zijn gebrek aan goede communicatie in dit specifiek geval en daar ga ik voor een groot deel in mee. Zijn balloneke dat hij wou oplaten is een grote luchtballon geworden die veel te hoog ging vliegen (nav van bvb gesprekken met De Wever) en die een zware noodlanding heeft moeten maken, met gelukkig geen slachtoffers, maar toch wel wat morele schade.

Maar nogmaals wil ik benadrukken dat een voetbalclub, zoals Essevee, geen echt stevige toekomst kan opbouwen in de hoogste regionen, waar het spel hard gespeeld wordt zonder een "business-visie", zonder de nodige extra financi?le injecties, zonder goed management en zonder stevige aandeelhouder(s).

Zie maar wat er bvb gebeurd is met de Glasgow Rangers in 2012, een club met een nochtans legendarische supportersschare.

Ik blijf er nog steeds bij dat Decuyper het pad ge?ffend heeft naar ons fenomenaal vorig seizoen door de drivers hierboven beschreven, natuurlijk ferm geholpen door de "menselijke factoren" zoals beschreven door Willem.
Maar niet omgekeerd!

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1650 Gepost op: juni 02, 2013, 07:02:38 pm »
Dc heeft niks van pad geeffend vr ons succes dit seizoen. Ik ga gene lange uitleg geven maar ela zit er compleet naast. Vergeet nie , door dc zaten we bijne in 2de klasse , nie meer of nie minder. Buiten met die strontvent. Wa blaast diene ela va n dat het dr dc is dat ze financieel beter af zijn. Niks van dit alles is waar, enkel het x vak en dat ist. Nogmaals bij standard reageren ze totaal anders. We zouden er beter een vb aan nemen...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1651 Gepost op: juni 02, 2013, 08:48:01 pm »
Citaat
Buiten met die strontvent.

Citaat
Nogmaals bij standard reageren ze totaal anders. We zouden er beter een vb aan nemen...

QED

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1652 Gepost op: juni 02, 2013, 09:34:29 pm »
Beslist om toch weer te posten, het ligt me te nauw aan het hart.

Ela, je blijft naast de kwestie praten en irrelevante zaken herhalen. Het zegt h??l veel, geloof me. Over jou, maar misschien nog meer over je 'verdediging' van Decuyper.

Voor de zoveelste keer: de uitspraken van Decuyper drie jaar geleden waar op niks gebaseerd en (daarom) ronduit belachelijk. De twee jaar voor het afgelopen seizoen waren de slechtste jaren sinds de fusie. We zagen meerdere trainers, heel wat nutteloze commotie rond spelers (Meert), heel wat nutteloze commotie rond onze club (Lemic), en bijna degradatie (ware het niet voor de terugkomst van Dury, met dank aan Naessens zo lijkt me).

Het succes van afgelopen seizoen heeft Decuyper drie jaar geleden in de verste verte niet beloofd noch voorspeld, het waren uitspraken van een fantast, net zoals hij nu uitspraken doet en beslissingen maakt (die gelukkig zijn tegengehouden door omstandigheden) omtrent onze eigen club, omtrent een fusie met Kortrijk, omtrent een verhuis naar Antwerpen, omtrent een verkoop van Oostende, enzovoort. Op niks gebaseerd, en ronduit belachelijk.

Het succes van afgelopen seizoen is te danken aan een combinatie van een goede scouting die een heleboel jonge talenten samen heeft gebracht (waarvan een paar uiteindelijke sterkhouders op het allerlaatste nippertje, nietwaar?), een toptrainer die al die jongelingen tot een prachtig team heeft gevormd, en geluk. Niks anders. En voor je over Hazard begint: ook dat was eerder geluk (toevallig ergens aan de toog hangen met iemand noem ik geen 'plan', laat staan iets wat deel uitmaakt van een plan over drie jaar, laat staan een visie). En voor je voor de 34e keer de vraag stelt 'wie betaalt Dury', doe geen moeite, want ook dat is volledig naast de kwestie. Dury is een schakel binnen een voetbalclub/bedrijf, niks meer en niks minder. Een passant, nota bene terug van weggeweest. Net zoals Decuyper is gekomen, en hopelijk zo snel mogelijk weer zal gaan.

Kijk, wat Decuyper de afgelopen week, twee weken heeft veroorzaakt is ronduit schandalig, en eigenlijk onvergeeflijk. De manier waarop sommigen hier nog st??ds, om onverklaarbare redenen (of het moet zijn dat het familie is van) de schuld proberen te leggen bij de media, en bij de anderen van het bestuur, en zelfs bij de eigen fans, slaat werkelijk alles, en is zo mogelijk nog schandaliger. Want wat weten we, na de afgelopen tien dagen? En neen, 2460 en ela, dit is niet wat journalisten schrijven, dit is wat Decuyper z?lf heeft toegegeven, ettelijke keren ondertussen:

1. Decuyper wou onze ploeg, onze trainer en ons Champions League voetbal - waar we die onvergetelijke zondag nog voor stonden te vieren - verkopen aan Antwerpen. En of dat juridisch mogelijk is of niet, heeft hier geen enkel belang, voor je erover begint. Het gaat erover dat jullie geliefde CEO van plan was, ware het niet voor de terecht gedegouteerde reactie van het hele land, om onze ziel te verkopen.

2. Decuyper zit op de allereerste persconferenties tot in het oneindige te herhalen dat Zulte Waregem nooit zou en zal verdwijnen uit Waregem. Ondertussen, anderhalve week later, en ook dat heeft hij reeds meermaals moeten toegeven ondertussen, bedoelde hij eigenlijk dat hij ons stamnummer (ergo onze ploeg, onze trainer, ons palmares ?n ons Champions League voetbal) ging verhuizen, maar er wel nog een 'Zulte Waregem' (met het team van KV Oostende bvb) in Waregem zou spelen.

3. Decuyper stoot op immens protest en een felle reactie van het hele land (politici, sporters, supporters,...) en komt op zijn woorden terug. In Terzake echter geeft hij voor de eerste keer heel duidelijk toe dat het effectief zijn plan was om onze club te verhuizen/verkopen aan Antwerpen, het komt erop neer uit puur eigenbelang. De leugens omtrent 'de club van zijn hart' zijn al even doorzichtig als zijn gestotter wanneer men in Terzake vraagt waarom hij dan nier eerder over KV Oostende was begonnen. En dan als een ware komediant verkondigen dat je de emotie in het voetbal hebt onderschat (daags nadat je 5.000 mensen uit hun dak ziet gaan voor een uiteindelijk gemist kampioenschap), is zo mogelijk nog het allerlaagste van allemaal.

4. Decuyper praat over KV Oostende, ??n van de oudste clubs van het land, dat in tegenstelling tot bvb Beerschot nooit failliet is gegaan (om vervolgens te fusioneren en vervolgens de redders buiten te pesten), alsof het een vuilzak is. Ondanks dat hij blijkbaar nooit betaald heeft voor de aandelen praat hij in de media over 'een nachtje slapen' als het over de toekomst van stamnummer 32 (?) gaat. Degoutanter moet het allemaal niet worden. Stel je voor dat Verhaeghe van Club Brugge op zo'n manier over ons zou praten, ik zeg maar iets, maar blijkbaar is men hier zodanig 'klein' dat dat zelfs een 'ver van onze bed-show' wordt genoemd. Ik herzie mijn mening: dat is nog het degoutantste van allemaal.

5. Ondertussen blijft Decuyper, opnieuw en uiteindelijk op niks gebaseerd, na een seizoen waarin je vice-kampioen bent geworden, herhalen dat er teveel clubs zijn in West-Vlaanderen. Nochtans, en met al zijn visie en idee?n voor het 'goed van de club van zijn hart', investeert hij liever zijn centjes in allerlei andere projecten dan in het eigen Essevee. Vreemd allemaal.

6. Decuyper blijft tot in het oneindige spreken over een fusie met de aartsrivaal, Kortrijk. Alsof dat nog niet genoeg is (eigenlijk al reden genoeg om eens op straat te komen imo), begint hij over een samenwerking met Club Brugge, zowat de 2e grootste rivaal momenteel. Gekker moet het allemaal niet worden. Hij spreekt over satellietclubs, en spreekt over 'de beste jeugd' die door ons zou worden verkocht voor een vast bedrag (?) aan Club Brugge (of Antwerpen, dat was het eerste idee), kortom wartaal van de bovenste plank. Dus je beste jeugd verkopen aan een rivaal, en dat alles om jezelf sterker te maken en dat alles uit liefde voor de club van je hart.

Neen, ik heb het allemaal n?t iets te goed gevolgd, van zijn eerste reactie in de media tot zijn laatste, en ik kan alleen maar concluderen dat Decuyper een leugenaar is, een fantast en een onderkruiper. Kijk er aub de interviews op terug, elke dag een andere versie, elke dag kronkels en draaien en keren en stotteren om zich eruit te praten, die man kent werkelijk geen schaamte.

Dan vergeet ik nog niet erbij te zeggen dat Decuyper in 10 dagen tijd een prachtig jaar, waarin we werden toegejuicht en geprezen door heel Belgi?, teniet heeft gedaan. We zijn (weer) een grap geworden, net als drie jaar geleden toen hij in Extra Time de clown uithing, alleen is het nu in het kwadraat. Ik ken heel wat mensen die hun abonnement niet verlengen, en geef ze maar eens ongelijk. Ten tijde van KSV Waregem was een uitspraak over een fusie met Kortrijk genoeg geweest om mensen op straat te krijgen, nu mag een CEO zijn club dag na dag te kakken zetten, het kan allemaal. Dat is dan ook voor mij de reden waarom ik hoogstwaarschijnlijk niet verleng.

Bedankt Dury, bedankt scouting en bedankt spelers, uiteindelijk zijn jullie ook maar passanten (normaal gezien vertrekken Hazard, Delaplace, Malanda, Berrier,... weer), maar jullie waren fantastisch, en ik zal seizoen 2012-2013 (na alle miserie, oa 4e klasse) nooit vergeten.

Bedankt Decuyper, om andermaal onze club en vooral ons als supporter meermaals te vernederen en te beledigen. Zelfs na je uitspraken over 'de emotie van het voetbal' die je naar eigen zeggen had onderschat, begin je daags erna opnieuw over samenwerkingen met Club Brugge en Kortrijk. Het zegt zo ongeveer alles over jou als persoon, en als bestuurder.

Je bent een schande voor deze club. Rot alsjeblieft zo snel mogelijk op.

Blij dat je terug bent en helemaal akkoord
2

Dikke 2 !!!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1653 Gepost op: juni 02, 2013, 11:13:33 pm »
Dikke vette 2, ik kook weer na dat undercover filmke te zien.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1654 Gepost op: juni 03, 2013, 09:26:55 am »
Pdc weet maar al te goed dat zijn rol hier uitgespeeld is, volgens mij zal hij eerst nog het geld van Malanda, Berrier willen incasseren op zijn rekeningske en het dan stillekes aan afbollen....
Weg met die vent!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1655 Gepost op: juni 03, 2013, 10:10:37 am »
PDC in vak X, zou die daar nog levend uitgeraken?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.197
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1656 Gepost op: juni 03, 2013, 11:02:46 am »
PDC in vak X, zou die daar nog levend uitgeraken?

Je moet hem daar zelfs niet zetten, zet hem in C of D en ook daar zal het publiek niet mals zijn voor hem.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.679
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1657 Gepost op: juni 03, 2013, 12:12:25 pm »
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D4DllkcxTB6E&h=RAQFZ4Q4s
Speciaal voor Ela, zonder supporters krijgt je dit nooit, merci Essevee

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1658 Gepost op: juni 03, 2013, 06:42:14 pm »
Pdc roept donderdag en heeft iedereen van de sponsors en bedrijfsleven een uitnodiging verzonden om te spreken.  Alles ligt stil volgens mijn bron o.a. Renson wacht nog alles af.  Pdc zal moeten verzoenen en zal dat donderdag doen.  Ook wist hij te zeggen dat stad de gronden niet vlug gaat afgeven zodat essevee bouwheer wordt.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1659 Gepost op: juni 05, 2013, 06:41:03 am »
Pdc roept donderdag en heeft iedereen van de sponsors en bedrijfsleven een uitnodiging verzonden om te spreken.  Alles ligt stil volgens mijn bron o.a. Renson wacht nog alles af.  Pdc zal moeten verzoenen en zal dat donderdag doen.  Ook wist hij te zeggen dat stad de gronden niet vlug gaat afgeven zodat essevee bouwheer wordt.
't Is vanavond voor de sponsors/partners.