Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210211 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1680 Gepost op: juni 06, 2013, 01:32:15 pm »


en ga je dan ook de 5000 negatieve berichten over pdc op  twitter, facebook en forums allerhande hier posten ?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1681 Gepost op: juni 06, 2013, 01:35:47 pm »
Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2013, 01:42:44 pm door Freve »

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1682 Gepost op: juni 06, 2013, 02:39:10 pm »
Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard

Nog een paar toepasselijke:

lie?gen (werkwoord; loog, heeft gelogen): met opzet onwaarheden spreken: hij liegt dat hij barst heel erg; dat liegt er niet om dat moet je niet onderschatten

be?drie?gen (werkwoord; bedroog, heeft bedrogen): 1: misleiden: schijn bedriegt is anders dan de werkelijkheid; 2: bedrog plegen jegens

hoog?moed (de; m): te hoge dunk van zichzelf: hoogmoed komt voor de val wordt door ondergang gevolgd

ver?pat?sen (werkwoord; verpatste, heeft verpatst): (informeel) verkwanselen (1)

ziel (de; zelfstandig naamwoord; meervoud: zielen): 1(v(m)): het niet-stoffelijk gedeelte vanwaaruit de mens leeft; (religie) onsterfelijk deel van de mens: ter ziele gaan (a) sterven; (b) ophouden te bestaan; God hebbe zijn ziel gezegd van een overledene; zich met hart en ziel aan iets wijden met zijn hele wezen; 2(m,v): persoon, mens: hoe meer zielen hoe meer vreugd hoe meer gasten hoe prettiger; zieltjes winnen bekeerlingen maken

ver?ko?pen (werkwoord; verkocht, heeft verkocht): 1: tegen een bep. prijs aan een ander overdoen: boeken verkopen; het boek verkoopt goed wordt goed verkocht; 2: ten beste geven: praatjes verkopen; 3: aannemelijk, geloofwaardig maken: dat is politiek niet te verkopen

trouw (de; v(m)): 1:  het trouw-zijn: te goeder trouw zonder kwade bedoelingen; 2: gehechtheid

res?pect (het; o): 1: eerbied, ontzag

ach?ter?ban (de; m; meervoud: achterbannen): de massa van de leden, kiezers enz.

laf?aard (de; m,v; meervoud: lafaards), laf?bek (de; m,v; meervoud: lafbekken): iemand die laf is

hui?che?laar (de; m,v; meervoud: huichelaars): iemand die huichelt; schijnheilige


Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1683 Gepost op: juni 06, 2013, 02:45:02 pm »
Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard

Nog een paar toepasselijke:

lie?gen (werkwoord; loog, heeft gelogen): met opzet onwaarheden spreken: hij liegt dat hij barst heel erg; dat liegt er niet om dat moet je niet onderschatten

be?drie?gen (werkwoord; bedroog, heeft bedrogen): 1: misleiden: schijn bedriegt is anders dan de werkelijkheid; 2: bedrog plegen jegens

hoog?moed (de; m): te hoge dunk van zichzelf: hoogmoed komt voor de val wordt door ondergang gevolgd

ver?pat?sen (werkwoord; verpatste, heeft verpatst): (informeel) verkwanselen (1)

ziel (de; zelfstandig naamwoord; meervoud: zielen): 1(v(m)): het niet-stoffelijk gedeelte vanwaaruit de mens leeft; (religie) onsterfelijk deel van de mens: ter ziele gaan (a) sterven; (b) ophouden te bestaan; God hebbe zijn ziel gezegd van een overledene; zich met hart en ziel aan iets wijden met zijn hele wezen; 2(m,v): persoon, mens: hoe meer zielen hoe meer vreugd hoe meer gasten hoe prettiger; zieltjes winnen bekeerlingen maken

ver?ko?pen (werkwoord; verkocht, heeft verkocht): 1: tegen een bep. prijs aan een ander overdoen: boeken verkopen; het boek verkoopt goed wordt goed verkocht; 2: ten beste geven: praatjes verkopen; 3: aannemelijk, geloofwaardig maken: dat is politiek niet te verkopen

trouw (de; v(m)): 1:  het trouw-zijn: te goeder trouw zonder kwade bedoelingen; 2: gehechtheid

res?pect (het; o): 1: eerbied, ontzag

ach?ter?ban (de; m; meervoud: achterbannen): de massa van de leden, kiezers enz.

laf?aard (de; m,v; meervoud: lafaards), laf?bek (de; m,v; meervoud: lafbekken): iemand die laf is

hui?che?laar (de; m,v; meervoud: huichelaars): iemand die huichelt; schijnheilige


:)
een grotere bevestiging kon ik echt ni krijgen op mijn post :)

res?pect (het; o): 1: eerbied, ontzag
voor uw posts

alles blijven geven
op nen dag gade 2 zieltjes kunnen van u gelijk overtuigen
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2013, 02:46:50 pm door Freve »

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1684 Gepost op: juni 06, 2013, 02:51:33 pm »
ik heb het ook niet altijd voor lange posts, maar ik sta wel achter de woorden van 1951.  Ik denk dat er nu meer mensen zijn die niet pro-PDC zijn dan mensen die hem kost wat kost willen verdedigen omdat alles zogezegd reeds verleden tijd is en gazettenpraat was.

Awel ik ben daar niet zo zeker van dat alles gedaan is (misschien voor 1 jaarke) en chance deze keer dat de pers er was of we zaten in beerschot.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1685 Gepost op: juni 06, 2013, 02:52:12 pm »
:)
een grotere bevestiging kon ik echt ni krijgen op mijn post :)

res?pect (het; o): 1: eerbied, ontzag
voor uw posts

alles blijven geven
op nen dag gade 2 zieltjes kunnen van u gelijk overtuigen

 :)

Vond dat deze definities toch niet konden ontbreken in deze topic: tenslotte zijn dat toch de uiterst toepasselijke kernwoorden.

Maar alles is inderdaad gezegd. De haast pijnlijke manier waarop sommigen nog st??ds ervoor kiezen om hun kop in het zand te steken ('ah er is niks gebeurd') vind ik heel merkwaardig, het gaat hier toch over je geliefde club? En dan zo makkelijk over zo'n schandalige praktijken gaan, ongezien eigenlijk. Maar uiteindelijk, je hebt gelijk hoor, alle meningen zijn gekend ondertussen.

Het was dan ook maar omdat bepaalden om heel onduidelijke redenen de topic wilden afsluiten dat ik mijn virtuele stem nog even verhief.

 ;)

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1686 Gepost op: juni 06, 2013, 03:17:24 pm »
Nu dan slotje ??

Of anders lees een boekske om nog wat inspiratie op te doen :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Quichot_%28boek%29

Veel succes met de zoektocht naar de ideale wereld waarin er geen slechteriken ronddwalen.

PS : canis jij moet echt de voorgaande 85 blz. lezen want je bent echt niet mee !

Et voil?, dit is dan het niveau dat je terug krijgt. Constant naast de kwestie praten, kop in de grond en negeren wat er (bijna) gebeurd is en nog steeds aan het gebeuren is. Lekker makkelijk. Filmpje ondertussen al bekeken? Of is het belangrijker voor jou om de schijn hoog te houden en de good-news-show te blijven opvoeren rond onze club? Ik vraag me toch af wie hier in een zoektocht is naar een ideale wereld.

Het is alleszins veelzeggend, je reacties, waarvoor dank.



Edit. Weet je wat? Nog een allerlaatste poging, en probeer me nu eens niet op drie woordjes te pakken, op z'n ela's, en reageer eens als een volwassen mens.

Wat vind jij van PDC zijn opvoering in dat filmpje (Oostende verkopen, Zulte Waregem verkopen, Champions League voetbal verkopen, fusie met Kortrijk,...)? Wat vind je van de leugens die uit Decuyper zijn mond kwamen, en waarvoor wij (ik alvast) nog steeds wachten op excuses. Wat vind je van het feit dat niemand aanwezig was, en zich blijft wegsteken, omtrent deze zaak? Wat vind jij van de communicatie rond het hele PDC-circus de afgelopen drie weken vanuit de club? Wil jij niet weten hoe het zit met de 20% en de bijkomende inspraak die we zouden krijgen? Wil jij niet weten hoe het zit met de toekomst van ons Essevee?

Dat lijken me toch belangrijke vragen, nee? Dit gaat tenslotte over onze geliefde club, niet?
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2013, 03:21:26 pm door 13 april 1951 »

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1687 Gepost op: juni 06, 2013, 03:23:48 pm »
Er zijn er hier die veel te veel tijd hebben. Te veel tijd leidt nooit tot iets positiefs...

Ze gaan nooit meer reageren op het forum, ze gaan hun abonnement niet vernieuwen, etc.... Maar uiteindelijk zijn het die gasten die het forum volschrijven, en als eersten zullen hysterisch worden als essevee volgend jaar de eerste match wint....

Jongens, geniet van het goede weer!!!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1688 Gepost op: juni 06, 2013, 03:28:36 pm »
Er zijn er hier die veel te veel tijd hebben. Te veel tijd leidt nooit tot iets positiefs...

Ze gaan nooit meer reageren op het forum, ze gaan hun abonnement niet vernieuwen, etc.... Maar uiteindelijk zijn het die gasten die het forum volschrijven, en als eersten zullen hysterisch worden als essevee volgend jaar de eerste match wint....

Jongens, geniet van het goede weer!!!

Ik zit alvast buiten, genieten dat zonnetje. 8)

Ook jouw post, weer veelzeggend. Kop in het zand, niks aan de hand...

Heel spijtig vind ik dat. Ze vinden het een ver van hun bed-show, ze vinden dat er niks veranderd is, ze zeggen dat het de schuld is van de rest van het bestuur,... maar het zijn uiteindelijk die gasten die bij degradatie nooit nog in het stadion zullen te zien zijn (herinner je KSVW).

Geniet nog van de good-news-show, niks aan 't handje, onze baas wou ons en ons Europees voetbal verkopen maar laten we ons vooral geen vraagjes stellen.

Lekker!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1689 Gepost op: juni 06, 2013, 03:46:55 pm »
Et voil?. Ik weet genoeg. Bedankt 2460 om ook vandaag ettelijke keren te bewijzen hoe jij (en ela en pierre en...) in elkaar zit(ten), en hoe zeer deze club en haar toekomst jullie raakt.

Sant?.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1690 Gepost op: juni 06, 2013, 04:01:59 pm »
Et voil?. Ik weet genoeg. Bedankt 2460 om ook vandaag ettelijke keren te bewijzen hoe jij (en ela en pierre en...) in elkaar zit(ten), en hoe zeer deze club en haar toekomst jullie raakt.

Sant?.

inderdaad, precies stromannen van PDC en doen alsof we niet kunnen lezen of niets begrijpen.  Ze doen me denken aan die supporter die op tv kwam naar aanleiding van PDC zijn uitspattingen.   Hij geloofde PDC niet meer en ging kritisch zijn, enz, tot na de vergadering met PDC en daar stond hij al te spreken en samen lachen met hem.

Tot zover de kritische supporter.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1691 Gepost op: juni 06, 2013, 04:05:17 pm »
@ 1951 : alleszins bedankt voor uw positieve bijdragen en de aangereikte oplossingen, waaronder de niet vernieuwing van uw abonnement. Zonder twijfel DE manier om er te geraken!

De dag dat uw plaat niet meer doordraait, zal ik met plezier weer uw bijdragen, zoals tot 2 weken geleden, lezen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1692 Gepost op: juni 06, 2013, 04:10:40 pm »
@ 1951 : alleszins bedankt voor uw positieve bijdragen en de aangereikte oplossingen, waaronder de niet vernieuwing van uw abonnement. Zonder twijfel DE manier om er te geraken!

De dag dat uw plaat niet meer doordraait, zal ik met plezier weer uw bijdragen, zoals tot 2 weken geleden, lezen.

En nog zo'n opmerking (naast de kwestie). De dag dat ??n van jullie pro-PDC-boys mij kan antwoorden op mijn vragen, dan zal ik met plezier een ander plaatje op leggen.

Sommigen lijken het niet te (willen) snappen: ik heb het beste voor met deze club, en net DAAROM ben ik zo kritisch tegenover onze CEO die van plan was om onze club te verkopen (en/of te doen fusioneren met Kortrijk). Sommigen lijken het belangrijker te vinden om deze topic te sluiten (o wee, een kritische noot omtrent Essevee, wat nu met de goede nieuws show) dan dat ze antwoorden hebben op toch ZEER belangrijke vragen omtrent onze toekomst?!

Lees de topic er gerust op na: jij, ela, 2460 en nog een paar hebben nog geen ?nkele keer gesproken over de kern van de zaak, altijd uitvluchten, altijd de ander zijn schuld, altijd stukjes uit quotes halen. En als het iets te warm onder hun voetjes wordt (ook via pm), dan krijg je plots doodse stilte. Het is veelzeggend, geloof me.

En ik blijf het jammer vinden, ik zou denken/hopen dat je als voetbalfan kritischer bent, en durft zijn, en nu zou het verdomme m??r dan terecht zijn. Ik hoop alvast van harte dat jullie in het echte leven niet zo makkelijk over jullie laten lopen, eerlijk gezegd.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.116
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1693 Gepost op: juni 06, 2013, 05:31:16 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Ohja jullie kunnen maar zien dat je een ticketje koopt voor de europese thuiswedstrijden al? thuiswedstrijden of gaat het te ver zijn ?
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2013, 05:33:40 pm door japarov »

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1694 Gepost op: juni 06, 2013, 05:36:34 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Hier word ik stil van, echt waar.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1695 Gepost op: juni 06, 2013, 05:37:33 pm »
wie gelooft nu eigenlijk dat we ieder jaar 4 of 5 miljoen van Antwerpen gingen krijgen?
Den Beerschot had 2 miljoen bondsschulden en zelfs die konden ze niet afbetalen, is het dan niet onnozel om te geloven dat er plots ondernemers gaan opstaan die ons ieder jaar 4 miljoen gaan toestoppen?

Wat een onzin en wat zouden de Antwerpenaren en BDW ervan vinden als er een geldstroom ontstaat tussen Antwerpen en West-Vlaanderen?

PDC is nen dromer en ik vermoed dat hij de laatste tijd vooral nachtmerries heeft.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1696 Gepost op: juni 06, 2013, 05:39:25 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Ohja jullie kunnen maar zien dat je een ticketje koopt voor de europese thuiswedstrijden al? thuiswedstrijden of gaat het te ver zijn ?

Man man man ,wat heb jij gesnoven vent ?

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1697 Gepost op: juni 06, 2013, 06:38:02 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Ohja jullie kunnen maar zien dat je een ticketje koopt voor de europese thuiswedstrijden al? thuiswedstrijden of gaat het te ver zijn ?

WTF??!! Je strijd een volledig seizoen voor europees voetbal, een fantastisch feest voor de tweede plaats, maar jij had liever een budgetverhoging gezien??? Teveel in de zon gezeten vandaag? Coke gesnoven? Ach jong pff ik kom er zieker en zieker van! Hij ging de beloning van ons gans seizoen weggeven. Die beloning is zowel voor de ploeg als voor alle supporters die er iedere wedstrijd voor de ploeg zijn en steunen. Nu trap je echt op de tenen van heel veel essevee supporters!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1698 Gepost op: juni 06, 2013, 06:56:00 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Ohja jullie kunnen maar zien dat je een ticketje koopt voor de europese thuiswedstrijden al? thuiswedstrijden of gaat het te ver zijn ?
Als dit de teneur is op dit forum dan heb ik hier inderdaad niets meer te zoeken.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1699 Gepost op: juni 06, 2013, 07:27:14 pm »
Een budgetverhoging zal nochtans onontbeerlijk zijn, om blijvend deel uit te maken van het POI-gedeelte van het klassement.

De manier waarop, is een andere vraag maar eigenlijk het beste te beantwoorden door een lange termijn visie, eigenlijk zoals ook de kapitein erover schijnt te denken.



En ook eigenlijk zoals Decuyper drie jaar geleden er in een eerste d?marche visionair over dacht, namelijk mee doen voor de titel zoals we allen drie jaar later samen dit zo mooi mochten ervaren met ons Essevee.

Het stamnummer met de Europese plaats verkopen(onder druk van De Wever) was/is ? posteriori  misschien wel niet de aangewezen weg.