Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210210 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1700 Gepost op: juni 06, 2013, 09:12:34 pm »
Een budgetverhoging zal nochtans onontbeerlijk zijn, om blijvend deel uit te maken van het POI-gedeelte van het klassement.

De manier waarop, is een andere vraag maar eigenlijk het beste te beantwoorden door een lange termijn visie, eigenlijk zoals ook de kapitein erover schijnt te denken.



En ook eigenlijk zoals Decuyper drie jaar geleden er in een eerste d?marche visionair over dacht, namelijk mee doen voor de titel zoals we allen drie jaar later samen dit zo mooi mochten ervaren met ons Essevee.

Het stamnummer met de Europese plaats verkopen(onder druk van De Wever) was/is ? posteriori  misschien wel niet de aangewezen weg.

als ik jullie redenering volg, waarom is budgetverhoging nodig om in PO1 te zitten en Europees te spelen, om daarna te zeggen dat het Europaticket je toch niet interesseert.

Ofwel  doe je je best voor po1 en europees en draag je er dan de gevolgen van ofwel gooi je er maar met je klak mee en gewoon zorgen dat je erin blijft

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1701 Gepost op: juni 06, 2013, 10:47:46 pm »
13april1953 : volledig maar dan ook volledig gelijk.  Ik heb tussen haakjes genoten van je uiteenzetting. En waar blijft de mssale reactie van de supporters? Supportersraad doe iets aub.... Nogmaals ik heb hetval gezegd maar standard gaat wel sterk reageren ( vernomen v standardsup). Luikse solidariteit!!!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1702 Gepost op: juni 06, 2013, 10:49:54 pm »
Luikse solidariteit!!!

Wil je echt die weg op gaan? Zoals ze met Arcelor Mittal gedaan hebben? Spiegel je echt jezelf aan dat Luiks gedoe?

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1703 Gepost op: juni 06, 2013, 10:58:28 pm »
Luikse solidariteit!!!

Wil je echt die weg op gaan? Zoals ze met Arcelor Mittal gedaan hebben? Spiegel je echt jezelf aan dat Luiks gedoe?

Ik wel, het heeft Duch?telet er toch toe doen zeggen top 3 of ik ben weg.  Dat onze PDc met zijn ideetjes ook eens zegt ieder jaar PO1 of ik ben weg om het goed te maken

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1704 Gepost op: juni 06, 2013, 11:21:24 pm »
Duch?telet

Heeft 20 mio gecasht als dividenden, dus als hij weggaat is Standard 20 Mio armer....

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1705 Gepost op: juni 07, 2013, 01:26:00 am »
Als je alle reacties op dit forum eens goed bekijkt, dan kan je toch alleen maar vaststellen dat de acties van PDC geleid hebben tot een grote verdeeldheid onder de supporters van SVZW. (Aan diegenen die nu zouden beweren dat slechts een minderheid van de supporters zich hier iets van aantrekt, zeg ik dat mijn hart bloedt als ik de commentaren van 13 april 1951 en anderen lees. Of je nu akkoord bent met wat ze schrijven of niet, het zijn mensen met een hart dat klopt voor Essevee. PDC heeft op die,mensen hun hart getrapt en dat alleen al is voor mij onvergeeflijk)

In plaats van te genieten van ons succes en van ons te verheugen op Europees voetbal en een veelbelovend nieuw seizoen, zitten we dus hier tegen elkaar lastig te doen over de strapatsen van diegene die onze club leidt.

Of hij het nu goed bedoelt heeft of niet, het resultaat is dat hij met zijn acties afbreuk deed aan de positieve flow waar we met onze club konden op voortdrijven. Dat getuigt van weinig respect voor en zeer onzorgvuldig omspringen met het prachtige werk van spelers en technische staf.

Ik kan dus niet snappen dat er nog mensen zijn die PDC verdedigen want als je kijkt naar het effect van zijn acties kan je toch alleen maar vaststellen dat hij een grote stommiteit heeft begaan (wat hij eigenlijk ook zelf schoorvoetend toegeeft).

Nu, het onheil is geschied en we moeten allemaal op de blaren zitten. Het klopt dat we op een bepaald moment de knop gaan moeten omdraaien en ons terug op de toekomst gaan moeten richten.
Als je echter het vertrouwen van mensen diepgaand hebt geschokt, dan is het normaal dat dit wat tijd vraagt. Het is jammer genoeg ook waar dat de manier waarop PDC nu nog altijd communiceert (of beter niet communiceert) niet helpt om het geschokte vertrouwen te herstellen.

Dus ja, ik wil mij graag richten op de toekomst en ik zal mijn best doen om dit ook effectief te doen, maar dat PDC iets wezenlijk heeft kapot gemaakt is evenzeer een realiteit. De schoonste periode in onze clubgeschiedenis is besmet door...verkeerde inschattingen ? grootheidswaanzin ? financieel opportunisme?
Doodjammer toch ? Ik schrijf dit ook omdat ik denk dat de kortste weg om weer iedereen eensgezind achter onze club te scharen erin bestaat om die waarheid te erkennen om ons van daaruit weer volop op de toekomst te kunnen richten.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1706 Gepost op: juni 07, 2013, 07:32:50 am »
tis toch vreed, pdc wil zotte  dingen doen, waar niemand uiteindelijk mee zou akkoord gaan, en tspel zit ip den oto!
ik ben het ook niet eens met zijn ideetjes, maar ik kan em wel volgen int feit dat west-vlaanderen te veel eerste klasse voetbalploegen heeft, en dat we daardoor elkaar letterlijk dood duwen!
over een fusie met kortrijk kan ik resoluut zeggen dat deze niet aan de orde is!
al zijn andere ideetjes zijn ondertussen volledig van de baan geschoven, met dank aan de pers! pdc is dus dankzij de pers schaakmat gezet. iets waar we best tevreden mee mogen zijn!
dat we ons stamnummer kwijt zouden zijn, voor een ander, daar ligt ik niet van wakker, zolang de structuur en kern die waregem heeft behouden blijft. ik lag eerder wakker van het europese ticket die er aan verbonden is, want zoveel zullen we dat niet meer meemaken!
dat ik liever een ander persoon op de plaats van pdc zou zien zitten nu, is ook een feit! je hebt echter wel mannen met centen nodig om die plaats te kunnen afdwingen! en zolang je die mannen niet ziet tevoorschijn komen, moeten wij het doen met wat we hebben! ik ben dan ook supporter van den essevee, en niet van den pdc! ik kijk dan ook met vol verlangen uit naar wat de toekomst ons brengt, en ondertussen mag het ook wel duidelijk zijn, dat pdc daaruit zijn lessen zal hebben getrokken! aan pdc om ons weer te overtuigen van zijn goede wil, en te zorgen dat de kern behouden kan blijven met evt gerichte versterkingen. op naar seizoen 2013-2014, maar met een waakzaam oog richting het bestuur, en met een duidelijke spandoekactie dat een fusie tussen waregem en kortrijk er niet kan doorkomen! water en vuur passen niet samen in 1 geheel!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1707 Gepost op: juni 07, 2013, 11:46:10 am »
Ik kan dus niet snappen dat er nog mensen zijn die PDC verdedigen want als je kijkt naar het effect van zijn acties kan je toch alleen maar vaststellen dat hij een grote stommiteit heeft begaan (wat hij eigenlijk ook zelf schoorvoetend toegeeft).

Willem, ik ken jouw standpunt niet van drie jaar geleden toen Decuyper zei dat het de ambitie was om drie jaar later mee te doen voor de titel...misschien was je dan ook een van de velen die moord en brand schreeuwden om het "bescheiden Essevee" te vrijwaren en niet te zot te doen..

Drie jaar later is het zover en lap...ipv een bedankje krijgt hij okkers stront over zijne kop omdat hij enigszins aan de alarmbel wil trekken, weliswaar misschien te bruusk en te snel, maar wie weet binnen drie jaar? Quid?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1708 Gepost op: juni 07, 2013, 12:00:16 pm »
Ela had voor 21 mei slechts 29 posts op dit forum, waaronder deze als allereerste post:

.
mensen die zich echt kapotvervelen en niets anders te doen hebben spelen misschien soms nog eens

eikel

Nu heeft hij er 173.

Daarvoor had hij een andere account die blijkbaar geblokkeerd werd.

Toffe mens.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1709 Gepost op: juni 07, 2013, 12:43:32 pm »
Ik kan dus niet snappen dat er nog mensen zijn die PDC verdedigen want als je kijkt naar het effect van zijn acties kan je toch alleen maar vaststellen dat hij een grote stommiteit heeft begaan (wat hij eigenlijk ook zelf schoorvoetend toegeeft).

Willem, ik ken jouw standpunt niet van drie jaar geleden toen Decuyper zei dat het de ambitie was om drie jaar later mee te doen voor de titel...misschien was je dan ook een van de velen die moord en brand schreeuwden om het "bescheiden Essevee" te vrijwaren en niet te zot te doen..

Drie jaar later is het zover en lap...ipv een bedankje krijgt hij okkers stront over zijne kop omdat hij enigszins aan de alarmbel wil trekken, weliswaar misschien te bruusk en te snel, maar wie weet binnen drie jaar? Quid?
ela wat een gezever schrijf jij nu? Volgens mij was willem hem aan het danken op zondag maar op dinsdag krijgt hij idd een okker stront over zich heen. Ook ik zat zondag nog te denken aan zijn uitspraken van 2 jaar geleden. Maar dinsdag zou ik ook met veel plezier met een okker stront smijten op hem. Hoe kan je nu iemand dankbaar zijn om in 2 dagen een uniek seizoen naar de kloten te helpen. Dit moet je mij toch eens uitleggen.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1710 Gepost op: juni 07, 2013, 01:01:05 pm »
Volgens mij was willem hem aan het danken op zondag maar op dinsdag krijgt hij idd een okker stront over zich heen.

Dat is wel h??l snel h?....in twee dagen van de hemel in de hel...zonder iemand vermoord te hebben of zo...enkel maar een afgesprongen verhaal die nog verre van gefinaliseerd was en die door de pers en De Wever gebruikt werden om de komkommertijd in te vullen...



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1711 Gepost op: juni 07, 2013, 01:48:10 pm »
we hebben nu 1 keer ocharme vice kampioen gespeeld, velen denken nu dat we defitinief gelanceerd zijn en ieder jaar eurpoees MOETEN halen, maar zo denk ik toch helemaal niet hoor ...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1712 Gepost op: juni 07, 2013, 01:57:42 pm »
Ela, je snapt er niets van maar echt niets! Moest Decuyper begin dit seizoen gezegd hebben kijk dit is het derde jaar nu spelen we mee voor de titel. Maar dat heeft hij niet gedaan! Hij heeft dit seizoen niet voorzien geloof mij.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1713 Gepost op: juni 07, 2013, 02:01:57 pm »
Ela, je snapt er niets van maar echt niets! Moest Decuyper begin dit seizoen gezegd hebben kijk dit is het derde jaar nu spelen we mee voor de titel. Maar dat heeft hij niet gedaan! Hij heeft dit seizoen niet voorzien geloof mij.
Idd! PDC gaf zelf persoonlijk aan dat dit een uitzonderlijk seizoen was, en dat we dit niet snel zullen herhalen... Das toch al minder van den toren blazen dan enkele jaren terug.
Nogmaals, 2 jaar terug gaf PDC aan dat hij binnen de 3 jaar een budget wou dat te vergelijken was met dat van Gent. Op deze manier wou hij proberen meestrijden voor de titel. Nu hebben we een prachtig seizoen beleefd, maar dit kwam er NIET door de beloofde budgetverhoging van PDC!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1714 Gepost op: juni 07, 2013, 02:06:20 pm »
A ja, het is dus allemaal zomaar per toeval uit de lucht gevallen..

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1715 Gepost op: juni 07, 2013, 02:13:22 pm »
A ja, het is dus allemaal zomaar per toeval uit de lucht gevallen..
Neen door een effici?nte scoutingcel, en mede door de goede contacten van Dury. En idd alsook door een portie geluk. Je gaat mij niet vertellen dat we ieder jaar een Malanda of Verboom zullen vinden die er meteen staan. Hetgeen vorig seizoen allemaal tegensloeg in de zone van de waarheid zat dit seizoen wel mee. Het hangt soms af van kleine dingen, onze goede start had er ook veel mee te maken. We zaten meteen in de goede 'flow'. Maar voorgaande heeft niets met het budget te maken, alsook weinig met PDC (behalve aantrekken Hazard).

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1716 Gepost op: juni 07, 2013, 02:13:48 pm »
A ja, het is dus allemaal zomaar per toeval uit de lucht gevallen..

Eindelijk snap je het!  :)

De uitspraken van Decuyper 3 jaar geleden waren op niks gebaseerd en de woorden van een fantast. Er was de afgelopen 3 jaar helemaal geen plan, meer zelfs, het waren de minste jaren sinds de fusie. Met onnodige commotie rond de club (Lemic), onnodige commotie rond trainers (Kalezic), onnodige commotie rond spelers (Meert), en recent nog onnodige en erg schadelijke commotie rond onze toekomst (verkoop stamnummer). Vorig seizoen waren we bijna gedegradeerd, ware het niet voor de terugkomst van Dury (en Berrier en Leye), n?t op tijd.

Het succes van afgelopen seizoen zullen we waarschijnlijk nooit meer meemaken. Alle puzzelstukjes pasten (bijna) perfect in elkaar: een toptrainer die met een talentvol team (met dank aan de scouting) en een portie geluk een seizoen lang 2e stond. Dat had Decuyper helemaal niet voorspeld, laat staan dat hij daar een plan voor had uitgewerkt toen hij zichzelf daar voor de 1e keer belachelijk maakte voor Vlaanderen in Extra Time.

Zoals Willem terecht zei trouwens, het feit alleen dat je na zo'n onvergetelijk en uniek seizoen er in slaagt om de achterban helemaal te verdelen, het goede gevoel volledig weg te werken, en de goede reputatie compleet te verknallen, zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Onze CEO is een liegende onderkruiper en een huichelaar die niks van voetbal snapt.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1717 Gepost op: juni 07, 2013, 03:11:58 pm »
A ja, het is dus allemaal zomaar per toeval uit de lucht gevallen..
Neen door een effici?nte scoutingcel, en mede door de goede contacten van Dury. En idd alsook door een portie geluk. Je gaat mij niet vertellen dat we ieder jaar een Malanda of Verboom zullen vinden die er meteen staan. Hetgeen vorig seizoen allemaal tegensloeg in de zone van de waarheid zat dit seizoen wel mee. Het hangt soms af van kleine dingen, onze goede start had er ook veel mee te maken. We zaten meteen in de goede 'flow'. Maar voorgaande heeft niets met het budget te maken, alsook weinig met PDC (behalve aantrekken Hazard).

Zonder iemand te verdedigen of af te breken maar net dat aantrekken van Hazard heeft de doorslag gegeven voor dat seizoen!  Zonder Hazard spelen we nooit of te nimmer in de eerste 5 !!! Moeilijk te bewijzen 'k weet het.
Kan kloppen, en dit heeft PDC dan ook prima uitgewerkt. Hij verdient hier alle credits voor. Maar nogmaals dit is niet het gevolg van zijn beloofde budgetverhoging waardoor we structureel gingen meedingen voor de Europese plaatsen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1718 Gepost op: juni 07, 2013, 03:21:08 pm »
Ik vind het ook not-done wat PDC heeft willen op poten zetten maar vraag maar eens aan Johan Boskamp wat hij van de sportieve visie van PDC denkt ... .
Ze zijn samen oa Feyenoord gaan bezoeken, ook een club waar heel wat jongeren doorstromen.

En zo zijn er nog voorbeelden te noemen.

Dus dat Decuyper geen enkele inbreng heeft in het sportieve succes is ook zever maar het blijft ongelooflijk onaanvaardbaar wat hij met onze club en Oostende in gedachten had.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1719 Gepost op: juni 07, 2013, 03:21:26 pm »
51,

Citaat
Vorig seizoen waren we bijna gedegradeerd, ware het niet voor de terugkomst van Dury (en Berrier en Leye), n?t op tijd.

En die mannen zijn (terug)gekomen voor nen goeien boterham m? een serieuze schelle hespe?

Citaat
Onze CEO is een liegende onderkruiper en een huichelaar die niks van voetbal snapt.

Dat gezegd zijnde, is bvb Dury teruggekomen voor/onder die CEO?

« Laatst bewerkt op: juni 07, 2013, 03:23:16 pm door ela »