Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210210 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1720 Gepost op: juni 07, 2013, 03:25:45 pm »
A ja, het is dus allemaal zomaar per toeval uit de lucht gevallen..

Eindelijk snap je het!  :)

De uitspraken van Decuyper 3 jaar geleden waren op niks gebaseerd en de woorden van een fantast. Er was de afgelopen 3 jaar helemaal geen plan, meer zelfs, het waren de minste jaren sinds de fusie. Met onnodige commotie rond de club (Lemic), onnodige commotie rond trainers (Kalezic), onnodige commotie rond spelers (Meert), en recent nog onnodige en erg schadelijke commotie rond onze toekomst (verkoop stamnummer). Vorig seizoen waren we bijna gedegradeerd, ware het niet voor de terugkomst van Dury (en Berrier en Leye), n?t op tijd.

Het succes van afgelopen seizoen zullen we waarschijnlijk nooit meer meemaken. Alle puzzelstukjes pasten (bijna) perfect in elkaar: een toptrainer die met een talentvol team (met dank aan de scouting) en een portie geluk een seizoen lang 2e stond. Dat had Decuyper helemaal niet voorspeld, laat staan dat hij daar een plan voor had uitgewerkt toen hij zichzelf daar voor de 1e keer belachelijk maakte voor Vlaanderen in Extra Time.

Zoals Willem terecht zei trouwens, het feit alleen dat je na zo'n onvergetelijk en uniek seizoen er in slaagt om de achterban helemaal te verdelen, het goede gevoel volledig weg te werken, en de goede reputatie compleet te verknallen, zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Onze CEO is een liegende onderkruiper en een huichelaar die niks van voetbal snapt.

We kunnen zo een seizoen zeker nog eens doen hoor.  En neen daarvoor is geen fusie nodig of verhuizing.  Enkel een nieuw stadion en verder bouwen zoals we bezig zijn.  Essevee blijft verrassen.  Na ons 1e seizoen zei iedereen, dit maken we nooit meer mee en buitenstaanders noemden het een luckyshot.  Daarna hadden we nog 5 goede tot heel goede seizoenen en dit jaar de climax.  Als we hazard en delaplace kunnen houden en ons mooi kunnen versterken en terugkeer habib dan spelen we gewoon terug playoff 1 en niet als kneusje van de 6.  Maar dat stadion mag er verdomme nu eens komen. 

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1721 Gepost op: juni 07, 2013, 03:27:40 pm »
51,

Citaat
Vorig seizoen waren we bijna gedegradeerd, ware het niet voor de terugkomst van Dury (en Berrier en Leye), n?t op tijd.

En die mannen zijn (terug)gekomen voor nen goeien boterham m? een serieuze schelle hespe?

Citaat
Onze CEO is een liegende onderkruiper en een huichelaar die niks van voetbal snapt.

Dat gezegd zijnde, is bvb Dury teruggekomen voor/onder die CEO?

Ik geef op, het is duidelijk van niet willen.

Maar opnieuw, een zoveelste bevestiging, waarvoor dank.


Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1722 Gepost op: juni 07, 2013, 03:30:02 pm »
51,

Citaat
Vorig seizoen waren we bijna gedegradeerd, ware het niet voor de terugkomst van Dury (en Berrier en Leye), n?t op tijd.

En die mannen zijn (terug)gekomen voor nen goeien boterham m? een serieuze schelle hespe?

Citaat
Onze CEO is een liegende onderkruiper en een huichelaar die niks van voetbal snapt.

Dat gezegd zijnde, is bvb Dury teruggekomen voor/onder die CEO?


Dat wordt niet betaald door PDC zenne, PDC moet ons budget rond krijgen en zich bezig houden met nieuwe sponsors.
Dury en co werden teruggehaald door het spaarpotje dat we opgebouwd hadden VOOR het tijdperk PDC.
Ik wil best geloven dat PDC commercieel sterk in zijn schoenen staat, ons budget is dan ook ieder jaar licht gestegen. Maar van een opmerkelijke budgetstijging sinds PDC zijn aankomst is geen sprake. Als hij nog geen geld heeft om de Willy uit te betalen, alsook om Lejaegere te betalen dan zal hij ook wel niet veel toesteken aan Essevee!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1723 Gepost op: juni 07, 2013, 03:32:38 pm »
Ja ja ja ja, mensen terughalen die successen boekten voor het PDC-tijdperk getuigt inderdaad van een goeie visie en vakkennis.

Gaan dezelfde argumenten echt blijven heen en weer gegooid worden? Vervelend topic zeg. Als er nieuwe nieuwsfeiten zijn, plaats ze dan hier. Maar dit heeft echt geen enkele zin. Nu mag de rust wel eens terugkeren.

51, ik begrijp en deel uw mening, maar PDC zijn vriendjes zal je toch niet kunnen overtuigen, ze.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1724 Gepost op: juni 07, 2013, 03:39:54 pm »
A ja, het is dus allemaal zomaar per toeval uit de lucht gevallen..
Neen door een effici?nte scoutingcel, en mede door de goede contacten van Dury. En idd alsook door een portie geluk. Je gaat mij niet vertellen dat we ieder jaar een Malanda of Verboom zullen vinden die er meteen staan. Hetgeen vorig seizoen allemaal tegensloeg in de zone van de waarheid zat dit seizoen wel mee. Het hangt soms af van kleine dingen, onze goede start had er ook veel mee te maken. We zaten meteen in de goede 'flow'. Maar voorgaande heeft niets met het budget te maken, alsook weinig met PDC (behalve aantrekken Hazard).

Zonder iemand te verdedigen of af te breken maar net dat aantrekken van Hazard heeft de doorslag gegeven voor dat seizoen!  Zonder Hazard spelen we nooit of te nimmer in de eerste 5 !!! Moeilijk te bewijzen 'k weet het.

Dankzij Willy is Dury teruggekomen,dankzij Dury zijn Malanda,Verboom,Godeau hier gekomen.En dankzij deze personen is Hazard gekomen.Was Broos of Kaledinges hier trainer geweest,dan waren M,V,en G hier nooit geweest....Pdc mocht dan nog 100 keer "toevallig" Hazard z'n manager ontmoeten,hij ging nooit bij ons gevoetbald hebben.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1725 Gepost op: juni 07, 2013, 04:04:30 pm »
Carlo Ancelotti heeft Hazard etc gehaald naar Chelsea indertijd en Abramovic is maar een stuk ongeluk in dat verhaal?

Het is alsof de studerende zoon nen goeien schonen biefstuk meebrengt van den beenhouwer met centjes gekregen van de papa...en dat na de goede maaltijd de zoon wordt opgehemeld en de papa wordt uitgescheten....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1726 Gepost op: juni 07, 2013, 04:14:31 pm »
Spijtig genoeg betaalde de papa (weeral)niet  :) en de vergelijking pdc-abro en svzw-chelsea slaat echt nergens op.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1727 Gepost op: juni 07, 2013, 04:15:03 pm »
Carlo Ancelotti heeft Hazard etc gehaald naar Chelsea indertijd en Abramovic is maar een stuk ongeluk in dat verhaal?

Het is alsof de studerende zoon nen goeien schonen biefstuk meebrengt van den beenhouwer met centjes gekregen van de papa...en dat na de goede maaltijd de zoon wordt opgehemeld en de papa wordt uitgescheten....
Man man, Abramovic koopt met eigen middelen spelers aan, of met middelen van zijn oliebedrijf. PDC doet dit niet, teert gewoon verder op het budget dat er al was, ok? misschien is het met een miljoen gestegen maar dit geld is niet van hem. Niet van hem persoonlijk, niet van een of andere vennootschap die hij heeft. Dit kwam er door nieuwe sponsorcontracten die hij afsloot met externe bedrijven.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1728 Gepost op: juni 07, 2013, 04:20:01 pm »
Carlo Ancelotti heeft Hazard etc gehaald naar Chelsea indertijd en Abramovic is maar een stuk ongeluk in dat verhaal?

Het is alsof de studerende zoon nen goeien schonen biefstuk meebrengt van den beenhouwer met centjes gekregen van de papa...en dat na de goede maaltijd de zoon wordt opgehemeld en de papa wordt uitgescheten....

 ;D

Jij snapt er echt he-le-maal niks van h?.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1729 Gepost op: juni 07, 2013, 04:21:22 pm »
Citaat
Spijtig genoeg betaalde de papa (weeral)niet  :)

Wat bedoel je daarmee?

Citaat
en de vergelijking pdc-abro slaat echt nergens op.

Wie is dan den abro van Essevee?

Citaat
svzw-chelsea slaat echt nergens op.

Wat is sportief gezien het verschil tussen nr 2 van Belgie en de nummer 3 van Engeland?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1730 Gepost op: juni 07, 2013, 04:26:05 pm »
PDC doet dit niet, teert gewoon verder op het budget dat er al was, ok? misschien is het met een miljoen gestegen maar dit geld is niet van hem.

Wie is hoofdaandeelhouder van Essevee?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1731 Gepost op: juni 07, 2013, 04:29:47 pm »
PDC doet dit niet, teert gewoon verder op het budget dat er al was, ok? misschien is het met een miljoen gestegen maar dit geld is niet van hem.

Wie is hoofdaandeelhouder van Essevee?
Aandelen zijn gewoon overgekocht van Naessens (en maar voor 14% betaald). Deze overdracht van aandelen heeft toch niet voor extra werkingsmiddelen gezorgd voor essevee? Er is geen kapitaalsVERHOGING gebeurd he! Als ik morgen zijn aandelen overkoop dan zorgt dat toch ook niet voor een budgetverhoging? De eigenaar van Chelsea heeft inderdaad de aandelen maar heeft OOK via zijn bedrijven extra gelden ge?nvesteerd in Chelsea. PDC bij mijn weten niet.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1732 Gepost op: juni 07, 2013, 04:32:33 pm »
1;De aandelen van pdc in svzw zijn nog niet (volledig) betaald,Lejaegere zag nog geen enkele ? van pdc.
2;Er is (gelukkig?) geen abro bij svzw.
3;Ik schat 1-7.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1733 Gepost op: juni 07, 2013, 04:40:27 pm »
Als ik morgen zijn aandelen overkoop dan zorgt dat toch ook niet voor een budgetverhoging?

Maar als U dat zou doen is dat toch een financi?le injectie voor Essevee, ipv het kapitaal te zien verdampen (zie Beerschot, KSV Waregem,...)

Als Lambrecht er bvb mee ophoudt bij Lokeren, dan hoop ik maar dat er een persoon als U klaarstaat dan, want anders is het einde verhaal daar ook...

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1734 Gepost op: juni 07, 2013, 04:46:38 pm »
Als ik morgen zijn aandelen overkoop dan zorgt dat toch ook niet voor een budgetverhoging?

Maar als U dat zou doen is dat toch een financi?le injectie voor Essevee, ipv het kapitaal te zien verdampen (zie Beerschot, KSV Waregem,...)

Als Lambrecht er bvb mee ophoudt bij Lokeren, dan hoop ik maar dat er een persoon als U klaarstaat dan, want anders is het einde verhaal daar ook...
Ik reageerde enkel maar op uw vergelijking met Abramovic, door te zeggen dat die meer doet dan enkel aandeelhouder te spelen. Hij injecteert ook miljoenen in de club. Dat doet PDC niet. En door zijn aandelen over te kopen wordt er GEEN kapitaal in de club ge?njecteerd. Dan wordt ik eigenaar zonder meer. Tenzij ik ook een kapitaalsverhoging doorvoer nadat ik zijn aandelen heb overgekocht.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1735 Gepost op: juni 07, 2013, 04:52:18 pm »
Abramovich is superrijk, maar heeft geen gekke idee?n zoals een fusie met Tottenham of het stamnummer van Hull City overkopen. En Ancelotti die Hazard naar Chelsea gehaald heeft????????

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1736 Gepost op: juni 07, 2013, 04:52:57 pm »
B4E, ik volg je redenering...je hebt gelijk behalve me dunkt dat Essevee onder Decuyper toch opgeschoven is naar 9 Mio waar dat vroeger 6 ? 7 was, of ben ik verkeerd hierin?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1737 Gepost op: juni 07, 2013, 04:59:17 pm »
B4E, ik volg je redenering...je hebt gelijk behalve me dunkt dat Essevee onder Decuyper toch opgeschoven is naar 9 Mio waar dat vroeger 6 ? 7 was, of ben ik verkeerd hierin?
Nee dat klopt! is aangegroeid naar een goeie 8 miljoen. En dat is inderdaad voor een deel te danken aan PDC, wat ik hierboven ook al vermeldde. Commercieel is PDC goed, voor de rest spreekt hij best niet voor zijn beurt. maar dat goeie miljoen dat er bijgekomen is is verre van de verdrievoudiging die hij beloofde waardoor we structureel voor de Europese plaatsen gingen meestrijden. Dus lijkt vorig seizoen me eerder een toevalstreffer en zullen we niet moeten verwonderd zijn als het dit jaar heel wat minder is.
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2013, 05:06:44 pm door boerkens4ever »

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1738 Gepost op: juni 07, 2013, 05:00:13 pm »
B4E, ik volg je redenering...je hebt gelijk behalve me dunkt dat Essevee onder Decuyper toch opgeschoven is naar 9 Mio waar dat vroeger 6 ? 7 was, of ben ik verkeerd hierin?

en ervoor via naessens en/of mannaert van 3 mio naar 7 mio, of ben ik verkeerd hierin ?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1739 Gepost op: juni 07, 2013, 05:07:44 pm »
B4E, ik volg je redenering...je hebt gelijk behalve me dunkt dat Essevee onder Decuyper toch opgeschoven is naar 9 Mio waar dat vroeger 6 ? 7 was, of ben ik verkeerd hierin?

en ervoor via naessens en/of mannaert van 3 mio naar 7 mio, of ben ik verkeerd hierin ?
Klopt!