Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210210 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1760 Gepost op: juni 08, 2013, 11:25:15 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Ohja jullie kunnen maar zien dat je een ticketje koopt voor de europese thuiswedstrijden al? thuiswedstrijden of gaat het te ver zijn ?

Man, man, man... Hier zakt mijn broek van af.

Triestig dat wij voor dezelfde club 'supporteren'.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1761 Gepost op: juni 09, 2013, 01:24:36 pm »
Ben ik dan de enige die het niet erg zou vinden dat men onze stamnummer verkoopt ? Ik vind de visie van pdc trouwens sterk gevonden vergeet niet dat die mannen uit Antwerpen 5j een paar miljoen voor ons langs de kant gingen leggen voor een simpel stamnummer !!!!!! Jah er was europees voetbal aan verbonden en dan nog ?????? Wat gaan wij uitrichten in de voorronde van de champions league gaan jullie dan ook staan roepen dat we afgaan en dat het prutsters zijn ?????? Nee voor mij hoefde het europese verhaal niet had liever 5j genoten van een hoger budget maar ja voetbal is emotie nietwaar .

Ohja jullie kunnen maar zien dat je een ticketje koopt voor de europese thuiswedstrijden al? thuiswedstrijden of gaat het te ver zijn ?

Man, man, man... Hier zakt mijn broek van af.

Triestig dat wij voor dezelfde club 'supporteren'.

onwaarschijnlijk inderdaad . ik behoud liever mijn ploeg met mijn spelers met mijn stamnummer in mijn stad, dan  met wat bloedgeld een andere ploeg met een andere nummer en een andere naam in mijn stadion te zien spelen hoor ...

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1762 Gepost op: juni 09, 2013, 02:58:41 pm »

?

Voor sommigen kan dit niet snel genoeg in de doofpot/vergeetput verdwijnen, vreemd toch als je weet wat de plannen (en de impact ervan) waren. Ook voor mij is dit verhaal nog niet voorbij: hoe staat het bijvoorbeeld met die 20% van de supportersraad? Hoe staat het met het gesprek van gisterenavond? Hoe staat het met de communicatie van het bestuur omtrent deze hele zaak?

13 april 1951 en alle andere ge?nteresseerden: tussen de gemakkelijk uit te spreken woorden en effectieve daden is er in heel dit "project" een groot verschil.

Bij een supportersparticipatie komt v??l meer kijken dan het nodige geld bijeen krijgen. Er is een ook juridische & fiscale kant. Momenteel zijn enkele leden volop bezig met die informatie te verzamelen.

Wordt vervolgd.

Bedankt voor de communicatie! Benieuwd naar het vervolg. Sterkte en zoals ik reeds enkele keren zei: chapeau voor zij die hen inzetten voor de toekomst van onze club.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1763 Gepost op: juni 09, 2013, 05:38:44 pm »
tussen de gemakkelijk uit te spreken woorden en effectieve daden is er in heel dit "project" een groot verschil.
Bij een supportersparticipatie komt v??l meer kijken dan het nodige geld bijeen krijgen. Er is een ook juridische & fiscale kant. Momenteel zijn enkele leden volop bezig met die informatie te verzamelen.
Wordt vervolgd.

Amen - over & out - CLOSE

En blijven proberen...

Ik ben blij dat er eindelijk iets gecommuniceerd is vanuit de supportersraad. Nu is het wachten op nieuws omtrent die 20% lijkt me, ook (tevergeefs neem ik aan) wachten op enige communicatie van de club uit?! Uiteindelijk gaat het toch om de toekomst van onze favoriete club h?, 2460? De club die, als het van de eigen CEO afhangt, met gemak en met plezier verkocht wordt (inclusief Champions League voetbal) aan een andere stad. Ik vind zo'n dingen persoonlijk heel beangstigend, en het boezemt alvast weinig vertrouwen in voor de toekomst.

Vandaar ook dat het me van vitaal belang lijkt dat deze topic absoluut niet in de (uw) doofpot wordt gestoken, maar open blijft om de communicatie tussen supporters/bestuur/supportersraad mogelijk te houden. Ik hoop namelijk van harte dat er nog nieuws volgt. En communicatie.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1764 Gepost op: juni 09, 2013, 08:32:30 pm »
tussen de gemakkelijk uit te spreken woorden en effectieve daden is er in heel dit "project" een groot verschil.
Bij een supportersparticipatie komt v??l meer kijken dan het nodige geld bijeen krijgen. Er is een ook juridische & fiscale kant. Momenteel zijn enkele leden volop bezig met die informatie te verzamelen.
Wordt vervolgd.

Amen - over & out - CLOSE

En blijven proberen...

Ik ben blij dat er eindelijk iets gecommuniceerd is vanuit de supportersraad. Nu is het wachten op nieuws omtrent die 20% lijkt me, ook (tevergeefs neem ik aan) wachten op enige communicatie van de club uit?! Uiteindelijk gaat het toch om de toekomst van onze favoriete club h?, 2460? De club die, als het van de eigen CEO afhangt, met gemak en met plezier verkocht wordt (inclusief Champions League voetbal) aan een andere stad. Ik vind zo'n dingen persoonlijk heel beangstigend, en het boezemt alvast weinig vertrouwen in voor de toekomst.

Vandaar ook dat het me van vitaal belang lijkt dat deze topic absoluut niet in de (uw) doofpot wordt gestoken, maar open blijft om de communicatie tussen supporters/bestuur/supportersraad mogelijk te houden. Ik hoop namelijk van harte dat er nog nieuws volgt. En communicatie.
idd
en blijven proberen
zet die ploat af

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1765 Gepost op: juni 09, 2013, 09:57:35 pm »
idd
en blijven proberen
zet die ploat af

Je kon natuurlijk ook de post boven de mijne quoten, maar ik begrijp het wel.

Wachten op nieuws...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1766 Gepost op: juni 10, 2013, 05:11:49 pm »
Zo pakken ze dit aan op Standard.

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/MV_130610_Standard_supportes_bij_Duchatelet

Vraag me af wat ze hadden gedaan indien RD hun stamnummer wou 'verhuizen'.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1767 Gepost op: juni 10, 2013, 05:22:45 pm »
Zo pakken ze dit aan op Standard.

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/MV_130610_Standard_supportes_bij_Duchatelet

Vraag me af wat ze hadden gedaan indien RD hun stamnummer wou verhuizen.

Dit lijkt me nu ook niet de beste manier om zoiets aan te pakken, maar het toont tenminste aan hoe deze fans niet zomaar alles aanvaarden en actie ondernemen om de toekomst van hun (!) club te verzekeren (en dit gaat, zoals je insinueert, niet eens over zo'n grote gebeurtenissen). Uiteindelijk: bestuurders komen en gaan, spelers en trainers en stafleden komen en gaan, maar supporters blijven. Zij zijn het hart van een voetbalclub, alleen beseffen ze dat 'hogerop' niet altijd. Zonder supporters geen voetbal, zo simpel is het.

Ik vraag me eigenlijk ook af wat er zou gebeuren mocht een CEO bij pakweg Anderlecht/Club Brugge/Genk/Standard/Gent (en neem daarbij ook nog gerust maar KV en RC Mechelen, Lokeren, Beerschot, Antwerp, Charleroi, Kortrijk, Lierse, Aalst, Sint-Truiden,...) plannen hebben zoals PDC die had/heeft. Ik denk niet dat ik veel overdrijf als ik zeg dat die zou mogen vrezen voor zijn leven.


Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1769 Gepost op: juni 12, 2013, 05:05:55 pm »
zet die plaat af aub . iedere keer nieuwe dingskes voorstellen nu die oes was dat nu weer .. jaman

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1770 Gepost op: juni 12, 2013, 05:25:59 pm »
ik zeg nu niet dat ik fan ben van decuyper.....maar die voorzitter van oostende is eigenlijk ook zo maar hij heeft het volledig anders aangepakt. hij voelde de bui hangen en heeft dan maar de volledige zwart piet naar decuyper doorgestuurd...hij komt er nog mee weg ook

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1771 Gepost op: juni 12, 2013, 05:38:16 pm »
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1650775/2013/06/12/Genk-rijkste-club-van-het-land-KV-Mechelen-gaat-Anderlecht-vooraf.dhtml

"Het eigen vermogen staat zo'n beetje synoniem voor de gezondheidstoestand van een club"

Daar ga ik niet 100% mee akkoord, maar het is toch een signaal, als je ziet waar Essevee staat, voor wat betreft het vermogen an sich van Essevee (zeer laag patrimonium oa..) en het belang aan aandeelhouders, geldschieters en dergelijke....


Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1772 Gepost op: juni 12, 2013, 06:01:17 pm »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1773 Gepost op: juni 12, 2013, 06:09:14 pm »
Allemaal leuk en zeer fijn, maar WIE gaat die >50% aandelen van Decuyper kopen?

Hoe gaan we het vermogen opkrikken?

Mechelen bvb heeft een spaarboek van 4,1 Mio..! Genk 38,1 Mio...

Essevee heeft minder dan een begoede modale burger op zijne "spaarboek" nl 29.000 EUR.

Als iemand bereid is om Decuyper uit te kopen, omdat jullie bijna allemaal zo boos zijn, OK...

Maar er zal wel iemand moeten zijn die het ECHT doet, ipv groteske woorden te spuien....

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1774 Gepost op: juni 12, 2013, 06:27:19 pm »
Allemaal leuk en zeer fijn, maar WIE gaat die >50% aandelen van Decuyper kopen?

Hoe gaan we het vermogen opkrikken?

Mechelen bvb heeft een spaarboek van 4,1 Mio..! Genk 38,1 Mio...

Essevee heeft minder dan een begoede modale burger op zijne "spaarboek" nl 29.000 EUR.

Als iemand bereid is om Decuyper uit te kopen, omdat jullie bijna allemaal zo boos zijn, OK...

Maar er zal wel iemand moeten zijn die het ECHT doet, ipv groteske woorden te spuien....
Hoe ik dacht dat PDC dat volgens u gedaan had? Het kapitaal omhoog trekken?
En de aandelen zouden moeten overgenomen worden door een aantal bedrijven uit de streek die de handen in elkaar slaan. Ook de supporters kunnen een deel overkopen. Daarom geen 20% want dat lijkt mij onrealistisch.
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2013, 06:29:16 pm door boerkens4ever »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1775 Gepost op: juni 12, 2013, 06:35:53 pm »
Hoe ik dacht dat PDC dat volgens u gedaan had? Het kapitaal omhoog trekken?
En de aandelen zouden moeten overgenomen worden door een aantal bedrijven uit de streek die de handen in elkaar slaan. Ook de supporters kunnen een deel overkopen. Daarom geen 20% want dat lijkt mij onrealistisch.

1. Dat heb ik nooit gezegd. Dury zijn loon betalen is geen kapitaalverhoging h?....
2. Dat zou inderdaad ideaal zijn, dat al dan niet Decuyper/een ander "CEO" die bedrijven vindt.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1776 Gepost op: juni 12, 2013, 08:20:46 pm »
we maken oes belachelijk :)
1 klein clubke met 2 eisers
allez, enen die het vriendelijk vraagt
en enen die het opdringt

twerd nu beetje stil
nee, begint er zelf weer over
jongens toch
OES kan mss 6.000.000 euro samen zoeken
en die aandelen van PDC terugkopen
of nee tis just, ie moester afstand van doen

dromerkes
schoenmaker blijf bij je leest
supporters supportert en blijf in de tribune
wen in de wereld al genoeg moeials die overal alles in te zeggen wil hebben
zonder der nen euro in te steken

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1777 Gepost op: juni 12, 2013, 08:24:23 pm »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1778 Gepost op: juni 12, 2013, 09:27:36 pm »
we maken oes belachelijk :)
dromerkes
schoenmaker blijf bij je leest
supporters supportert en blijf in de tribune

Om stil van te worden. De 'supporter' anno 2013, ronduit schrijnend.

Zonder ons geen voetbal(club), d??r gaat het over.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1779 Gepost op: juni 12, 2013, 09:41:13 pm »
Zonder ons geen voetbal(club), d??r gaat het over.

51,

zonder geld --> geen voetbalclub --> geen supporters

het wordt toch wel eens tijd dat je je onnozele simplistische zever opbergt en het Waregemse boereverstand gebruikt: zonder werken --> geen geld --> geen brood op tafel!!!!

denk aub eens hierover na ipv al je emotionele simplistische uitspraken te doen alsof met je abbo'ke bvb Dury zal kunnen betaald worden!