Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1780 Gepost op: juni 12, 2013, 09:43:12 pm »
Zonder ons geen voetbal(club), d??r gaat het over.

51,

zonder geld --> geen voetbalclub --> geen supporters

het wordt toch wel eens tijd dat je je onnozele simplistische zever opbergt en het Waregemse boereverstand gebruikt: zonder werken --> geen geld --> geen brood op tafel!!!!

denk aub eens hierover na ipv al je emotionele simplistische uitspraken te doen alsof met je abbo'ke bvb Dury zal kunnen betaald worden!
Dat hij dan maar rap met zijn geld afkomt want ons eigen vermogen is niet om over naar huis te schrijven.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1781 Gepost op: juni 12, 2013, 09:59:42 pm »
Zonder ons geen voetbal(club), d??r gaat het over.

51,

zonder geld --> geen voetbalclub --> geen supporters

het wordt toch wel eens tijd dat je je onnozele simplistische zever opbergt en het Waregemse boereverstand gebruikt: zonder werken --> geen geld --> geen brood op tafel!!!!

denk aub eens hierover na ipv al je emotionele simplistische uitspraken te doen alsof met je abbo'ke bvb Dury zal kunnen betaald worden!
Dat hij dan maar rap met zijn geld afkomt want ons eigen vermogen is niet om over naar huis te schrijven.

idd,
@ ela ik zou PDC toch wel graag eens zien zitten alleen in het stadion

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1782 Gepost op: juni 12, 2013, 10:00:22 pm »
Onze ploeg werd bijna verkocht en sommige vinden dit normaal. Wel ik niet. Net zoals velen dit niet normaal vinden en er niet mee kunnen leven dat hun ploeg zomaar verkocht ging worden. Het ergste is dan nog dat hij zijn idee verdedigde op de medewerkers avond. Dus alle initiatieven zijn welkom om zijn alleen heerschappij tegen te werken. Daarmee steun ik mee het OES collectief!!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1783 Gepost op: juni 12, 2013, 10:09:56 pm »
Zonder ons geen voetbal(club), d??r gaat het over.

het wordt toch wel eens tijd dat je je onnozele simplistische zever opbergt en het Waregemse boereverstand gebruikt: zonder werken --> geen geld --> geen brood op tafel!!!!

denk aub eens hierover na ipv al je emotionele simplistische uitspraken te doen alsof met je abbo'ke bvb Dury zal kunnen betaald worden!

Onnozele simplistische zever? Dat lijkt me exact (!) wat Decuyper aan het bekokstoven was/is. Niet?

Onnozele simplistische zever? Omdat supporters, die weldegelijk (!) het hart zijn van een voetbalclub (zij blijven namelijk, in tegenstelling tot spelers, trainers, bestuurders), een toekomst willen?

Onnozele simplistische zever? Uitspraken als 'wie betaalt Dury' zijn inderdaad van heel onnozele, simplistische zever.

En boerenverstand? Graag hoor, en dat is nu NET, PRECIES, EXACT wat wij als supporters willen. Voetjes op de grond, en geen grootheidswaanzin, arrogantie en hoogmoed - zoals Decuyper herhaaldelijk blijft tonen.

Nogmaals: h??l tevreden dat er mensen zijn die het goed voor hebben met onze toekomst. H??l spijtig dat sommigen nog st??ds liever hun kop in het zand steken en de good-news-show blijven opvoeren, ook al gebeuren er HOOGST onaanvaardbare dingen.

Chapeau voor het initiatief!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.682
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1784 Gepost op: juni 12, 2013, 10:18:47 pm »
Ons belachelijk maken?  Een supportersraad zou de supporters moeten vertegenwoordigen, hun mening, is hun mening dan gevraagd geweest?  Hebben de diverse lokalen en supporters die niet bij die lokalen zitten bij de initiatieven van de supportersraad betrokken geweest?  Neen, er werd een persconferentie gegeven met initiatieven, goede, maar voor de meerderheid van supporters die aanwezig waren bij die conferentie waren die initiatieven ONVOLDOENDE.  Het was niet de stem van iedereen,daarom dit initiatief die positief is toch, ik versta niet dat je als supporter daar tegen kunt zijn, we zullen zien of er een 'draagvlak' is, of dit initiatief wordt gedragen door veel supporters.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1785 Gepost op: juni 12, 2013, 10:35:08 pm »
Ons belachelijk maken?  Een supportersraad zou de supporters moeten vertegenwoordigen, hun mening, is hun mening dan gevraagd geweest?  Hebben de diverse lokalen en supporters die niet bij die lokalen zitten bij de initiatieven van de supportersraad betrokken geweest?  Neen, er werd een persconferentie gegeven met initiatieven, goede, maar voor de meerderheid van supporters die aanwezig waren bij die conferentie waren die initiatieven ONVOLDOENDE.  Het was niet de stem van iedereen,daarom dit initiatief die positief is toch, ik versta niet dat je als supporter daar tegen kunt zijn, we zullen zien of er een 'draagvlak' is, of dit initiatief wordt gedragen door veel supporters.
schitterend verwoord

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1786 Gepost op: juni 12, 2013, 10:50:27 pm »
Hoe ik dacht dat PDC dat volgens u gedaan had? Het kapitaal omhoog trekken?
En de aandelen zouden moeten overgenomen worden door een aantal bedrijven uit de streek die de handen in elkaar slaan. Ook de supporters kunnen een deel overkopen. Daarom geen 20% want dat lijkt mij onrealistisch.

1. Dat heb ik nooit gezegd. Dury zijn loon betalen is geen kapitaalverhoging h?....
2. Dat zou inderdaad ideaal zijn, dat al dan niet Decuyper/een ander "CEO" die bedrijven vindt.


ben je daar nu weer met uw verhaaltje dat pdc het loon van dury betaalt ? van waar haal je dit (is nu al de x-ste keer dat ik je dit vraag ... )

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1787 Gepost op: juni 12, 2013, 10:56:47 pm »
ni iedere supporter gehoord: kan ik mij in vinden
maar tging al lang de ronde en iedereen weet wie zich ermee bezig hield
met diene mens contact opnemen lijkt mij ni moeilijk
tenzij ge natuurlijk denkt da ge alles zelf beter weet en beter kunt

ni voldoende initiatieven:
ge wilt dus een burgemeesterke erbij want stadion eiste nu ook al :)

wete
mss ipv 1m euro samen sparen
kan OES 6m euro samen sparen
dan pas kan je eisen
langs de lijn staan en zeggen wat een ander moet doen
das nu de mentaliteit van vandaag
ik zeg wa ge moet doen en hij betaald
en tmag wa kosten, want tis toch ik ni die mijn geld moe uithalen :)

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1788 Gepost op: juni 12, 2013, 11:06:15 pm »
ister zo geen functie om een topic onzichtbaar te maken?
zou handig zijn want da 2-3-4 da is bladvulling
want 2 regels eronder nog keer herhaling van wa op ieder blad al 10x sta

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1789 Gepost op: juni 12, 2013, 11:08:04 pm »
ni iedere supporter gehoord: kan ik mij in vinden
maar tging al lang de ronde en iedereen weet wie zich ermee bezig hield
met diene mens contact opnemen lijkt mij ni moeilijk
tenzij ge natuurlijk denkt da ge alles zelf beter weet en beter kunt

ni voldoende initiatieven:
ge wilt dus een burgemeesterke erbij want stadion eiste nu ook al :)

wete
mss ipv 1m euro samen sparen
kan OES 6m euro samen sparen
dan pas kan je eisen
langs de lijn staan en zeggen wat een ander moet doen
das nu de mentaliteit van vandaag
ik zeg wa ge moet doen en hij betaald
en tmag wa kosten, want tis toch ik ni die mijn geld moe uithalen :)
De supportersraad moet de supporters horen, niet omgekeerd!
OES biedt de kans om een draagvlak te cre?ren, om de supporters een stem te geven in dit hele verhaal.
Er moet gelobbyd worden in het Waregemse (en omstreken) bedrijfsleven en dat zal ook gebeuren.
Er moet over gepraat worden, nu wordt alles in de doofpot gestoken me dunkt en doet men rustig verder.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1790 Gepost op: juni 12, 2013, 11:34:29 pm »
veel succes

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1791 Gepost op: juni 13, 2013, 08:09:21 am »
als ik zie wie de supportersraad mocht afvaardigen laatst ??? 2 van de drie eten uit de hand van SVZW. heb daar zware bedenkingen bij, en nog meer van ??n persoon wetende wat hij allemaal uitspookte in het verleden ! daarom aan "OES" ; veel succes, maar hopelijk weten jullie dat PDC hier niet alleen schuld treft, er zijn er nog die dringend centen nodig hebben binnen het kernbestuur van svzw en de redenen daarvoor zijn genoeg gekend (zie de constructies die men de laatste jaren wist op te zetten met SVZW ) hopelijk komt de volledige waarheid eindelijk eens aan het licht.

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1792 Gepost op: juni 13, 2013, 09:00:04 am »
als ik zie wie de supportersraad mocht afvaardigen laatst ??? 2 van de drie eten uit de hand van SVZW. heb daar zware bedenkingen bij, en nog meer van ??n persoon wetende wat hij allemaal uitspookte in het verleden ! daarom aan "OES" ; veel succes, maar hopelijk weten jullie dat PDC hier niet alleen schuld treft, er zijn er nog die dringend centen nodig hebben binnen het kernbestuur van svzw en de redenen daarvoor zijn genoeg gekend (zie de constructies die men de laatste jaren wist op te zetten met SVZW ) hopelijk komt de volledige waarheid eindelijk eens aan het licht.

Ge beseft toch dat je met waarheden te verkondigen in het leven soms ferm in de knoei kan raken ??

Als zo verder gedaan wordt (verspreiden van onrust !!!), speelt Essevee volgend jaar tegen de degradatie en daar zal PDC en de zijnen voor niet veel tussen zitten.... 
Gebruik jullie verstand (in de mate dat je erover beschikt) !!

Dus de kop in 't zand, brave zijn en ja knikken???

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1793 Gepost op: juni 13, 2013, 09:13:32 am »
Onze ploeg werd bijna verkocht en sommige vinden dit normaal. Wel ik niet. Net zoals velen dit niet normaal vinden en er niet mee kunnen leven dat hun ploeg zomaar verkocht ging worden. Het ergste is dan nog dat hij zijn idee verdedigde op de medewerkers avond. Dus alle initiatieven zijn welkom om zijn alleen heerschappij tegen te werken. Daarmee steun ik mee het OES collectief!!


Niet allemaal een beetje voorbarig?  Het is ondertussen duidelijk dat PDC niet alleen handelde, wel de uitvoerder van dienst.  Mocht Naessens van het begin gecommuniceerd hebben dat iedereen binnen het bestuur ermee instemde, zullen jullie misschien beseffen dat kopen van aandelen en andere initiatieven niets aan de situatie zouden veranderen.  Het enige van al dit, is dat er nog m??r dan ooit verdeeldheid komt, en wie zal nog ge?nteresseerd zijn om in essevee te investeren??
Zal het OES de nodige miljoenen op tafel leggen?  En het wordt allemaal nog zoveel beter, nu de heer den burgemeester een zoveelste alibi heeft om niet te handelen.  Het bestek is ondertussen afgewerkt naar zijn gestelde 25miljoen, het is nu weer wat anders om niets te moeten doen.  Ge kunt dan moeilijk de directie met ambitie voor groei verwijten eens out-of-the-territory te kijken, wanneer ge hier geen stap vooruit geraakt.

Het enige wat moet, is dat de rust terugkeert, en daarom geloof ik niet in dergelijke initiatieven.  Voor mij hoeft het stilaan allemaal niet meer.



Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1794 Gepost op: juni 13, 2013, 09:28:19 am »
als ik zie wie de supportersraad mocht afvaardigen laatst ??? 2 van de drie eten uit de hand van SVZW. heb daar zware bedenkingen bij, en nog meer van ??n persoon wetende wat hij allemaal uitspookte in het verleden ! daarom aan "OES" ; veel succes, maar hopelijk weten jullie dat PDC hier niet alleen schuld treft, er zijn er nog die dringend centen nodig hebben binnen het kernbestuur van svzw en de redenen daarvoor zijn genoeg gekend (zie de constructies die men de laatste jaren wist op te zetten met SVZW ) hopelijk komt de volledige waarheid eindelijk eens aan het licht.

Ge beseft toch dat je met waarheden te verkondigen in het leven soms ferm in de knoei kan raken ??

Als zo verder gedaan wordt (verspreiden van onrust !!!), speelt Essevee volgend jaar tegen de degradatie en daar zal PDC en de zijnen voor niet veel tussen zitten.... 
Gebruik jullie verstand (in de mate dat je erover beschikt) !!
Dus de kop in 't zand, brave zijn en ja knikken???

't Is gelijk uw vrouw die u bedrogen heeft.  Vrouw buiten ??  Soms is het beter de dingen te laten bezinken, RUSTIG te blijven en de juiste conclusies te trekken.  En soms blijkt nadien dat vergeten & vergeven een goede belissing was voor alle betrokkenen !!  En daarvoor moet je je kop niet in de zandbak steken maar vooral veel relativeren.

Volledig gelijk: rustig blijven en de juiste conclusies trekken: VROUW BUITEN!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1795 Gepost op: juni 13, 2013, 10:01:10 am »
als ik zie wie de supportersraad mocht afvaardigen laatst ??? 2 van de drie eten uit de hand van SVZW. heb daar zware bedenkingen bij, en nog meer van ??n persoon wetende wat hij allemaal uitspookte in het verleden ! daarom aan "OES" ; veel succes, maar hopelijk weten jullie dat PDC hier niet alleen schuld treft, er zijn er nog die dringend centen nodig hebben binnen het kernbestuur van svzw en de redenen daarvoor zijn genoeg gekend (zie de constructies die men de laatste jaren wist op te zetten met SVZW ) hopelijk komt de volledige waarheid eindelijk eens aan het licht.

Ge beseft toch dat je met waarheden te verkondigen in het leven soms ferm in de knoei kan raken ??

Als zo verder gedaan wordt (verspreiden van onrust !!!), speelt Essevee volgend jaar tegen de degradatie en daar zal PDC en de zijnen voor niet veel tussen zitten.... 
Gebruik jullie verstand (in de mate dat je erover beschikt) !!
Dus de kop in 't zand, brave zijn en ja knikken???

't Is gelijk uw vrouw die u bedrogen heeft.  Vrouw buiten ??  Soms is het beter de dingen te laten bezinken, RUSTIG te blijven en de juiste conclusies te trekken.  En soms blijkt nadien dat vergeten & vergeven een goede belissing was voor alle betrokkenen !!  En daarvoor moet je je kop niet in de zandbak steken maar vooral veel relativeren.

Volledig gelijk: rustig blijven en de juiste conclusies trekken: VROUW BUITEN!

?

Niet normaal die reacties. Rustig blijven, niet tegen Decuyper zijn kar rijden, vriendelijk zijn, dingen laten bezinken, vergeven en vergeten,... Wat een degoutante mentaliteit! Heeft Waregem in het verleden nog niet genoeg meegemaakt met dit soort omhooggevallen clowns? Het allerlaatste wat we nu moeten doen in onze kop in het zand steken. Dit is h?t uitgelezen moment om op te staan, als supporter, als hart van deze club.

Citaat
Als zo verder gedaan wordt (verspreiden van onrust !!!), speelt Essevee volgend jaar tegen de degradatie en daar zal PDC en de zijnen voor niet veel tussen zitten.... 


Dit is anders ook een voorbeeld van hoe je de dingen kan omdraaien. Het is PDC die de onrust heeft gestart, niemand anders. We speelden onder Decuyper, met 'toptrainer' Kalezic, overigens al eens tegen de degradatie, vanwaar die schrik? Wat voor logica is dat toch?!

Sommigen lijken het niet te willen snappen: we gaan eens een topjaar hebben (afgelopen seizoen) en we gaan eens een minder seizoen hebben (het seizoen daarvoor), dat is voetbal, dat is normaal, wij zijn 'maar' Essevee. En dat is prima. Maar dit gaat over de TOEKOMST (lange termijn) van onze club, van ons Essevee. En die is momenteel in handen van een bedrieger, en dat zint vele supporters niet.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1796 Gepost op: juni 13, 2013, 10:04:52 am »
again again again
steeds ma diezelfde verhalen en herhalen
jongens toch
worde gulder da zelf ni beu???
ieder zijn eigen mening aub
en ni doordrammen om ziellekes te winnen aub

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1797 Gepost op: juni 13, 2013, 10:48:38 am »
Ik hoop voor jou dat je een schoner, rijker, gezonder, jonger, eersteklasse vrouw,  vindt. Dat je niet aan den drank geraakt,  er geen financi?le kater aan overhoudt, en je niet moet ?behelpen? met een 2de rangsvrouw (of nog lager allooi) of er eentje moet inpalmen van een ander !
En btw : En in het omgekeerd geval ?  Ook BUITEN ?? Of dekken we dat toe met de mantel der macho?s?

(sorry 19enzoveel, gelukkig bestaat de scrol toets !)

Jouw logica:

PDC bedriegt de supporters. We mogen echter niet reageren, kop in het zand en vriendelijk blijven.

Je vrouw bedriegt je. Als man mag je niet reageren, want je vindt misschien geen mooiere.

Te gek voor woorden eigenlijk. ;D En maar spartelen...

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1798 Gepost op: juni 13, 2013, 11:18:32 am »
Ik hoop voor jou dat je een schoner, rijker, gezonder, jonger, eersteklasse vrouw,  vindt. Dat je niet aan den drank geraakt,  er geen financi?le kater aan overhoudt, en je niet moet ?behelpen? met een 2de rangsvrouw (of nog lager allooi) of er eentje moet inpalmen van een ander !
En btw : En in het omgekeerd geval ?  Ook BUITEN ?? Of dekken we dat toe met de mantel der macho?s?

(sorry 19enzoveel, gelukkig bestaat de scrol toets !)

Jouw logica:

PDC bedriegt de supporters. We mogen echter niet reageren, kop in het zand en vriendelijk blijven.

Je vrouw bedriegt je. Als man mag je niet reageren, want je vindt misschien geen mooiere.

Te gek voor woorden eigenlijk. ;D En maar spartelen...
zeide der weer mee u spartelen?

ge hebt een huis
en ik kom daar toe en zeg wa jij erin moet veranderen
logica?

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1799 Gepost op: juni 13, 2013, 11:26:00 am »
ge hebt een huis
en ik kom daar toe en zeg wa jij erin moet veranderen
logica?

Qu??

Tenzij je het over Decuyper hebt, die inderdaad in een huis is toegekomen om er constant voor onnodige onrust en verdeeldheid te zorgen, slaat dit andermaal op niet veel.