Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1840 Gepost op: juni 13, 2013, 08:50:43 pm »
13

ik lees dit hier

een CEO die ons vorig seizoen bijna in 2de klasse deed belanden...

daarop mijn reactie:

alst slecht ga zijn fout
alst goe ga die van de rest...

Had niet door dat je 't als 'antwoord op' bedoelde, excuses. Er was ook geen 'quote'.

Maar dan nog, de twee staan volledig los van elkaar. Op sportief vlak is het ene jaar goed en het volgend beter, dat is zowel voor ons als voor Gent of Genk of Real Madrid hetzelfde. Dat is nu eenmaal voetbal.

Maar een CEO die z'n club tracht te verpatsen, te verkopen, een CEO die Europees voetbal wil wegnemen voor wat euro's, een CEO die liegt en bedriegt,... Neen, dat zou hij bij pakweg Gent, Genk of Real Madrid niet moeten proberen.

En het feit dat mensen (zoals ik ook) die bijna-degradatie er bij halen is maar als antwoord op pseudo-supporters als 'ela' die tot vervelens toe en compleet ten onrechte blijven beweren dat Decuyper alle lof verdient voor het afgelopen seizoen. Niks is namelijk minder waar.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1841 Gepost op: juni 13, 2013, 09:01:56 pm »
Trouwens, "de sterke man zegt dat hij in de fout is gegaan in het verhaal rond fusies en verhuizingen..." En amper een week later:

Decuyper meldt ook dat hij een soortgelijk plan in oktober 2012 aan Club Brugge heeft voorgesteld,

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1842 Gepost op: juni 13, 2013, 09:02:19 pm »
Al de terechte respect wat we gedurende 9 maand hebben opgebouwd bij voetbalmindend Belgi?, is op 1 maand tijd van de kaart geveegd door 1 man : onze CEO !

Terwijl we nu zouden moeten profiteren van deze situatie mbt transfers, sponsors, voorbereiding werkt omgekeerd evenredig door al het gedoe met De Cuyper.

Daarbij mag je tegenwoordig er vanuit gaan dat alle communicatie van bovenaf ronduit leugens zijn.
Bv. een ev. overgang van Dury.

Wat houdt die man (of andere goeie spelers) nog in Waregem...ik vraag het mij af.
Spelers die twijfelen over 2 ploegen, zullen het snel weten.

Wat een soep heeft die idioot er van gemaakt, zelfs al zijn niet alle zaken af te keuren.
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2013, 09:04:28 pm door Ranter »

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1843 Gepost op: juni 13, 2013, 09:05:30 pm »

Decuyper meldt ook dat hij een soortgelijk plan in oktober 2012 aan Club Brugge heeft voorgesteld,

Oei, je bent een stukje vergeten, ela.

Citaat
?Mogelijk neem ik nu opnieuw contact op met Vincent Mannaert om het idee weer te bespreken. Want dit is d? gemiste kans van de laatste 25 jaar in het Belgische voetbal.?

Nogmaals: geef op.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1844 Gepost op: juni 13, 2013, 09:08:50 pm »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1845 Gepost op: juni 13, 2013, 09:12:35 pm »
Wat houdt die man (of andere goeie spelers) nog in Waregem...ik vraag het mij af.

Ranter, pas maar op dat zij dat zich werkelijk niet beginnen afvragen als ze uw bijdrage lezen!!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1846 Gepost op: juni 13, 2013, 09:18:20 pm »
Wat houdt die man (of andere goeie spelers) nog in Waregem...ik vraag het mij af.

Ranter, pas maar op dat zij dat zich werkelijk niet beginnen afvragen als ze uw bijdrage lezen!!!

Uhu, het zal Ranter zijn schuld zijn!!! Shame on you Ranter!!!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1847 Gepost op: juni 13, 2013, 09:22:52 pm »
Wat houdt die man (of andere goeie spelers) nog in Waregem...ik vraag het mij af.

Ranter, pas maar op dat zij dat zich werkelijk niet beginnen afvragen als ze uw bijdrage lezen!!!

Uhu, het zal Ranter zijn schuld zijn!!! Shame on you Ranter!!!

 ;D

Ondertussen reeds de revue gepasseerd als mogelijke schuldigen voor Decuyper zijn onnozelheden:
* de rest van het bestuur, omdat ze hem niet tegengehouden hebben
* de media, die per definitie liegen
* de supporters, want het mooie seizoen was een wonderlijke creatie van Decuyper
* Ranter


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1848 Gepost op: juni 13, 2013, 09:33:45 pm »
Denken jullie echt dat dit alles niet gelezen wordt?

Maar ja, het is zo dat "ze" (Mr. Decuyper enz..) dit allemaal wel kunnen plaatsen...

Het is zoals met bedorven kinderen h?...soms moet je wel eens uitleggen dat hun speeltjes niet uit de lucht komen vallen maar ook uit de portefeuille...en dan protesteren ze ook h?...niet begrijpend en afwijzend...maar op het einde van het verhaal begrijpen ze wel dat hun speeltje uit een of andere portefeuille komt...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1849 Gepost op: juni 13, 2013, 09:40:43 pm »
Wat houdt die man (of andere goeie spelers) nog in Waregem...ik vraag het mij af.

Ranter, pas maar op dat zij dat zich werkelijk niet beginnen afvragen als ze uw bijdrage lezen!!!

Idd "ela", ik zal mijn bericht vlug wissen en hopen dat Berrier, Delaplace, Hazard,... en Dury mijn log ondertussen nog niet gelezen hebben...

Ten eerste : die mannen kijken enkel naar hun bankrekening op't net en niet naar ??n of andere opmerking van de eerste beste onnozele supporter.

Ten tweede : hmm, mijn "bijdrage" of het gedoe van PDC...even afwegen  :)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1850 Gepost op: juni 13, 2013, 09:46:02 pm »
Denken jullie echt dat dit alles niet gelezen wordt?

Maar ja, het is zo dat "ze" (Mr. Decuyper enz..) dit allemaal wel kunnen plaatsen...

Het is zoals met bedorven kinderen h?...soms moet je wel eens uitleggen dat hun speeltjes niet uit de lucht komen vallen maar ook uit de portefeuille...en dan protesteren ze ook h?...niet begrijpend en afwijzend...maar op het einde van het verhaal begrijpen ze wel dat hun speeltje uit een of andere portefeuille komt...

Uiteraard wordt dit gelezen (denk maar aan journalisten, verwanten van de club,...). Anderzijds moet je niet op dit forum zijn, om te weten dat PDC er een zootje heeft van gemaakt vrees ik.

Ik vrees ook dat ik al andere "zever" zien passeren heb, dan mijn mening zonet, wat volgens mijn niet helemaal uit de lucht is gegrepen...
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2013, 09:48:10 pm door Ranter »

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1851 Gepost op: juni 13, 2013, 11:09:11 pm »
Tot vervelens toe: het is godgeklaagd dat door dat ganse gedoe de aandacht afgeleid wordt van de essentie. Voor mij is de essentie: wat heeft nu gemaakt dat SVZW er in geslaagd is om met relatief bescheiden middelen zo'n sportief hoogstaand seizoen te spelen en de evenknie was van clubs met veel meer financi?le middelen ? EN hoe kunnen we datgene wat hiervan aan de basis lag verder uitbouwen en versterken ?

Dat dit nu niet gebeurt en alle aandacht verschoven is naar hoe verstandig het al dan niet was om plannen te hebben om ons stamnummer te verkopen en een satellietclub uit te bouwen, is DE grote flater van PDC en anderen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Men heeft maw het momentum om alle het goede van dit seizoen verder uit te bouwen verspeeld.

Stom, stom, stom.

We kunnen alleen hopen dat de berokkende schade nog enigszins binnen de perken zal blijven en we hebben inderdaad geen andere keuze dan opnieuw eendrachtig onze club te steunen.

Maar dat belet niet dat we onze mening mogen geven en de stommiteiten mogen benoemen.
En dat we sympathie mogen hebben voor diegenen die proberen acties op touw te zetten opdat dergelijke zaken door de stommiteiten van ??n man nog zouden gebeuren.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1852 Gepost op: juni 14, 2013, 06:19:53 pm »
Maar dat belet niet dat we onze mening mogen geven en de stommiteiten mogen benoemen.

Of die "stommiteiten" mogen relativeren en hun plaats geven in een veel breder meer positief proces!!!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1853 Gepost op: juni 14, 2013, 07:54:37 pm »
Maar dat belet niet dat we onze mening mogen geven en de stommiteiten mogen benoemen.

Of die "stommiteiten" mogen relativeren en hun plaats geven in een veel breder meer positief proces!!!

Proficiat ela. Je zit aan 210 Posts waarvan een 20tal die niet over PDC gaan. Nobel.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1854 Gepost op: juni 14, 2013, 08:01:26 pm »
Proficiat ela. Je zit aan 210 Posts waarvan een 20tal die niet over PDC gaan. Nobel.

Wat bedoel je daar eigenlijk mee? Ik ben nie mee.

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1855 Gepost op: juni 14, 2013, 08:25:51 pm »
Proficiat ela. Je zit aan 210 Posts waarvan een 20tal die niet over PDC gaan. Nobel.

Wat bedoel je daar eigenlijk mee? Ik ben nie mee.

Iedereen weet wat hiermee bedoelt wordt ela, alleen jij ben te dom om het in te zien!
Niet meer, niet minder!
Vraag het misschien je goede vriend PDC eens om het uit te leggen!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1856 Gepost op: juni 14, 2013, 09:00:54 pm »
alleen jij ben te dom om het in te zien!
Niet meer, niet minder!
Vraag het misschien je goede vriend PDC eens om het uit te leggen!

Wil je Mr. Decuyper buiten, ! ?

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 930
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1857 Gepost op: juni 14, 2013, 09:22:54 pm »
alleen jij ben te dom om het in te zien!
Niet meer, niet minder!
Vraag het misschien je goede vriend PDC eens om het uit te leggen!

Wil je Mr. Decuyper buiten, ! ?

PDC moet niet buiten maar zijn invloed en macht moeten verminderen.
Conclusie minder aandelen

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1858 Gepost op: juni 14, 2013, 09:59:39 pm »

 Decuyper buiten!

Amai ela, je goede vriend zal dit niet graag lezen ze man!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1859 Gepost op: juni 14, 2013, 10:09:05 pm »

 Decuyper buiten!

Amai ela, je goede vriend zal dit niet graag lezen ze man!

 ;D    51 toch    ;D