Auteur Topic: [7] THIAM Mame - ex-speler  (gelezen 22350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [7] THIAM Mame
« Reactie #40 Gepost op: maart 30, 2016, 12:45:40 pm »
Onze serene kopstoter en nummertoner :-)
Ivm Balo inderdaad wel een koorknaapje

 ;D

Online alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: [7] THIAM Mame
« Reactie #41 Gepost op: maart 30, 2016, 08:11:19 pm »
Hoop voor Essevee: Thiam sluit verlengd verblijf niet uit

 30 maart 2016 16:50 via hln.be

Voetbalt Mame Thiam (23) volgend seizoen nog aan de Gaverbeek?
Zulte Waregem huurt de Senegalees van Juventus en wil hem graag houden, maar kan de aankoopoptie niet betalen. Thiam zelf zet de deur op een kier. ?Ik heb het hier naar mijn zin.? Hoop doet leven.

Als het van Francky Dury afhangt, kan hij ook volgend seizoen een beroep doen op Mame Thiam. De coach van Zulte Waregem loopt immers hoog op met de Senegalese huurling. Vooral Thiams polyvalentie - hij kan op alle aanvallende posities uit de voeten -, neus voor goals en atletisch vermogen vallen bij Dury in de smaak. Probleem is echter dat het niet evident wordt om Thiam aan boord te houden. Niet alleen is er de interesse van het Franse Lille OSC, ook staat nu al vast dat Essevee de met Juventus afgesproken aankooopoptie van twee miljoen euro niet kan betalen.

Zulte Waregem zal dus creatief uit de hoek moeten komen. In die optiek waren er de voorbije maanden reeds verkennende gesprekken met de speler, zijn entourage en Juventus. Zo behoort een nieuwe uitleenbeurt zeker en vast tot de mogelijkheden. Pas na de play-offs zal een beslissing vallen, maar positief is alvast dat Thiam zelf niet weigerachtig staat tegenover een verlengd verblijf in Belgi?. ?Ik ben naar hier gekomen met als doel ooit terug te keren naar Juve, maar niet om daar als zesde spits twee of drie matchen te spelen?, zegt Thiam in Sport/Voetbalmagazine. ?Ook met Zulte Waregem zitten we na de play-offs rond de tafel. Ik sluit niets uit, want ik heb het hier dit seizoen naar mijn zin.?

Wat met de andere huurlingen?
Het belooft trouwens een drukke transferzomer te worden aan de Gaverbeek. Essevee moet ook onderhandelen met FC Kopenhagen over Steve De Ridder. De club zal de optie niet lichten, maar wil graag door met de speler. Ook de Gentenaar zelf wil blijven. Nikola Storm keert in principe terug naar Club Brugge, over Abdou Diallo, Marko Poletanovic en Soualiho Me?t? is voorlopig geen duidelijkheid.

Bron: http://www.hln.be/plus/sport/jupiler-pro-league/hoop-voor-essevee-thiam-sluit-verlengd-verblijf-niet-uit-a2661503/

Edit: Enkele opmaakaanpassingen doorgevoerd.
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2016, 10:08:20 pm door svennay »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [7] THIAM Mame - ex-speler
« Reactie #42 Gepost op: augustus 18, 2020, 05:54:56 pm »
Mame Thiam naar Fenerbache

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [7] THIAM Mame - ex-speler
« Reactie #43 Gepost op: augustus 18, 2020, 06:07:50 pm »
Mame Thiam naar Fenerbache

Deze transfer en nog veel andere huurcontracten hebben ons veel te veel geld gekost. We hebben andere clubs rijk gemaakt.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [7] THIAM Mame - ex-speler
« Reactie #44 Gepost op: augustus 18, 2020, 06:41:54 pm »
Mame Thiam naar Fenerbache
Zegt weinig. Fenerbace en Gala zitten in grote financiele problemen