Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 612229 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #140 Gepost op: mei 25, 2015, 11:29:49 am »
Denk persoonlijk dat ze zullen wachten tot na bouwverlof maar dat weet ik  niet . Nu de bedoeling is dat ze klaar is voor het seizoen 2016-2017 . We zullen dit jaar niet zoveel capaciteitsproblemen hebben denk ik als we het vorige seizoen bekijken ;)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.670
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #141 Gepost op: mei 25, 2015, 11:36:31 am »
Denk persoonlijk dat ze zullen wachten tot na bouwverlof maar dat weet ik  niet . Nu de bedoeling is dat ze klaar is voor het seizoen 2016-2017 . We zullen dit jaar niet zoveel capaciteitsproblemen hebben denk ik als we het vorige seizoen bekijken ;)

Ja, ik bedoelde dat ze toch nog in het tussenseizoen zouden beginnen? Niet nog een jaar wachten. Want dan is het al 2016-2017 om nog 3 tribunes af te krijgen

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #142 Gepost op: mei 25, 2015, 02:05:08 pm »
Trouwens, ik kan het nog steeds niet vatten dat het gemeentebestuur een uitbreiding van een retailpark goedkeurt bij de Carrefour waardoor er nog eens een overaanbod aan accommodatie ontstaat. En zeggen dat het Pand halfleeg/vol staat.  Een blinde ziet dat de verkoop van de commerci?le ruimtes in Tribune D allesbehalve vlot verloopt.

Ik kan je perfect volgen ... maar het is niet aan Stad Waregem om commerci?le projecten te be-voor of be-nadelen. In het geval van het pand zouden ze zichzelf be-voordelen voor andere projecten niet te vergunnen, als 1 projectontwikkelaar daarmee naar de rechtbank stapt... Als alle voorwaarden voldoen, dan moeten de instanties de vergunningen verschaffen. Het is trouwens de Vlaamse regering dat dergelijke projecten vergund, het Stadsbestuur is hier enkel adviserende partij in dergelijke dossiers.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #143 Gepost op: mei 25, 2015, 02:08:19 pm »
Mensen begin alstublieft niet zelf antwoorden te zoeken op al je vragen en onduidelijkheden. Alles hangt samen met haken en ogen en vooral gebaseerd op geruchten, roddels, "ik heb horen zeggen". Welke waarde heeft dat dan?

Ik kan je een ding zeggen ... de club communiceert enkel als het 100% zeker/vastgelegd/getekend is alsook als alle partijen klaar of rond zijn voor een offici?le bekendmaking. Dit is zowel bij het stadiondossier als bij de transfers voor volgend seizoen.

De bouw van het spiegelbeeld van de nieuwe tribune zal trouwens veel sneller en vlotter verlopen, ik maak me dus nog geen zorgen.

« Laatst bewerkt op: mei 25, 2015, 02:10:37 pm door Frederik »

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #144 Gepost op: mei 26, 2015, 10:01:09 am »
De nieuwe tribune komt er wel. We mogen toch al content zijn dat we zover staan. Er zijn veel clubs die het met veeeeel minder moeten doen en de clubs die bezig zijn met vernieuwen (STVV, KVO, KVM) hebben toch een veel zwakker dossier dan wij. Ofwel is het maar 1 tribune ofwel trekt het op niet veel. Enkel de tribune van KVO kan ik waarderen, die van KVM en STVV heel wat minder.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #145 Gepost op: mei 26, 2015, 10:07:32 am »
Citaat
Zo komen we bij de verbouwing van VAK X die wel degelijk doorgaat maar door de papiermolen tijdelijk vertraagd is. Wij kregen de details maar dat zou hier een te groot kader innemen om dat alles uit te leggen. Wie wil mag mij gerust priv? contacteren. Men hoopt de bouw nog voor het bouwverlof te kunnen aanvatten maar eens begonnen moet alles snel gaan. Uitstel is dus zeker geen afstel. Ook herbekijkt men momenteel om bij fase 3 die volgend jaar aanvangt alsnog ook de bocht thv de treffer dicht te bouwen inclusief een supportershome.

Bron: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2588.msg201066#msg201066

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #146 Gepost op: mei 26, 2015, 01:15:34 pm »
Oef... vrij goed nieuws dus. We mogen zeker niet achter blijven als ge ziet water in Mechelen, Oostende, Leuven, Kortrijk allemaal staat te gebeuren

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #147 Gepost op: mei 26, 2015, 01:32:33 pm »
Oef... vrij goed nieuws dus. We mogen zeker niet achter blijven als ge ziet water in Mechelen, Oostende, Leuven, Kortrijk allemaal staat te gebeuren

Heb nog geen nieuws gehoord ivm nieuw stadion (of vernieuwingen) van Oostende, Leuven en Kortrijk hoor...

Kortrijk wordt vooral afwachten met die Tan. Iedereen gaat er hier precies al vanuit dat hij domweg miljoenen gaat pompen in die club.  ::)

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #148 Gepost op: mei 26, 2015, 01:34:05 pm »
Heb nog geen nieuws gehoord ivm nieuw stadion (of vernieuwingen) van Oostende, Leuven en Kortrijk hoor...

Kortrijk wordt vooral afwachten met die Tan. Iedereen gaat er hier precies al vanuit dat hij domweg miljoenen gaat pompen in die club.  ::)

Onderstaande link geeft je een idee wat er in Oostende moet verschijnen.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-04-20/wow-dit-wordt-het-nieuwe-stadion-van-kv-oostende

Offline nicolas00752

  • Leden
  • Berichten: 46
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #149 Gepost op: mei 26, 2015, 01:48:32 pm »
Enig idee of we de werken weer via een webcam zullen kunnen volgen?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #150 Gepost op: mei 26, 2015, 01:49:53 pm »
Enig idee of we de werken weer via een webcam zullen kunnen volgen?

Toen ik die vraag stelde een ruime tijd geleden vertelde men mij dat ze dit willen gaan doen en er offertes gevraagd werden om een webcam te plaatsen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.670
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #151 Gepost op: mei 26, 2015, 01:58:17 pm »
Toen ik die vraag stelde een ruime tijd geleden vertelde men mij dat ze dit willen gaan doen en er offertes gevraagd werden om een webcam te plaatsen.

Foto of video?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #152 Gepost op: mei 26, 2015, 02:16:51 pm »
Foto of video?

Heb toen gevraagd komt er een webcam.

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #153 Gepost op: mei 26, 2015, 03:37:34 pm »
Probleem met een webcam lijkt mij de wet op de privacy, men zal wel samen met Frederik hier kijken hoe we best de gehele evolutie in beeld kunnen brengen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #154 Gepost op: mei 26, 2015, 03:40:36 pm »
Probleem met een webcam lijkt mij de wet op de privacy, men zal wel samen met Frederik hier kijken hoe we best de gehele evolutie in beeld kunnen brengen.

Systeem als vorig jaar zou perfect kunnen dit druist niet in tegen de wetten van de privacy.
Ik heb er bij een klant ook zo eentje staan met zicht op de bouwwerken.
Als de mensen niet herkenbaar zijn en het is niet live ...

Zou wel betere samenwerking willen dan vorig jaar, want toen moest ik echt op vaste momenten de webcam openen en bestanden opslaan op mijn pc. Om nadien dat mooie timelapse filmpje te maken.
Wil het gerust weer doen.

Ik luister nog even ...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #155 Gepost op: mei 26, 2015, 10:00:23 pm »
Heb nog geen nieuws gehoord ivm nieuw stadion (of vernieuwingen) van Oostende, Leuven en Kortrijk hoor...

Kortrijk wordt vooral afwachten met die Tan. Iedereen gaat er hier precies al vanuit dat hij domweg miljoenen gaat pompen in die club.  ::)

Oostende werd paar weken geleden voorgesteld... nieuwe hoofdtribune
Leuven gaat wellicht al rond november die staantribune platgooien en daar komt iets gelijkwaardig aan de hoofdtribune, hadden daar al langer plannen voor maar door degradatie niet doorgegaan
Kortrijk is idd afwachten

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #156 Gepost op: mei 26, 2015, 11:39:13 pm »
Oostende werd paar weken geleden voorgesteld... nieuwe hoofdtribune
Leuven gaat wellicht al rond november die staantribune platgooien en daar komt iets gelijkwaardig aan de hoofdtribune, hadden daar al langer plannen voor maar door degradatie niet doorgegaan
Kortrijk is idd afwachten
Eerst allemaal zien en dan pas geloven.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #157 Gepost op: mei 27, 2015, 12:03:22 am »
Onze eerste plannen dateren al van 2008

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #158 Gepost op: mei 27, 2015, 12:44:48 pm »
Ik heb toch 1 vraag voor de Supportersraad.
 
Als je een Abbonement koopt in de sfeervakken van de nieuwe tribune ( 408-409 ) rechtstaand
betaal je dan de volle prijs van een zitplaats ?
Of betaal je een Abbonement staanplaats waar je voorlopig in de nieuwe tribune mag ( sfeervakken )
en dan later naar de nieuwe tribune ( vak X ) moet.
Toch wel Belangerijk wat de prijzen betreft.

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #159 Gepost op: mei 27, 2015, 02:24:37 pm »
Beste, je betaalt idd de prijs van een zitplaats-abonnement, in dit geval zal dat 200 euro zijn. Dit omdat het praktisch anders veel te veel problemen zou geven. Het is wel zo dat de personen die bvb halverwege het seizoen terug verhuizen naar de nieuwe tribune (VAK X) een compensatie-regeling zullen krijgen die wij samen met de club gaan uitwerken. Je zal dus op dat moment een deel van je centen kunnen recupereren. Hoe we dit juist gaan doen moeten we nog uitwerken en zal ook afhangen van het tijdstip maar dit is zo afgesproken met de club om het prijsverschil van 160 euro afgelopen seizoen in Vak X naar de 200 van volgend seizoen te overbruggen. Naar het seizoen 2016-2017 toe zal de prijs op VAK X dan terug de oude prijs worden mits een kleine aanpassing eventueel.