Auteur Topic: Stopzetting huidige voetbalcompetitie  (gelezen 15666 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lucie

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Gepost op: april 27, 2020, 02:59:46 pm »
Het is nu het moment om zo veel mogelijk mails te sturen naar de nationale veiligheidsraad om de huidige voetbalcompetitie stop te zetten (liefst zo vlug mogelijk) e-mail : info-coronavirus@health.fgov.be

Want Coucke en Gheysens zijn serieus aan het lobbyen !!!!

Schrijven maar !!

Succes !!!!

Mike

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #1 Gepost op: april 27, 2020, 04:09:27 pm »
Ik ben niet naief ofzo e.
Maar als alle andere landen wel nog kunnen voetballen, waarom kan dat hier dan niet?
Als het in die andere landen doorgaat tenminste.

Stoppen lijkt mij idd het beste, maar dan moet er vanuit de Uefa een officieel statement komen om te stoppen

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2020, 06:10:56 pm »
Ik ben niet naief ofzo e.
Maar als alle andere landen wel nog kunnen voetballen, waarom kan dat hier dan niet?
Als het in die andere landen doorgaat tenminste.

Stoppen lijkt mij idd het beste, maar dan moet er vanuit de Uefa een officieel statement komen om te stoppen
Nederland stopt ook. Frankrijk, Duitsland, Italië zijn veel grotere competities dus we moeten ons niet met hen vergelijken.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #3 Gepost op: april 28, 2020, 06:24:09 am »
Ik ben niet naief ofzo e.
Maar als alle andere landen wel nog kunnen voetballen, waarom kan dat hier dan niet?
Als het in die andere landen doorgaat tenminste.

Stoppen lijkt mij idd het beste, maar dan moet er vanuit de Uefa een officieel statement komen om te stoppen
Nederland stopt ook. Frankrijk, Duitsland, Italië zijn veel grotere competities dus we moeten ons niet met hen vergelijken.
En we hebben allemaal gezien welke chaos en ontevredenheid de Nederlandse beslissing veroorzaakt heeft... Nee, laat ons nog maar wat afwachten.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #4 Gepost op: april 28, 2020, 09:18:23 am »
Ik ben niet naief ofzo e.
Maar als alle andere landen wel nog kunnen voetballen, waarom kan dat hier dan niet?
Als het in die andere landen doorgaat tenminste.

Stoppen lijkt mij idd het beste, maar dan moet er vanuit de Uefa een officieel statement komen om te stoppen
Nederland stopt ook. Frankrijk, Duitsland, Italië zijn veel grotere competities dus we moeten ons niet met hen vergelijken.
En we hebben allemaal gezien welke chaos en ontevredenheid de Nederlandse beslissing veroorzaakt heeft... Nee, laat ons nog maar wat afwachten.
Dat had niks met het stoppen op zich te maken maar alles dat er bij kwam. Geen kampioen, geen degradant, verdeling Europese tickets,...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #5 Gepost op: april 28, 2020, 10:17:21 am »
ik zie bij veel ploegen eigenbelang.
Beerschot en OHL gaan die tweede wedstrijd nooit kunnen beslechten.
wedstrijd zonder publiek zou niet rechtvaardig zijn voor OHL.
moest het zelfs mogelijk zijn, er zal wel voor gezorgd worden dat dit niet zal doorgaan (verbieden door burgemeester OHL door de gezondheid natuurlijk).
dus eisen ze beiden eigenlijk hun plaats in 1 A op.
zou ook niet eerlijk zijn moesten ze allebei kunnen promoveren.
ik weet ook niet welk kieken het uitgevonden heeft dat de 2 periodekampioenen strijden om te promoveren en diegene die globaal het meeste punten heeft krijgt: NIKS.
je ziet waar ze dan komen voor te staan. zo belachelijk.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #6 Gepost op: mei 08, 2020, 03:41:11 pm »
Sportief gezien is het stopzetten van de competitie wel goed nieuws voor RSCA, zo kunnen ze zeggen dat ze nog nooit in Play-off II "gespeeld" hebben.  ;)


Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #7 Gepost op: mei 14, 2020, 07:53:48 pm »
Van mij mogen ze supportersfederatie transferen ! ik verlies 90 euro per persoon (270 euro) in totaal omdat ze niet meer willen uitbetalen .... ok ze geven het aan de zorg ja mss 5 euro en de rest in hun zakken .... respect voor die mensen maar ik lever niet in! Zeker niet na 2 rampseizoenen !

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #8 Gepost op: mei 14, 2020, 09:18:00 pm »
Van mij mogen ze supportersfederatie transferen ! ik verlies 90 euro per persoon (270 euro) in totaal omdat ze niet meer willen uitbetalen .... ok ze geven het aan de zorg ja mss 5 euro en de rest in hun zakken .... respect voor die mensen maar ik lever niet in! Zeker niet na 2 rampseizoenen !
Het is niet omdat dit het standpunt is van de federatie dat dit de absolute waarheid is.
Ik denk dat we moeten afwachten wat het voorstel van de club wordt...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #9 Gepost op: mei 15, 2020, 11:30:42 am »
In het hele gebeuren mis ik de participatie van alle supporters.

Het was bvb perfect mogelijk om via een bevraging een standpunt te vormen vanuit supportersfederaties. Nu wordt het standpunt bepaald door enkele personen die niet op een democratische manier verkozen werden door de supporters.  ::)
Er zijn intussen tal van voorbeelden hoe we ALLE supporters bij onze club kunnen betrekken. (kijk naar clubs rondom ons, bvb Kortrijk-app)

Een start zou kunnen zijn een app te ontwikkelen voor abonnees. Met match-info, pronostieken, etc.
Van daaruit zou je dan ook push-berichten kunnen sturen met bvb enquetes en bevragingen voor alle supporters.

Is een WIN-WIN situatie voor club én supporters. Hopelijk komen enkele mensen uit hun ivoren tonen en kan er gedacht worden anno 2020. Geen woorden meer dat een club niet zonder supporters kan. De daad bij het woord en de supporters vanaf vandaag ECHT betrekken bij onze club!

Dit is volgens mij de enigste manier om het steeds groter verlies qua abbonees te stoppen... Iemand?

Misschien kan de supportersfederatie hier de lead innemen. Starten met een enquete naar alle gekende mailadressen met enkele losse voorstellen, en met deze antwoorden aan de slag gaan (werkgroep Supportersparticipatie opstarten) Actoren: medewerkers club + supportersfederatie + losse gemotiverde fans.
« Laatst bewerkt op: mei 15, 2020, 11:40:22 am door jenske »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #10 Gepost op: mei 15, 2020, 12:36:54 pm »
denk dat het ook belangrijk is om te weten welke format er volgend jaar zal zijn.
Duidelijk dat ploegen als Gent snel naar 16 ploegen willen gaan en tijdelijk volgend jaar met 18 spelen.
dan zouden er blijkbaar binnen 2 jaar eens 3 ploegen moeten zakken.
logisch dat ploegen als essevee, kortrijk daar niet akkoord met gaan (en terecht).
ben benieuwd wat het wordt.
G5 zal er ook alles aan doen om hun belofteploegen in 1 B te krijgen....wordt dan nog een groter gedrocht

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #11 Gepost op: mei 15, 2020, 04:58:28 pm »
In het hele gebeuren mis ik de participatie van alle supporters.

Het was bvb perfect mogelijk om via een bevraging een standpunt te vormen vanuit supportersfederaties. Nu wordt het standpunt bepaald door enkele personen die niet op een democratische manier verkozen werden door de supporters.  ::)
Er zijn intussen tal van voorbeelden hoe we ALLE supporters bij onze club kunnen betrekken. (kijk naar clubs rondom ons, bvb Kortrijk-app)

Een start zou kunnen zijn een app te ontwikkelen voor abonnees. Met match-info, pronostieken, etc.
Van daaruit zou je dan ook push-berichten kunnen sturen met bvb enquetes en bevragingen voor alle supporters.

Is een WIN-WIN situatie voor club én supporters. Hopelijk komen enkele mensen uit hun ivoren tonen en kan er gedacht worden anno 2020. Geen woorden meer dat een club niet zonder supporters kan. De daad bij het woord en de supporters vanaf vandaag ECHT betrekken bij onze club!

Dit is volgens mij de enigste manier om het steeds groter verlies qua abbonees te stoppen... Iemand?

Misschien kan de supportersfederatie hier de lead innemen. Starten met een enquete naar alle gekende mailadressen met enkele losse voorstellen, en met deze antwoorden aan de slag gaan (werkgroep Supportersparticipatie opstarten) Actoren: medewerkers club + supportersfederatie + losse gemotiverde fans.
Een setje mondmaskers van essevee voor de abbonees zou een mooie geste zijn!( gratis)

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #12 Gepost op: mei 15, 2020, 06:14:02 pm »
Zo juist beslist: Brugge kampioen , Waasland Beveren zakt.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #13 Gepost op: mei 15, 2020, 07:01:28 pm »
Allee, top-8 spelen is eigenlijk nog best interessant volgend seizoen

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #14 Gepost op: mei 16, 2020, 08:48:43 am »
Het is blijkbaar ons “fout” dat er geen competitie is van 18 ploegen.

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 727
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #15 Gepost op: mei 16, 2020, 10:11:58 am »
Het is blijkbaar ons “fout” dat er geen competitie is van 18 ploegen.

Goed gespeeld van Cordier.
Best mogelijke beslissing voor den essevee.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #16 Gepost op: mei 16, 2020, 10:37:09 am »
Het is blijkbaar ons “fout” dat er geen competitie is van 18 ploegen.

Goed gespeeld van Cordier.
Best mogelijke beslissing voor den essevee.

Hoja, toch gezichtsverlies.
Altijd staan roepen om 18clubs en geen PO’s tot ze zeggen dat er 3 moeten zakken binnen 3 jaar en hem wijsmaken dat Beerschot en Leuven kapitaalkrachtiger zijn.  ???



Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #17 Gepost op: mei 16, 2020, 11:29:20 am »
Het is blijkbaar ons “fout” dat er geen competitie is van 18 ploegen.
Waar valt dit te lezen?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #18 Gepost op: mei 16, 2020, 11:33:54 am »
Het is blijkbaar ons “fout” dat er geen competitie is van 18 ploegen.
Waar valt dit te lezen?

“Broekschijters” het is aan ons gericht. Uiteindelijk zwichtten Kortrijk en STVV ook..
De geote schuldige zijn natuurlijk Louwagie en Bayat, maar hoe kon Eddy zich zo bang laten maken?

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 727
  • Essevee!
Re: Stopzetting huidige voetbalcompetitie
« Reactie #19 Gepost op: mei 16, 2020, 12:48:47 pm »
Het is blijkbaar ons “fout” dat er geen competitie is van 18 ploegen.

Goed gespeeld van Cordier.
Best mogelijke beslissing voor den essevee.

Hoja, toch gezichtsverlies.
Altijd staan roepen om 18clubs en geen PO’s tot ze zeggen dat er 3 moeten zakken binnen 3 jaar en hem wijsmaken dat Beerschot en Leuven kapitaalkrachtiger zijn.  ???

WIE ROEPT ER HIER?