Auteur Topic: Bussen naar Genk  (gelezen 43595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #20 Gepost op: maart 23, 2013, 11:55:08 am »
BEZOEKENDE FANS (PO I) Daknamstadion: ticket & bus info

Door Bart Verkest op vr, 15/03/2013 - 11:30

Voor alle Play Off I thuiswedstrijden in Lokeren geldt, dat alle tickets voor de bezoekende supporters aan de ticketingdienst van de tegenstrever worden bezorgd. Bij  gevolg zullen er op de dag van de wedstrijd geen loketten geopend zijn voor de bezoekende fans.
 
 Daarnaast roepen wij bezoekende fans op om uitsluitend met de bus naar het  Daknamstadion af te zakken. Wegens werkzaamheden kan Sporting Lokeren enkel en alleen de bussen van de bezoekende fans ontvangen
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2013, 11:56:52 am door fozie »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #21 Gepost op: maart 23, 2013, 03:20:33 pm »
dat wordt op lokeren een plekske in het thuisvak eh :) iemand die suggesties heeft zodat we wat tesamen zitten .. welk vak

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #22 Gepost op: maart 23, 2013, 05:48:54 pm »
dat wordt op lokeren een plekske in het thuisvak eh :) iemand die suggesties heeft zodat we wat tesamen zitten .. welk vak
zitten spreken over dat er bezoekers bij ons in de thuisvakken zitten en dan zelf zo iets gaan doen in lokeren?? Ik zou dit toch niet kunnen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #23 Gepost op: maart 24, 2013, 02:35:24 pm »
Geen uitmatchen dus voor mij, merci....  :( (Niet alle SVZW supporters wonen in Waregem of in de buurt van eender supporterscaf?...)
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2013, 07:35:07 pm door Naessens C »

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #24 Gepost op: maart 24, 2013, 07:21:04 pm »
Dus dan ook meteen forfait in Brugge?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #25 Gepost op: maart 24, 2013, 11:31:45 pm »
Geen uitmatchen dus voor mij, merci....  :( (Niet alle SVZW supporters wonen in Waregem of in de buurt van eender supporterscaf?...)


idem hier . ik ga niet van mijn huis naar waregem rijden, om dan naar genk te gaan, dan terug naar waregem ,dan weer naar huis  op ne zondagavond ze . ben zelfs zowaar gaan kijken naar de terugwedstrijd van de beker, en de competitie in genk, maar dan zal ik nu volgen via internet of desnoods voor 10 euro via telenet ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #26 Gepost op: maart 27, 2013, 10:29:40 am »
Combi is belachelijk.  Maar ik ga het daarom niet laten om de verplaatsingen te doen.  We staan er goed voor, spelen tot nu toe ons beste seizoen en dat wil ik niet missen en het moet vollen bak worden in playoff 1.  Drinkt een pinte minder desnoods ?.  En bekijk het zo, benzine of diesel betaal je ook en je zit op je gemak en kan drinken zoveel je wil.
« Laatst bewerkt op: maart 27, 2013, 10:47:20 am door essevee007 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #27 Gepost op: maart 27, 2013, 11:34:28 am »
Combi is belachelijk.  Maar ik ga het daarom niet laten om de verplaatsingen te doen.  We staan er goed voor, spelen tot nu toe ons beste seizoen en dat wil ik niet missen en het moet vollen bak worden in playoff 1.  Drinkt een pinte minder desnoods ?.  En bekijk het zo, benzine of diesel betaal je ook en je zit op je gemak en kan drinken zoveel je wil.
Niet iedereen drinkt alstem naar de voetbal gaat h?
SV TILL I DIE

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #28 Gepost op: maart 27, 2013, 11:48:36 am »
Combi is belachelijk.  Maar ik ga het daarom niet laten om de verplaatsingen te doen.  We staan er goed voor, spelen tot nu toe ons beste seizoen en dat wil ik niet missen en het moet vollen bak worden in playoff 1.  Drinkt een pinte minder desnoods ?.  En bekijk het zo, benzine of diesel betaal je ook en je zit op je gemak en kan drinken zoveel je wil.
Niet iedereen drinkt alstem naar de voetbal gaat h?
Hij heeft wel een punt, vind het een beetje jammer dat vele mensen daardoor afhaken om mee te gaan op verplaatsing. Dit is een fantastisch seizoen dat we misschien nooit meer gaan meemaken. De spelers verdienen een extra inspanning van onzentwege. Gelukkig spelen we niet in een land als Engeland, Frankrijk,Duitsland, Rusland,.. Dat zijn pas verplaatsingen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Bussen naar Genk
« Reactie #29 Gepost op: maart 27, 2013, 11:59:19 am »
Combi is belachelijk.  Maar ik ga het daarom niet laten om de verplaatsingen te doen.  We staan er goed voor, spelen tot nu toe ons beste seizoen en dat wil ik niet missen en het moet vollen bak worden in playoff 1.  Drinkt een pinte minder desnoods ?.  En bekijk het zo, benzine of diesel betaal je ook en je zit op je gemak en kan drinken zoveel je wil.
Niet iedereen drinkt alstem naar de voetbal gaat h?
Hij heeft wel een punt, vind het een beetje jammer dat vele mensen daardoor afhaken om mee te gaan op verplaatsing. Dit is een fantastisch seizoen dat we misschien nooit meer gaan meemaken. De spelers verdienen een extra inspanning van onzentwege. Gelukkig spelen we niet in een land als Engeland, Frankrijk,Duitsland, Rusland,.. Dat zijn pas verplaatsingen.

Ik betaal mijn abonnement, dat is mijn inspanning. Ik zou gerust een extra inspanning willen doen, maar dat gaat niet voor mij. Dus ook wat mij betreft, geen verplaatsingen.