Auteur Topic: [01] BOSSUT Sammy  (gelezen 69416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #20 Gepost op: maart 15, 2016, 09:49:28 am »
Ik had zondagavond een Raman-gevoel met de micro die aan Sammy werd gegeven... De anderen geven de micro aan diegene die ze minst verdenken van slim te zijn en dan wordt iets dwaas door de micro geroepen dat iedereen aan het zingen brengt... Nogal een geluk dat homo's of janetten niet voorkwamen in de zangstonde, of we hadden een schandaaltje :) Ter info: toen Chevalier dat vorig jaar deed in de veeka, schreven we hem het IQ van een garnaal toe.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #21 Gepost op: maart 15, 2016, 10:13:34 am »
Ik had zondagavond een Raman-gevoel met de micro die aan Sammy werd gegeven... De anderen geven de micro aan diegene die ze minst verdenken van slim te zijn en dan wordt iets dwaas door de micro geroepen dat iedereen aan het zingen brengt... Nogal een geluk dat homo's of janetten niet voorkwamen in de zangstonde, of we hadden een schandaaltje :) Ter info: toen Chevalier dat vorig jaar deed in de veeka, schreven we hem het IQ van een garnaal toe.

Wat zong Sammy?

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #22 Gepost op: maart 15, 2016, 11:26:13 am »
Wat zong Sammy?

de Veekaa is kapot...

Dubbel ongelukkig om dat te zingen wanneer je het weekend voordien daar nog verliest ...

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #23 Gepost op: maart 15, 2016, 11:27:41 am »
de Veekaa is kapot...

Dubbel ongelukkig om dat te zingen wanneer je het weekend voordien daar nog verliest ...

Tja, zegt veel over zijn verstand h?. Ik heb het er niet meer voor eerlijk gezegd..

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #24 Gepost op: maart 15, 2016, 11:57:10 am »
Moet Sammy da vergeven
heeft nood aan aandacht die jongen....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #25 Gepost op: maart 15, 2016, 12:09:50 pm »
Moet Sammy da vergeven
heeft nood aan aandacht die jongen....
Het was toch duidelijk dat hij, als heel grote doelman, iets moest doen om zijn blazoen op te poetsen tov de supporters, dan zingt hij met een pruillip 'forza essevee' en 'de vk is kapot',Koen Wauters zou zich niet omdraaien en achteraf zou hij zeggen'niet slecht, maar ik geloofde het niet, geen overtuiging,misschien volgend jaar terug proberen ergens anders'.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #26 Gepost op: maart 15, 2016, 12:36:47 pm »
-knip-
dan zingt hij met een pruillip 'forza essevee' en 'de vk is kapot'
-knip-
Hij keek ook de hele tijd naar de grond... De eer is zeker gekrenkt maar nu moet hij juist karakter tonen en keihard trainen... De verwijzing naar K*K was dubbel ongelukkig en vond ik triest en lachwekkend...

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #27 Gepost op: maart 15, 2016, 12:39:59 pm »
De verwijzing naar K*K vond ik fantastisch. We mogen blij zijn dat we nog spelers hebben waarbij dit zo leeft, net als bij de supporters.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #28 Gepost op: maart 16, 2016, 12:04:46 pm »
Het is op alle gebied hoog tijd voor Sammy, zowel in zijn eigen belang als in ons belang, dat ie andere oorden opzoekt...

Zo denk ik er toch over.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #29 Gepost op: maart 16, 2016, 01:36:19 pm »
Wij hielden (net als RSCA) de nekken uit PO 1... Wij zongen zelf wel van Are you watching KVK tijdens de match...en dan is dit van Sammy ongelukkig? Ik zag Steppe heel onzeker op hoge ballen de eerste helft en ik zag hem nog geen "bepalende redfingen" doen...eerlijk is eerlijk! Had Sammy onder een bal gegaan, was er zeker gefloten geweest! Geloof me, we gaan Sammy nog zien tijdens de play-offs...

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #30 Gepost op: maart 16, 2016, 01:44:51 pm »
Geloof me, we gaan Sammy nog zien tijdens de play-offs...

Ik hoop alvast van niet, kwestie dat Steppe nu ook eens zijn kans krijgt om hem een (langere) tijd te bewijzen

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #31 Gepost op: maart 16, 2016, 02:27:31 pm »
Ik hoop alvast van niet, kwestie dat Steppe nu ook eens zijn kans krijgt om hem een (langere) tijd te bewijzen
Volgens betrouwbare bron zou Dury Steppe idd de rest van het seizoen in doel laten...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #32 Gepost op: maart 16, 2016, 03:01:07 pm »
Volgens betrouwbare bron zou Dury Steppe idd de rest van het seizoen in doel laten...

Is allemaal relatief zeker ? Voor hetzelfde geld loopt Steppe in de eerste match een kwetsuur op of gaat hij een paar keer in de fout. Afwachten is de boodschap.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #33 Gepost op: maart 16, 2016, 03:19:39 pm »
Hopelijk is de huidige situatie een wake up call voor Sammy en betekent dit niet het einde van Sammy bij SVZW.

Man van de streek, 250+ matchen voor SVZW en toch gedurende meerdere jaren aanzien als ??n van de betere keepers van Eerste Klasse. Sammy is trouwens, volgens mij, de enige doelman in Eerste Klasse die reeds zo lang bij dezelfde club in doel staat!

Nu is het aan hem om Steppe uit de ploeg te spelen en niet voor de makkelijke optie (=vertrekken) te kiezen!

Steppe geeft mij de indruk een degelijke doelman te zijn maar heeft mij nog niet helemaal overtuigd. Ongetwijfeld zal hij hier uitgebreid de gelegenheid toe hebben in PO I.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #34 Gepost op: april 07, 2016, 11:52:22 am »
Allemaal nog hypothetisch, ?n met alle respect en dank voor Sammy, maar ...

Steppe spreekt zijn ambities uit, wat zeker niet abnormaal is. Zonder blessures en/of schorsingen zal Kenny tot eind dit seizoen in het doel blijven staan, dat heeft Dury al aangegeven. Op die manier kan Kenny zich wel goed tonen, aan de trainer (?n andere clubs), zal Sammy daarmee kunnen omgaan/leven? dus ...

- zal Sammy 1e keeper kunnen blijven bij ons Essevee?
- zal Sammy bij ons blijven mocht blijken dat Kenny meer en meer zijn plek opeist?
- als Sammy vertrekt ... naar waar zie je hem dan gaan?

En om de knuppel helemaal in het hoederhok te gooien ...

Sammy is momenteel onze financieel waardevolste speler met een marktwaarde van +- 2.000.000? (bron: transfermarkt). Als Steppe PO1 goed volbrengt misschien toch een optie om Sammy zijn droomtransfer te gunnen en zo nog es goed te cashen? Maar wie zal +1 a 1.5 miljoen ? neerleggen voor een doelman?

Sammy's contract loopt tot 06/2019 (verlengd midden 2014) en wordt in augustus 31.

Even terzijde:
Met ALLE RESPECT voor Sammy, maar dit zijn volgens mij ook wel feiten waarmee hijzelf alsook de club volgens mij mee rondlopen.

- Sammy zal wel nog es een trapje hogerop willen maken denk ik?
- Sammy zal wel nog es op een transfer hopen? (voor een hoger loon, tekengeld...)
- de club kan hierbij nog es cashen bij een waardevolle speler, geld dat we goed kunnen gebruiken, zeker als blijkt dat Kenny een waardige vervanger is.

Your thoughts? :)
« Laatst bewerkt op: april 07, 2016, 12:25:04 pm door Frederik »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #35 Gepost op: april 07, 2016, 12:06:51 pm »
Stapje hogerop?

Met de frequentie dat Bossut flatert, laat ons eerlijk zijn, plus zijn slechte voeten, heeft hij hogerop niks te zoeken.

Zelfs bij pakweg Anderlecht of Standard moet je geen twee keer per match de bal buiten trappen als je hem aangespeeld krijgt zonder dat je het stadion over je heen krijgt.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #36 Gepost op: april 07, 2016, 12:07:31 pm »
In mijn ogen is Bossut een goede keeper voor ons, of pakweg KV Mechelen, Charleroi, Lokeren,...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #37 Gepost op: april 07, 2016, 12:09:47 pm »
Stapje hogerop?

Met de frequentie dat Bossut flatert, laat ons eerlijk zijn, plus zijn slechte voeten, heeft hij hogerop niks te zoeken.

Zelfs bij pakweg Anderlecht of Standard moet je geen twee keer per match de bal buiten trappen als je hem aangespeeld krijgt zonder dat je het stadion over je heen krijgt.

Niet per se hogerop kwa club, maar financieel hogerop.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #38 Gepost op: april 07, 2016, 12:14:53 pm »
Stapje hogerop?

Met de frequentie dat Bossut flatert, laat ons eerlijk zijn, plus zijn slechte voeten, heeft hij hogerop niks te zoeken.

Zelfs bij pakweg Anderlecht of Standard moet je geen twee keer per match de bal buiten trappen als je hem aangespeeld krijgt zonder dat je het stadion over je heen krijgt.

Sorry maar zowel dat flateren als die slechte voeten worden door sommigen fel overdreven. Ik zie zelfs in CL matchen keepers dikwijls ballen in de tribune trappen.
Hogerop daar is het nu te laat voor. Had men willen cashen dan had men dat twee jaar geleden moeten doen want dan was Sammy terecht trouwens een van de beste keepers uit onze eerste klasse.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #39 Gepost op: april 07, 2016, 12:35:42 pm »
Overdreven? Komaan zeg. Als Bossut de bal krijgt aangespeeld, en er is ietwat druk, dan stampt hij hem in ??n van de tribunes, dat weet je. En dat betert dus ook niet, na al die jaren. Daarenboven flatert hij vaak, te vaak.

Sammy speelde een paar seizoenen geleden, net zoals zowat alle andere spelers (onder impuls van toptalenten Malanda en Hazard), inderdaad uitstekend.

Maar eerlijk is eerlijk: hij is verre, verre van constant. Zoals ik zei: voor ons en voor Charleroi en dergelijke meer dan ok? keeper, maar hogerop, ik denk het niet.