Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #280 Gepost op: oktober 31, 2019, 12:50:27 pm »
Heb gisteren ook veel mensen rondom mij horen sakkeren op die vlag. Ik weet niet of het een idee is wanneer er een aanval voor doel is om even te stoppen met zwaaien? Tot de actie weer voorbij is? Ik heb er niks op tegen, dit hoort in een sfeervak! Het is maar een idee om iedereen tevreden te stellen.
SV TILL I DIE

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #281 Gepost op: oktober 31, 2019, 03:01:44 pm »
Heb gisteren ook veel mensen rondom mij horen sakkeren op die vlag. Ik weet niet of het een idee is wanneer er een aanval voor doel is om even te stoppen met zwaaien? Tot de actie weer voorbij is? Ik heb er niks op tegen, dit hoort in een sfeervak! Het is maar een idee om iedereen tevreden te stellen.

tegen dat de vlag (veilig) beneden is dan is de aanval 9/10 al gepasseerd

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #282 Gepost op: oktober 31, 2019, 05:53:40 pm »
Dus sfeer maken en de match volgen gaan niet samen?? Straf, dit. Ik vrees dat dit tegen RSCA  opnieuw tot kritiek leidt! En dat is sowieso niet ok voor de sfeer! Ik ben totaal niet iemand die er anderen in betrekt om mijn gelijk te halen. Mijn zoon is 12, is zot van vlaggen. Je herkent hem met zijn 2 aan elkar genaaide supportersvlaggen, bij elke match. Dus ik ben heeeeeel vlag-minded. Ik ben alleen van oordeel dat het matchverloop mee de sfeer bepaalt! En als je die niet kan volgen...ja dan wordt het lastig. Vooral die discussies tijdens de rust hoeven niet.  Dat biergooien, met flyers smijten is idd allesbehalve! Maar dat waren duidelijk mannen die het beu zijn (maar de verkeerde manier van communiceren kozen). Tot slot: de zijvakken interesseren mij niet. Het zicht is anders.  Ik ga al 25 jaar naar Essevee , dus ik ga nie laten om mjn gedacht te zeggen. Het mag niet ontaarden in een welles-nietes spel. Niiet gezond. Maar het zou jammer zijn dat sfeermakers tribune 2 laten linksliggen hierdoor. Ik bracht 4 man mee, en t was al van dadde. En nee...het waren rasechte Esseveefans ! Hopelijk komt het ondertussen tot een constructieve oplossing. Ben benieuwd !

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #283 Gepost op: oktober 31, 2019, 06:10:34 pm »
Dus sfeer maken en de match volgen gaan niet samen?? Straf, dit. Ik vrees dat dit tegen RSCA  opnieuw tot kritiek leidt! En dat is sowieso niet ok voor de sfeer! Ik ben totaal niet iemand die er anderen in betrekt om mijn gelijk te halen. Mijn zoon is 12, is zot van vlaggen. Je herkent hem met zijn 2 aan elkar genaaide supportersvlaggen, bij elke match. Dus ik ben heeeeeel vlag-minded. Ik ben alleen van oordeel dat het matchverloop mee de sfeer bepaalt! En als je die niet kan volgen...ja dan wordt het lastig. Vooral die discussies tijdens de rust hoeven niet.  Dat biergooien, met flyers smijten is idd allesbehalve! Maar dat waren duidelijk mannen die het beu zijn (maar de verkeerde manier van communiceren kozen). Tot slot: de zijvakken interesseren mij niet. Het zicht is anders.  Ik ga al 25 jaar naar Essevee , dus ik ga nie laten om mjn gedacht te zeggen. Het mag niet ontaarden in een welles-nietes spel. Niiet gezond. Maar het zou jammer zijn dat sfeermakers tribune 2 laten linksliggen hierdoor. Ik bracht 4 man mee, en t was al van dadde. En nee...het waren rasechte Esseveefans ! Hopelijk komt het ondertussen tot een constructieve oplossing. Ben benieuwd !
Absoluut gelijk Fredje dat je uw gedacht zegt, natuurlijk! Maar, u zult moeten accepteren dat SlC hierin niet mee gaat en bij hun standpunten blijft.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #284 Gepost op: november 02, 2019, 02:06:12 pm »
Gevolg van het vlagzwaaien is wel dat na de eerste 20min de helft wegtrekt uit die zone en de andere helft niet meer meezingt uit onbegrip/ergernis. Gevolg: vaste mensen weten dat je beter daar niet gaat staan en plaatsen worden ingenomen door de eenmalige toeristen. Gaat maar over 100-tal mensen maar is wel je centrale deel in de tribune dat de sfeer naar boven toe over moet brengen. We maken graag mee sfeer, vandaar dat we daar al jarenlang plaatsnemen, maar ik kom in de eerste plaats nog altijd om iets van de wedstrijd te zien anders ga ik wel naar een karaokebar.
Voor SLC is dit minder belangrijk, maar eerlijk gezegd merk je dit ook vaak aan jullie songkeuze. Op het moment dat je het vuur er kan inbrengen gaan jullie door met een monotoon liedje dat je beter zingt op een dood moment in de match bv. (vind ik)
Dit zijn 2 negatieve puntjes maar voor het overige zijn jullie goed bezig, maar denk eraan dat je in thuismatchen met 100 man niet veel bereikt.

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #285 Gepost op: juni 05, 2023, 09:43:17 am »
Ik lees hier op het forum dat South Lane Crew financiële steun vraagt voor hun kosten.
Enig idee wie achter deze organisatie zit en hoe zij hun acties financieren. Ik vind dat al wat zij doen wel wel meedraagt aan de groei van onze club maar het is allemaal toch zeer anoniem. Ik zou het raar vinden om een bepaald bedrag te storten aan een organisatie zonder te weten wie ze zijn. Met 5 euro gaan ze niet veel potten verf kunnen kopen…
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2023, 10:07:15 am door Zigzag »

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #286 Gepost op: juni 05, 2023, 11:04:53 am »
Ik lees hier op het forum dat South Lane Crew financiële steun vraagt voor hun kosten.
Enig idee wie achter deze organisatie zit en hoe zij hun acties financieren. Ik vind dat al wat zij doen wel wel meedraagt aan de groei van onze club maar het is allemaal toch zeer anoniem. Ik zou het raar vinden om een bepaald bedrag te storten aan een organisatie zonder te weten wie ze zijn. Met 5 euro gaan ze niet veel potten verf kunnen kopen…
Je mag mij gerust een pb sturen. Geef ik jou wat meer informatie.
South Lane Crew.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #287 Gepost op: juni 05, 2023, 08:40:00 pm »
Ik lees hier op het forum dat South Lane Crew financiële steun vraagt voor hun kosten.
Enig idee wie achter deze organisatie zit en hoe zij hun acties financieren. Ik vind dat al wat zij doen wel wel meedraagt aan de groei van onze club maar het is allemaal toch zeer anoniem. Ik zou het raar vinden om een bepaald bedrag te storten aan een organisatie zonder te weten wie ze zijn. Met 5 euro gaan ze niet veel potten verf kunnen kopen…

Er zijn 100 actieve leden op het forum, als deze allemaal €5 storten dan is dat al €500.
Als iedereen er zo over denkt, dan is dat niet goed.

Je ziet toch ook wel wat SLC doet voor de club, die tifo's kosten handen vol geld en eeeenorm veel tijd.
Wie er achter zit weet ik ook niet 100%, maar wat ze doen zie ik wel.

Offline Baloe8790

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #288 Gepost op: juni 05, 2023, 09:44:05 pm »
Ik lees hier op het forum dat South Lane Crew financiële steun vraagt voor hun kosten.
Enig idee wie achter deze organisatie zit en hoe zij hun acties financieren. Ik vind dat al wat zij doen wel wel meedraagt aan de groei van onze club maar het is allemaal toch zeer anoniem. Ik zou het raar vinden om een bepaald bedrag te storten aan een organisatie zonder te weten wie ze zijn. Met 5 euro gaan ze niet veel potten verf kunnen kopen…

Er zijn 100 actieve leden op het forum, als deze allemaal €5 storten dan is dat al €500.
Als iedereen er zo over denkt, dan is dat niet goed.

Je ziet toch ook wel wat SLC doet voor de club, die tifo's kosten handen vol geld en eeeenorm veel tijd.
Wie er achter zit weet ik ook niet 100%, maar wat ze doen zie ik wel.


Wij zijn nochtans iedere week terug te vinden op de tribunes, voel je vrij in de toekomst 1 van de jongens aan te spreken. 😉

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #289 Gepost op: juni 05, 2023, 10:36:56 pm »
Ik denk vooral dat SLC meer aan stickerverkoop of shirts moet doen dan gewoon geld te vragen. Hoe je het draait of keert, ons publiek is te klein voor liefdadigheidsacties. Ookal gaan deze ten goede voor de sfeer en dd club

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #290 Gepost op: juni 06, 2023, 08:23:48 am »
Ik lees hier op het forum dat South Lane Crew financiële steun vraagt voor hun kosten.
Enig idee wie achter deze organisatie zit en hoe zij hun acties financieren. Ik vind dat al wat zij doen wel wel meedraagt aan de groei van onze club maar het is allemaal toch zeer anoniem. Ik zou het raar vinden om een bepaald bedrag te storten aan een organisatie zonder te weten wie ze zijn. Met 5 euro gaan ze niet veel potten verf kunnen kopen…

Er zijn 100 actieve leden op het forum, als deze allemaal €5 storten dan is dat al €500.
Als iedereen er zo over denkt, dan is dat niet goed.

Je ziet toch ook wel wat SLC doet voor de club, die tifo's kosten handen vol geld en eeeenorm veel tijd.
Wie er achter zit weet ik ook niet 100%, maar wat ze doen zie ik wel.

Ik denk dat je mij niet begrijpt
Ik vind wat SLC doet bijzonder belangrijk is voor den essevee en de beleving in het stadion.
Ik wil heus wel een stuk meer bijdragen dan 5 euro maar doe dit ook liever anoniem. Ik hoop dat essevee zelf inziet hoe belangrijk SLC is en daarbij ook financieel wil ondersteunen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #291 Gepost op: juni 06, 2023, 09:17:10 am »
Ik lees hier op het forum dat South Lane Crew financiële steun vraagt voor hun kosten.
Enig idee wie achter deze organisatie zit en hoe zij hun acties financieren. Ik vind dat al wat zij doen wel wel meedraagt aan de groei van onze club maar het is allemaal toch zeer anoniem. Ik zou het raar vinden om een bepaald bedrag te storten aan een organisatie zonder te weten wie ze zijn. Met 5 euro gaan ze niet veel potten verf kunnen kopen…

Er zijn 100 actieve leden op het forum, als deze allemaal €5 storten dan is dat al €500.
Als iedereen er zo over denkt, dan is dat niet goed.

Je ziet toch ook wel wat SLC doet voor de club, die tifo's kosten handen vol geld en eeeenorm veel tijd.
Wie er achter zit weet ik ook niet 100%, maar wat ze doen zie ik wel.

Ik denk dat je mij niet begrijpt
Ik vind wat SLC doet bijzonder belangrijk is voor den essevee en de beleving in het stadion.
Ik wil heus wel een stuk meer bijdragen dan 5 euro maar doe dit ook liever anoniem. Ik hoop dat essevee zelf inziet hoe belangrijk SLC is en daarbij ook financieel wil ondersteunen.

Zoek ze op, koop face2face een t-shirt van €10, geef ze een briefje van €50 en vraag geen wisselgeld. ;-)

Weet niet of sfeergroepen financiële ondersteuning van de clubs uit aanvaarden.
Ik vind dat ook zou mogen, maar is vaak niet het geval.

Offline Baloe8790

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #292 Gepost op: juni 06, 2023, 04:14:14 pm »
Ik denk vooral dat SLC meer aan stickerverkoop of shirts moet doen dan gewoon geld te vragen. Hoe je het draait of keert, ons publiek is te klein voor liefdadigheidsacties. Ookal gaan deze ten goede voor de sfeer en dd club

Ik snap wat U bedoeld hiermee, maar om stickers en shirtjes te verkopen moeten wij geld in kas hebben om deze te kunnen aankopen in eerste instantie. Ik kan u ookal meegeven dat er achter de schermen bij onze groep al heel wat voorbereiding gaande is om de merchandise voor het nieuwe seizoen vorm te geven. Alleen kost dit weer een budget, budget die we voorlopig niet ter beschikking hebben/hadden... Maar mede door de vrijblijvende schenkingen van supporters hopen we het budget omhoog te krikken, voor dus ondere andere: merchandise, sfeeracties, evenementen te kunnen organiseren (quizavond, spaghettiavond,...) Met de opbrengst daarvan kunnen we dan verdere zaken financiëren. Dat is in het kort een beetje onze werking op financieel vlak.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #293 Gepost op: juni 06, 2023, 04:48:29 pm »
Ik denk vooral dat SLC meer aan stickerverkoop of shirts moet doen dan gewoon geld te vragen. Hoe je het draait of keert, ons publiek is te klein voor liefdadigheidsacties. Ookal gaan deze ten goede voor de sfeer en dd club

Ik snap wat U bedoeld hiermee, maar om stickers en shirtjes te verkopen moeten wij geld in kas hebben om deze te kunnen aankopen in eerste instantie. Ik kan u ookal meegeven dat er achter de schermen bij onze groep al heel wat voorbereiding gaande is om de merchandise voor het nieuwe seizoen vorm te geven. Alleen kost dit weer een budget, budget die we voorlopig niet ter beschikking hebben/hadden... Maar mede door de vrijblijvende schenkingen van supporters hopen we het budget omhoog te krikken, voor dus ondere andere: merchandise, sfeeracties, evenementen te kunnen organiseren (quizavond, spaghettiavond,...) Met de opbrengst daarvan kunnen we dan verdere zaken financiëren. Dat is in het kort een beetje onze werking op financieel vlak.
Ja klopt. Ik weet dat er heel wat gebeurt hoor. De spaghettiavond, quiz,... denk gewoon dat het punt is dat ik wou maken dat het financiele plaatje voor iedere sfeergroep van een kleindere club een pijnpunt is, ondanks alle initiatieven die jullie al nemen. Hoedje af hoor. Denk dat we in onze pollekes mogen wrijven als essevee zijnde. Een k*k kan hier alleen maar van dromen waar ze hun enige energie steken in de derbys tegen ons. Btw, wat is de young army eigenlijk? Zie daar hier en daar wat van passeren. Is dat na de roodwitte en slc een 3e groep?

Offline Baloe8790

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #294 Gepost op: juni 06, 2023, 05:39:41 pm »
Ik denk vooral dat SLC meer aan stickerverkoop of shirts moet doen dan gewoon geld te vragen. Hoe je het draait of keert, ons publiek is te klein voor liefdadigheidsacties. Ookal gaan deze ten goede voor de sfeer en dd club

Ik snap wat U bedoeld hiermee, maar om stickers en shirtjes te verkopen moeten wij geld in kas hebben om deze te kunnen aankopen in eerste instantie. Ik kan u ookal meegeven dat er achter de schermen bij onze groep al heel wat voorbereiding gaande is om de merchandise voor het nieuwe seizoen vorm te geven. Alleen kost dit weer een budget, budget die we voorlopig niet ter beschikking hebben/hadden... Maar mede door de vrijblijvende schenkingen van supporters hopen we het budget omhoog te krikken, voor dus ondere andere: merchandise, sfeeracties, evenementen te kunnen organiseren (quizavond, spaghettiavond,...) Met de opbrengst daarvan kunnen we dan verdere zaken financiëren. Dat is in het kort een beetje onze werking op financieel vlak.
Ja klopt. Ik weet dat er heel wat gebeurt hoor. De spaghettiavond, quiz,... denk gewoon dat het punt is dat ik wou maken dat het financiele plaatje voor iedere sfeergroep van een kleindere club een pijnpunt is, ondanks alle initiatieven die jullie al nemen. Hoedje af hoor. Denk dat we in onze pollekes mogen wrijven als essevee zijnde. Een k*k kan hier alleen maar van dromen waar ze hun enige energie steken in de derbys tegen ons. Btw, wat is de young army eigenlijk? Zie daar hier en daar wat van passeren. Is dat na de roodwitte en slc een 3e groep?


Tuurlijk voor groepen als de onze die het uitsluitend van lokale achterban moeten hebben is het soms lastig. Maar tegelijk ook een uitdaging om van minder meer te maken zoals we al meermaals hebben kunnen realiseren.

Om op U vraag van Young Army te antwoorden, dat zijn eigelijk een groepje jongens tussen de 15-17 jaar die zich begonnen profileren in T2. Zijn met die jongens in gesprek gegaan waardoor zij als Young Army Waregem nu een soort 2e generatie SLC zijn onder ons toeziend oog. Jongens die straks wat ouder worden kunnen dan doorstromen naar SLC en de nieuwe generatie van fanatieke fans kan aansluiten bij YAW. Zo blijft de fancultuur zich altijd opnieuw ontwikkelen in alle generaties onder de supporters van ons mooie Essevee.