Auteur Topic: [VB] Essevee - Roeselare  (gelezen 13706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #20 Gepost op: november 02, 2009, 12:43:08 pm »
Een deel van ons uitvak is ook niet overdekt  :-[

C'est ?a. Ik begrijp ook niet waarom men altijd zo jankt daarover. Het is een uitvak waar je op ??n meter van de spelers staat (itt Regenboogstadion), je geen hekkens voor het gezicht krijgt en een optimaal zicht hebt over het veld. Mensen die liever overdekt zitten, hebben nog altijd de keuze om in het overdekte deel van het bezoekersvak te zitten h?. Het is een feit dat er dringend werk moet gemaakt worden van een deftig afdak daar, maar daar zijn er natuurlijk centjes voor nodig. De stad dokt al voor de dure veldverwarming en KSVR zit nog met de afbetaling van het VIP-gebouw. Soit.

Voor zaterdag moeten wij hopen op een SVZW met een mindere dag ?n moet Roeselare het niveau proberen te halen die het kon brengen in de tweede helft tegen Club (dat weleenswaar met z'n tienen speelde). Zo niet is het bijna mission imposible voor ons vrees ik, tegen een goed draaiend SVZW.

Nu, als straks de formaliteiten rond Moeskroen worden geregeld, dan staan we op 2 puntjes van Lokeren en dus van een veilige plaats. Moet toch enigzins nog hoop geven. Hopelijk komen onze spelers met die ingesteldheid aan de aftrap.


Geschorsten of geblesseerden bij SVZW?

Geen geschorsten
« Laatst bewerkt op: november 02, 2009, 12:53:49 pm door sv_forever »

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #21 Gepost op: november 02, 2009, 12:50:53 pm »
Matton, Meert, ...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #22 Gepost op: november 02, 2009, 06:00:29 pm »
Al ieder jaar daar regen of zelfs sneeuw en hagel gehad.  Nu hun 5de seizoen gestart is hebben ze nu nog altijd geen afdak.  SCHANDE!  Terwijl al vele ploegen en wij al 4 keer in de gietende regen mochten staan en wind.

Soit, naar het lelijke eendeke, met zijn kindekoor in een kiekenkot.  Hopelijk winst, in een al bij al leuk uitvak als het geen strontweer is, dicht bij het plein.  En jawel, we kunnen weer op den jurgen zagen.  Geen onderschatting graag bij de spelers, na matchen tegen concurenten en ploegen die voetballen (gent,gba,standard).

Ik denk dat zowel Roeselare als Essevee het slechtste uitvak hebben(staantribune dan toch,zitplaats bij ons is ok).

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #23 Gepost op: november 02, 2009, 07:11:05 pm »
Al ieder jaar daar regen of zelfs sneeuw en hagel gehad.  Nu hun 5de seizoen gestart is hebben ze nu nog altijd geen afdak.  SCHANDE!  Terwijl al vele ploegen en wij al 4 keer in de gietende regen mochten staan en wind.

Soit, naar het lelijke eendeke, met zijn kindekoor in een kiekenkot.  Hopelijk winst, in een al bij al leuk uitvak als het geen strontweer is, dicht bij het plein.  En jawel, we kunnen weer op den jurgen zagen.  Geen onderschatting graag bij de spelers, na matchen tegen concurenten en ploegen die voetballen (gent,gba,standard).

Ik denk dat zowel Roeselare als Essevee het slechtste uitvak hebben(staantribune dan toch,zitplaats bij ons is ok).

Staanplaatsen Moeskroen, staanplaatsen Anderlecht, inderdaad staanplaatsen SVZW, die bokaal in Genk, ... Allemaal plaatsen waar het zicht 10x minder is dan het zicht vanuit onze staanplaatsen, waar je een perfect overzicht hebt over het volledige plein.

Soit, discussie die er in feite niet toe doet.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #24 Gepost op: november 02, 2009, 07:17:41 pm »
Citaat
Mensen die liever overdekt zitten, hebben nog altijd de keuze om in het overdekte deel van het bezoekersvak te zitten h?.

je bedoelt dat mini-vakje waarin misschien 100 man kan zitten.

ik weet niet of je de laatste jaren opgelet hebt, maar al van in tweede klasse hebben we altijd een meervoud aan supporters meegebracht. toen was dat overdekt vakje zelfs nog zonder stoeltjes .

in ieder geval lijken jullie je sportief weer te redden in eerste klasse door een faillissement nadat jullie je al door een faillissement in eerste gekomen zijn, meen ik mij te herinneren ?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #25 Gepost op: november 02, 2009, 08:22:41 pm »
Al ieder jaar daar regen of zelfs sneeuw en hagel gehad.  Nu hun 5de seizoen gestart is hebben ze nu nog altijd geen afdak.  SCHANDE!  Terwijl al vele ploegen en wij al 4 keer in de gietende regen mochten staan en wind.

Soit, naar het lelijke eendeke, met zijn kindekoor in een kiekenkot.  Hopelijk winst, in een al bij al leuk uitvak als het geen strontweer is, dicht bij het plein.  En jawel, we kunnen weer op den jurgen zagen.  Geen onderschatting graag bij de spelers, na matchen tegen concurenten en ploegen die voetballen (gent,gba,standard).

Ik denk dat zowel Roeselare als Essevee het slechtste uitvak hebben(staantribune dan toch,zitplaats bij ons is ok).

Staanplaatsen Moeskroen, staanplaatsen Anderlecht, inderdaad staanplaatsen SVZW, die bokaal in Genk, ... Allemaal plaatsen waar het zicht 10x minder is dan het zicht vanuit onze staanplaatsen, waar je een perfect overzicht hebt over het volledige plein.

Soit, discussie die er in feite niet toe doet.

ik begrijp het ook niet,
da's een leuk overzichtelijk vak,
hebben daar zowat alles al gehad, van wind, regen tot zelfs sneeuw,
maar je ziet er prima, 
wat je van de eerder genoemde tribunes niet kan zeggen

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #26 Gepost op: november 02, 2009, 11:39:52 pm »
Citaat
Mensen die liever overdekt zitten, hebben nog altijd de keuze om in het overdekte deel van het bezoekersvak te zitten h?.

je bedoelt dat mini-vakje waarin misschien 100 man kan zitten.

ik weet niet of je de laatste jaren opgelet hebt, maar al van in tweede klasse hebben we altijd een meervoud aan supporters meegebracht. toen was dat overdekt vakje zelfs nog zonder stoeltjes .

in ieder geval lijken jullie je sportief weer te redden in eerste klasse door een faillissement nadat jullie je al door een faillissement in eerste gekomen zijn, meen ik mij te herinneren ?

Nope. Toen jullie kampioen speelden hebben wij de eindronde gewonnen waarbij we op ??n gelijkspelletje na alle wedstrijden wonnen.

9 jaar geleden hebben we ondanks een voorlaatste plaats wel in tweede klasse kunnen blijven door finan. problemen bij andere clubs zoals KV Mechelen. Vandaar de verwarring misschien.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #27 Gepost op: november 03, 2009, 07:45:04 am »
Als Roeselare niet rechtstreeks zakt omwille van een failissement van Moeskroen, dan heb ik daar niks op tegen. Roeselare is ten minste een eerlijke club die niet boven zijn stand leeft enz... Op voetbalgebied is het meestal zo dat Roeselare eerst een half seizoen vergeet te voetballen en pas in actie schiet de 2de helft. Ook vorig seizoen hebben ze bewezen tegen de 2de klassers in de eindronde dat ze beter waren, dus Roeselare staat ook dit seizoen terecht in eerste.

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #28 Gepost op: november 03, 2009, 09:32:32 am »
Als Roeselare niet rechtstreeks zakt omwille van een failissement van Moeskroen, dan heb ik daar niks op tegen. Roeselare is ten minste een eerlijke club die niet boven zijn stand leeft enz... Op voetbalgebied is het meestal zo dat Roeselare eerst een half seizoen vergeet te voetballen en pas in actie schiet de 2de helft. Ook vorig seizoen hebben ze bewezen tegen de 2de klassers in de eindronde dat ze beter waren, dus Roeselare staat ook dit seizoen terecht in eerste.

I couldn't agree more.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #29 Gepost op: november 03, 2009, 07:24:13 pm »
voor zaterdag geven staat er  alvast "regen" op de voorspellingen ::)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #30 Gepost op: november 03, 2009, 08:49:31 pm »
voor zaterdag geven staat er  alvast "regen" op de voorspellingen ::)

laat maar komen
dat "geven staat alvast op de voorspelling" (wtf?)
ik doe mijn kaweetje wel aan

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #31 Gepost op: november 03, 2009, 09:36:52 pm »
mogen paraplu's mee of zijn da 'gevaarlijke voorwerpen'  :P

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #32 Gepost op: november 03, 2009, 10:58:12 pm »
mogen paraplu's mee of zijn da 'gevaarlijke voorwerpen'  :P

Ge lacht er mee, maar goed mogelijk dat die klojo's nog weigeren...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #33 Gepost op: november 03, 2009, 11:00:22 pm »
mogen paraplu's mee of zijn da 'gevaarlijke voorwerpen'  :P

heen plu's, zijde gij zot
da's een wapen
ze hebben ooit eens geprobeerd om mijn biersleutel af te pakken omdat dat een gevaarlijk voorwerp was, zelfs mijn ouwe gsm is eens bijna aangeslagen, toegegeven die leek eerder op een 'Stutedoze' dan op een mobiele telefoon, maar toch


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #34 Gepost op: november 03, 2009, 11:11:09 pm »
ik ben al eens binnengeraakt in foefelare met een paraplu, maar was wel zo een kleine oplooibare die in de binnenzak van mijn jas paste  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #35 Gepost op: november 04, 2009, 12:10:17 am »
ik ben al eens binnengeraakt in foefelare met een paraplu, maar was wel zo een kleine oplooibare die in de binnenzak van mijn jas paste  ;)

Paraplu's?? zot!  Vorig jaar 2 scharen en een cuttermes, dat was geen probleem ;)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #36 Gepost op: november 04, 2009, 08:11:05 am »
...
Nu, als straks de formaliteiten rond Moeskroen worden geregeld, dan staan we op 2 puntjes van Lokeren en dus van een veilige plaats. Moet toch enigzins nog hoop geven. Hopelijk komen onze spelers met die ingesteldheid aan de aftrap.
...
Formaliteiten?
Reken er maar niet te hard op.
Die gasten gaan alles in het werk stellen om het te rekken tot aan de transferperiode, dan uitverkoop houden ( Berthelin, Van Gijsegem, Van Dooren, Lestienne, Ouali, Jaycee... moeten toch een paar miljoen eurootjes kunnen opbrengen ) en daarna de rest van het seizoen proberen uit te doen met wat rest en wa jonge gasten. Op die manier zouden ze misschien volgend seizoen 'slechts' 1 klasse moeten zakken.
Wat verder die discussie over die staantribune betreft, misschien een spandoekske maken met gewoon een hele grote paraplu op geschilderd, of je kan ook gewoon in de overdekte zittribune aan de overkant gaan zitten ( doe ik al jaren en ja, met sjaal; en neen, ik zit daar verre van alleen als Zulte Waregem supporter ).

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #37 Gepost op: november 04, 2009, 09:17:21 am »
...
Nu, als straks de formaliteiten rond Moeskroen worden geregeld, dan staan we op 2 puntjes van Lokeren en dus van een veilige plaats. Moet toch enigzins nog hoop geven. Hopelijk komen onze spelers met die ingesteldheid aan de aftrap.
...
Formaliteiten?
Reken er maar niet te hard op.
Die gasten gaan alles in het werk stellen om het te rekken tot aan de transferperiode, dan uitverkoop houden ( Berthelin, Van Gijsegem, Van Dooren, Lestienne, Ouali, Jaycee... moeten toch een paar miljoen eurootjes kunnen opbrengen ) en daarna de rest van het seizoen proberen uit te doen met wat rest en wa jonge gasten. Op die manier zouden ze misschien volgend seizoen 'slechts' 1 klasse moeten zakken.
Wat verder die discussie over die staantribune betreft, misschien een spandoekske maken met gewoon een hele grote paraplu op geschilderd, of je kan ook gewoon in de overdekte zittribune aan de overkant gaan zitten ( doe ik al jaren en ja, met sjaal; en neen, ik zit daar verre van alleen als Zulte Waregem supporter ).


Laat het ons hopen dat het zo gebeurt, kwestie dat we dan geen punten verliezen. :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #38 Gepost op: november 04, 2009, 09:27:07 am »
Als Roeselare niet rechtstreeks zakt omwille van een failissement van Moeskroen, dan heb ik daar niks op tegen. Roeselare is ten minste een eerlijke club die niet boven zijn stand leeft enz... Op voetbalgebied is het meestal zo dat Roeselare eerst een half seizoen vergeet te voetballen en pas in actie schiet de 2de helft.

Doch qua fairplay... van het Leye incident geraken ze nooit af. (daarenboven mag de tegenstander nie met hun ballen trainen... ) etc etc

Feit is dat ze weer met hun lange ballen en stilliggende fases zullen gevaarlijk zijn... en gezien onze kwalijke prestatie -blijkbaar- tegen ch'loi op dat gebied... Soit, nu komen de matchen die toelaten te bewijzen of we top6 zijn of nie....

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Roeselare
« Reactie #39 Gepost op: november 04, 2009, 10:55:14 am »
Heb daarnet eindelijk de ticketprijzen doorgekregen:

Volwassen zitplaats : ?25.00
Kinderen zitplaats onder de 12j (enkel in voorverkoop) : ?5.00

Volwassen staanplaats : ?15.00
Van 12 ? 16 jaar : ?10.00
Onder de 12 jaar : ?2.00

De actie die wij aan onze loketten hebben van de Weekbode is eveneens geldig kant bezoekers. Bij afgifte van de bon uit de Weekbode (Het Wekelijks Nieuws) : 1 ticket (staanplaats) aan ?5.00 met een maximum van 2 tickets per bon (?10.00).


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"