Auteur Topic: [NB] Essevee - KVK  (gelezen 15956 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #40 Gepost op: mei 09, 2010, 12:12:17 pm »
Ik ben wel frenne niet ee gast..... ::)    Nee,ik zou geen abbo meer kopen omdat te veel wedstrijden verzet worden naar de zondagavond.....Maar wa nog aan het twijfelen.....Nudat we voor de 4de keer vernederd zijn dit jaar ga ik mss het emotionele aspect ook laten meetellen in mijn beslissing;ben er nog nie uit.....Wat niet wegneemt wa ik vind van sommige spelers.......Er zitten hier "vedetten" tussen.....die moeten er uit....en dan nog onderhandelen met ene sonck......Ze zijn hier nie goe bezig zene dan....In plaats van middenvelders te kopen voor volgend jaar....TIP: Koop aanvallers!!!!!!!!!

We zijn niet vernederd. Kortrijk was nergens. Ze zijn de punten bij ons komen pikken omdat we nog altijd niet efficient kunnen omspringen met kansen. Maar ik ben blij dat ik ten minste een ploeg heb zien voetballen.

ESSEVEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #41 Gepost op: mei 09, 2010, 12:30:43 pm »
Schande!!!  Seizoen mislukt!  We zijn nu niet roeselare ofzo he.  We staa van de afgelopen 5 jaar op een 6de plaats gemiddeld.  Dan kunnen we niet tevreden zijn met een 6de plaats en 4 nederlagen tegen de vijand nummer 1. SCHANDE EN GEEN GOEDE RECLAME.  Verbouwhede, wat een etter, bewees het nog maar eens.  Klein ventje met grote muil.  Hypocriet volk, moesten hem 2 jaar geleden niet hebben en nu plots vriend aan huis.  Swat, kvk heeft hen grootste prestatie OOIT neergezet,en zal ook de grootste ooit zijn.  5de plaats belgische competitie.  En nu geen topschutter meer, geen geld, geen trainer,.... .

Liever dan, afgelopen 5 jaar 6de van belgie.  Beker pakken, europees overwinteren, halve finale uefa cup, 7x europese campgagne, beker gewonnen 74, bekerfinale verloren 78?

KVK: NO HISTORY, NO PRESENT, NO FUTURE!!!!!!!


Beste ,

al 3 jaar zit je hier dezelfde zever te verkopen. Volgens u waren we al 50 keer failliet en lopen al onze spelers weg.
Het moet dan waarschijnlijk pijn doen als je ziet dat er geleidelijk spelers bijtekenen alsook de sponsers ?
Meer nog zoals ik al eerder schreef ...... nog een beetje geduld en het zal nog meer pieken bij u ( krant in de gaten houden ! )
Tussenstand na 7 wedstrijden : KVK 6 - Essevee 1 ..... dat is de realiteit !
Tot volgend seizoen en en prettige vakantie  :-X

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #42 Gepost op: mei 09, 2010, 01:42:57 pm »
hahaha op studio 1 dachten ze zelf dat de match in het guldensporenstadion werd gespeeld, nuja kan er wel inkomen want onze +-500 man maakte meer lawaai dan "altijd" de "7000 tot 8000" man van svzw.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #43 Gepost op: mei 09, 2010, 01:44:16 pm »
hahaha op studio 1 dachten ze zelf dat de match in het guldensporenstadion werd gespeeld, nuja kan er wel inkomen want onze +-500 man maakte meer lawaai dan "altijd" de "7000 tot 8000" man van svzw.
Zelfs tijdens de stille minuut...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #44 Gepost op: mei 09, 2010, 01:49:00 pm »
Ai, ze gaan weer een tijdje naast hun schoenen lopen, de Kortrijkzaantjes.

In ieder geval, vier keer verliezen van Scum City in ??n seizoen - onaanvaardbaar.

En essevee007, stop eens met uw gezever zeg. Kortrijk heeft er een fantastisch seizoen opzitten. Met wat gehuurde spelers, met een arrogante lul als coach (is dat bij ons zo anders dan?), met dikke nekken op de tribune, maar ze doen het toch maar. En ze winnen alle 4 de derby's.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #45 Gepost op: mei 09, 2010, 01:50:11 pm »
Frustratie heel groot, maar we moeten durven toegeven dat VK dit seizoen beter was dan ons. Punt andere lijn. Hun beter zijn zat hem in die vier wedstrijden in een wil om te winnen, een degelijke verdediging en twee goede spitsen...

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #46 Gepost op: mei 09, 2010, 01:55:51 pm »
t'is of of Kortrijk enkel maar Leekens is ,natuurlijk heeft hij ons op de goede weg gezet maar als ik zie dat bijna de 3/4 van de spelers blijven denk ik nie da we volgend seizoen met problemen gaan zitten .En onze ploeg draait niet rond 1 speler ,zie boerier gekwetst en alles valt in ne potink. Maak jullie vooral geen zorgen om ons en kijk in jullie eigen stal daar valt veel uit te mesten

Een trotse KVK-Supporter

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #47 Gepost op: mei 09, 2010, 01:57:28 pm »
Frustratie heel groot, maar we moeten durven toegeven dat VK dit seizoen beter was dan ons. Punt andere lijn. Hun beter zijn zat hem in die vier wedstrijden in een wil om te winnen, een degelijke verdediging en twee goede spitsen...



Dikke ?   Ze eindigen verdiend voor ons, hoe kak ik het ook vind. Gisteren vond ik wel dat we de overwinning verdienden, zij die vertellen dat we nergens waren, hadden ook hun bril niet op. Relativeren, een pintje drinken om het door te slikken en op naar volgend seizoen!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #48 Gepost op: mei 09, 2010, 02:03:02 pm »
t'is of of Kortrijk enkel maar Leekens is ,natuurlijk heeft hij ons op de goede weg gezet maar als ik zie dat bijna de 3/4 van de spelers blijven denk ik nie da we volgend seizoen met problemen gaan zitten .En onze ploeg draait niet rond 1 speler ,zie boerier gekwetst en alles valt in ne potink. Maak jullie vooral geen zorgen om ons en kijk in jullie eigen stal daar valt veel uit te mesten

Een trotse KVK-Supporter

kzou jullie toch eens willen zien zonder benteke en dat alles is ingezakt na het verlies van berrier is niet waar: de laatste matchen met hem er bij waren ook al niet goed meer (roeselare bvb). de ontlading na het behalen van de po1 was zo groot dat de motivatie blijkbaar helemaal weg was

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #49 Gepost op: mei 09, 2010, 03:26:59 pm »
Jongens toch. IOk vind het een schande dat iedereen hier spreekt over weinig inzet. Ge moogt zeggen wat ge wilt, maar k vond onze spelers wel inzet hebben ( op chevalier na). Die van Kortrijk daarentegen sloften maar wat rond. Kijk eens niet alleen naar de cijfers. Ik ben blij dat ik ten minste kan kijken naar een ploeg die voetbalt. Alleen mag er ge?nvesteerd worden in aanvallers die knallen op doel.

O ja, en een minuut stilte in acht nemen, daar kennen die sukkels blijkbaar ook niks van. Dat getuigd opnieuw van de marginaliteit bij sommige KVK sups.

O ja, en wat dat laatst lachen betreft. Ik las vrijdag op sportwereld van een gemeenteraadslid van Kortrijk dat ze het beu zijn van zoveel geld te moeten steken in KVK en dat ze in de komende jaren gaan vragen achter geld enz... Eens zien of Kortrijk binnen de 2 a 3 jaar nog in eerste speelt.

gisteren gehoord dat ze weer voor een dikke 200 KEUR zijn gaan aankloppen? En dan plots nog grote transfersommen willen betalen vr sommige spelers...

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #50 Gepost op: mei 09, 2010, 03:38:26 pm »
Kortrijk bewijst in ieder geval wel dat een goed resultaat in de JPL 'te koop' is. (of te huur, in hun geval)
Revelatie word volgend seizoen dus Lierse?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #51 Gepost op: mei 09, 2010, 03:47:29 pm »
Genoten van het weder optreden van Roelandts!
Waren het nieuwe gele voetbalschoenen? Oh voetbalschoenen nee, denk eerder sandalen, zou is een paar voetbalschoenen moeten kopen waar wat goei poeier in zit!
Eertse tegen doelpunt, ziekenhuis balletje van Roelandts naar Lutte! 3 open kansen gemist, en telkens met de brede glimlach na de gemiste kansen. Oh ja heeft wel is gescoord, meer was het niet. Is zoals de duiveltjes, jonge voetballertjes, heb gescoord, heb goed gespeeld! Nee ook een slechte vergelijking wat die gastjes blijven spelen met een groot hart!
Opmerkelijk als Roelandts speelt, daalt het niveau van gans de ploeg, de meeste worden egoistisch, minder werkkracht op het middenveld!
Vandaag kwam gans de druk steeds op de verdediging!

Je kan natuurlijk niet alles in 1 iemand zijn schoenen schuiven. Eerste doelpunt is gewoon het gevolg van een dramatische pass van Lutte wat volgens mij diens beperkte technische voetbalkwaliteiten onderstreept.
Ik hoop dat onze technisch staf wel een nuchtere en correcte analyse maakt en de juiste keuzes doet.
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat Roelandts gisteren een goede match speelde, verre van...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #52 Gepost op: mei 09, 2010, 03:51:33 pm »
Vooral vooraan, Benteke was constant lastig (gelukkig terug naar Standard), beetje gelijk Coulibaly van Gent, zo'n speler kunnen we gebruiken.
Nfor was gisteren ook heel lastig voor de verdediging. Alleen is hij geen killer. Maar toch mijn respect voor Ernest. Ging er tijdens de PO1 altijd vol voor en was ook gisteren de beste man bij ons. Mooi dat de supporters ondanks de ontgoocheling toch nog even zijn naam scandeerden.
Hopelijk zien we volgend jaar Nfor terug naast een scorende spits.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #53 Gepost op: mei 09, 2010, 04:21:23 pm »
Dikke pluim voor N'for!


Jammer dat we DIRECT terug een goal tegenkrijgen >:(.
En natuurlijk door een individuele fout!

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #54 Gepost op: mei 09, 2010, 04:40:35 pm »
hahaha op studio 1 dachten ze zelf dat de match in het guldensporenstadion werd gespeeld, nuja kan er wel inkomen want onze +-500 man maakte meer lawaai dan "altijd" de "7000 tot 8000" man van svzw.
Zelfs tijdens de stille minuut...

Zoals Karel-Jan hier al schreef: ge kunt die stadionomroeper echt niet goed horen vanuit de staan'tribune'.
Vooral als ge voor sfeer zorgt  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #55 Gepost op: mei 09, 2010, 05:10:41 pm »
hahaha op studio 1 dachten ze zelf dat de match in het guldensporenstadion werd gespeeld, nuja kan er wel inkomen want onze +-500 man maakte meer lawaai dan "altijd" de "7000 tot 8000" man van svzw.
Zelfs tijdens de stille minuut...

Zoals Karel-Jan hier al schreef: ge kunt die stadionomroeper echt niet goed horen vanuit de staan'tribune'.
Vooral als ge voor sfeer zorgt  ;)

Ja, dat kan wel zijn, maar het was volledig stil in het stadion en pas dan zijn er een paar beginnen roepen, dus daar lag het niet aan. Maar bon, dat zijn dan gewoon een paar idioten. Ge moet u niet aangesproken voelen hoor ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #56 Gepost op: mei 09, 2010, 05:17:36 pm »
Nog 1 vraag. Waarom speelden wij in het wit en niet in het rood-groen?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #57 Gepost op: mei 09, 2010, 05:44:08 pm »
hahaha op studio 1 dachten ze zelf dat de match in het guldensporenstadion werd gespeeld, nuja kan er wel inkomen want onze +-500 man maakte meer lawaai dan "altijd" de "7000 tot 8000" man van svzw.
Zelfs tijdens de stille minuut...

Zoals Karel-Jan hier al schreef: ge kunt die stadionomroeper echt niet goed horen vanuit de staan'tribune'.
Vooral als ge voor sfeer zorgt  ;)

Ja, dat kan wel zijn, maar het was volledig stil in het stadion en pas dan zijn er een paar beginnen roepen, dus daar lag het niet aan. Maar bon, dat zijn dan gewoon een paar idioten. Ge moet u niet aangesproken voelen hoor ;)
In iedere ploeg zitten zo'n klojo's. Als er in Kortrijk 1min stilte zou gehouden worden zouden er bij ons ook een paar idioten dingen roepen.
SV TILL I DIE

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #58 Gepost op: mei 09, 2010, 06:00:24 pm »
Nog 1 vraag. Waarom speelden wij in het wit en niet in het rood-groen?

om verwarring met de kleuren te vermijden, denk ik.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - KVK
« Reactie #59 Gepost op: mei 09, 2010, 06:40:50 pm »
Nog 1 vraag. Waarom speelden wij in het wit en niet in het rood-groen?

om verwarring met de kleuren te vermijden, denk ik.

Ja, maar KVK heeft toch een eigen tenue voor op verplaatsing?