Auteur Topic: [NB] Essevee - SK Lierse  (gelezen 13072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #20 Gepost op: oktober 15, 2011, 11:31:24 pm »
Verliezen is 1 ding. Geen deftige kantine meer aan kant vijvers is er over. Niks respect voor abonnees. Alles moet wijken voor geld en vips. Schandalig.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #21 Gepost op: oktober 15, 2011, 11:31:54 pm »
om alvast kritiek te vermijden:

ploeg in opbouw, geduld, ontwikkeling, pech, slechte arbiters, ongelukkig in afwerking, afwachten, seizoen is nog lang, goede supporters steunen hun ploeg, etc ...

nu terzake:

Zulte Waregem is niet meer dezelfde club van 2 jaar geleden olv het trio Naessens/Mannaert/Dury
PDC is gekomen, hij heeft de geldpot opengetrokken en we weten allemaal wat voor soort ongedierte je daarmee aantrekt in de voetbalwereld.

Het voetbal is te triestig voor woorden en diegene die zich blijven optrekken aan een handvol halve kansen die we bijeen stuntelen: bewondering voor het eeuwig optimisme.

voor mij is het seizoen al afgelopen. We slepen ons terug naar de PO2 waar we met frisse moed aan beginnen, zonder resultaat. In het tussenseizoen terug wat mooie praatjes van PDC en dergelijke en we koeseteren terug de stille hoop dat we vriend en vijand gaan verrassen...


callens500

  • Gast
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #22 Gepost op: oktober 15, 2011, 11:34:16 pm »
om alvast kritiek te vermijden:

ploeg in opbouw, geduld, ontwikkeling, pech, slechte arbiters, ongelukkig in afwerking, afwachten, seizoen is nog lang, goede supporters steunen hun ploeg, etc ...

nu terzake:

Zulte Waregem is niet meer dezelfde club van 2 jaar geleden olv het trio Naessens/Mannaert/Dury
PDC is gekomen, hij heeft de geldpot opengetrokken en we weten allemaal wat voor soort ongedierte je daarmee aantrekt in de voetbalwereld.

Het voetbal is te triestig voor woorden en diegene die zich blijven optrekken aan een handvol halve kansen die we bijeen stuntelen: bewondering voor het eeuwig optimisme.

voor mij is het seizoen al afgelopen. We slepen ons terug naar de PO2 waar we met frisse moed aan beginnen, zonder resultaat. In het tussenseizoen terug wat mooie praatjes van PDC en dergelijke en we koeseteren terug de stille hoop dat we vriend en vijand gaan verrassen...
ik geef u gelijk maar kvindt 1,1 miljoen voor een kieken zonder kop veel geld

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #23 Gepost op: oktober 15, 2011, 11:52:36 pm »
bossut onterecht uit ploeg gezet
pdc zat kant vijvers en leek heel nerveus en kreeg het zwaar te verduren na de wedstrijd van supporters.
het spel wordt alsmaar slechter, geen systeem , veel individualisten.
man man man wat gebeurt er toch met ons essevee...
heimwee naar dury

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #24 Gepost op: oktober 15, 2011, 11:54:42 pm »
Grappig,namen van ex-trainers die weer komen opduiken... Begrijp mij niet verkeerd, ik geef jullie volledig gelijk. Het zal moeten VERANDEREN (alweer...) ik was misschien van plan mij een abo aan te schaffen, mijn excuses dat ik dat nog niet gedaan heb, maar nu heb ik toch enorme twijfels. En ik kan mij ook ferm ergeren aan de sfeer in de x... Als het goed is staan ze de roepen en te springen, l
Als het minder gaat, wat al veel zo geweest is maar toch, hoor je geen kat...

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #25 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:01:31 am »
Grappig,namen van ex-trainers die weer komen opduiken... Begrijp mij niet verkeerd, ik geef jullie volledig gelijk. Het zal moeten VERANDEREN (alweer...) ik was misschien van plan mij een abo aan te schaffen, mijn excuses dat ik dat nog niet gedaan heb, maar nu heb ik toch enorme twijfels. En ik kan mij ook ferm ergeren aan de sfeer in de x... Als het goed is staan ze de roepen en te springen, l
Als het minder gaat, wat al veel zo geweest is maar toch, hoor je geen kat...

Ik zit nu zelf niet in vak X maar ik vind dat die mannen dat voortreffelijk doen. Veel respect dat ze vandaag toch nog bleven supporteren (ook na de 1-2) voor de ploeg, ik zou het persoonlijk niet kunnen...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #26 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:11:26 am »
Waar zitten al die believers hier?? PO1 in geen 100 jaar!!!
We gaan mogen blij zijn als we er in blijven.

Waar zit het godenkind Maazou? Waarom NIKS van info op SVZW.BE?? mooi verbloemen en verzwijgen..

Godenkind Trajkovski? nog geen ballen van gezien, heel veel centjes in de vuilbak

Kalezic, waarom speelt Habib op de flank en moet Rossini daar alles alleen oplossen in de spits??

Kalezic, waarom Bossut op de bank, klopt het dat er vechtpartij was? of puur op prestaties?
Weer heeeeel veel info op SVZW.BE

De ganse wedstrijd een dikke 0, kwalitatief als mentaal, de negatieve sfeer hangt overal rond.
Als je tegen een dutsenploeg als Lierse thuis al niet wint, wanneer dan wel..

PDC stop met men uit den dood herleefde club opnieuw naar de kloten te helpen!!!
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2011, 12:15:34 am door Soulscream »

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #27 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:22:49 am »
PDC stop met men uit den dood herleefde club opnieuw naar de kloten te helpen!!!

heel terecht!!!!!!!!

pdc heeft hem laten vangen aan al mooipraters van managers die alles naar hun hand zetten..

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #28 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:34:26 am »
Tis opt veld dat ni goe was
moe PDC komen meespelen mss???
Dus al die andere praat van tribune en grootspraak...
vind ik hier niks terzake doen
stekhouders laten het duidelijk afweten.
Tzijn der iedere week wel 1 of 2 die ferm ondermaats zijn
die dan vervangen worden en dan ziede da de vervangers het
tij ook ni kunnen keren.
Goeie voetballers mo geen constante genoeg.
laksheid ook af en toe.
Den trainer zal werk hebben.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #29 Gepost op: oktober 16, 2011, 07:15:02 am »
Het gaat echt wel bergaf... voetbal wordt met de week slechter en in eigen huis verliezen van de voorlaatste.. dit wordt weer een grijs seizoen en hopelijk geen degradatievoetbal...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #30 Gepost op: oktober 16, 2011, 07:38:43 am »
het spel is lamentabel.
De volledige trainerstaf slaagt er dus in spelers slechter te laten spelen: cfr habib, muyters, trajkovski, etc
Vorig jaar werd BDR geslachtofferd rond deze periode.... Volgens mij heeft kalezic hetzelfde probleem als BDR.

PDC is de duchatelet van waregem. een zegen ?n een vloek dus... en hoe zwaar valt die vloek nu in limburg?
hij kan misschien wel iets afweten van ondernemen (alhoewel een zwaar gesubsidieerde onderneming eerder in een sovjet mentaliteit rendeert) maar over voetbal zou hij beter gewoon zwijgen. Over 3 jaar nog geen letter gepubliceerd over voetbal, nu prentendeert hij het grote woord daarover te moeten voeren.
Mr PDC volgens mij ontbreekt nog 1 VIP room: die voor de scheidsen. alhoewel ik je moet gelijk geven... enkel een strontvlieg kan een monster lijk gelhof entertainen... hopelijk werd Justine van deze marteling gespaard, want dat zal ze van haar zitplaats ook gevonden hebben.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #31 Gepost op: oktober 16, 2011, 09:03:44 am »
moe PDC komen meespelen mss???

dat zeker niet. Een beetje respect voor de gewone supporter zou al voldoende zijn.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #32 Gepost op: oktober 16, 2011, 09:05:31 am »
Dit loopt slecht af. Er wordt te veel geld verspild: massa trainers en omkadering, waardeloze transfers gedaan door blijkbaar een niet onbesproken makelaar.  Ik vrees een financieel debacle... en het einde van de club. Van die internationale financiele inbreng nog niet veel gezien: yucard is een firma zonder omzet, de sponsors op de nieuwe reclamewand en ledscherm zijn kleine zelfstandigen uit de omgeving...  Het stadion geraakt niet gevuld, ook niet met kortingacties.  Germain Landsheere voerde vroeger een beleid van de tering naar de nering zetten. Nu lijkt het of het geld uit de lucht valt. Essevee gaat slechte tijden tegemoet.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #33 Gepost op: oktober 16, 2011, 09:06:50 am »
schandalig!!!!!!! niet alleen het voetbal maar ook het feit dat de supporters van de kant vijvers plots hun kantine kwijt zijn en als kippen in een hok onder de tribune worden geduwd(veel te klein voor al die supporters),de helft van de mensen  wist niet wat er aan de hand was.Op deze manier gaan we geen supporters bijwinnen maar er veel verliezen,niets dan klachten gehoord gisteren ook van veel oudere mensen die al jaren trouw komen kijken.

Wat betreft de transfers die er gebeurd zijn onder de kuyper moeten we durven eerlijk zijn van al die buitenlanders is er niet 1 die meekan of ook maar iets van meerwaarde bied,dit is vooral erg omdat we nog nooit zoveel geld uitgegeven hebben aan transfers en ons opgebouwde spaarpotje heel erg geslonken is.

En wat betreft de omkadering van de club schandalig dat al het goede dat hier de laatste jaren is opgebouwd (schouting enz. ) en dat altijd onze sterkte is geweest hier op 6 maanden tijd wordt teniet gedaan.

svzw is een club van rond de kerktoren met supporters van rond de kerktoren en ik weet niet wat mr pdc er wil van maken ,maar het trekt er niet op!!!

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #34 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:00:13 am »
Wat betreft Muyters, lees eens het boek Robert Enke...een te kort leven.  Dan weet je hoe die jongen zich voelt als hij voor de eerste keer onder de lat staat. De druk die hij voelt voor het presteren. Als doelverdediger krijg je maar weinig kansen om u te bewijzen.
Schreef die gast aub nog niet af beste supporters.

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #35 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:05:29 am »
Dat was niet den eerste keer allesinds... veel te nonchalant!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #36 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:05:51 am »
Al dat gezaag op pdc. Tzijn de spelers die het moeten doen!  De meesten spelen verdomme op nog geen 50% van hen kunnen.  En die zever van kerktorenploeg. Ga dan vedomme naar westerlo gaan kijken, ploeg zonder fans,zonder sfeer, geen ambitie, tevreden als ze gewoon in eerste kunnen spelen, liever geen europees spelen,... .  Vorig jaar was er genen pdc en twas ook huilen met de pet op. Nu zoekt men hier al maanden nenn zondebok.  Tzitten gewoon rotte appels in dit team.  En dat gefluit voor habib was okk triestig!  Winnen we met knap voetbal, loopt er geen een te zagen of te verwijten naar pdc.  Beetje makkelijk allemaal.  Wat betreft diekantine, daar kijken ze voor oplossing om het terug heel aangenaam te maken, bij vele andere clubs is het trouwens slechter hen half time gedeelte.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #37 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:16:18 am »
Ik zeg 1 ding
zulte waregem is een Belgische FLOP
terwijl er 35 km verder Rijsel speelt
dat Europese TOP is !!!!

wat voor een bullshit is dat nu weer ??? kan je totaal niet met elkaar vergelijken he . en als je wil , ga dan kijken naar rijsel, of gent , of brugge he ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #38 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:17:51 am »
en hoe komt het dat we slecht spelen??
Slechte transfers, dat is de grote troef.
Trajkovski?? Sivakov?? Hadzic?? Milunovic?? Maazou?? Moeten mannen als Van der haeghen daarvoor in de tribune zitten?
Geef Serwy eens wat meer kansen, gisteren 10 minuten gekregen, en STUKKEN beter dan onzen chelsea tester.
De fauw en Hamalainen vallen mee, Rossini in minder mate.

Nu komt er nog ene Hinostroza, een ventje van 17.
Gaan die de ploeg dragen?

Voor mij is het duidelijk wat we missen. Een patron op het middenveld, als je dat als trainer of als manager niet ziet, dan ken je ook bitter weinig van voetbal.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #39 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:20:10 am »
wat betreft gisteren : muyters is zeker niet beter dan bossut ...

sommige zijn h??l grote egoisten , denk maar aan habib die liever op 40 meter op doel schiet in plaats van 25 meter verder te passen naar de volledig vrijstaanden chevalier

trajkovski een talent ? toch (opnieuw) niet gisteren , van milunovic spreken we al bijna niet meer >.

waar is maazou inderdaad ? gestraft ? te lui ? geen motivatie ? gekwetst ? geen matchritme ?

heel veel verkeerde passen ook , zich vastlopen in plaats van te passen ...

en vooral : de 2-0 werd inderdaad blijkbaar onterecht afgekeurd ...