Auteur Topic: [NB] Essevee - SK Lierse  (gelezen 13073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #40 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:21:29 am »
Mss moeten we we het bekijken met enig realisme...Als ze maar dit op de mat brengen tegen Lierse,dan horen we mss niet in eerste thuis....We kunnen wel zagen over de trainer en over Decuyper maar het zijn nog altijd de spelers die het moeten doen...Volgens mij kunnen ze zich nu niet meer verstoppen achter blessures,etc.... en eisen wij als supporters resultaten...we zijn veel te braaf voor ons vedetten....

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #41 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:22:43 am »
we hebben gewoon de spelers niet .
geen beetje creativiteit ,van links naar rechts en van voor naar achter en als ze het niet meer weten een lel naar rossini.     

heb nog maar weinig zo een zwakke spelersgroep gezien als dit seizoen ,hebben geen enkele middenvelder voor 1ste klasse ,uitgezondert delaplace (alhoewel hij veel loopt komt er ook maar weinig rendement van)
                                                                                                                                                       
en dan nog mijnheer kalezic , vorig seizoen 34 matchen ,9 gewonnen ,11 draws en 14 verloren ,31 goals voor en 56 tegen ,doelpuntensaldo  -25  ,zegt genoeg, heeft nog niks bewezen en komt hier de grote man afgeven .
                            .


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #42 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:23:43 am »
lol San Iker nagel op kop en die boomerang komt terug hoor en t'zal er tegen zijn!!
Tja koenie69, Kalezic was voor velen precies al een godentrainer van 1 of andere topclub.
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2011, 10:26:58 am door Soulscream »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #43 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:24:24 am »
volgens mij horen we (hopelijk) wel nog in eerste klasse thuis.

maar in juli en augustus heb ik een paar keer gepost om te zeggen dat ik tot oktober ging wachten om de nieuwe ploeg, de nieuwe trainer enz te evalueren.

wel ik denk dat we het uiteindelijk zullen moeten doen met een 12e plaats, maar een paar kleine lichtpuntjes nog (zoals misschien wat punten halen tegen lokeren, sint-truiden of leuven) , en wie weet nog eens een "kleine" stunt een 3-punter tegen een topper als wij een heel goede dag hebben en zij een heel slechte ...

maar tegen de play-offs ? content met een 12e plaats ...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #44 Gepost op: oktober 16, 2011, 10:41:13 am »
Man, een aantal spelers hebben mij ontgoocheld, maar de kortzichtigheid van sommigen hier ontgoochelen mij nog veel meer. De spelers hebben effectief al getoond dat ze passes kunnen geven, dat we een dominant middenveld kunnen hebben. Het naar beneden gaan van de prestaties ligt gewoon aan het feit dat het vertrouwen onder nul gezakt is. Dan krijgt ge dergelijke passes. Ook speelt vanaf volgende week Mar?val weer mee. De enigste die trouwens echt op niveau blijft is De Fauw.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #45 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:02:11 am »
Het bestuur (lees PDC) zal nog h??l veel moeten leren !! Ik werd in het begin van het seizoen uitgelachen, omdat ik zei dat je het niet redt met gastjes van 18 jaar. En pas op, beste mensen, het slechtste moet nog komen. Steenharde velden, bijtende koude,... En binnenkort komt er nog zo een puberke, h? ! Er zijn er hier die zeggen dat PDC ze moeilijk zelf kan binnensjotten. Dat hij eerst kijkt voor ERVAREN, KWALITEITSVOLLE spelers. In plaats van met hun groten bek zouden zo beter in stilte werken aan een betere toekomst. Wat WEL het geval was onder Dury/Naessens/Mannaert.
We hebben gewoon NIETS van kwaliteit. Er is nu eens niemand, maar niemand die een laatste pass kan geven. De vloek van Berrier en Dury dwaalt hier al een 2tal jaar in het Regenboogstadion rond. Ik mag er niet aan denken dat we nog van deze wedstrijden gaan zien dit jaar. Vorig jaar stonk het van deze wedstrijden. Gisteren waren er 2000 mensen die een ticket van 5 euro kochten. We hebben mooie reclame gemaakt, proficiat daarvoor !! Men jaagt de mensen gewoon het stadion uit. Hetzelfde met die kantine. Wat zal dat worden tijdens de winter? Er zal daar veel volk staan, zeker !! En nog een lesje, PDC. Wij zullen nooit ofte nooit een topclub worden. We hebben geen deftige spelers, geen traditie v/e topclub, v??l te weinig volk. Eigenlijk huilen met de pet op als je ziet dat we 7954 man halen met allerlei acties. We lopen qua supportersacties op de toppen van onze tenen en nog halen we geen 'full house'. Het doet pijn als supporter om te zien en te horen dat men gewoon het geld door ramen en deuren smijt. Wat zal een binnenkort nog overblijven van ons spaarpotje? Akkoord, je moet het geld een keer kunnen uitgeven. Maar dan wel aan zinvolle zaken en geen risicobeleggingen.
We zijn het gewoon allemaal aan het kwijtspelen !!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #46 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:06:49 am »
Heimwee naar tijdperk Dury,Mannaert,willy Naessens....

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #47 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:17:08 am »
Triestig, zeer triestig. Voetbal van een bedroevend niveau, ego?stische spelers,... Essevee is Essevee niet meer. En dan heb ik het niet alleen over het spelniveau.

We zouden ons moeten profileren als een gezellige, provinciale club met een hart voor de gewone modale supporter. Een club waar iedere hard werkende mens uit de regio welkom is. Maar in plaats daarvan mag die gewone supporter zelfs niet meer binnen in zijn kantine en krijgt ie als zoethoudertje een tochtgat onder de tribune in de plaats.

PDC is onze club aan het veranderen in een tijdverdrijf voor een elitair gezelschap  :'( .

Tijd voor spandoeken: Decuyper BUITEN

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #48 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:21:23 am »
Triestig, zeer triestig. Voetbal van een bedroevend niveau, ego?stische spelers,... Essevee is Essevee niet meer. En dan heb ik het niet alleen over het spelniveau.

We zouden ons moeten profileren als een gezellige, provinciale club met een hart voor de gewone modale supporter. Een club waar iedere hard werkende mens uit de regio welkom is. Maar in plaats daarvan mag die gewone supporter zelfs niet meer binnen in zijn kantine en krijgt ie als zoethoudertje een tochtgat onder de tribune in de plaats.

PDC is onze club aan het veranderen in een tijdverdrijf voor een elitair gezelschap  :'( .

Tijd voor spandoeken: Decuyper BUITEN

Ik zou het niet beter kunnen formuleren!
Eigen supporters moeten wijken voor een trekgat onder de tribune waar we als sardientjes toope staan!
Dit allemaal voor een paar honderd omhooggevallen vips!
Wij willen het volkse Essevee terug!!!!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #49 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:22:18 am »
Triestig, zeer triestig. Voetbal van een bedroevend niveau, ego?stische spelers,... Essevee is Essevee niet meer. En dan heb ik het niet alleen over het spelniveau.

We zouden ons moeten profileren als een gezellige, provinciale club met een hart voor de gewone modale supporter. Een club waar iedere hard werkende mens uit de regio welkom is. Maar in plaats daarvan mag die gewone supporter zelfs niet meer binnen in zijn kantine en krijgt ie als zoethoudertje een tochtgat onder de tribune in de plaats.

PDC is onze club aan het veranderen in een tijdverdrijf voor een elitair gezelschap  :'( .

Tijd voor spandoeken: Decuyper BUITEN
nagel op de kop!!chelsea in vlaanderen wil hij er van maken;binnen hier en 5 jaar gaan we 500euro mogen betalen voor een abbo als hij zijn sportieve doelstellingen kan waarmaken.Maar zoals het er nu naar uit ziet moeten we daar niet echt voor vrezen...tzal eerder 2de klasse worden...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #50 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:45:24 am »
Veel spelers idd niet aan 50%
Habib zijn goede periode is al over en heel egoistisch
Matton ene keer 95 andere keer 45%
De Fauw is enige constante in de ploeg.
Dhaene die gekwetst is en direct in de basis
Colpaert speelde ook al beter.
Delaplace doe zijn best maar door de slechte prestatie van de
mensen rond hem gaat ook hij mee de dieperik in.
Verder spelen we vaak vrij aanvallend maar geen gevaar,
wel gevaar voor de counter (2de goal :s)
Rosini staat vaak op een eiland zonder aansluiting.
En als er dan aansluiting is proberen ze dan maar zelf...
Serwy, laat dienen ma vlug in de ploeg.  Actie in de benen, wil, snelheid...

In dit topic zet ge natuurlijk wa ge wilt, maar tzijn de spelers die moeten willen.
De wil van tegen onze buren ister wa uit.

Aan de mensen kant vijvers: ge gaat wind vrij staan, er komt een "dak" boven jullie hoofd.
Tis nu eenmaal zo dat er veel vraag is naar "speciale" plaatsen.  En de beschikbare ruimte
is beperkt waardoor drastische beslissingen genomen moeten worden.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #51 Gepost op: oktober 16, 2011, 11:49:36 am »
ipv zich bezig te houden met allerhande randactiviteiten zouden ze beter eens kijken wat er op het veld gebeurd! dit is niet om aan te zien, er zijn al andere die voor minder aan de deur gezet worden!
kantine trekt op nix, ge staat gewoon op elkaar gedrukt en na de match is al het volk weg!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #52 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:14:30 pm »
Dan lok je eens extra mensen mee met die 5?-actie, en krijg je zo'n wanprestatie voorgeschoteld, weer mooie reclame voor den Essevee!

Het voetbalniveau is ondertussen al gezakt naar potje stamp, er zal dringend wat moeten veranderen met de thuismatchen tegen Cercle, STVV, Anderlecht en Lokeren int vooruitzicht, of we zitten straks diep in de stront..

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #53 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:18:49 pm »
Het bestuur (lees PDC) zal nog h??l veel moeten leren !! Ik werd in het begin van het seizoen uitgelachen, omdat ik zei dat je het niet redt met gastjes van 18 jaar. En pas op, beste mensen, het slechtste moet nog komen. Steenharde velden, bijtende koude,... En binnenkort komt er nog zo een puberke, h? ! Er zijn er hier die zeggen dat PDC ze moeilijk zelf kan binnensjotten. Dat hij eerst kijkt voor ERVAREN, KWALITEITSVOLLE spelers. In plaats van met hun groten bek zouden zo beter in stilte werken aan een betere toekomst. Wat WEL het geval was onder Dury/Naessens/Mannaert.
We hebben gewoon NIETS van kwaliteit. Er is nu eens niemand, maar niemand die een laatste pass kan geven. De vloek van Berrier en Dury dwaalt hier al een 2tal jaar in het Regenboogstadion rond. Ik mag er niet aan denken dat we nog van deze wedstrijden gaan zien dit jaar. Vorig jaar stonk het van deze wedstrijden. Gisteren waren er 2000 mensen die een ticket van 5 euro kochten. We hebben mooie reclame gemaakt, proficiat daarvoor !! Men jaagt de mensen gewoon het stadion uit. Hetzelfde met die kantine. Wat zal dat worden tijdens de winter? Er zal daar veel volk staan, zeker !! En nog een lesje, PDC. Wij zullen nooit ofte nooit een topclub worden. We hebben geen deftige spelers, geen traditie v/e topclub, v??l te weinig volk. Eigenlijk huilen met de pet op als je ziet dat we 7954 man halen met allerlei acties. We lopen qua supportersacties op de toppen van onze tenen en nog halen we geen 'full house'. Het doet pijn als supporter om te zien en te horen dat men gewoon het geld door ramen en deuren smijt. Wat zal een binnenkort nog overblijven van ons spaarpotje? Akkoord, je moet het geld een keer kunnen uitgeven. Maar dan wel aan zinvolle zaken en geen risicobeleggingen.
We zijn het gewoon allemaal aan het kwijtspelen !!

Volledig akkoord. Ik heb het  reeds een maand of twee geleden voorspeld dat we het moeilijk zouden krijgen, maar ik kreeg onmiddellijk een bak kritiek. Een kern met een achttal beloften zonder eersteklas ervaring en de andere transfers zijn ook geen versterking, dat is vragen om problemen. Wie is hier verantwoordelijk voor het transferbeleid? Degene die nog denken dat we een topploeg voor PO1  hebben mogen eens van hun wolk afdalen.
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2011, 01:32:09 pm door Bertrand »

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #54 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:37:21 pm »
Aan al diegenen die vol lof waren bij het begin van het seizoen, al al diegenen die hoog van de toren blaasden en dingen verkondigden waar zelfs de meest gerespecteerde voetbalkenner zijn oogbollen draaiden, aan alle supporters die bij het begin van het seizoen zich lieten meeslepen in het verhaal van De Cuypers, Kalezic en konsoorten, wel beste mensen, wat gisteren is neergezet op het veld was slechter dan slecht.  Het moge nu voor eens en altijd voor iedereen duidelijk zijn dat het huidige bestuur kiest voor het commerci?le op de eerste plaats en dat men via het sportieve (??) probeert om zijn dikkenekambities te realiseren.  Het is erg, heel erg hetgene wat essevee op de mat brengt.  Het trok op niets !  Ik doe hierbij een oproep om bij de volgende thuiswedstrijd als supporter op te staan en het ontslag te eisen van zowel De Cuypers als Kalezic, want het systeem wat hij probeert lukt duidelijk niet.  Jammer dat men als bestuur destijd Bart De Roover gewoon geen kans heeft gegeven om van voor af aan iets op te bouwen na het Dury-tijdperk.  Alle dikkenekken buiten, en gezond boereverstand en mensen die hun voeten op de grond houden dringend weer terug op hun plaats.  Mijnheer Naessens, zet Uw paardebril eens af en kijk toe hoe De Cuypers en trawanten  Essevee kapot aan het maken zijn.  Het is een regelrechte schande hetgeen de betalende supporters op dit moment te zien krijgt !

Offline geert2709

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #55 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:37:40 pm »
Zulte Waregem is de nieuwe "Titanic" !!  Vretend en drinkend in een boot vol VIPS ten onder gaan ...
En dat terwijl de "gewone" hardwerkende mens niets liever had dan een "vrienden-ploeg" die voor elkaar door het vuur ging !! Dit was de sterkte van Essevee, we waren een ploeg van "gewone" mensen voor "gewone" mensen, we dwongen respect af, zelfs in Europa !!  Als er nu niet snel wordt ingegrepen zijn we een vogel voor de kat, "tenonder gaan aan de eigen hoogmoed" ...  Smikkelende, vretende en zuipende VIPS nemen ONZE plaats in de kantine in, en wij vliegen buiten onder den beton !!  EEN HELE DIKKE SCHANDE VAN HET HUIDIGE BESTUUR !!  En als een paar flat-screentjes, nen poster op de muur en nen emmer rode verf ons "content" moeten stellen, dan denkt het bestuur waarschijnlijk echt dat ze kunnen blijven met de voeten van de "Echte Essevee-supporter" rammelen !!  Benieuwd waar de vretende VIPS zullen zitten "mocht" het ooit verkeerd aflopen met Essevee ...

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #56 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:40:04 pm »
Grappig,namen van ex-trainers die weer komen opduiken... Begrijp mij niet verkeerd, ik geef jullie volledig gelijk. Het zal moeten VERANDEREN (alweer...) ik was misschien van plan mij een abo aan te schaffen, mijn excuses dat ik dat nog niet gedaan heb, maar nu heb ik toch enorme twijfels. En ik kan mij ook ferm ergeren aan de sfeer in de x... Als het goed is staan ze de roepen en te springen, l
Als het minder gaat, wat al veel zo geweest is maar toch, hoor je geen kat...

Wij zijn met een kleine groep blijven doorgaan. Ook toen we 1-2 achter stonden en in vergelijkeing met heel veel supporters zijn wij onze ploeg blijven aanmoedigen. Hebben we niet zitten zingen voor Dury of over het beleid. Dat moet je niet tegen de spelers zeggen maar tegen het bestuur. Dan moet je maar naar de tribune gaan waar die mannen zitten en het hun zeggen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #57 Gepost op: oktober 16, 2011, 01:10:19 pm »
Ik vind ons eigenlijk ook altijd hetzelfde doen, lange bal richting Pino.
Daarom opteer ik om hem uit de ploeg te zetten.
Kies maar voor eigen jeugd(Naessens), of zet Trajkovski in de punt.
Ik heb het al 10x gezegd, en kzegget nog ne keer, Trajkovski is centrale aanvaller.

Laat spelers als Van der Haeghen maar op de bank zitten, in plaats van een Sivakov.
En haal in de winterstop aub spelers met ervaring, want met onze kindercreche gaawe der nie komen!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #58 Gepost op: oktober 16, 2011, 01:16:49 pm »
Reactie: D'Haene: "Bestuur geduldig, supporters niet"
Karel D'Haene had zijn wederoptreden na maanden blessureleed wel anders voorgesteld. De verdediger maakte de openingsgoal maar ging nadien triestig onderuit tegen Lierse.

"Dankzij een fout van Kawashima kon ik na tien minuten al scoren", was D'Haene opgetogen over zijn wederoptreden. "De vreugde was helaas van korte duur".

"We hebben Lierse niet kunnen vastzetten en zijn ook nooit in ons spel gekomen. Niets lukte, de vorm van de dag was beneden alle niveau".

"De ambities voor het seizoen waren hoog, toch wanhopen we niet. Het bestuur heeft geduld en beseft dat er hard gewerkt wordt. Voorlopig komt er weinig uit en is dat vooral voor de supporters onbegrijpelijk".

"We hebben veel nieuwe spelers en hanteren een nieuw spelsysteem. Dat kan niet van dag op dag vlot lopen, we zoeken nog steeds naar het ideale elftal".

"We brachten dit seizoen al goed voetbal, vandaag was dat niet het geval. Toch kregen we kansen om Lierse te verslaan, maar die hebben we niet afgemaakt", aldus Karel D'Haene.
 

Online dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [NB] Essevee - SK Lierse
« Reactie #59 Gepost op: oktober 16, 2011, 01:27:46 pm »
En maar blijven zeggen dat we een ploeg in opbouw zijn. We zijn bijna halfweg en staan troosteloos onderaan.

Ambities voor dit seizoen mogen in de kast opgeborgen worden. We hebben gisteren tegen Lierse gespeeld en dit was nu eens de slechtste ploeg die ik in de voorbije jaren heb zien passeren in waregem. Als je hiervan al niet kan winnen, dan best niet te hoog meer van de toren blazen, puntjes proberen sprokkelen waar mogelijk en zorgen dat we toch iets vooruit raken.

nu over het geval Muytters: ie kan ze van mij alle 2 op zijnen boek schrijven. eerste in zijne korten hoek, heel triestig. bij de tweede gaat hij zelfs niet plat. is volgens mij ne minivoetbalkeeper.
als je de beelden goed bekijkt, maakt hij eigenlijk een own-goal. Want bij die eerste goal van Lierse zou de bal voorlangs gegaan zijn als hij er niet was aan geweest.