Auteur Topic: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk  (gelezen 14490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #40 Gepost op: december 12, 2012, 05:57:27 pm »
nee tis puur de waarheid. wat denk jezelf? dat er 5.000 man ga zijn?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #41 Gepost op: december 12, 2012, 05:59:57 pm »
Ik vrees morgen een opkomst zoals tegen Charleroi, rot uur laat op den avond in de week.
+ Tegen Genk kunnen we stunten, maar tegen RSCA over 2 matchen liggen we er zeker uit.

Een finale tegen Krotrijk zou te mooi zijn, benieuwd met wie Dury morgen zal spelen.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #42 Gepost op: december 12, 2012, 06:49:41 pm »
'Mister f' leeft nog zeg! Wekenlang niks van te horen, ondanks mooie overwinningen, een 2e plaats in het klassement, en winst bij aartsrivaal Kortrijk!

Maar nu terug van weggeweest, als een echte fan, om te melden dat hij vanuit zijn zetel gaat klagen over de lage toeschouwersaantallen. Even melden trouwens dat er bij Gent-Anderlecht, toch een topper in de kwartfinale, met moeite 5.000 mensen aanwezig waren (!).

Fox, of wie hier ook moderator is. Serieus, waar wacht je op zeg?! Kan iemand dit kind eens bannen aub? Over, over, overduidelijk geen meerwaarde (wel integendeel) voor het forum, en overduidelijk geen fan van onze club.

Raus.
« Laatst bewerkt op: december 12, 2012, 06:54:18 pm door 13 april 1951 »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #43 Gepost op: december 12, 2012, 06:52:33 pm »
Desondanks zegt hij kop de waarheid..
One Essevee!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #44 Gepost op: december 12, 2012, 06:57:46 pm »
tribune kant vijvers is zelfs niet open... zegt genoeg

Beste supporter,

Omwille van sfeer-, capaciteits- en veiligheidsredenen en de vrij geringe voorverkoop tot op heden is beslist om de tribune kant vijvers uitzonderlijk niet te openen voor de bekerpartij van donderdagavond tegen KRC Genk.

Mensen die reeds in het bezit zijn van een ticket voor kant vijvers kunnen met hetzelfde ticket plaatsnemen op de hoofdtribune, waar u de match op een gelijkwaardige plaats kan volgen.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #45 Gepost op: december 12, 2012, 06:59:03 pm »
Desondanks zegt hij kop de waarheid..

Welke waarheid? Dat er weinig volk gaat zijn voor een midweek bekerwedstrijd? No shit Sherlock. Het probleem met mister f is dat hij - al maanden - probeert kritiek te hebben op de eigen achterban, terwijl er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht is. Zoals ik zei: Gent-Anderlecht, kwartfinale, nog geen 5000 toeschouwers. Dan weten we genoeg zeker? Waregem moet helemaal niet klagen qua supportersaantallen, clubs als Lokeren en Kortrijk w?l. De enige reden waarom die 'mister f' hier op het forum zit is om zijn gefrustreerde gal te spuwen over een club waar hij duidelijk geen fan van is. Hij zou wel willen, maar iets houdt hem tegen... Het zegt genoeg dat hij hier eventjes komt melden dat er te weinig fans zullen zijn (dat weet hij nu al), terwijl hij zelf thuis blijft. Komaan zeg, ban dat soort figuren eens van dit supportersforum.

Los daarvan, dat er (naar alle waarschijnlijk) te weinig fans zullen zijn (hoewel, wat is 'te weinig') is duidelijk, maar de Beker trekt nu eenmaal geen kat.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #46 Gepost op: december 12, 2012, 08:46:13 pm »
Desondanks zegt hij kop de waarheid..

Welke waarheid? Dat er weinig volk gaat zijn voor een midweek bekerwedstrijd? No shit Sherlock. Het probleem met mister f is dat hij - al maanden - probeert kritiek te hebben op de eigen achterban, terwijl er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht is. Zoals ik zei: Gent-Anderlecht, kwartfinale, nog geen 5000 toeschouwers. Dan weten we genoeg zeker? Waregem moet helemaal niet klagen qua supportersaantallen, clubs als Lokeren en Kortrijk w?l. De enige reden waarom die 'mister f' hier op het forum zit is om zijn gefrustreerde gal te spuwen over een club waar hij duidelijk geen fan van is. Hij zou wel willen, maar iets houdt hem tegen... Het zegt genoeg dat hij hier eventjes komt melden dat er te weinig fans zullen zijn (dat weet hij nu al), terwijl hij zelf thuis blijft. Komaan zeg, ban dat soort figuren eens van dit supportersforum.

Los daarvan, dat er (naar alle waarschijnlijk) te weinig fans zullen zijn (hoewel, wat is 'te weinig') is duidelijk, maar de Beker trekt nu eenmaal geen kat.
en bojaaaaaaaan doet die zijn winterslaap???????? Grapje wi pol!

fox

  • Gast
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #47 Gepost op: december 12, 2012, 09:00:54 pm »
Kijk gasten, ik heb hier een paar berichten weggedaan, maar ik ga mij daar niet blijven mee bezighouden hoor. Als jullie (ja jij ook Mr 1951) de kleuter willen blijven uithangen dan doen jullie maar. Ik ben geen kleuterleider en heb ook geen professionele ambities in die richting.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #48 Gepost op: december 12, 2012, 09:01:45 pm »
Fox, of wie hier ook moderator is. Serieus, waar wacht je op zeg?! Kan iemand dit kind eens bannen aub? Over, over, overduidelijk geen meerwaarde (wel integendeel) voor het forum, en overduidelijk geen fan van onze club.

Mensen die enkel posten om reacties uit te lokken noemen ze trollen.
De beste manier om daarmee om te gaan is te negeren.

Voor zover ik weet overtreed mister f geen enkele regel met zijn bericht, dus op basis van wat zou hij geband moeten worden?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #49 Gepost op: december 12, 2012, 09:24:54 pm »
ik stoor me ook veel aan sommige posters hier , maar in dit geval niet aan mister f , ik verwacht ook MAXIMUM 3000 man.

zondagmiddag, voor de competitie ook tegen genk, zit er dan ongetwijfeld minstens 7000 .

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #50 Gepost op: december 12, 2012, 10:19:27 pm »
Toch wel spijtig... Toch een mooie affiche. Ik ben zeker wel van de partij :)
SV TILL I DIE

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #51 Gepost op: december 12, 2012, 11:29:40 pm »
De combinatie van vriestemperaturen, midweekmatch laat op de avond, 20 ? voor een ticket, "slechts" heenmatch en weinig verwachte sfeer zal er idd voor zorgen dat er vrij weinig volk is... Doe terug 5 ? voor een ticket en er zit al een pak meer volk.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #52 Gepost op: december 13, 2012, 01:01:32 am »
Kijk gasten, ik heb hier een paar berichten weggedaan, maar ik ga mij daar niet blijven mee bezighouden hoor. Als jullie (ja jij ook Mr 1951) de kleuter willen blijven uithangen dan doen jullie maar. Ik ben geen kleuterleider en heb ook geen professionele ambities in die richting.

Ok. Ik moet wel zeggen, dit is het allereerste forum waar 'trollen' van hatelijke internethelden ? la 'mister f' wordt getolereerd. Dat gezegd zijnde, ik zal er niet meer op reageren.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #53 Gepost op: december 13, 2012, 07:41:45 am »
Kijk gasten, ik heb hier een paar berichten weggedaan, maar ik ga mij daar niet blijven mee bezighouden hoor. Als jullie (ja jij ook Mr 1951) de kleuter willen blijven uithangen dan doen jullie maar. Ik ben geen kleuterleider en heb ook geen professionele ambities in die richting.

Ok. Ik moet wel zeggen, dit is het allereerste forum waar 'trollen' van hatelijke internethelden ? la 'mister f' wordt getolereerd. Dat gezegd zijnde, ik zal er niet meer op reageren.

U reactie zegt misschien wel meer over jezelf dan over mister f....

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #54 Gepost op: december 13, 2012, 08:14:39 am »
Kunnen we het aub terug over de match van vanavond hebben?

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #55 Gepost op: december 13, 2012, 08:36:59 am »
Heb ik het verkeerd voor dat een kaart in voorverkoop voor tribune kant Vijvers 15? bedroeg? Terwijl dit in de hoofdtribune (boven) 20? bedraagt?
Tzal vanavond voor de 1ste maal kennismaking worden met vak X.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #56 Gepost op: december 13, 2012, 09:03:50 am »
Heb ik het verkeerd voor dat een kaart in voorverkoop voor tribune kant Vijvers 15? bedroeg? Terwijl dit in de hoofdtribune (boven) 20? bedraagt?
Tzal vanavond voor de 1ste maal kennismaking worden met vak X.

De plaats waar ik normaal zit (vijvers) was nochtans 20?.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #57 Gepost op: december 13, 2012, 10:22:00 am »
Kijk gasten, ik heb hier een paar berichten weggedaan, maar ik ga mij daar niet blijven mee bezighouden hoor. Als jullie (ja jij ook Mr 1951) de kleuter willen blijven uithangen dan doen jullie maar. Ik ben geen kleuterleider en heb ook geen professionele ambities in die richting.

Ok. Ik moet wel zeggen, dit is het allereerste forum waar 'trollen' van hatelijke internethelden ? la 'mister f' wordt getolereerd. Dat gezegd zijnde, ik zal er niet meer op reageren.

U reactie zegt misschien wel meer over jezelf dan over mister f....

Hoezo? Mag ook via Priv? Bericht, zodat we de topic niet verder 'kapot' maken. Wat mister f hier doet is trollen, iets wat op eender welk forum wordt bestraft met een (permanente) ban, aangezien het niet bijdraagt tot het forum, integendeel, het maakt een forum onaangenaam. Ik zal het vanaf nu negeren, met alle plezier, maar ik begrijp niet wat ik hier verkeerd doe of zeg. 'U reactie zegt meer over jezelf'? Op wat slaat dat eigenlijk? Welke reactie?

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #58 Gepost op: december 13, 2012, 10:37:13 am »
...
U reactie zegt misschien wel meer over jezelf dan over mister f....
En het moet zijn UW reactie, met een W!!!  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] BVB: Kwartfinale: Zulte Waregem - Genk
« Reactie #59 Gepost op: december 13, 2012, 11:58:30 am »
Nja, wel stom dat ze vijvers niet opendoen zeg.  Al zit er maar 700 man op die tribune en aan de overkant een 1000 en vak x een 1000.  Heeft toch betere sfeer dan een spooktribune aan ?ne kant.  Ook op tv, cameras staan langs die kant, zal het tof beeld zijn voor neutrale kijkers.  20u45 en vriestemperaturen en 20? en beker, en ongezellig stadion en match op tv.  En toch msh nog 3000 man halen is zeker niet zwak als kleinere stad.  Als je ziet dat gent anderlecht (zonder match op tv) slechts een 5000 man haalde max.