Auteur Topic: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee  (gelezen 25544 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: januari 27, 2015, 07:46:10 pm »
Sinds die uitzending op Sporza heb ik wel respect voor Vertenten ...

EDIT : deze uitzending: https://www.youtube.com/watch?v=u6hN_BGKGGM
mirror op sporza : http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/1.2125912 (betere kwaliteit)
Ik had ook respect,maar dat ging verloren na de thuismatch tegen rsca voor de beker.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: januari 27, 2015, 09:26:59 pm »
Ik had ook respect,maar dat ging verloren na de thuismatch tegen rsca voor de beker.

2! Idem dito

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: januari 27, 2015, 11:33:59 pm »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: januari 27, 2015, 11:55:00 pm »
Sinds die uitzending op Sporza heb ik wel respect voor Vertenten ...

EDIT : deze uitzending: https://www.youtube.com/watch?v=u6hN_BGKGGM
mirror op sporza : http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/1.2125912 (betere kwaliteit)
Ik had het eerst ook voor Vertenten na de match op Antwerp. Maar laatst heeft hij nog een match van ons gefloten die ik niet kon smaken.. Wel vergeten welke.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: januari 28, 2015, 08:41:48 am »
We kunnen over IEDERE scheidsrechter fases aanhalen die in ons nadeel zijn... en omgekeerd (al moet je bij Colemonts en Nzolo voor da laatste waarschijnlijk ver zoeken)
Ik vond / vind bijvoorbeeld Delferi?re een goeie arbiter. Zaterdag ging hij kapitaal de mist in, maar dat deed Karel ook. Is Karel nu een snertverdediger? Vertenten vond ik bijvoorbeeld op Standard blijk geven van enorm veel culot. Ik heb geen zin om een clubje te worden zoals FCB of HH Hent die alles op de ref steken.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: januari 28, 2015, 09:00:00 am »
We kunnen over IEDERE scheidsrechter fases aanhalen die in ons nadeel zijn... en omgekeerd (al moet je bij Colemonts en Nzolo voor da laatste waarschijnlijk ver zoeken)
Ik vond / vind bijvoorbeeld Delferi?re een goeie arbiter. Zaterdag ging hij kapitaal de mist in, maar dat deed Karel ook. Is Karel nu een snertverdediger? Vertenten vond ik bijvoorbeeld op Standard blijk geven van enorm veel culot. Ik heb geen zin om een clubje te worden zoals FCB of HH Hent die alles op de ref steken.

Delferiere heeft ons ne kloot afgetrokken in Mechelen ook. Neen, die man heeft werkelijk nog NIKS goed gedaan. En ja, iedereen kan eens de mist in gaan. Maar als letterlijk heel het stadion vanuit elke hoek ziet dat het om een loepzuivere tackle gaat, dan kan je je toch serieus vragen stellen bij de integriteit van dat stuk onbenul. Zeker omdat hij al goed genoeg wist dat die eerste gele een lachertje was. Als je dan verder consequent weigert om Westerlo van een geel karton te bedienen dan kan je spreken van moedwillig tegenfluiten.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: januari 28, 2015, 09:06:17 am »
Zoals ik zei: akkoord, hij floot de match naar de kloten. Maar hoewel ik Franky begrijp in zijn frustratie achteraf, zie ik liever iemand die daar geen woorden aan vuil maakt, dan bleiters gelijk Preutehomo en Dikke Hein.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: januari 28, 2015, 09:41:16 am »
Zoals ik zei: akkoord, hij floot de match naar de kloten. Maar hoewel ik Franky begrijp in zijn frustratie achteraf, zie ik liever iemand die daar geen woorden aan vuil maakt, dan bleiters gelijk Preutehomo en Dikke Hein.

Meestal maakt hij er ook geen woorden aan vuil omdat het in de meeste gevallen puur om incompetentie gaat. Maar hier was het zo flagrant dat je het daar niet alleen meer op kan steken. Zelfs in provinciale reeksen fluiten ze beter dan wat Delferiere zaterdag presteerde.

Trouwens, ik vraag me eigenlijk af waarom je niet zou mogen zeggen dat de scheidsrechter slecht was. Je mag zeggen dat je zelf niet goed was, je mag zeggen dat de tegenstander niet goed was, maar zeggen dat de scheidsrechter slecht was, dat mag dan weer niet. Ook daar geen vrijheid van meningsuiting meer? Voor mijn part heb je het elke week over de scheidsrechter op voorwaarde dat je ook de dingen in je voordeel niet vergeet.
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2015, 09:44:35 am door Will McAvoy »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: januari 28, 2015, 09:48:32 am »
Zoals ik zei: akkoord, hij floot de match naar de kloten. Maar hoewel ik Franky begrijp in zijn frustratie achteraf, zie ik liever iemand die daar geen woorden aan vuil maakt, dan bleiters gelijk Preutehomo en Dikke Hein.

Akkoord maar er zijn grenzen en die zijn zateragavond bereikt wat zeg ik, ruim overschreden! Zelfs 4 dagen na de feiten slaag ik er niet in dit te kaderen.  Er is meer aan de hand als je op die manier genekt wordt !!  Ik weet maar 1 ding : moest Anderlecht of Brugge dergelijke zaken tegenkomen dan was dit al gans de week voer voor de gazetten geweest.  Nu is er niets maar dan ook niets meer te lezen over die kluns en zijn overduidelijke partijdigheid.

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: januari 28, 2015, 12:35:56 pm »
9daarom koop ik nooit gazetten >:( >:( >:(

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: januari 28, 2015, 02:04:41 pm »
Ik heb veel respect voor Karel, maar ook voor Bossut. En aangezien zijn fout vanop Brugge nog maar eens werd aangehaald...wees ik even op Karels fouten...iedereen maakt er, alleen die van spitsen worden nauwelijks van commentaar voorzien, bij hen is balverlies aanvaardbaar en een gemiste kans vaak "tegenslag"...PO 2 wenkt, maar we zouden volgend seizoen wel eens een hele sterke ploeg kunnen hebben... :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: januari 28, 2015, 02:13:55 pm »
Ik heb veel respect voor Karel, maar ook voor Bossut. En aangezien zijn fout vanop Brugge nog maar eens werd aangehaald...wees ik even op Karels fouten...iedereen maakt er, alleen die van spitsen worden nauwelijks van commentaar voorzien, bij hen is balverlies aanvaardbaar en een gemiste kans vaak "tegenslag"...PO 2 wenkt, maar we zouden volgend seizoen wel eens een hele sterke ploeg kunnen hebben... :)

ik snap u redenering niet? :p

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: januari 28, 2015, 04:33:54 pm »
ik snap u redenering niet? :p

Als ge ziet hoeveel punten we gepakt hebben sinds die match tegen standard, dan doen we het gewoon uitstekend. Onze huidige stand hebben we enkel te wijten aan die slechte start (een gevolg van de vele nieuwelingen en dergelijke). Als we met een gerodeerde ploeg van start kunnen gaan volgend seizoen verwacht ik ook dat we weer competitief zijn voor POI.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: januari 28, 2015, 05:41:58 pm »
Als ge ziet hoeveel punten we gepakt hebben sinds die match tegen standard, dan doen we het gewoon uitstekend. Onze huidige stand hebben we enkel te wijten aan die slechte start (een gevolg van de vele nieuwelingen en dergelijke). Als we met een gerodeerde ploeg van start kunnen gaan volgend seizoen verwacht ik ook dat we weer competitief zijn voor POI.

Francky, ben jij dat?  :P

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: januari 29, 2015, 10:19:19 am »
Ik bedoel dat we nu met Kaya, Cordaro, Gimbert wel degelijk een goede ploeg hebben (ook met een goede Aneke), en dat die ploeg volgend jaar met een schone lei (en ingespeeld op elkaar) aan de competitie kan starten. Maar door die zwakke start zal het inderdaag PO 2 worden. Dat bedoel ik! Laat Troisi nu nog terugkeren (momenteel in de plaats van Messoudi, denk ik...) en je krijgt met een middenveld Aneke-Skulasson-Troisi-Kaya-Cordaro zowel fysieke kracht, loopvermogen, snelheid ?n techniek op je middenveld! Zet daar Gimbert en/of mogelijk Pollet bij (ze vragen 1,5 miljoen voor Sylla, net de prijs voor Pollet, tiens tiens...). Dan krijg je een "leuke" ploeg. Voor mij mag enkel Cissako beschikken. Die kan goed voetballen, maar ziet het spel niet genoeg voor mij. Eens benieuwd (nu on topic) hoeveel volk de weg naar RSCA zal vinden, zondag...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: januari 29, 2015, 10:25:42 am »
Ik ga allesinds! En toch als we een speler van Gent halen, zou ik liever die Locigno zien. Rechtsachter, jong, Belgisch, heeft zich toch al wat bewezen...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: januari 29, 2015, 01:13:54 pm »
Ik bedoel dat we nu met Kaya, Cordaro, Gimbert wel degelijk een goede ploeg hebben (ook met een goede Aneke), en dat die ploeg volgend jaar met een schone lei (en ingespeeld op elkaar) aan de competitie kan starten. Maar door die zwakke start zal het inderdaag PO 2 worden. Dat bedoel ik! Laat Troisi nu nog terugkeren (momenteel in de plaats van Messoudi, denk ik...) en je krijgt met een middenveld Aneke-Skulasson-Troisi-Kaya-Cordaro zowel fysieke kracht, loopvermogen, snelheid ?n techniek op je middenveld! Zet daar Gimbert en/of mogelijk Pollet bij (ze vragen 1,5 miljoen voor Sylla, net de prijs voor Pollet, tiens tiens...). Dan krijg je een "leuke" ploeg. Voor mij mag enkel Cissako beschikken. Die kan goed voetballen, maar ziet het spel niet genoeg voor mij. Eens benieuwd (nu on topic) hoeveel volk de weg naar RSCA zal vinden, zondag...

Idd, moeten gewoon nu eigenlijk niet veel meer kijken naar dit seizoen we de boot in het begin gemist en daarom zullen we play-off 1 niet halen, hadden we thuis 6-7 punten meer gehaald hadden we nu een heel ander beeld gehad. Ik zou zeggen doe je huiswerk voor volgend jaar alvast en dat lijkt me op het midden veld en aanval + mss nog enkele versterkingen (pollet,...) helemaal klaar voor volgend seizoen. De verdediging daarentegen is er nog werk aan de winkel. Godeau komt wss ook terug volgend seizoen en als mendy hopelijk wat wijzer is moet er nog zeker iemand bij komen achteraan + een goeie op de rechterkant.

Offline Jonas89

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: januari 29, 2015, 01:44:21 pm »
Ik had ook respect,maar dat ging verloren na de thuismatch tegen rsca voor de beker.

elke match dat we verliezen kunnen we wel iets zeggen over de scheids, bij winst zijn het allemaal goeie...  ;D haha

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: januari 29, 2015, 02:06:23 pm »
elke match dat we verliezen kunnen we wel iets zeggen over de scheids, bij winst zijn het allemaal goeie...  ;D haha

Kom kom, niet onnozel doen, we hadden een stuk of 3 pingels kunnen krijgen in die match.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 24 : 01/02/2015 18u00: Anderlecht - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: januari 29, 2015, 04:56:39 pm »
Beetje dubbel gevoel nu voor de komende matchen.  Voor wat spelen we nog?  Als we nu 7e op 2 of 3 punten van po1 eindigen of 14e eindigen op een 2 punten van de voorlaatste. (ok, tv gelden msh)  We starten toch terug allemaal met 0 punten voor wat oefenmatchen te spelen.  De spanning is weg want po1 is niet meer haalbaar net zoals de negatieve spanning weg is dat we zeker niet meer zakken. Verliezen we de 1e match in po2 is het al quasi voorbij en dan nog moet je de finale winnen als je het goed doet tegen een po1 ploeg in volle flow.  Op naar volgend seizoen.  Een seizoen om vlug te vergeten dit overgangsjaar.  Het (gedeeltelijke) nieuwe stadion deed gelukkig het sportieve wat naar de achtergrond verdwijnen soms.  Hadden we inderdaad voorbeeld 6 op 12 maar tegen moeskroen, cercle, lierse, en waasland thuis in plaats van de beschamende 1 op 12 dan stonden we nu in de top 6.  Maar het is nu niet zo.  Vlug op naar volgend seizoen.  Kern behouden en gericht versterken en ik zie ons terug onze plaats innemen in playoff1 en dat met nog een extra tribune of vernieuwing erbij aan de overkant.
« Laatst bewerkt op: januari 29, 2015, 05:04:56 pm door essevee007 »