Auteur Topic: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee  (gelezen 27883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: januari 31, 2016, 12:29:07 pm »
Steppe.

Dat is alles.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: januari 31, 2016, 01:38:06 pm »
Ik denk dat het duidelijk is wat het overgrote deel van de supporters vindt ivm Steppe en Bossut...!  :D

Dury --------> Waag het niet om Sammy terug in dat doel te zetten h? tegen Charleroi !!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: januari 31, 2016, 02:59:08 pm »
Sjonge jonge. Als ik het hier allemaal moet geloven is het precies alsof Steppe een wereldmatch heeft gespeeld. Wel een beetje objectief blijven he mensen.
Als ik zijn prestatie van gisteren moet beoordelen, was dat gewoon gewoontjes. Niets speciaals, zeker niet goed, maar ook niet slecht. Vond hem heel onzeker op hoge ballen.
Pluspunt is dat hij ?cht wou tonen dat hij vlug het spel wil hervatten in tegenstelling tot Bossut.
Sommigen zijn Bossut hier grondig beu (misschien terecht), maar enige objectiviteit is wel op zijn plaats.

Essikal goed ja. Goede lange ballen. Maar ik zie nog altijd Poletanovic liever bezig.
Hopelijk kan die nog een paar matchen zo'n goede lange ballen geven en is er een of andere Turkse club zo zot om er een klein miljoen tegenaan te gooien.

Voor de rest was dit gewoon een heel slechte en treurige match he. Met 0 niveau.
Buiten Cordaro was eigenlijk niemand op niveau van het aanvallende compartiment.

Volgende week andermaal match van de waarheid thuis tegen Charleroi.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: januari 31, 2016, 03:49:29 pm »
Ik was er wederom live bij en de eerste helft was echt frustrerend...  >:(
De tweede helft was beter maar we hebben slechts 20 minuten van powervoetbal mogen genieten en dat was voldoende om de overwinning binnen te halen...
Zij die zeggen dat Steppe niks liet zien hebben volgens mij naar een andere match gekeken.
Ik hoorde hem soms roepen tot bij ons wat ze moesten doen en stuurde hele tijd zijn verdediging!
Hij had een prima overzicht en leiderschap in zich en heeft 2 zuivere doelpuntkansen de nek om gewrongen.
Van mij mag hij blijven staan en zich in Charleroi nog eens proberen bewijzen...
Verboom kon beter, net als Leye al heeft die in de tweede helft wel getoond dat hij niet te mooi of te goed is om te verdedigen want haalde 2 gevaarlijke ballen weg uit de 16!
Overall ben ik hoopvol naar de komende match toe maar is het bang afwachten wat Dury van dit alles denkt en wie hij weer eens op de bank gooit of er net af haalt...  ::)

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: januari 31, 2016, 04:37:28 pm »
Oostende morst met de punten. Staan op 3 punten en zij hebben nog loodzwaar programma (nr lokeren, thuis club, thuis gent, nr ohl, thuis charleroi, nr genk). Volgens mij nog 3 po1 plaatsen vacant voor 5 ploegen. Volgende week cruciaal om de zebra's te kloppen!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: januari 31, 2016, 04:41:57 pm »
Oostende morst met de punten. Staan op 3 punten en zij hebben nog loodzwaar programma (nr lokeren, thuis club, thuis gent, nr ohl, thuis charleroi, nr genk). Volgens mij nog 3 po1 plaatsen vacant voor 5 ploegen. Volgende week cruciaal om de zebra's te kloppen!
Volgende week:
18:00 Moeskroen - Genk
20:00 Essevee - Charleroi
Standard - STVV
Lokeren - Oostende




Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: januari 31, 2016, 04:52:47 pm »
Dit Moeskroen zie ik thuis tegen Genk nog punten pakken...
we hebben het nog altijd in eigen handen...vooral in onszelf geloven

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: januari 31, 2016, 06:14:13 pm »
Dit Moeskroen zie ik thuis tegen Genk nog punten pakken...
we hebben het nog altijd in eigen handen...vooral in onszelf geloven
idd en stel u voor dat ze gelijk kunnen komen met kvo, bloed zweet en ... gevraagd!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: januari 31, 2016, 08:09:24 pm »
Blij met de 3 punten! Zou raar zijn moest het anders zijn...Steppe was best ok! Keepers hebben vertrouwen nodig, da's duidelijk! Sammy, tjah...zeker kon je hem niet meer noemen, da's een feit! Maar toch...waar is de tijd dat vak X luidkeels "Sammy Sammy" scandeerde...en hij gewoon steengoede matchen speelde. En nu kan hij werkelijk NIETS goed meer doen???! Supporters zijn hem beu, hij merkt het en raakt mentaal compleet in de war...ben nog steeds jaloers op fans zoals die van Malinwa, Antwerp of Beerschot...zo'n onvoorwaardelijke steun kennen ze in Waregem niet! Op naar zaterdag!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: januari 31, 2016, 11:12:45 pm »
ben nog steeds jaloers op fans zoals die van Malinwa, Antwerp of Beerschot...zo'n onvoorwaardelijke steun kennen ze in Waregem niet! Op naar zaterdag!
Ik ben daar zeker niet jaloers op... Precies of ze daar altijd achter al hun spelers staan.. Ik denk het niet
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: januari 31, 2016, 11:19:58 pm »
sfeer was gisteren toch in orde hoor , en of het daar in antwerpen altijd zo vrolijk is ?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: februari 01, 2016, 12:05:03 am »
Dit Moeskroen zie ik thuis tegen Genk nog punten pakken...
we hebben het nog altijd in eigen handen...vooral in onszelf geloven
Zolang we op 5 staan in eigen handen....
Vooral inzet en WILLEN is er nu nodig.

Genk, Standard, Charleroi, Genk, Wij, Oostende.
6 ploegen voor 3 plaatsen


Standard en Genk Winnen
KVO zie ik terug draw spelen

Zaterdag telt maar 1 ding
3ptn, hoe speelt geen rol
al Speelt Bossut, tis ma de ptn die tellen....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: februari 01, 2016, 08:50:48 am »
denk dat er wat extra druk bij Oostende begint te komen....terecht punt trouwens voor Moeskroen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: februari 01, 2016, 10:06:14 am »
Blij met de 3 punten! Zou raar zijn moest het anders zijn...Steppe was best ok! Keepers hebben vertrouwen nodig, da's duidelijk! Sammy, tjah...zeker kon je hem niet meer noemen, da's een feit! Maar toch...waar is de tijd dat vak X luidkeels "Sammy Sammy" scandeerde...en hij gewoon steengoede matchen speelde. En nu kan hij werkelijk NIETS goed meer doen???! Supporters zijn hem beu, hij merkt het en raakt mentaal compleet in de war...ben nog steeds jaloers op fans zoals die van Malinwa, Antwerp of Beerschot...zo'n onvoorwaardelijke steun kennen ze in Waregem niet! Op naar zaterdag!
Onvoorwaardelijke steun AAN DE CLUB, dat wel, maar spelers?  Moest Sammy kritisch zijn tov zichzelf en werken aan zijn mindere punten(uittrappen,herlanceren van een vlugge tegenaanval,uitkomen op hoge ballen en vooral zijn verdediging coachen) ipv hautain te doen en vingers en wat weet ik allemaal in de lucht te steken naar de supporters toe, zou hij die steun nog altijd hebben!  Moest een speler van die ploegen hetzelfde doen naar die supporters toe wat denk je dat er zou gebeuren?  Onvoorwaardelijke steun?  Vergeet het, ze zouden hem hoogstpersoonlijk van het terrein halen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 24 : 30/01/2016 20:00 : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: februari 01, 2016, 02:03:24 pm »
Onvoorwaardelijke steun AAN DE CLUB, dat wel, maar spelers?  Moest Sammy kritisch zijn tov zichzelf en werken aan zijn mindere punten(uittrappen,herlanceren van een vlugge tegenaanval,uitkomen op hoge ballen en vooral zijn verdediging coachen) ipv hautain te doen en vingers en wat weet ik allemaal in de lucht te steken naar de supporters toe, zou hij die steun nog altijd hebben!  Moest een speler van die ploegen hetzelfde doen naar die supporters toe wat denk je dat er zou gebeuren?  Onvoorwaardelijke steun?  Vergeet het, ze zouden hem hoogstpersoonlijk van het terrein halen.

2. Over nagels met koppen gesproken.