Auteur Topic: [VB] Lokeren - Essevee  (gelezen 15209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
[VB] Lokeren - Essevee
« Gepost op: juli 23, 2009, 11:22:45 am »
Nog een dikke week en het is van dattum...

Za. 1 augustus speelt Zulte Waregem zijn eerste wedstrijd. Uit op Lokeren.

Volgens mij wordt het bij Lokeren vooral oppassen geblazen voor Janczyk. Verder is er natuurlijk altijd het leuke terugzien met Fredje Dupr?.

Prono: 1 - 1
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline bossy

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: juli 23, 2009, 11:38:26 am »
0-2 .....

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: juli 23, 2009, 11:42:08 am »
Met een puntje ben ik tevreden, Lokeren speelt thuis met grote inzet.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: juli 23, 2009, 11:44:07 am »
1-2
Roelandts en Makiese prikken op assists van Meert en Berrier  ;)
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: juli 23, 2009, 12:19:10 pm »
Veel over Lokeren hebben we toch niet gehoord. Ik vrees voor geen gemakkelijke match.
SV TILL I DIE

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: juli 23, 2009, 12:26:39 pm »
geen makkelijke match.. (geen 1 dit seizoen denkek)
vooral omdat lokeren deftige spitsen rondlopen heeft.. vooral die janczyk en Sokota (ex-benfica) zijn gevaarlijk

denk dat de verdediging het kwetsbaarst is bij lokeren..

Prono: 0-1

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: juli 23, 2009, 12:45:53 pm »
Kzal al content zijn met een puntje.
Hopelijk houden de spelers hun voeten meer op de grond dan bepaalde supporters.
Elke ploeg heeft team bijeengehouden en zich versterkt,
twordt een seizoenlang opletten en vooral goe spelen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: juli 23, 2009, 01:11:01 pm »
Kan iemand een poll toevoegen...

Ik denk dat het een rustig matchke wordt met op het einde het lichte voordeel voor ons. Hyland scoort het enige doelpunt in het laatste kwartier.

Ik hoop op aardig wat volk. Al zijn veel mensen op reis, toch... de eerste wedstrijd en niet te ver van huis.

De route:
http://maps.google.be/maps?f=d&source=s_d&saddr=Waregem&daddr=Daknamstraat+91+9160+Lokeren&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=50.892206,3.432198&sspn=0.106765,0.308647&g=Waregem&ie=UTF8&z=10

Tot zaterdag!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: juli 23, 2009, 01:25:41 pm »
geen bus ??

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: juli 23, 2009, 02:34:13 pm »
Wij gaan ook met de auto, 5 man iemand die weet of er daar parking is voor de auto's van de bezoekers ????

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: juli 23, 2009, 02:56:39 pm »
Wij gaan ook met de auto, 5 man iemand die weet of er daar parking is voor de auto's van de bezoekers ????

Nope geen parking of dit zou een zeer kleine parking moeten zijn! Wij en samen met vele andere auto's hebben ons geparkeerd langs een behoorlijke smalle weg langs het stadion.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: juli 23, 2009, 05:37:43 pm »
Wij gaan ook met de auto, 5 man iemand die weet of er daar parking is voor de auto's van de bezoekers ????

Nope geen parking of dit zou een zeer kleine parking moeten zijn! Wij en samen met vele andere auto's hebben ons geparkeerd langs een behoorlijke smalle weg langs het stadion.

Zoals ieder jaar zal iedereen weer moeten parkeren langs dat smalle wegje aant stadionnetje. Maar onze bus zal wel zijn weg vinden  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: juli 23, 2009, 07:06:42 pm »
kan inderdaad iemand een poll toevoegen  ;) .

ik ga voor de aller eerste keer naar lokeren , andere keren paste het telkens nie, ik verwacht heel veel volk mee van ons !

iemand idee hoeveel bussen er zouden rijden ? ik schat toch een stuk of 10 ? (ik ga met de bus alvast  :) )

we zullen toch aan minstens 500 man raken denk ik.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: juli 23, 2009, 07:18:41 pm »
misschien al 1nen met zin voeten op de grond zetten:

Lambrecht: "Top 6 halen moet lukken"Sporting Lokeren versterkte zich in elke linie en voorzitter Lambrecht is heel ambitieus voor komend seizoen.

Sporting Lokeren eindigde vorig seizoen op een 7de plaats. Voorzitter Roger Lambrecht is voor komend seizoen zeker niet minder ambitieus. Lokeren zag enkel De Wilde (SK Beveren) en Nebosja Pavlovic (KV Kortrijk) vertrekken. Daarentegen kwamen de vijf spelers, Ibrahima Gueye, Donovan Deekman, Iddi Baba, Sulejman Smajic en Tomo Sokota, bij de kern waardoor er in elke linie een extra speler beschikbaar is.

"We hebben onze ploeg van vorig seizoen bijna volledig kunnen behouden en hebben ons op elke positie extra versterkt. Als trainer Sasha Jankovic wil blijven dan moet bij de top zes halen en dan krijgt hij een nieuw contract van drie seizoenen. We hebben al meermaals bewezen dat we zowel thuis als uit tegen de topploegen punten kunnen pakken en soms ook de volledige winst. Nu is het belangrijk om tegen de kleinere ploegen ook punten te pakken", aldus Lambrecht. (AN)



Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: juli 23, 2009, 07:33:25 pm »
het is nooit gemakkelijk in lokeren maar lokeren is wel zwakker dan ons!! er zullen wel geen 10 bussen mee zijn naar lokeren  ;D er gaan te veel mensen met de auto gaan denk ik. voor derest zou het jammer zijn als we nu tegen dender nog winnen zodat we alles gewonnen hebben in de oefenmatchen en dan de eerste belangrijke match zouden verliezen van met alle respect 'maar' lokeren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: juli 23, 2009, 07:48:53 pm »
Lokeren heeft geen Mazou meer, vorig seizoen was het ook hij die ons dood maakte dacht ik.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: juli 23, 2009, 07:50:58 pm »
Neen, maar ze hebben nu wel Sokota. Eentje om in de gaten te houden. Had je twee jaar geleden gezegd dat die nu tegen ons zou spelen, ik zou je verdacht hebben van een zwever te zijn omdat je ons in de CL zag... Een z??r trefzekere spits! Maar Taravel steekt hem wel in zijn achterpocket ;)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: juli 23, 2009, 11:46:34 pm »
Wij gaan ook met de auto, 5 man iemand die weet of er daar parking is voor de auto's van de bezoekers ????

Nope geen parking of dit zou een zeer kleine parking moeten zijn! Wij en samen met vele andere auto's hebben ons geparkeerd langs een behoorlijke smalle weg langs het stadion.

Zoals ieder jaar zal iedereen weer moeten parkeren langs dat smalle wegje aant stadionnetje. Maar onze bus zal wel zijn weg vinden  ;)

Er is idd niet echt een parking, maar dan toch liever nog dat wegje dan twee uur rondtoeren door de Kielse wijken...  ;)  Als je laat bent kan je ook wel een eindje ver staan, maar dit hebben we er uiteraard met veel plezier voor over nietwaar...  ;)  Op verplaatsing gaan moet toch ook een beetje een avontuur zijn h?...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: juli 24, 2009, 09:07:16 am »
ze spreken altijd over veiligheid! stadionuitbreiding! naar Lokeren gaan kijken is al zalig gewoon door het boerebaantje waar je moet parkeren...voor de rest nog plezant stadion.
het zal hem volgende week in details zitten.. 0-2 winst

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: juli 24, 2009, 09:07:40 am »
Hun gevaarlijkste man is gewoon Deekman, er wordt hier meer gesproken over Sokota, maar zijn tijden zijn voorbij, ook Smajic zullen we zeker niet uit het oog mogen verliezen