Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61767 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #120 Gepost op: juni 27, 2008, 10:37:53 am »
abonnement
Webteam SV Zulte Waregem

Offline zoeloe

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Abonnementen
« Reactie #121 Gepost op: juni 27, 2008, 11:50:59 am »
wat voor onzin is dat hier nu allemaal, zijt gr alleen een echte supoter als ge een abonnement koopt, grote zever ,ik ga al vijf jaar naar naar de matchen kijken ook vele verplaatsingen meegedaan , door mijn werk kan ik niet alle thuismatchen bijwonen, ik heb ook nog nooit een abo gekocht ,ben ik daarom minder dan u ,die zomaar mensen uitscheld omdat ze nog even wachte om een abo te kopen ,flauw hoor , elk doet wat hij wil en wat hij het beste vind

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #122 Gepost op: juni 27, 2008, 12:12:22 pm »
abonnement

sry, als ik rap typ dan ga ik soms eens te rap of te laat 2 keer op een toets duwen en dan krijgt ge zo'n fouten. Het is aangepast :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Abonnementen
« Reactie #123 Gepost op: juni 27, 2008, 12:14:44 pm »
wat voor onzin is dat hier nu allemaal, zijt gr alleen een echte supoter als ge een abonnement koopt, grote zever ,ik ga al vijf jaar naar naar de matchen kijken ook vele verplaatsingen meegedaan , door mijn werk kan ik niet alle thuismatchen bijwonen, ik heb ook nog nooit een abo gekocht ,ben ik daarom minder dan u ,die zomaar mensen uitscheld omdat ze nog even wachte om een abo te kopen ,flauw hoor , elk doet wat hij wil en wat hij het beste vind

Dat heeft er nu eens helemaal niets mee te maken. Het kan inderdaad zijn dat je door je werk wedstrijden moet missen. Ben je daarom minder supporter? Ik dacht het niet. Alleen hier komen posten dat je 'nog even afwacht' om een abo te kopen omdat je de transfers wil afwachten, komt voor mij op hetzelfde neer als: 'svzw kan mij in feite gestolen worden, ik kom alleen kijken als er attractieve spelers op het plein lopen'. Met die ingesteldheid gaat men beter naar Anderlecht kijken, daar lopen altijd attractieve spelers rond.
Maar bon, laat ons aub niet voor de 10000ste keer vervallen in een 'ik ben toch wel een betere supporter dan jij'-discussie...

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #124 Gepost op: juni 27, 2008, 12:33:30 pm »
wat voor onzin is dat hier nu allemaal, zijt gr alleen een echte supoter als ge een abonnement koopt, grote zever ,ik ga al vijf jaar naar naar de matchen kijken ook vele verplaatsingen meegedaan , door mijn werk kan ik niet alle thuismatchen bijwonen, ik heb ook nog nooit een abo gekocht ,ben ik daarom minder dan u ,die zomaar mensen uitscheld omdat ze nog even wachte om een abo te kopen ,flauw hoor , elk doet wat hij wil en wat hij het beste vind

Dat heeft er nu eens helemaal niets mee te maken. Het kan inderdaad zijn dat je door je werk wedstrijden moet missen. Ben je daarom minder supporter? Ik dacht het niet. Alleen hier komen posten dat je 'nog even afwacht' om een abo te kopen omdat je de transfers wil afwachten, komt voor mij op hetzelfde neer als: 'svzw kan mij in feite gestolen worden, ik kom alleen kijken als er attractieve spelers op het plein lopen'. Met die ingesteldheid gaat men beter naar Anderlecht kijken, daar lopen altijd attractieve spelers rond.
Maar bon, laat ons aub niet voor de 10000ste keer vervallen in een 'ik ben toch wel een betere supporter dan jij'-discussie...

idd, volledig gelijk!
essevee till i die!!!

svzw sup

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #125 Gepost op: juni 27, 2008, 01:06:00 pm »
Citaat
27.06.2008  www.svzw.be
 
Abonnementenverkoop boert goed - Vrije verkoop van start

Net als bij vele andere eersteklassers merkt ook SVZW een positieve trend in de verkoop van de abonnementen. Daar zal de zevende plaats en goeie thuisreputatie van vorig seizoen wellicht niet vreemd aan zijn.
 
Vanaf komende maandag start de vrije verkoop en kunnen nieuwe gegadigden hun abonnement afhalen op het secretariaat. De acties die aangegeven zijn op de banner op de website en in de brochure gelden vanzelfsprekend nog altijd!


Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Abonnementen
« Reactie #126 Gepost op: juni 27, 2008, 04:39:12 pm »
eindelijk aan men abbo geraakt nu men stadionverbod afgelopen is , niet zoveel plaatsen meer vrij in R  tenzij beneden

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Abonnementen
« Reactie #127 Gepost op: juni 27, 2008, 05:00:51 pm »
ik ga maandag met volle moed om 2 nieuwe abonnementen,hopelijk kunnen ze mij nog 2 mooi plaatsen aanbieden,maar ik vrees ervoor....(in A,B,P of Q)hoe kunnen zij dan nieuwe abonnees aantrekken,als de resterende plaatsen uitschot zijn ?
Ik zit met mijn zoon al paar jaar in Vak R.  Waar er normaal gezien nog plaats is. Denk zelfs boven, naast trap van vak Q
En wij zijn geen uitschot. Welkom in R !
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2008, 05:08:20 pm door geert »

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Abonnementen
« Reactie #128 Gepost op: juni 27, 2008, 05:46:31 pm »
...
 Nu wachten eens af wat het wordt met de TRANFERS ????
...
'T is juust omgekeerd !!!
D?t zijn pas ECHTE supporters!
Geen abo kopen en toch iedere keer gaan = duurdere tickets = meer geld in 't laatje voor de club!
Die gast steunt de club tenminste niet alleen met zijn mond, maar ook met zijne portemonnee!
RESPECT VOOR svzwfan !!!
 :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #129 Gepost op: juni 28, 2008, 10:25:32 pm »
Voorlopige stand abonnemententeller bij de andere eersteklassers...

Standard: 20 800 (het max. werd nu al bereikt)

KV Mechelen: 5 150

Cercle Brugge: 2 500

Anderlecht verkocht er blijkaar al 23.500, dat is een record.

Weet iemand aantallen van andere clubs? Better yet, van Zulte Waregem?


Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Abonnementen
« Reactie #130 Gepost op: juni 30, 2008, 12:29:19 am »
Voorlopige stand abonnemententeller bij de andere eersteklassers...

Standard: 20 800 (het max. werd nu al bereikt)

KV Mechelen: 5 150

Cercle Brugge: 2 500

Anderlecht verkocht er blijkaar al 23.500, dat is een record.

Weet iemand aantallen van andere clubs? Better yet, van Zulte Waregem?



Wij (KSVR) zijn de 2000 gepasseerd. Normaal verloop van verkoop volgens ons secretariaat. Het zal opnieuw iets van 4000 abo's worden bij ons.


Bij Cercle hebben ze trouwens die 4000 abo's inmiddels bijna bereikt blijkbaar.


Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Abonnementen
« Reactie #131 Gepost op: juni 30, 2008, 08:43:27 pm »
Voorlopige stand abonnemententeller bij de andere eersteklassers...

Standard: 20 800 (het max. werd nu al bereikt)

KV Mechelen: 5 150

Cercle Brugge: 2 500

Anderlecht verkocht er blijkaar al 23.500, dat is een record.

Weet iemand aantallen van andere clubs? Better yet, van Zulte Waregem?



Wij (KSVR) zijn de 2000 gepasseerd. Normaal verloop van verkoop volgens ons secretariaat. Het zal opnieuw iets van 4000 abo's worden bij ons.


Bij Cercle hebben ze trouwens die 4000 abo's inmiddels bijna bereikt blijkbaar.


Als iedere nieuwe KSVR speler een abonnement voor z'n familie krijgt zit je al bijna aan 2000 :-)

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Abonnementen
« Reactie #132 Gepost op: juni 30, 2008, 10:25:05 pm »
Hij stond er (net zoals ik en een paar andere hier op het forum kan ik me voorstellen) wel heel zijn leven voor Essevee, in eerste maar ook in tweede, Europees maar ook in vierde. Kunnen h??l wat mensen een voorbeeld aan nemen - en dat hij hier uitgescholden wordt vind ik beneden alle peil, wetende dat de meesten hier waarschijnlijk nog maar een paar jaar fan zijn van 'Zulte Waregem' en zich langs geen kanten kunnen voorstellen wat het is om uw club te volgen in vierde klasse - en de grootste schreeuwers hier waarschijnlijk al lang aan Jan Breydel stonden aan te schuiven voor een blauw zwart abo. Als hij transfers wil afwachten dan is dat zijn goed recht.

Er zijn andere mensen die dood graag een abo zouden kopen... Succeso's kunnen we missen!
als hij afwacht voor de transfers moet hij maar bij de andere succeso's gaan zitten van klup of rsca... En van dat hij al zolang gaat... Dat doet erniet toe! Volgens mij heeft meneer geen clubliefde. Dus moet hij maar ergens anders gaan zien. Volgens mij is er nog eens plaatsje bij wielsbeke ofzo.
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #133 Gepost op: juni 30, 2008, 10:51:22 pm »
Hij stond er (net zoals ik en een paar andere hier op het forum kan ik me voorstellen) wel heel zijn leven voor Essevee, in eerste maar ook in tweede, Europees maar ook in vierde. Kunnen h??l wat mensen een voorbeeld aan nemen - en dat hij hier uitgescholden wordt vind ik beneden alle peil, wetende dat de meesten hier waarschijnlijk nog maar een paar jaar fan zijn van 'Zulte Waregem' en zich langs geen kanten kunnen voorstellen wat het is om uw club te volgen in vierde klasse - en de grootste schreeuwers hier waarschijnlijk al lang aan Jan Breydel stonden aan te schuiven voor een blauw zwart abo. Als hij transfers wil afwachten dan is dat zijn goed recht.

Er zijn andere mensen die dood graag een abo zouden kopen... Succeso's kunnen we missen!
als hij afwacht voor de transfers moet hij maar bij de andere succeso's gaan zitten van klup of rsca... En van dat hij al zolang gaat... Dat doet erniet toe! Volgens mij heeft meneer geen clubliefde. Dus moet hij maar ergens anders gaan zien. Volgens mij is er nog eens plaatsje bij wielsbeke ofzo.

Ik zie niet in waarom je zo fel moet reageren, als die man wil wachten op transfers dan is dat zijn goed recht, ik heb alvast respect voor iemand als hem, want de ?chte successo's zijn vertrokken toen Waregem naar tweede zakte, en later naar vierde zakte. Met alle respect, maar hoe lang ben jij al fan van (Zulte) Waregem? Het is z??r makkelijk om mensen te gaan afschilderen als successupporter, maar laat ??n ding duidelijk zijn - de mensen die er nog stonden in vierde klasse krijgen van mij oneindig veel respect, want d?t waren de ?chte supporters. Ik vind het ook wat vreemd, dat wachten op die transfers, maar dat is zijn keuze.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Abonnementen
« Reactie #134 Gepost op: juni 30, 2008, 11:00:21 pm »
Voorlopige stand abonnemententeller bij de andere eersteklassers...

Standard: 20 800 (het max. werd nu al bereikt)

KV Mechelen: 5 150

Cercle Brugge: 2 500

Anderlecht verkocht er blijkaar al 23.500, dat is een record.

Weet iemand aantallen van andere clubs? Better yet, van Zulte Waregem?



Wij (KSVR) zijn de 2000 gepasseerd. Normaal verloop van verkoop volgens ons secretariaat. Het zal opnieuw iets van 4000 abo's worden bij ons.


Bij Cercle hebben ze trouwens die 4000 abo's inmiddels bijna bereikt blijkbaar.


Als iedere nieuwe KSVR speler een abonnement voor z'n familie krijgt zit je al bijna aan 2000 :-)

Het probleem is dat de mensen vooral een ticket willen in het vak waar Eveline Hoste en Ann van Elsen zitten. Geen idee hoe dat komt hoor.  ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #135 Gepost op: juni 30, 2008, 11:12:59 pm »
Voorlopige stand abonnemententeller bij de andere eersteklassers...

Standard: 20 800 (het max. werd nu al bereikt)

KV Mechelen: 5 150

Cercle Brugge: 2 500

Anderlecht verkocht er blijkaar al 23.500, dat is een record.

Weet iemand aantallen van andere clubs? Better yet, van Zulte Waregem?



Wij (KSVR) zijn de 2000 gepasseerd. Normaal verloop van verkoop volgens ons secretariaat. Het zal opnieuw iets van 4000 abo's worden bij ons.


Bij Cercle hebben ze trouwens die 4000 abo's inmiddels bijna bereikt blijkbaar.


Als iedere nieuwe KSVR speler een abonnement voor z'n familie krijgt zit je al bijna aan 2000 :-)

Het probleem is dat de mensen vooral een ticket willen in het vak waar Eveline Hoste en Ann van Elsen zitten. Geen idee hoe dat komt hoor.  ;)

Sja, met dat er op 't veld doorgaans niet veel te zien is. ;)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Abonnementen
« Reactie #136 Gepost op: juni 30, 2008, 11:57:20 pm »
de vrouw van Karel D'Haene moet anders niet onderdoen ... :)

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Abonnementen
« Reactie #137 Gepost op: juli 01, 2008, 12:41:16 pm »
Wij zijn sedert 1970 supporter van Waregem. Wij wonen op 18 km van het stadion van Waregem,op 5 km van het stadion van Roeselare.Wij waren toen ook in 4 klasse in Handame,Wevelgem, Maldegem enz.In Moskouw in Barecelona en Wenen. MIjn vrouw spreekt Russich en Grieks en ik spreek Spaans en de andere talen.Het kan zijn dat ik niet veel van voetbal ken ik heb maar in 3 klasse gespeelt.Wij denken om volgend week een abonement te kopen. Abonement of niet velen onder u zijn geen supporter zoals ons. Dit was ons laatste bericht ;)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Abonnementen
« Reactie #138 Gepost op: juli 01, 2008, 01:26:13 pm »
hoe meer toeschouwers hoe beter en of de mensen nu een abonnement hebben of niet zolang dat ze achter essevee staan zijn ze welkom.
vorig jaar zaten er soms mensen rond ons die nog moesten vragen welke ploeg zulte waregem was....
wel die moeten er uit.. de rest zullen we met open armen ontvangen en ge kunt perfect supporter zijn zonder abo

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #139 Gepost op: juli 01, 2008, 01:41:09 pm »
Mannekes mannekes toch ...
Van wanneer ge supporter zijt, doet hier toch niet toe. E?nieder die overweegt om een abo te nemen, of zelfs gewoon enkele wedstrijden per seizoen komt kijken, heeft toch wel een boon voor den Essevee zeker ?!
En als er iemand essevee zelfs niet goed kent en toch in de tribune zit, dan is hij hoogstwaarschijnlijk wel ietwat ge?nteresseerd in de club (tenzij ze hem onder schot verplichten ...) en kan dit enkel groeien.

Grow up
Webteam SV Zulte Waregem