Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61824 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #140 Gepost op: juli 01, 2008, 02:13:38 pm »
Mannekes mannekes toch ...
Van wanneer ge supporter zijt, doet hier toch niet toe. E?nieder die overweegt om een abo te nemen, of zelfs gewoon enkele wedstrijden per seizoen komt kijken, heeft toch wel een boon voor den Essevee zeker ?!
En als er iemand essevee zelfs niet goed kent en toch in de tribune zit, dan is hij hoogstwaarschijnlijk wel ietwat ge?nteresseerd in de club (tenzij ze hem onder schot verplichten ...) en kan dit enkel groeien.

Grow up

Idd, mensen die wat te laat geboren zijn en vierdeklasse enzo nooit hebben meegemaakt kunnen volgens sommige hier dus nooit nen echten worden binnen enkele jaren. Die gasten hebben toch wel pech :)
essevee till i die!!!

sv74

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #141 Gepost op: juli 01, 2008, 04:25:09 pm »
T'is proper, 'winterke' valt hem aan omdat hij wacht om zijn abbo te kopen en op transfers (voor alle duidelijkheid,ik deel ook zijn mening niet), die mens verdedigt zich door te stellen dat hij al jaren fan is, maar ook dit is dan weer niet goed.  Respect voor iemand anders zijn mening/houding a.u.b.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #142 Gepost op: juli 01, 2008, 07:25:22 pm »
Mannekes mannekes toch ...
Van wanneer ge supporter zijt, doet hier toch niet toe. E?nieder die overweegt om een abo te nemen, of zelfs gewoon enkele wedstrijden per seizoen komt kijken, heeft toch wel een boon voor den Essevee zeker ?!
En als er iemand essevee zelfs niet goed kent en toch in de tribune zit, dan is hij hoogstwaarschijnlijk wel ietwat ge?nteresseerd in de club (tenzij ze hem onder schot verplichten ...) en kan dit enkel groeien.

Grow up

Idd, mensen die wat te laat geboren zijn en vierdeklasse enzo nooit hebben meegemaakt kunnen volgens sommige hier dus nooit nen echten worden binnen enkele jaren. Die gasten hebben toch wel pech :)

Het gaat erover dat sommigen (en hier viseer ik niemand) niet begrijpen wat het betekent om met je club te zakken naar vierde klasse, en al zeker niet als je tien jaar daarvoor Ac Milan verslaat in eigen huis. Het is h??l makkelijk om kritiek te geven op anderen omdat zij bepaalde keuzes maken wat betreft abo's - het geld groeit niet bij iedereen op hun rug overigens -, maar mensen die er stonden in vierde klasse krijgen van mij oneindig veel respect, de sukkels die toen naar blauw-zwart trokken en hier nu terug staan met groen-rode sjaal kots ik uit. De 'nieuwe' fans, die van Sv Zulte Waregem, hebben eigenlijk enkel en alleen succes meegemaakt, promoties, bekerwinst, Europees voetbal - nooit of te nimmer iets 'ergs', iets 'negatiefs' - dat zie je vaak ook aan de reacties van die fans.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Abonnementen
« Reactie #143 Gepost op: juli 01, 2008, 07:40:43 pm »
ik ga akkoord met 'SV Zulte Waregem'. We zijn de laatste jaren zo verwend geweest, dat sommigen zelfs kritiek durven geven op de 7e plaats van dit seizoen ...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Abonnementen
« Reactie #144 Gepost op: juli 01, 2008, 08:35:51 pm »
Kben al content da ze de zevende eindigen ;D
Ik ben ook een nieuwe supporter.
Maar heb toch mijn hart verloren aan rood en groen.
Trouwens voetbal interesseerde me niet vroeger. Heb gaan kijken in 2005 tegen charleroi en was direct verkocht. Het is nu al mijn derde abbo. En honderden euros uitgegeven aan uefacupmatchen. Da was zalig gewoon.



Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Abonnementen
« Reactie #145 Gepost op: juli 01, 2008, 08:49:25 pm »
Kben al content da ze de zevende eindigen ;D
Ik ben ook een nieuwe supporter.
Maar heb toch mijn hart verloren aan rood en groen.
Trouwens voetbal interesseerde me niet vroeger. Heb gaan kijken in 2005 tegen charleroi en was direct verkocht. Het is nu al mijn derde abbo. En honderden euros uitgegeven aan uefacupmatchen. Da was zalig gewoon.

Voila, dit is fijn om te lezen. Zo wordt iemand z'n hart plots door het voetbal veroverd en krijgt men er weer een svzw-supporter bij!

Was dat niet die match tegen Chalala waarbij Nathan zo'n knappe goal scoorde?? (waarbij hij zelf schrok dat hij erin zat...)
-SVZW Forever-

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Abonnementen
« Reactie #146 Gepost op: juli 01, 2008, 09:46:10 pm »
Tis te zeggen.
Kzag voetbal graag op tv ma nooit gedacht om na stadion te gaan.
Tot ik hoorde dat het nie moeilijk was om aan tickets te geraken.
Veel beter nu zonder fankaart of oe noemde da nu weer vroeger.





sv74

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #147 Gepost op: juli 01, 2008, 09:47:45 pm »
Mannekes mannekes toch ...
Van wanneer ge supporter zijt, doet hier toch niet toe. E?nieder die overweegt om een abo te nemen, of zelfs gewoon enkele wedstrijden per seizoen komt kijken, heeft toch wel een boon voor den Essevee zeker ?!
En als er iemand essevee zelfs niet goed kent en toch in de tribune zit, dan is hij hoogstwaarschijnlijk wel ietwat ge?nteresseerd in de club (tenzij ze hem onder schot verplichten ...) en kan dit enkel groeien.

Grow up

Idd, mensen die wat te laat geboren zijn en vierdeklasse enzo nooit hebben meegemaakt kunnen volgens sommige hier dus nooit nen echten worden binnen enkele jaren. Die gasten hebben toch wel pech :)

Het gaat erover dat sommigen (en hier viseer ik niemand) niet begrijpen wat het betekent om met je club te zakken naar vierde klasse, en al zeker niet als je tien jaar daarvoor Ac Milan verslaat in eigen huis. Het is h??l makkelijk om kritiek te geven op anderen omdat zij bepaalde keuzes maken wat betreft abo's - het geld groeit niet bij iedereen op hun rug overigens -, maar mensen die er stonden in vierde klasse krijgen van mij oneindig veel respect, de sukkels die toen naar blauw-zwart trokken en hier nu terug staan met groen-rode sjaal kots ik uit. De 'nieuwe' fans, die van Sv Zulte Waregem, hebben eigenlijk enkel en alleen succes meegemaakt, promoties, bekerwinst, Europees voetbal - nooit of te nimmer iets 'ergs', iets 'negatiefs' - dat zie je vaak ook aan de reacties van die fans.

Ik kan het niet beter verwoorden, volledig mee akkoord.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Abonnementen
« Reactie #148 Gepost op: juli 02, 2008, 07:44:44 am »
...
De 'nieuwe' fans, die van Sv Zulte Waregem, hebben eigenlijk enkel en alleen succes meegemaakt, promoties, bekerwinst, Europees voetbal - nooit of te nimmer iets 'ergs', iets 'negatiefs' - dat zie je vaak ook aan de reacties van die fans.
Niets negatiefs?
Ik vond de bekeruitschakeling van dit seizoen anders ook best wel beschamend...
En dat voor iemand die er al meer dan 30 jaar staat en alles van dichtbij heeft meegemaakt.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Abonnementen
« Reactie #149 Gepost op: juli 02, 2008, 08:15:33 am »
Ik begrijp dat het nog vroeg in de ochtend is maar daarom hoef je niet zo'n nutteloze post te plaatsen. Geef je mening maar kom niet af met enkele dingen die plots in je opkomen, het brengt namelijk niets bij...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #150 Gepost op: juli 02, 2008, 11:16:57 am »
...
De 'nieuwe' fans, die van Sv Zulte Waregem, hebben eigenlijk enkel en alleen succes meegemaakt, promoties, bekerwinst, Europees voetbal - nooit of te nimmer iets 'ergs', iets 'negatiefs' - dat zie je vaak ook aan de reacties van die fans.
Niets negatiefs?
Ik vond de bekeruitschakeling van dit seizoen anders ook best wel beschamend...
En dat voor iemand die er al meer dan 30 jaar staat en alles van dichtbij heeft meegemaakt.

Verlies tegen Kortrijk of zakken naar vierde klasse. Appels en peren.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Abonnementen
« Reactie #151 Gepost op: juli 02, 2008, 01:44:54 pm »
In het regionale gedeelte (Kortrijk-Waregem-Menen) van de Sport in het Nieuwsblad stond er een artikel met als titel 'We hebben een groep voor attractief voetbal' (uitspraak van Vincent Mannaert)

Ergens op het einde stond er het volgende :

<< Op Matton na hoefde de gewiekste manager van Essevee voor geen enkele van de nieuwkomers zijn portefeuille boven te halen. Door de combinatie van de goed lopende abonnementenverkoop - al vierduizend stuks gingen er intussen over de toonbank - is de clubkas gelukkig. 'Op sportief vlak willen we evengoed doen als de zevende plaats van vorig seizoen. Daar hopen we dan spektakelwaarde aan toe te voegen', zegt Vincent Mannaert. >>
« Laatst bewerkt op: juli 02, 2008, 01:46:34 pm door svzw25 »

svzw sup

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #152 Gepost op: juli 02, 2008, 03:55:17 pm »
mooi mooi :)
hoe meer supporters hoe beter !

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Abonnementen
« Reactie #153 Gepost op: juli 02, 2008, 05:24:54 pm »
...
De 'nieuwe' fans, die van Sv Zulte Waregem, hebben eigenlijk enkel en alleen succes meegemaakt, promoties, bekerwinst, Europees voetbal - nooit of te nimmer iets 'ergs', iets 'negatiefs' - dat zie je vaak ook aan de reacties van die fans.
Niets negatiefs?
Ik vond de bekeruitschakeling van dit seizoen anders ook best wel beschamend...
En dat voor iemand die er al meer dan 30 jaar staat en alles van dichtbij heeft meegemaakt.

Verlies tegen Kortrijk of zakken naar vierde klasse. Appels en peren.
Als ge leest wat er staat, dan zie je dat ik geen vergelijkingen maak, ik stel alleen maar dat ook de nieuwere supporters wel degelijk al een aantal negatieve ervaringen gehad hebben.
Het bekerverlies was voor veel supporters immers veel meer dan zomaar een verloren wedstrijd!
Ook voor mij was het de zwartste bladzijde van de afgelopen jaren op voetbalgebied.
Ik heb wel de indruk dat het bestuur daar intussen zijn lessen uit getrokken heeft...

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Abonnementen
« Reactie #154 Gepost op: juli 02, 2008, 06:03:55 pm »
mensen die er stonden in vierde klasse krijgen van mij oneindig veel respect,

Dank u. Alhoewel het nu ook weer niet zo'n straf was. Het was wel aandoenlijk, dat ventje in Estampuis die met zijn ladder de bal telkens moest halen in de tuin van de buren als hij over het doel getrapt werd. Mijn kinderen konden overal gaan en staan, soms was er zelfs een speelplein naast het veld.
Een mens zou nog nostalgisch worden.

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Abonnementen
« Reactie #155 Gepost op: juli 02, 2008, 06:34:47 pm »
Hij stond er (net zoals ik en een paar andere hier op het forum kan ik me voorstellen) wel heel zijn leven voor Essevee, in eerste maar ook in tweede, Europees maar ook in vierde. Kunnen h??l wat mensen een voorbeeld aan nemen - en dat hij hier uitgescholden wordt vind ik beneden alle peil, wetende dat de meesten hier waarschijnlijk nog maar een paar jaar fan zijn van 'Zulte Waregem' en zich langs geen kanten kunnen voorstellen wat het is om uw club te volgen in vierde klasse - en de grootste schreeuwers hier waarschijnlijk al lang aan Jan Breydel stonden aan te schuiven voor een blauw zwart abo. Als hij transfers wil afwachten dan is dat zijn goed recht.

Er zijn andere mensen die dood graag een abo zouden kopen... Succeso's kunnen we missen!
als hij afwacht voor de transfers moet hij maar bij de andere succeso's gaan zitten van klup of rsca... En van dat hij al zolang gaat... Dat doet erniet toe! Volgens mij heeft meneer geen clubliefde. Dus moet hij maar ergens anders gaan zien. Volgens mij is er nog eens plaatsje bij wielsbeke ofzo.

Ik zie niet in waarom je zo fel moet reageren, als die man wil wachten op transfers dan is dat zijn goed recht, ik heb alvast respect voor iemand als hem, want de ?chte successo's zijn vertrokken toen Waregem naar tweede zakte, en later naar vierde zakte. Met alle respect, maar hoe lang ben jij al fan van (Zulte) Waregem? Het is z??r makkelijk om mensen te gaan afschilderen als successupporter, maar laat ??n ding duidelijk zijn - de mensen die er nog stonden in vierde klasse krijgen van mij oneindig veel respect, want d?t waren de ?chte supporters. Ik vind het ook wat vreemd, dat wachten op die transfers, maar dat is zijn keuze.
Wel als het een troost mag zijn, ik ging als heel klein manneke mee naar ksvw. En al van
2de klasse naar SVZW... Als je wacht voor de transfers ben je gewoon een succeso! dat kan niemand ontkennen! en succeso's kunnen we genoeg missen!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Abonnementen
« Reactie #156 Gepost op: juli 02, 2008, 06:38:55 pm »
Wanneer ga er eindelijk eens gestopt worden over dit gelul hier, iedereen heeft zen keuze en zen mening en andere medesupporters verwijten heeft toch geen zin he tis nie omdat hij ggen abbo koopt dat hem niet komt kijken he!!!
Dus AUB leg het stil

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #157 Gepost op: juli 02, 2008, 06:40:46 pm »
Hij stond er (net zoals ik en een paar andere hier op het forum kan ik me voorstellen) wel heel zijn leven voor Essevee, in eerste maar ook in tweede, Europees maar ook in vierde. Kunnen h??l wat mensen een voorbeeld aan nemen - en dat hij hier uitgescholden wordt vind ik beneden alle peil, wetende dat de meesten hier waarschijnlijk nog maar een paar jaar fan zijn van 'Zulte Waregem' en zich langs geen kanten kunnen voorstellen wat het is om uw club te volgen in vierde klasse - en de grootste schreeuwers hier waarschijnlijk al lang aan Jan Breydel stonden aan te schuiven voor een blauw zwart abo. Als hij transfers wil afwachten dan is dat zijn goed recht.

Er zijn andere mensen die dood graag een abo zouden kopen... Succeso's kunnen we missen!
als hij afwacht voor de transfers moet hij maar bij de andere succeso's gaan zitten van klup of rsca... En van dat hij al zolang gaat... Dat doet erniet toe! Volgens mij heeft meneer geen clubliefde. Dus moet hij maar ergens anders gaan zien. Volgens mij is er nog eens plaatsje bij wielsbeke ofzo.

Ik zie niet in waarom je zo fel moet reageren, als die man wil wachten op transfers dan is dat zijn goed recht, ik heb alvast respect voor iemand als hem, want de ?chte successo's zijn vertrokken toen Waregem naar tweede zakte, en later naar vierde zakte. Met alle respect, maar hoe lang ben jij al fan van (Zulte) Waregem? Het is z??r makkelijk om mensen te gaan afschilderen als successupporter, maar laat ??n ding duidelijk zijn - de mensen die er nog stonden in vierde klasse krijgen van mij oneindig veel respect, want d?t waren de ?chte supporters. Ik vind het ook wat vreemd, dat wachten op die transfers, maar dat is zijn keuze.
Wel als het een troost mag zijn, ik ging als heel klein manneke mee naar ksvw. En al van
2de klasse naar SVZW... Als je wacht voor de transfers ben je gewoon een succeso! dat kan niemand ontkennen! en succeso's kunnen we genoeg missen!

Winter, nu ga je stille zijn! :)

verder nu ontopic AUB
essevee till i die!!!

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Abonnementen
« Reactie #158 Gepost op: juli 02, 2008, 06:46:37 pm »
als zunder reageren heb ik het recht om trg te reageren! ;)
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Abonnementen
« Reactie #159 Gepost op: juli 02, 2008, 07:02:19 pm »
Volgens mij zijt ge nog steeds een klein manneke :)