Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Abonnementen
« Reactie #360 Gepost op: juli 15, 2009, 07:59:41 pm »
Tuurlijk wel, een stadion vol abo's brengt minder op dan wa losse tickets overhouden eh...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #361 Gepost op: juli 15, 2009, 08:10:33 pm »
Sorry mister f maar ik denk dat je niet goed ge?nformeerd bent want iedere club moet een bepaald aantal tickets overhouden voor de losse verkoop dat aantal is een percentage van het aantal plaatsen die er in het stadion zijn!!!!!
Vandaar dat er bij Standard geen abonnementen meer te verkrijgen zijn omdat ze de rest van het aantal plaatsen verplicht moeten houden voor losse tickets  ;) ;)
niets van waar. wat denk je nu zelf. als je bv een stadion hebt van 10.000 plaatsen en je hebt 8.000 abo's plus 2.000 plaatsen voor de bezoekers. wat zou jij dan willen? als je maar 4.000 abo's hebt en de andere 4.000 zijn maar 4 of 5 keer per seizoen amper gevuld wat denk je dat iedere ploeg het liefst zou willen???

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Abonnementen
« Reactie #362 Gepost op: juli 15, 2009, 08:12:49 pm »
Je hebt gelijk mister f zoals altijd :):)

Wanneer komt Stijn De Smet nu ????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #363 Gepost op: juli 15, 2009, 08:21:53 pm »
zou 1,2 miljoen euroots kosten en naar aa gent gaan nu ruiz eindelijk verkocht is.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Abonnementen
« Reactie #364 Gepost op: juli 15, 2009, 08:24:51 pm »
zou 1,2 miljoen euroots kosten en naar aa gent gaan nu ruiz eindelijk verkocht is.
Is dat geld niet waard, wist AA Gent in eerste instantie ook, maar denken dat het nu opeens wel een goeie prijs is nu dat er bij hen wat geld in het laatje gekomen is, zo redeneren is echter wel dom ...
Niettemin is Stijn De Smet natuurlijk een goeie spits.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #365 Gepost op: juli 15, 2009, 08:30:21 pm »
Je hebt gelijk mister f zoals altijd :):)

Wanneer komt Stijn De Smet nu ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ja tegen -14jarige is het ook moeilijk om alles uit te leggen als ze er toch niets van begrijpen. ;)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Abonnementen
« Reactie #366 Gepost op: juli 15, 2009, 08:33:38 pm »
Nee nee je moet niets uitleggen ik stel gewoon een vraag en verwacht er dan ook een antwoord op !!
Geef me een datum en kben content maar ik vrees dat je die datum niet kunt geven niewaar ... :D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #367 Gepost op: juli 15, 2009, 08:39:02 pm »
Je hebt gelijk mister f zoals altijd :):)

Wanneer komt Stijn De Smet nu ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ja tegen -14jarige is het ook moeilijk om alles uit te leggen als ze er toch niets van begrijpen. ;)

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat er een bepaald aantal plaatsen voorbehouden is aan losse tickets. Ik heb dat een tijdje geleden eens gehoord. Hoeveel dit er zijn weet ik niet

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Abonnementen
« Reactie #368 Gepost op: juli 15, 2009, 08:43:49 pm »
Sorry mister f maar ik denk dat je niet goed ge?nformeerd bent want iedere club moet een bepaald aantal tickets overhouden voor de losse verkoop dat aantal is een percentage van het aantal plaatsen die er in het stadion zijn!!!!!
Vandaar dat er bij Standard geen abonnementen meer te verkrijgen zijn omdat ze de rest van het aantal plaatsen verplicht moeten houden voor losse tickets  ;) ;)
niets van waar. wat denk je nu zelf. als je bv een stadion hebt van 10.000 plaatsen en je hebt 8.000 abo's plus 2.000 plaatsen voor de bezoekers. wat zou jij dan willen? als je maar 4.000 abo's hebt en de andere 4.000 zijn maar 4 of 5 keer per seizoen amper gevuld wat denk je dat iedere ploeg het liefst zou willen???

Ja, maar een paar losse tickets overhouden, loont wel financieel de moeite (zeker zolang studentenabo's maar 110 euro blijven kosten  :P). Er moet gestreefd worden naar Pareto-effici?ntie mister Fabulous  :D Kortom, een stadion vol abonnees is niet zo slim gezien... Tenzij je natuurlijk om de 5sec het stadion zou kunnen uitbreiden, maar we hebben al gezien dat dat niet zo gemakkelijk is eh...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #369 Gepost op: juli 15, 2009, 08:44:48 pm »
Nee nee je moet niets uitleggen ik stel gewoon een vraag en verwacht er dan ook een antwoord op !!
Geef me een datum en kben content maar ik vrees dat je die datum niet kunt geven niewaar ... :D
nee nee jij weet alles beter. jij beweert dat alles wat ik zeg leugens zijn. zodus zeg jij nu eens de echte waarheid als je tenminste kunt he.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Abonnementen
« Reactie #370 Gepost op: juli 15, 2009, 09:05:18 pm »
Ivan de Witte zei ook dat ze maar een x-aantal abonnees konden toelaten omdat er nog enkele plaatsen vrij moesten zijn en dat daarom het Artevelde stadion er dringend moet komen.

Oja mister F , dat waren mijn woorden niet dat ik gepost heb, maar van een of andere verantwoordelijke van de aboverkoop van SVZW (bron : voetbalkrant)!

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Abonnementen
« Reactie #371 Gepost op: juli 15, 2009, 09:38:58 pm »
Ik kan dit bevestigen, er moeten een aantal lege plaatsen blijven voor de losse verkoop. Bij Club, Anderlecht, Standard, Gent moeten ze ieder jaar de verkoop een halt toeroepen! Dus dit is wel degelijk correct wat iedereen hier beweert en jij alleen tegenspreekt! Je moet niet alles overdrijven, man get a life!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Abonnementen
« Reactie #372 Gepost op: juli 16, 2009, 01:33:35 am »
hoe meer volk hoe meer leute !!! HOOGtijd dat het nieuwe stadion er komt tot spijt en nijd van de dikkenekken ;D ;D ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #373 Gepost op: juli 16, 2009, 02:25:02 am »
't zou mooi zijn zeker met een stadion vol abo's. Essevee , in volle expansie, die iedere week mag zeggen "sorry meneer, loketten zijn gesloten".

Die overschot aan tickets is prima. Neem nu bijvoorbeeld 1500 losse tickets beschikbaar per match. Dit wil zeggen dat je een publiek kan aanspreken van zo'n 6.000 verschillende personen op die 1500 plekken.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Abonnementen
« Reactie #374 Gepost op: juli 16, 2009, 08:01:39 am »
Je hebt gelijk mister f zoals altijd :):)

Wanneer komt Stijn De Smet nu ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Op 26 september!
 ;)

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Abonnementen
« Reactie #375 Gepost op: juli 16, 2009, 10:13:37 am »
Ik kom juist mijn ab. te vernieuwen.ongeveer 4.800 verkocht

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Abonnementen
« Reactie #376 Gepost op: juli 16, 2009, 10:58:18 am »
Zoals ik al zei: 4800

Online Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Abonnementen
« Reactie #377 Gepost op: juli 16, 2009, 11:03:47 am »
Ik herinner me dat er in ons eerste boereseizoen een "noodtribune" werd opgetrokken kant secretariaat voor de toppers tegen Anderlecht en Brugge 2x (zowel beker/competitie). Wellicht geen superzicht, maar ik zou niet twijfelen!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Abonnementen
« Reactie #378 Gepost op: juli 16, 2009, 11:14:07 am »
Ik herinner me dat er in ons eerste boereseizoen een "noodtribune" werd opgetrokken kant secretariaat voor de toppers tegen Anderlecht en Brugge 2x (zowel beker/competitie). Wellicht geen superzicht, maar ik zou niet twijfelen!

Ind dat waren een 500 plaatsen extra.  Nja, stadion moet er vlug komen nu hoor.  We kunnen makkelijk in DIT ongezellige stadion zelfs een kleine 6000 abbos hebben.  Wetende dat er maar 6800 plaatsen zijn voor de thuisfans incl. een 300 tal geldonwaardige plaatsen.  Tegen de zogezegde toppers ken ik alleen al pak mensen die nog wille gaan op laatste moment, maar er al geen kaarten meer zijn.

Als we zo sportief goed bezig blijven, en de trainer houden en financieel blijven groeien, en spelers samenhouden iedere maal.  Dan gaat ons nieuw stadion zeker gevuld zitten.  Want zal pakken luxevoller zijn en sfeervoller.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Abonnementen
« Reactie #379 Gepost op: juli 16, 2009, 11:40:13 am »
Ik herinner me dat er in ons eerste boereseizoen een "noodtribune" werd opgetrokken kant secretariaat voor de toppers tegen Anderlecht en Brugge 2x (zowel beker/competitie). Wellicht geen superzicht, maar ik zou niet twijfelen!
Dat vind ik ook. Die noodtribunes mogen er gerust een heel seizoen blijven staan. Waarom zou men dat niet eens overwegen? 500 tickets bij?
Van tegen zee, voor de Essevee