Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61783 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Abonnementen
« Reactie #380 Gepost op: juli 16, 2009, 01:30:39 pm »
de nieuwe minister van sport wil alvast nieuwe stadions plaatsen in belgie vooral op het oog voor het wk 2018 of 2022 dus als er nog wat in orde moet gedaan worden van papieren zullen deze er nu wel vlug komen denk ik!! eind 2015 zal het volgens mij voledig af zijn!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #381 Gepost op: juli 16, 2009, 06:33:33 pm »
Ik herinner me dat er in ons eerste boereseizoen een "noodtribune" werd opgetrokken kant secretariaat voor de toppers tegen Anderlecht en Brugge 2x (zowel beker/competitie). Wellicht geen superzicht, maar ik zou niet twijfelen!
Dat vind ik ook. Die noodtribunes mogen er gerust een heel seizoen blijven staan. Waarom zou men dat niet eens overwegen? 500 tickets bij?

moesten we in de eerste 6 eindigen , zouden deze er misschien inderdaad beter opnieuw komen voor het 2e competitiedeel .

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Abonnementen
« Reactie #382 Gepost op: juli 16, 2009, 06:44:28 pm »
de nieuwe minister van sport wil alvast nieuwe stadions plaatsen in belgie vooral op het oog voor het wk 2018 of 2022 dus als er nog wat in orde moet gedaan worden van papieren zullen deze er nu wel vlug komen denk ik!! eind 2015 zal het volgens mij voledig af zijn!!
Met de huidige economische crisis?
Met de miljarden die ze nu al aan alle kanten tekort komen?
Yeah, right...
 ::)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Abonnementen
« Reactie #383 Gepost op: juli 17, 2009, 01:51:16 pm »
de nieuwe minister van sport wil alvast nieuwe stadions plaatsen in belgie vooral op het oog voor het wk 2018 of 2022 dus als er nog wat in orde moet gedaan worden van papieren zullen deze er nu wel vlug komen denk ik!! eind 2015 zal het volgens mij voledig af zijn!!
Met de huidige economische crisis?
Met de miljarden die ze nu al aan alle kanten tekort komen?
Yeah, right...
 ::)

Is er dan in de andere landen geen crisis mss?  Anders moet je eens op bouwstage gaan in Nederland.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Abonnementen
« Reactie #384 Gepost op: juli 17, 2009, 01:55:23 pm »
Vergeet het wk en de subsidies maar. Zoals altijd in waregem doen we het zelf en doen we het beter

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Abonnementen
« Reactie #385 Gepost op: juli 19, 2009, 04:09:15 pm »
Is het zo dat het essevee-abonnement loopt voor de 15 gewone wedstrijden ?n de 3 bijkomende thuismatchen in de play-offs? Want bij bepaalde clubs moet je blijkbaar een bijkomend abonnement kopen voor de play-offs?

Kan iemand dit bevestigen?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Abonnementen
« Reactie #386 Gepost op: juli 19, 2009, 05:04:51 pm »
Je zal een bijkomend abonnement moeten kopen als we bij de eerste zes eindigen.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Abonnementen
« Reactie #387 Gepost op: juli 19, 2009, 05:31:12 pm »
Je zal een bijkomend abonnement moeten kopen als we bij de eerste zes eindigen.

Maw zijn de abonnementen bijzonder duur geworden tov vorig jaar...  ::)

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Abonnementen
« Reactie #388 Gepost op: juli 19, 2009, 05:38:07 pm »
Je zal een bijkomend abonnement moeten kopen als we bij de eerste zes eindigen.

Maw zijn de abonnementen bijzonder duur geworden tov vorig jaar...  ::)

.. als we bij de eerste zes eindigen. Indien we dat niet doen, is het dit jaar goedkoper want dan zitten de andere wedstrijden er wel bij.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Abonnementen
« Reactie #389 Gepost op: juli 19, 2009, 05:40:02 pm »
Je krijgt voor hetzelfde geld van vorig jaar juist een match meer.
Je krijgt nu 18 matchen ipv 17. Indien we eindronde halen moet je er nog 3 bijbetalen en geen 6 toch?

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Abonnementen
« Reactie #390 Gepost op: juli 19, 2009, 05:46:29 pm »
Je krijgt zowiezo 15 wedstrijden.

Indien we erna eindronde halen, betaal je, indien je dat wilt, 5 extra wedstrijden.
In het andere geval moeten we nog 3 x thuis spelen en hiervoor betaalt een abonnee niets extra.

claeys

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #391 Gepost op: juli 19, 2009, 05:53:31 pm »
iemand enig idee hoeveel zo een "extra" abbo dan zal kosten ?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Abonnementen
« Reactie #392 Gepost op: juli 19, 2009, 06:12:23 pm »
Afhankelijk van hoe goed we het gaan doen...  ;)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Abonnementen
« Reactie #393 Gepost op: juli 19, 2009, 06:23:37 pm »
iemand enig idee hoeveel zo een "extra" abbo dan zal kosten ?

Bij Club (130 euro) en Anderlecht (140 euro) zal men voor die extra eindronde nogmaals hetzelfde bedrag aanrekenen als voor de eerste vijftien wedstrijden. Schandalig, maar als reden geven ze 'dat we nu enkel toppers spelen'.

Denk dat het bij ons ook rond de 100-150 euro zal draaien. Hopelijk is er toch een voordeel voor SEIZOENSKAARTHOUDERS !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Abonnementen
« Reactie #394 Gepost op: juli 19, 2009, 07:09:13 pm »
indien we bij de eerste 6 eindigen komt er een toeslag van 20% !

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Abonnementen
« Reactie #395 Gepost op: juli 19, 2009, 10:17:43 pm »
Dus om een lang verhaal kort te maken, iemand die op zijn geld zit hoopt stiekem op play-offs 2 en heel heel dichte verplaatsingen, liefst met de fiets...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #396 Gepost op: juli 20, 2009, 04:11:43 am »
Dus om een lang verhaal kort te maken, iemand die op zijn geld zit hoopt stiekem op play-offs 2 en heel heel dichte verplaatsingen, liefst met de fiets...

nee

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Abonnementen
« Reactie #397 Gepost op: juli 20, 2009, 08:38:22 am »
Dus om een lang verhaal kort te maken, als ge geen geld wilt uitgeven aan de voetbal, koopt u dan geen abonnement,...  ::) ::)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Abonnementen
« Reactie #398 Gepost op: juli 20, 2009, 01:46:32 pm »
Dus om een lang verhaal kort te maken, als ge geen geld wilt uitgeven aan de voetbal, koopt u dan geen abonnement,...  ::) ::)

Volledig akkoord, heb ik hier al eens gezegd.  Andere sporten genoeg.  Vissen, duivensport, ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #399 Gepost op: juli 20, 2009, 06:02:21 pm »
Dus om een lang verhaal kort te maken, als ge geen geld wilt uitgeven aan de voetbal, koopt u dan geen abonnement,...  ::) ::)

Volledig akkoord, heb ik hier al eens gezegd.  Andere sporten genoeg.  Vissen, duivensport, ...

vissen en duivensport zijn ook allesbehalve gratis, of dacht je dat ze het materiaal daarvoor gratis weggeven ;)

niet iedereen heeft zoals jij geld te over om alle thuis-en uitwedstrijden te volgen in het stadion , niet iedereen heeft een vrouw/vriendin/ouders/kinderen die er geen problemen van maken dat je alle thuis-en uitwedstrijden   meegaat , niet iedereen heeft een werk dat het mogelijk maakt alle thuis-en uitwedstrijd te volgen, :)
maar dat schijnt maar bniet tot je door te dringen.
er ZIJN dus goeie supporters die meerdere  uit-of  thuiswedstrijden volgen via radio / belgacom tv / internet hoor ? neem hen dat aub niet voor eeuwig kwalijk.

net zoals het niet tot jou of anderen schijnt door te dringen dat sommigen dury wel een goeie trainer vinden.

en ja als we een abonnement moeten bijkopen eind dit seizoen ga ik dit doen ja ... en neen ik ga niet altijd mee op verpalatsing, maar ik volg wel al 7 seizoenen zo goed als alle thuiswedstrijden (met MIJN zelf betaald abonnoment)
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2009, 06:07:47 pm door svzw81 »