Auteur Topic: voetbalkrant.com  (gelezen 41132 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #40 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:02:43 pm »
Neumayr is volgens mij toch geen rechtermiddenvelder?!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #41 Gepost op: oktober 17, 2008, 12:45:42 pm »
Zondag neemt SV Zulte-Waregem het op tegen RSC Anderlecht. De West-Vlamingen maken tot nu toe een wat grijs seizoen door. "Iedereen heeft nood aan een uitschieter", zegt trainer Francky Dury hierop.


"Ik wil er zondag graag een lap op geven, maar ook zonder uitschieter wordt er hier goed gewerkt. Ik heb een schema voor de toekomst in mijn hoofd. Als Zulte-Waregem over drie jaar nog steeds rond de twaalfde plaats staat, heb ik niet goed gewerkt", zegt de altijd ambitieuze Francky Dury in de krant Het Laatste Nieuws.

"Ik heb nog heel veel ambitie, maar ik krijg het gewoon niet over mijn lippen dat ik per se naar een topclub wil. Zolang ik merk dat Zulte-Waregem vooruit wil, heb ik hier een uitdaging", besluit de West-Vlaming uit Hulste.




Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #42 Gepost op: oktober 17, 2008, 02:44:57 pm »
"Zolang ik merk dat Zulte-Waregem vooruit wil, heb ik hier een uitdaging."

weet nie goe wa hier mee aangevangen.
voor het eerste beschikken we over een iets kwalitatief mindere kern (persoonlijk).
vind dat het bestuur hem in de afgelopen jaren toch iedere male een deftige kern voorschotelde.
als ik de vergelijking maak met de kern 10km verder, vind ik dat wij er momenteel echter te weinig uithalen.
soit, aan hem om (yet again) mijn ongelijk te bewijzen (zoals op mechelen).

ps: het bissegems niveau valt ook weer te bewonderen in de reacties
"Een uitschieter zal het zeker worden. 0-6 zal zeker opvallen. hahahahahah
I can't read, i can't write, i can drive a tractor. I'm a Zulte Waregem fan, i'm a fucking wanker.
Greetz from the boys in reds "
« Laatst bewerkt op: oktober 17, 2008, 02:47:13 pm door gunther »

fox

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #43 Gepost op: oktober 17, 2008, 02:47:12 pm »
"Zolang ik merk dat Zulte-Waregem vooruit wil, heb ik hier een uitdaging."

weet nie goe wa hier mee aangevangen.
voor het eerste beschikken we over een iets kwalitatief mindere kern (persoonlijk).
vind dat het bestuur hem in de afgelopen jaren toch iedere male een deftige kern voorschotelde.
als ik de vergelijking maak met de kern 10km verder, vind ik dat wij er momenteel echter te weinig uithalen.
soit, aan hem om (yet again) mijn ongelijk te bewijzen (zoals op mechelen).


Ik vind dat we kwalitatief een betere kern hebben. Vooral ons middenveld is enorm versterkt en dat merk je ook aan de middenvelders die op de bank zitten. Het feit dat we er op dit moment te weinig uithalen wijt ik eerder aan pech dan gebrek aan kunde...

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #44 Gepost op: oktober 17, 2008, 03:00:03 pm »
Middenveld enorm versterkt? Al vergeten dat Matthieu Verschuere weg is? Volgens mij wordt zijn verlies onderschat. Was een rustbrenger zoals er momenteel geen is. En Neumayr is mss een groot talent maar heeft nog alles te bewijzen.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #45 Gepost op: oktober 17, 2008, 03:23:48 pm »
Middenveld enorm versterkt? Al vergeten dat Matthieu Verschuere weg is? Volgens mij wordt zijn verlies onderschat. Was een rustbrenger zoals er momenteel geen is. En Neumayr is mss een groot talent maar heeft nog alles te bewijzen.
Daarvoor moet ie dan wel eerst op het plein staan, h?...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #46 Gepost op: oktober 17, 2008, 06:11:19 pm »
"Zolang ik merk dat Zulte-Waregem vooruit wil, heb ik hier een uitdaging."

weet nie goe wa hier mee aangevangen.
voor het eerste beschikken we over een iets kwalitatief mindere kern (persoonlijk).
vind dat het bestuur hem in de afgelopen jaren toch iedere male een deftige kern voorschotelde.
als ik de vergelijking maak met de kern 10km verder, vind ik dat wij er momenteel echter te weinig uithalen.
soit, aan hem om (yet again) mijn ongelijk te bewijzen (zoals op mechelen).


Ik vind dat we kwalitatief een betere kern hebben. Vooral ons middenveld is enorm versterkt en dat merk je ook aan de middenvelders die op de bank zitten. Het feit dat we er op dit moment te weinig uithalen wijt ik eerder aan pech dan gebrek aan kunde...

Ik volg fox' mening. Kvind ook dat ons middenveld veel sterker is dan vorig jaar. Je kan natuurlijk niet verwachten dat iemand al de rust en ervaring aan de dag brengt zoals Mathieu dat kon...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #47 Gepost op: december 30, 2008, 01:06:39 pm »
Hieronder volgt een overzicht van de toptien, met de gemiddelde score per speler, die Sport/Voetbalmagazine bekend maakte:

1. Polak Jan (Anderlecht) - 6,48
2. Mbokani Dieumerci (Standard) - 6,42
3. Stijnen Stijn (Club Brugge) - 6,34
4. Boussoufa Mbark (Anderlecht) - 6,31
5. Volders Mark (Moeskroen) - 6,28
6. Bossut Sammy (Zulte Waregem) - 6,27
7. Jovanovic Milan (Standard) - 6,25
8. Laquait Bertrand (Charleroi) - 6,24
9. Witsel Axel (Standard) - 6,24
10. Onyewu Oguchi (Standard) - 6,19

Sammy op de 6de plaats :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #48 Gepost op: december 30, 2008, 02:41:10 pm »
Pro  8)
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #49 Gepost op: december 26, 2009, 03:45:47 pm »
G. Beerschot ook in vijfjarenranking voorbij Genk


Racing Genk moest vorig seizoen al de vierde plaats afstaan aan AA Gent. De Buffalo's draaien ook dit seizoen vlot mee bovenaan het klassement, waardoor ze intussen een mooie voorsprong hebben op de concurrent uit Limburg.

Voor Genk wordt de situatie alleen maar erger. Intussen moeten de troepen van trainer Frank Vercauteren ook Germinal Beerschot laten voorgaan in het vijfjarenklassement, waardoor ze uit de top vijf tuimelen. Zulte Waregem is zelfs al op gelijke hoogte op de zesde plaats gekomen.

De vijfjarenrangschikking is vooral belangrijk bij de verdeling van de tv-gelden. Het verschil tussen een plaats bij de top vijf of buiten de eerste vijf kan al snel een verschil van enkele honderdduizenden euro's betekenen.

bron: VK

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #50 Gepost op: december 26, 2009, 03:46:58 pm »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-12-26/g-beerschot-ook-in-vijfjarenranking-voorbij-genk

SVZW blijkbaar al gedeeld 6e met Genk... Dit komt ons enkel maar ten goede zou ik zo denken (money money money)!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #51 Gepost op: december 26, 2009, 04:41:23 pm »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-12-26/g-beerschot-ook-in-vijfjarenranking-voorbij-genk

SVZW blijkbaar al gedeeld 6e met Genk... Dit komt ons enkel maar ten goede zou ik zo denken (money money money)!

Mocht de rangschikking zoals heden van toepassing zijn dan krijg je volgend klassement. (let vooral op de laatste kolom)



Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #52 Gepost op: december 27, 2009, 10:56:16 am »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-12-26/g-beerschot-ook-in-vijfjarenranking-voorbij-genk

SVZW blijkbaar al gedeeld 6e met Genk... Dit komt ons enkel maar ten goede zou ik zo denken (money money money)!

Mocht de rangschikking zoals heden van toepassing zijn dan krijg je volgend klassement. (let vooral op de laatste kolom)




ik was juist te laat met het posten van dit artikel. Tegen dat ik dit topic teruggevonden had helemaal onderaan :) Ik vermoed dat je met je opmerking wil zeggen dat we hoogstwaarschijnlijk op de 7e plaats blijven gezien wij op de 5e plaats moeten blijven en Genk wschl toch nog zal stijgen in het klassement?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #53 Gepost op: december 27, 2009, 12:40:55 pm »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-12-26/g-beerschot-ook-in-vijfjarenranking-voorbij-genk

SVZW blijkbaar al gedeeld 6e met Genk... Dit komt ons enkel maar ten goede zou ik zo denken (money money money)!

Mocht de rangschikking zoals heden van toepassing zijn dan krijg je volgend klassement. (let vooral op de laatste kolom)




ik was juist te laat met het posten van dit artikel. Tegen dat ik dit topic teruggevonden had helemaal onderaan :) Ik vermoed dat je met je opmerking wil zeggen dat we hoogstwaarschijnlijk op de 7e plaats blijven gezien wij op de 5e plaats moeten blijven en Genk wschl toch nog zal stijgen in het klassement?

Of we moten 1 plaatske wisselen met GB. Het scheelt maar 1 plaats!

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #54 Gepost op: december 28, 2009, 08:31:57 pm »
De 24-jarige Limburger Jan Wuytens doet het goed bij FC Utrecht. Hij heeft er een vaste basisplek afgedwongen. Behalve Wuytens zijn er nog drie landgenoten aan het werk bij de rood-witten: Kevin Vandenbergh, Hans Somers en Dries Mertens.

"Ik voel me goed bij Utrecht. Het is waar dat er nooit veel interesse vanuit Belgi? is geweest. In het verleden speelde ik bij PSV en Heracles, dus ben ik meer bekend op de Nederlandse markt. Alleen Zulte-Waregem belde eens."

"Momenteel concentreer ik mij op Utrecht, maar een terugkeer naar Belgi? zegt me wel iets. Als Limburger zou ik wel eens graag voor een volksclub als Racing Genk uitkomen. Dat zie ik wel zitten", aldus Wuytens op TV Limburg.

Ploegmaat Kevin Vandenbergh is vol lof over Wuytens: "Hij is niet de allersnelste, maar maakt alles goed met zijn positiespel en zuivere inspeelpas. Hij behoudt het overzicht en gaat zelden overhaast te werk."

svzw sup

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #55 Gepost op: januari 23, 2010, 12:26:44 pm »
Citaat
ekerklucht opgelost na chantage Charleroi

Charleroi heeft vooral zichzelf geholpen door akkoord te gaan met een verschuiving van de competitiematch tegen Cercle. De bekercompetitie is gered, maar de voorwaarden die de Karolo?s stelden en verkregen gaan toch wat ver.
23/01/2010 (08:41) | 67 reacties | 2477x gelezen

Cercle en Anderlecht kunnen dankzij de ?goede wil ?van Charleroi de kwartfinales van de beker dan toch in twee wedstrijden afwerken. Het altru?sme van de Bayats krijgt plots een ferme knauw, want de gunsten die Charleroi van de bond kreeg zijn niet mis. Het Nieuwsblad lichtte de chantage door.

Manager Mogi Bayat was door herhaadelijk wangedrag geen lid meer van de bond. Plots kan hij zich wel weer aansluiten.

Charleroi had al heel wat boetes verzameld, die nog niet betaald werden. Dat hoeft nu ook niet meer. Alle geldstraffen, waaronder ??n van 10.000 euro, werden kwijtgescholden.

Anderlecht-aanwinst Taylor mag toch uitgeleend worden aan Charleroi. Een speler kan in dezelfde transferperiode niet tweemaal van ploeg veranderen, maar de bond zal een achterpoortje door de vingers zien.

Habibou was geschorst in de inhaalwedstrijd tegen Standard, maar zal die nu zonder problemen kunnen meespelen.

De gehuurde Ederson van Genk was nog niet speelgerechtigd tegen Cercle, maar in de inhalwedstrijd is er geen probleem. Hiervoor gaf Frans Schotte, de voorzitter van groenzwart wel zijn fiat.

Charleroi heeft het slim gespeeld.  De bond stond met de rug tegen de muur met de dreigende rechtszaken van Cercle en Zulte en wilde er koos de makkelijkste oplossing: toegeven.

Extra pijnlijk is het voor STVV, dat zonder voorwaarden akkoord ging met een verschoven duel tegen Club Brugge. Voorzitter Duch?telet heeft geen zin om er energie in te steken. "We concentreren ons op de competitie", zucht hij in HN.
Auteur: Wouter Laeremans

ooh herman!  :-*

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #56 Gepost op: februari 23, 2010, 12:35:42 pm »
 Over twee weken uitspraak zaak Lokeren-Moeskroen  Lokeren spande een tijdje geleden onder aanvoering van voorzitter Lambrecht  een rechtzaak aan om de verloren punten tegen Moeskroen terug te krijgen.


De rechtzaak is intussen ingeleid bij de Belgische Arbitragecommissie voor de Sport. Over twee weken volgt een uitspraak. Stel dat Lokeren de zaak zou winnen en de punten van de duels tegen Moeskroen toch meetellen, dan zou de stand er zo uitzien:



1. Anderlecht +6 63

2. Club Brugge +4 54

3. AA Gent +4 46

4. KV Kortrijk +4 44

5. Zulte Waregem +6 44

6. Standard +4 42

7. Sint-Truiden +3 41

8. Germinal Beerschot +6 39

9. KV Mechelen +3 35

10. Westerlo +6 34

11. Racing Genk +0 32

12. Cercle Brugge +6 32

13. Charleroi +3 22

14. Lokeren +6 21

15. Roeselare +1 17

Standard komt dan terug in de top zes en STVV tuimelt eruit. Ook Racing Genk doet een slechte zaak en kan de play-offs in dat geval vergeten. Onderin wipt Lokeren van de laatste naar de voorlaatste plaats.


Auteur: Ward Bollen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #57 Gepost op: februari 23, 2010, 12:56:40 pm »
Misschien geen slechte zaak dat Standard ook op de PRO-kar kan springen ... Pas op, ik verwacht dat deze uitspraak de punten effectief WEL zal teruggeven hoor! De Play-offs zouden er ook ene pak interessanter uit zien ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #58 Gepost op: februari 23, 2010, 01:10:28 pm »
Misschien geen slechte zaak dat Standard ook op de PRO-kar kan springen ... Pas op, ik verwacht dat deze uitspraak de punten effectief WEL zal teruggeven hoor! De Play-offs zouden er ook ene pak interessanter uit zien ...
Zou voor ons een goeie zaak zijn, maar ik vrees er een beetje voor...

fox

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #59 Gepost op: februari 23, 2010, 01:32:49 pm »
Misschien geen slechte zaak dat Standard ook op de PRO-kar kan springen ... Pas op, ik verwacht dat deze uitspraak de punten effectief WEL zal teruggeven hoor! De Play-offs zouden er ook ene pak interessanter uit zien ...
Zou voor ons een goeie zaak zijn, maar ik vrees er een beetje voor...

KVK heeft ooit zo een proces aangespannen toen ze in 2e een eindrondeticket door de neus geboord zagen. De uitspraak kwam toen wel te laat om er nog iets aan te veranderen, maar ze hebben wel gelijk gekregen.  Er is dus een precedent in de rechtspraak.