Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 15261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #100 Gepost op: november 10, 2011, 02:53:55 pm »
Problemen van Zulte Waregem:
- Geen creatieve spelers, allemaal 'dragende' spelers
- Scorend vermogen moet omhoog
Maar vooral !
- Geen ERVARING !
Ervaring is zo belangrijk in voetbal, ik las hier dat er iemand op dit forum vond dat ze zich bij STVV makkelijk laten vallen en dat dat bij ons niet het geval is. Met wat heeft dat te maken denk je ?
Geloof me: je gaat hoger eindigen met 5 30-plussers in je kern dan met 5 -20-jarigen.
Ons 1ste seizoen 1ste klasse hadden we ervaring zat: Leleu, Verschuere, De Brul, Sergeant,... allemaal spelers die de 1ste klasse kennen. Dat we een fantastische Europese campagne draaiden, heeft m.i. ook veel met ervaring te maken (De Vlieger kwam er dan ook nog eens bij).
Mijn broek zakt af als ik zie dat essevee maar 1! iemand van het jaar '70 heeft ! (Stijn Minne)

Cercle Brugge staat nu hoog geklasseerd. Ze koppelen ervaring (Cornelis, Evens, Vidarsson, Verbist) aan jeugdigheid (D'Haene, Van Eeno, Vetokele, Mertens,...). De perfecte mix.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #101 Gepost op: november 10, 2011, 03:34:00 pm »
Op zich hebben we natuurlijk ervaren mannen, maar Dhaene, Mar?val, Colpaert en De Fauw staan allemaal achteraan. Vooraan zou meer ervaring (of toch zeker maturiteit) misschien wel welkom zijn. Daarom dat Mar?val op het middenveld misschien nog geen slecht idee is.