Auteur Topic: (VB) Wigan Ath.-Essevee  (gelezen 11206 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
(VB) Wigan Ath.-Essevee
« Gepost op: november 18, 2013, 05:45:55 pm »
Graag jullie mening over deze match.Persoonlijk vind ik deze belangrijker dan tegen de vuilkarre  :)
« Laatst bewerkt op: november 18, 2013, 05:47:30 pm door fozie »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2013, 05:48:05 pm »
Aanwezig, ik kijk uit naar deze wedstrijd! Heel belangrijk en hopelijk met een positief resultaat terug naar Waregem!
SV TILL I DIE

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2013, 06:53:46 pm »
ik vind de match tegen scumcity veel belangrijker... ik vrees dat europees overwinteren ons te veel punten zal gaan kosten en dat we hierdoor play off 1 gaan missen en plaats maken voor dikke hein en co in play off 1...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #3 Gepost op: november 18, 2013, 07:52:46 pm »
Alles winnen, voor hetzelfde geld gaan we misschien met de billen bloot op Mons. Volgende matchen zijn weer een goede test van hoe sterk we al dan niet zijn.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #4 Gepost op: november 18, 2013, 09:00:51 pm »
ohja tot nu toe heeft dat europees ons amper punten gekost, had het eerder anders verwacht eerlijk gezegd :) van mij mogen ze zeker overwinteren, te beginnen met 3 punten te pakken in Wigan!

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #5 Gepost op: november 18, 2013, 09:02:10 pm »
ik vind de match tegen scumcity veel belangrijker... ik vrees dat europees overwinteren ons te veel punten zal gaan kosten en dat we hierdoor play off 1 gaan missen en plaats maken voor dikke hein en co in play off 1...

je gaat toch niet zeggen dat we door 2 bijkomende matchen nog veel punten gaan verliezen na nieuwjaar?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #6 Gepost op: november 18, 2013, 09:03:38 pm »
wat betekent geen optie en zeker geen optie :) (gelijk en verliezen dan ? ;) )

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #7 Gepost op: november 19, 2013, 12:10:38 pm »
Citaat
Heel wat Essevee-fans maken verplaatsing naar Wigan

Het zal Zulte Waregem volgende week donderdag (28/11) niet ontbreken aan vocale steun tijdens de Europese verplaatsing naar Wigan. De supportersfederatie Esseveefans laat vandaag weten dat al meer dan 600 supporters de trip naar Engeland zullen maken.

"Voor een club als Essevee is het niet evident ook in het buitenland een dergelijk aantal supporters mee te krijgen", legt voorzitter Geert Titeca uit. "Bij ons is er namelijk geen traditie betreffende Europees voetbal en als eerder kleine club vergt het dan ook heel wat inspanning dit allemaal in goede banen te leiden. Wij krijgen hier echter ook alle steun voor vanuit de club."

Er zijn overigens nog plaatsen beschikbaar zijn om via de charter van de supportersfederatie mee te vliegen naar Wigan, klinkt het. Zulte Waregem staat na vier speeldagen op de derde plaats in groep D van de Europa League. Het team van Francky Dury telt 4 punten, ??n minder dan Wigan. Het Russische Rubin Kazan leidt met 10 punten. Het Sloveense Maribor is vierde en laatste met 3 punten.

Mooi, hopelijk met 3 punten terug naar huis  :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #8 Gepost op: november 19, 2013, 05:07:23 pm »
Winnen op Wigan, thuis tegen Kazan en doorstoten! En dan hopen op een leuke Europese verplaatsing in de krokus- of paasvakantie (zoals op St. James Park in onze vorige Europese campagne).

Fingers crossed!  :)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #9 Gepost op: november 20, 2013, 09:44:55 am »
Hebben we kans als we doorstoten van Tottenham te treffen? Een uitje naar WHL zie ik wel zitten :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #10 Gepost op: november 20, 2013, 10:29:14 am »
Hebben we kans als we doorstoten van Tottenham te treffen? Een uitje naar WHL zie ik wel zitten :)
Indien je 2e bent, kom je dan niet uit tegen de 3e uit de CL poule?
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #11 Gepost op: november 20, 2013, 11:05:35 am »
Hebben we kans als we doorstoten van Tottenham te treffen? Een uitje naar WHL zie ik wel zitten :)
Indien je 2e bent, kom je dan niet uit tegen de 3e uit de CL poule?

Ik peize dat ze nu alles gewoon door elkaar smijten.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #12 Gepost op: november 20, 2013, 04:21:27 pm »
Al over de 700 kaarten...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #13 Gepost op: november 20, 2013, 06:38:29 pm »
Ik ben gisteren achter 16 kaarten geweest vr wigan. Ze vertelden dat er 350 kaarten verkocht waren , enkel particulier. Supportersclubs zijn er nog niet bijgeteld dus...hoeveel kaarten zouden er verdeeld worden via de supportersclubs? Hopelijk met 1000 in wigan😀...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #14 Gepost op: november 20, 2013, 07:25:37 pm »
Ik ben gisteren achter 16 kaarten geweest vr wigan. Ze vertelden dat er 350 kaarten verkocht waren , enkel particulier. Supportersclubs zijn er nog niet bijgeteld dus...hoeveel kaarten zouden er verdeeld worden via de supportersclubs? Hopelijk met 1000 in wigan...
Jawadde 16 stuks :o ...waren er maar meer zoals jij !!

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #15 Gepost op: november 20, 2013, 08:07:56 pm »
2 minibusjes gehuurd, mssn nog 1plaats vrij.  Kostprijs 107 euro ticket en overnachting inbegrepen

Offline vbenji

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #16 Gepost op: november 21, 2013, 09:49:14 am »
wij zitten met 6 personen van donderdag tot zaterdag in het wigan oak hotel wie nog

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #17 Gepost op: november 21, 2013, 10:36:36 am »
Al over de 700 kaarten...
Gisteren hoorde ik het totaal aantal verkochte & gereserveerde tickets en het was met een "6" ervoor; nog geen 700. Er worden wel nog elke dag kaarten verkocht.

Hopelijk overschreiden we (opnieuw) de kaap van 1000; dat zou een gigantisch succes zijn!  ;)


Edit/aanvulling:

Er is een pdf gemaakt met info en richtlijnen voor de verplaatsing naar Wigan. Je vindt hem in onze Facebookgroep (https://www.facebook.com/groups/123640627691745/?fref=ts).

Heb je geen Facebookaccount, dan mag je een PM sturen met uw e-mailadres en we mailen het u door.

De belangrijkste puntjes: contactgegevens, het meetingpoint (kruispunt van Loire Drive en Scott Lane), geen alcohol op de bus in Engeland, algemeen rookverbod in het stadion, nultolerantie (+ strenge straffen) voor Bengaals vuur & dat je uw identiteitskaart/internationale reispas niet mag vergeten.

Vragen -> shoot!
« Laatst bewerkt op: november 21, 2013, 04:07:04 pm door EsseveeFANS - Supportersraad »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #18 Gepost op: november 23, 2013, 03:07:19 pm »
Al over de 700 kaarten...
Gisteren hoorde ik het totaal aantal verkochte & gereserveerde tickets en het was met een "6" ervoor; nog geen 700. Er worden wel nog elke dag kaarten verkocht.

Hopelijk overschreiden we (opnieuw) de kaap van 1000; dat zou een gigantisch succes zijn!  ;)


Edit/aanvulling:

Er is een pdf gemaakt met info en richtlijnen voor de verplaatsing naar Wigan. Je vindt hem in onze Facebookgroep (https://www.facebook.com/groups/123640627691745/?fref=ts).

Heb je geen Facebookaccount, dan mag je een PM sturen met uw e-mailadres en we mailen het u door.

De belangrijkste puntjes: contactgegevens, het meetingpoint (kruispunt van Loire Drive en Scott Lane), geen alcohol op de bus in Engeland, algemeen rookverbod in het stadion, nultolerantie (+ strenge straffen) voor Bengaals vuur & dat je uw identiteitskaart/internationale reispas niet mag vergeten.

Vragen -> shoot!


Vanaf wanneer treffen de essevee fans zich aan dat punt?  Wij zouden van Manchester al rond 13u30 aanzetten naar Wigan met een man of 30.  Is dat trefpunt wat in het centrum? Is altijd sfeervoller dan ergens langs een baantje met 1 caf?.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: (VB) Wigan Ath.-Essevee
« Reactie #19 Gepost op: november 24, 2013, 10:05:46 am »
wij zitten met 6 personen van donderdag tot zaterdag in het wigan oak hotel wie nog

hier ook met 5 personen, enkel donderdagnacht :)