Auteur Topic: SVZW'ERS On Tour  (gelezen 27186 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #40 Gepost op: oktober 27, 2008, 12:03:00 am »
groeten vanuit Mexico! heb juist de doelpunten gezien op sporza.be, schitterend. Nu nog bruhhe inpakken....

lang leve internet :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #41 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:45:46 pm »
groeten vanuit Mexico! heb juist de doelpunten gezien op sporza.be, schitterend. Nu nog bruhhe inpakken....
Binst dat ge daar in de geburen zijt, zoeje Misty Choco nie gaan bezoeken?  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #42 Gepost op: november 03, 2008, 08:00:10 pm »
Druk programma: Donderdag ga ik gaan kijken naar standard, laat thuis veronderstel ik :p, volgende dag naar Brugge, dinsdag naar oostende  :D
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #43 Gepost op: november 07, 2008, 07:32:49 am »
Gisteren of moet ik zeggen vandaag was ik om 1u terug van Standard.

Ik heb toch wel in de Hel gezeten van Sclessin die sfeer was SUPER :D
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #44 Gepost op: november 08, 2008, 02:03:31 pm »
Gisteren of moet ik zeggen vandaag was ik om 1u terug van Standard.

Ik heb toch wel in de Hel gezeten van Sclessin die sfeer was SUPER :D

C'?tait fantastique  :D


Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #46 Gepost op: maart 01, 2009, 05:52:41 pm »
Vorige zondag naar Ajax-Volendam gaan zien..
Weer schitterende ontvangst gehad van enkele bevrienden Joden..
Bij wat biertjes gezellig gepraat over de scene, hun situatie, de situatie in Belgi?..
Mogen opnieuw een wederbezoekje aanvaarden..

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #47 Gepost op: augustus 28, 2009, 12:29:14 am »
Net terug van LOSC - Racing Genk !

Twee gasten waren dinsdag al in Lille geweest om de tickets te gaan halen, tickets van (hou u vast) 4 euro. In totaal hebben we nog geen 20 euro betaald voor een avond voetbal. Trein naar Kortrijk, van daaruit naar Lille, met de metro naar het centrum en dan een kleine kilometer te voet naar het stadion. Zalig!

Mooi stadion van Lille, zeker als het zonnig is. D.w.z. : enkel de lange kanten van het stadion zijn overdekt. Wij hadden prachtige plaatsen achter doel, in het zonnetje en dicht bij de Genkies. De Limburgers zijn er een volledige wedstrijd voor blijven gaan, met enkele strobo's en Bengaals vuur na de eerste goal en het laatste fluitsignaal. Supporters van LOSC kwamen er een aantal keer mooi door, impressionant om te zien als ze eens gazze gaven. Vooral als je weet dat ze geen dak boven hun hoofd hebben en dus qua akoestiek niet slechter kunnen zitten.

Voetbal: mooie pot met zes doelpunten. Genk verbaasde mij positief, hetzij voor amper 20-30 minuten. Die Koita is geen stamp onder zijn kloten waard en Barda mag gerust naar Isra?l vertrekken. Davino bewees zichzelf opnieuw als vliegenvanger en Daeseleire is nog te veel een snotjong en niet klaar voor het echte werk. Bij Lille geen uitblinkers, tot Eden Hazard het veld opkwam. Alle tribunes gingen los toen hij het veld op kwam. Duidelijk de publiekslieveling, samen met Mavuba.

Al bij al: schitterende avond ! Thanks mates !
« Laatst bewerkt op: december 18, 2009, 03:02:34 pm door Rafa »
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #48 Gepost op: december 18, 2009, 03:11:01 pm »
Gisteren samen met Harry en tappi naar LOSC-Slavia Praag geweest. Match ge?indigd op 3-1, waaronder een doelpunt van Gervinho en een prachtig schot van Obraniak "dans la lucarne". Stanislav Vlcek (ex-Anderlecht) scoort voor Praag. Wij zaten aan de cornervlag, dicht bij de bezoekende supporters. Schitterend zicht op het veld + beide supporterskernen. Wa moe ne mens nog meer hebben...

Opnieuw voor 4 euro naar het voetbal, echte aanrader. Om 15.30 uur de trein genomen in Waregem, en om 17.00 uur (?) stonden we al in de hal voor de metro in Lille. Tickets online besteld, afhalen en een hele papierwinkel aan aanbiedingen meegekregen. Voor een aantal wedstrijden geldt de regel nu : 1 ticket kopen, 1 ticket gratis. Matchen tegen Auxerre, Boulogne, Monaco en ... !

Genietbare partij met voetbal dat goed op en neer ging, hartverwarmend bij zo'n extreem koud weer. Twee sterke supportersclans gezien ook, Les Dogues een aantal keer heel straf doorgekomen en Slavia heel de match (op kwartier na) blijven zingen en springen. De Polonaise ging ook goed rond in het Praagse vak, terwijl de Mexican wave lekker door het hele (inclusief tribune Honneur) stadion ging. Lille geplaatst en in februari spelen ze tegen Fenerbahce, presenti.

Tijdens de rust kondigde de speak(st)er aan dat de bouwplannen voor het nieuwe stadion getekend zijn, goed nieuws dus voor LOSC. De huidige site is echt perfect voor Belgische supporters & de prijzen zijn gewoon fantastisch.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #49 Gepost op: december 18, 2009, 05:52:59 pm »
Gisteren samen met Harry en tappi naar LOSC-Slavia Praag geweest. Match ge?indigd op 3-1, waaronder een doelpunt van Gervinho en een prachtig schot van Obraniak "dans la lucarne". Stanislav Vlcek (ex-Anderlecht) scoort voor Praag. Wij zaten aan de cornervlag, dicht bij de bezoekende supporters. Schitterend zicht op het veld + beide supporterskernen. Wa moe ne mens nog meer hebben...

Opnieuw voor 4 euro naar het voetbal, echte aanrader. Om 15.30 uur de trein genomen in Waregem, en om 17.00 uur (?) stonden we al in de hal voor de metro in Lille. Tickets online besteld, afhalen en een hele papierwinkel aan aanbiedingen meegekregen. Voor een aantal wedstrijden geldt de regel nu : 1 ticket kopen, 1 ticket gratis. Matchen tegen Auxerre, Boulogne, Monaco en ... !

Genietbare partij met voetbal dat goed op en neer ging, hartverwarmend bij zo'n extreem koud weer. Twee sterke supportersclans gezien ook, Les Dogues een aantal keer heel straf doorgekomen en Slavia heel de match (op kwartier na) blijven zingen en springen. De Polonaise ging ook goed rond in het Praagse vak, terwijl de Mexican wave lekker door het hele (inclusief tribune Honneur) stadion ging. Lille geplaatst en in februari spelen ze tegen Fenerbahce, presenti.

Tijdens de rust kondigde de speak(st)er aan dat de bouwplannen voor het nieuwe stadion getekend zijn, goed nieuws dus voor LOSC. De huidige site is echt perfect voor Belgische supporters & de prijzen zijn gewoon fantastisch.

Je vergeet te vermelden dat de volledige wedstrijd voorzien werd van Chinees commentaar  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #50 Gepost op: december 21, 2009, 12:35:20 am »
Zzz

Je vergeet te vermelden dat de volledige wedstrijd voorzien werd van Chinees commentaar  ;)

Gratis en voor niets.
"Maximaal twee lettergrepen per woord, ideaal voor vrouwen." - H.G.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #51 Gepost op: december 23, 2009, 08:14:14 am »
Gisteren naar Lens tegen ASSE geweest. Al reeds vroeg vertrokken ( direct na het werk) en toch in de file terecht gekomen. Voor de match was er verbroedering met de Magic Fans van Saint Etienne in het supporterscafe aan het stadion. De sfeer zat er toen al goed in, er werd heel de tijd gezongen in het caf?. Vooral Lyon moest er aan geloven ( tijdens de match enkele spandoeken tegen Lyon, steward probeerde die heel de tijd achter de borden te stoppen maar tegen dat hij aan het einde was hangde het begin er weeral over.)
De match zelf begon super. Direct 3 -4 kansen voor Lens maar de doelman van ASSE deed enkele ongeloofelijke reddingen. Daarna ging het goed op en af. Tot er op het einde van de wedstrijd een penalty werd gefloten voor Lens. Eduardo zet die probleemloos om. Lens was de verdiende winnaar. Saint Etienne was vooral gevaarlijk op de counter. (Mirallas 90 minuten op de bank, als hij al op de bank zat)

De sfeer: Ik zat achter het doel. De kop zit aan de zijkanten maar dat vak is 100% abbonee. Die mannen blijven 90 minuten lang zingen. Af en toe kregen ze het volledige stadion mee. Eigenlijk wordt er in alles tribunes gezongen maar het voornaamste komt uit de kop.
(De wedstrijd begint altijd met een eigen versie van de marseillaise en dan staat iedereen recht en zingt mee maar dan ook echt iedereen.)
De supporters van Saint Etienne hadden toch een vak vol. Zij heb ik eigenlijk niet gehoord buiten ??nmaal bij een corner voor hen. Maar dit kan komen omdat ik heel aan de andere kant zat. Ook heel van supporters van Saint Etienne in hun kleuren tussen de supporters van Lens in de tribune.

Na de match werd er nog een feestje gebouwd met de mexicaansdunord. Zijn mannen met mexicaansde hoeden die allemaal instrumenten bij zich hebben. Die hebben een podium in de catacomben waar ze na de match nog wat supportersliederen blijven verder spelen.Tot ze eigenlijk in colonne vertrekken naar hun supporterscaf? met de supporters erachter.

« Laatst bewerkt op: december 23, 2009, 08:16:42 am door mutske »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #52 Gepost op: december 23, 2009, 08:31:06 am »


Na de match werd er nog een feestje gebouwd met de mexicaansdunord. Zijn mannen met mexicaansde hoeden die allemaal instrumenten bij zich hebben. Die hebben een podium in de catacomben waar ze na de match nog wat supportersliederen blijven verder spelen.Tot ze eigenlijk in colonne vertrekken naar hun supporterscaf? met de supporters erachter.


De franse versie van onze fanfare dus  :D

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #53 Gepost op: december 23, 2009, 08:32:41 am »


Na de match werd er nog een feestje gebouwd met de mexicaansdunord. Zijn mannen met mexicaansde hoeden die allemaal instrumenten bij zich hebben. Die hebben een podium in de catacomben waar ze na de match nog wat supportersliederen blijven verder spelen.Tot ze eigenlijk in colonne vertrekken naar hun supporterscaf? met de supporters erachter.


De franse versie van onze fanfare dus  :D

Die mannen zijn stukken beter en zorgen teminste voor sfeer :)
(zal dan eens het filmpje  posten)
« Laatst bewerkt op: december 23, 2009, 08:55:49 am door mutske »

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #54 Gepost op: december 23, 2009, 02:51:57 pm »
Na lille gaan voor 4 ? moeje mij toch ne keer uitleggen hoe je dat doet ? Net gekeken voor tegen PSG te gaan maar das 15? achter het doel en 30? in het midden ?
En met de auto kan je toch ook gemakkelijk gaan die mannen spelen in Villneuve d'ask dus echt ver is dit nie .
Zou volgend jaar ook eens willen gaan vandaar kan nog altijd wat bijleren .

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #55 Gepost op: december 23, 2009, 03:20:22 pm »
Na lille gaan voor 4 ? moeje mij toch ne keer uitleggen hoe je dat doet ? Net gekeken voor tegen PSG te gaan maar das 15? achter het doel en 30? in het midden ?
En met de auto kan je toch ook gemakkelijk gaan die mannen spelen in Villneuve d'ask dus echt ver is dit nie .
Zou volgend jaar ook eens willen gaan vandaar kan nog altijd wat bijleren .

Raar, maar waar. Voor een plaats in de tribune ' sud ' en de tribune 'Nord' (beiden achter doel, onoverdekt) betaalden wij elk 4 euro. Dit was voor een Europese wedstrijd. De tickets voor de competitie zijn natuurlijk wel een stuk duurder. Vraag mij niet waarom want ik weet zelf ook niet hoe dat komt :)
No pain, no gain.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #56 Gepost op: december 23, 2009, 03:22:06 pm »
Das niet altijd 4 euro ? in Lille! Ze organiseren af en toe eens acties en je kan als ik mij niet vergis ticketten kopen voor verschillende matchen in ??n goedkope prijs. Maar denk dan de mensen die naar Lille gaan, jouw daar meer uitleg kunnen overgeven.

Lille dat is voor gelijk KV Kortrijk :) , dus ben ik daar nog nooit geweest!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #57 Gepost op: december 23, 2009, 04:17:34 pm »
Das niet altijd 4 euro ? in Lille! Ze organiseren af en toe eens acties en je kan als ik mij niet vergis ticketten kopen voor verschillende matchen in ??n goedkope prijs. Maar denk dan de mensen die naar Lille gaan, jouw daar meer uitleg kunnen overgeven.

Lille dat is voor gelijk KV Kortrijk :) , dus ben ik daar nog nooit geweest!

Da's geen speciale actie hoor. Tegen Genk voor vier euro gaan kijken, en ook voor de groepsmatchen betaalde je 4 euro. Tegen Fenerbahce zal het 7 euro zijn geloof ik. In de competitie zijn de topmatchen 15 euro, andere matchen ook aan 4 euro. Op 13 januari spelen ze tegen Stade Rennais voor de beker, jammer genoeg is de kans groot dat wij (Essevee) dan ook spelen.

En wij gaan zuiver naar Lille omdat het zo simpel is. 30 euro kwijt totaal, voor een avond voetbal (vervoer, ticket, eten, drinken). :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #58 Gepost op: december 23, 2009, 05:08:41 pm »
Ahh dat wel een mooie geste van Lille om in Europa maar 4 euro te vragen. Om die manier krijgen ze wel het stadion vol.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #59 Gepost op: december 23, 2009, 05:25:16 pm »


Na de match werd er nog een feestje gebouwd met de mexicaansdunord. Zijn mannen met mexicaansde hoeden die allemaal instrumenten bij zich hebben. Die hebben een podium in de catacomben waar ze na de match nog wat supportersliederen blijven verder spelen.Tot ze eigenlijk in colonne vertrekken naar hun supporterscaf? met de supporters erachter.


De franse versie van onze fanfare dus  :D

Die mannen zijn stukken beter en zorgen teminste voor sfeer :)
(zal dan eens het filmpje  posten)

http://www.youtube.com/watch?v=MOf843u7YEo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=TomkYNNDAX8&feature=related

hier twee filmpkes van de mexicains dunord