Auteur Topic: Fandag SV Zulte Waregem  (gelezen 12622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #40 Gepost op: augustus 07, 2008, 11:32:00 pm »
Pff, jammer dat ik er niet kan bij zijn. Zag SVZW - AS Bari zeker zitten...
Maar dat betekent wel dat er live verslag zal zijn ;)

Nee want ik moet werken, anders zou ik toch komen zeker?

ja? je zit toch altijd op het forum ipv op de oefenmatch :) :)

Omdat ik werk tot 18u30 en doordat ik in de maanden juli en augustus nauwelijks vroeger kan stoppen door de cong?'s, je moet er wat voor over hebben zeker om met Waregem Koerse thuis te zijn? Trouwens achteraf gezien was het niet z? erg om de matchen thuis te moeten beleven, ik denk dat er heel wat mensen tevreden waren met het liveverslag. Trouwens tijdens de competitie haal ik mijn schade wel terug in :).

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #41 Gepost op: augustus 07, 2008, 11:35:12 pm »
Pff, jammer dat ik er niet kan bij zijn. Zag SVZW - AS Bari zeker zitten...
Maar dat betekent wel dat er live verslag zal zijn ;)

Nee want ik moet werken, anders zou ik toch komen zeker?

ja? je zit toch altijd op het forum ipv op de oefenmatch :) :)

Omdat ik werk tot 18u30 en doordat ik in de maanden juli en augustus nauwelijks vroeger kan stoppen door de cong?'s, je moet er wat voor over hebben zeker om met Waregem Koerse thuis te zijn? Trouwens achteraf gezien was het niet z? erg om de matchen thuis te moeten beleven, ik denk dat er heel wat mensen tevreden waren met het liveverslag. Trouwens tijdens de competitie haal ik mijn schade wel terug in :).

kweet da wel ze kwou u wat op stang jagen :)
essevee till i die!!!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #42 Gepost op: augustus 07, 2008, 11:36:59 pm »
Mijn "job" is dan weer admin zijn en zeggen: on-topic...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #43 Gepost op: augustus 08, 2008, 08:26:22 pm »
Is er op de fandag weer een rondleiding in de kleedkamers enz. Plaatsen waar de supporters normaal niet mogen komen? En vanaf wanneer begint dit?



Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #44 Gepost op: augustus 08, 2008, 09:38:02 pm »
Is er op de fandag weer een rondleiding in de kleedkamers enz. Plaatsen waar de supporters normaal niet mogen komen? En vanaf wanneer begint dit?

Als ik het goed voor heb, dan zijn er inderdaad rondleidingen in het stadion en dit gedurende de ganse namiddag... Verbeter mij alsk het verkeerd voor heb  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #45 Gepost op: augustus 08, 2008, 09:40:37 pm »
Is er op de fandag weer een rondleiding in de kleedkamers enz. Plaatsen waar de supporters normaal niet mogen komen? En vanaf wanneer begint dit?

Als ik het goed voor heb, dan zijn er inderdaad rondleidingen in het stadion en dit gedurende de ganse namiddag... Verbeter mij alsk het verkeerd voor heb  ;)

Ik denk tot 16u, tot de wedstrijd begint, maar verbeter mij ook alsek het verkeerd voor heb :)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #46 Gepost op: augustus 08, 2008, 09:48:37 pm »
En die fotosessie is dat dan zoals op de nieuwjaarsreceptie geweest. Uw persoon tussen heel de a-kern? En hoe moet je dan die foto's bestellen is dit gratis ofzo?



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #47 Gepost op: augustus 09, 2008, 01:30:50 pm »
En die fotosessie is dat dan zoals op de nieuwjaarsreceptie geweest. Uw persoon tussen heel de a-kern? En hoe moet je dan die foto's bestellen is dit gratis ofzo?
De foto's komen (als het is zoals op de nieuwjaarsreceptie) gratis op www.svzw.be, in digitaal formaat dus. Je kan ze dan bestellen via de fanshop in hogere kwaliteit voor de prijs die je nrml betaalt om een foto te laten afdrukken.
Als het is zoals de vorige fandagen ,dan kan je gewoon bij de spelers (apart) gaan en moet je foto's nemen met je eigen toestel

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #48 Gepost op: augustus 09, 2008, 10:52:12 pm »
al bij al vond ik de fandag een maat voor niks
akkoord, de wedstrijd tegen Bari is mooi meegenomen,
maar voor de rest viel daar zo goed als niks te beleven,
pas op, ik heb me niet verveeld hoor
maar persoonlijk vind ik dat bv een bewegwijzerde rondleiding niet zou misstaan,
ik heb zelf een uurtje naar jeugdvoetbal gekeken, wat pana gezien en aan het standje van de Colono's wat staan praten,
en that's it
Gemiste kans om er iets moois van te maken,
volgend jaar misschien beter een beetje vroeger beginnen brainstormen,
ik ben in ieder geval bereid om te helpen meedenken


Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #49 Gepost op: augustus 10, 2008, 09:44:16 am »
Idd, de fandag dit jaar trok op niet zo veel...
Er viel werkelijk niets te beleven, behalve de oefenmatch dan

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #50 Gepost op: augustus 10, 2008, 10:25:32 am »
Professionalisme ole ole: een maat die iets later was (16u02 zei hij dat het was toen hij aankwam) kon niet binnen. Reden: er waren geen tickets meer... Ik begrijp dat ze precies willen weten hoeveel volk er komt en dat je daarom om een ticket moet gaan; maar er waren dus niet eens tickets genoeg voor de hele tribune. Om 16u20 is hij uiteindelijk toch binnen geraakt, toen waren ze daar met de verse tickets.
Ik jaag me niet rap op, maar dit moest ik toch even kwijt.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #51 Gepost op: augustus 10, 2008, 10:49:10 am »
Professionalisme ole ole: een maat die iets later was (16u02 zei hij dat het was toen hij aankwam) kon niet binnen. Reden: er waren geen tickets meer... Ik begrijp dat ze precies willen weten hoeveel volk er komt en dat je daarom om een ticket moet gaan; maar er waren dus niet eens tickets genoeg voor de hele tribune. Om 16u20 is hij uiteindelijk toch binnen geraakt, toen waren ze daar met de verse tickets.
Ik jaag me niet rap op, maar dit moest ik toch even kwijt.
Ik ben nochtans om 16u30 zonder ticket binnen geraakt.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #52 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:16:45 am »
Persoonlijk zou ik volgend jaar proberen om het volledige stadion open te stellen. Tijdens de rust was er bijvoorbeeld bijna geen doorkomen aan in de kantine. De toeschouwers konden beter gespreid geweest zijn over beide tribunes. Maar dan stelt zich natuurlijk het personeelsprobleem...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #53 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:21:44 am »
Je kon de mensen er zo uitpikken die nog nooit naar de voetbal geweest zijn. Ik vond dat erover van dat je nog achter tickets moest gaan. Kzat niet goed op dat plaatsje in de tribune. Liever mijn vertrouwde abonnementszitplaats. Trouwens was Dury nog aanwezig voor handtekeningen uit te delen of was hij al onderweg naar de match voor de Supercup om commentaar te geven. Ge ziet wat teld bij die gast. Geld ipv van de supporters. Mja ben zelf niet geweest kvond toch een beetje lang hoor 01u30 wachten voor foto of handtekening. Ipv dat ze dat voor de match doen of was dit zo? En van die rondleiding niet veel gezien hoor. Kwam rond drie uur toe op stadion nergens geen bewijzering voor rondleiding ofzo. Alles is mooi op papier h?. Zou toch beter moeten.



Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #54 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:25:31 am »
Ik stond als een van de eersten voor die handtekeningensessie, die rond 18u45 begon. Dury was er toen nog, maar het was precies niet met volle goesting :-\

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #55 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:28:54 am »
Ik stond als een van de eersten voor die handtekeningensessie, die rond 18u45 begon. Dury was er toen nog, maar het was precies niet met volle goesting :-\

ik stond ongeveer de 20ste -30ste en dury was er niet meer. er waren ook 5 spelers niet ze moesten een wedstrijd spelen met de beloften heb ik daar horen zeggen



Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #56 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:30:59 am »
Ik stond als een van de eersten voor die handtekeningensessie, die rond 18u45 begon. Dury was er toen nog, maar het was precies niet met volle goesting :-\

ik stond ongeveer de 20ste -30ste en dury was er niet meer. er waren ook 5 spelers niet ze moesten een wedstrijd spelen met de beloften heb ik daar horen zeggen

Dury zat in studio tijdens Supercup, daarmee dat hij zo vroeg weg was.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #57 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:34:16 am »
Ik stond als een van de eersten voor die handtekeningensessie, die rond 18u45 begon. Dury was er toen nog, maar het was precies niet met volle goesting :-\

ik stond ongeveer de 20ste -30ste en dury was er niet meer. er waren ook 5 spelers niet ze moesten een wedstrijd spelen met de beloften heb ik daar horen zeggen

Dury zat in studio tijdens Supercup, daarmee dat hij zo vroeg weg was.

ahzo, vandaar



Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #58 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:38:07 am »
Je kon de mensen er zo uitpikken die nog nooit naar de voetbal geweest zijn. (1)

Trouwens was Dury nog aanwezig voor handtekeningen uit te delen of was hij al onderweg naar de match voor de Supercup om commentaar te geven. Ge ziet wat teld bij die gast. Geld ipv van de supporters. (2)

(1) Daarvoor is het ook een fandag h?. Om de mensen kennis te laten maken met Essevee. Potenti?le nieuwe supporters lokken  :)

(2) Ik kan Dury goed begrijpen. Ik zou ook liever iets bijverdienen dan honderden keren tot vervelens toe mijn handtekening plaatsen.  :D

svzw sup

  • Gast
Re: Fandag SV Zulte Waregem
« Reactie #59 Gepost op: augustus 10, 2008, 11:58:32 am »
Professionalisme ole ole: een maat die iets later was (16u02 zei hij dat het was toen hij aankwam) kon niet binnen. Reden: er waren geen tickets meer... Ik begrijp dat ze precies willen weten hoeveel volk er komt en dat je daarom om een ticket moet gaan; maar er waren dus niet eens tickets genoeg voor de hele tribune. Om 16u20 is hij uiteindelijk toch binnen geraakt, toen waren ze daar met de verse tickets.
Ik jaag me niet rap op, maar dit moest ik toch even kwijt.

u maat kan overdrijven dan, kstond daar ook te wachten en heb hoogstens de eerste 5 minuten van de match gemist. Nu is het eens gratis voor iedereen, en nog niet tevreden zijn..  8)
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2008, 12:01:28 pm door svzw sup »