Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235974 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1080 Gepost op: juni 05, 2014, 10:06:17 am »
Neen, enkel deze geniale inworp vanwege Luxemburg.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1081 Gepost op: juni 05, 2014, 10:17:46 am »
Itali? 1-1 Luxemburg  :o

Iemand die match gezien?

Idd zwak van Itali?, maar dat is een land dat na 2006 over zijn top heen was/is. (Natuurlijk moeten die wel altijd winnen van Luxemburg)
Ik vind dat maar een zwak ploegje.
Meeste spelers uit de Serie A, en die competitie stelt niet veel meer voor. (ten opzichte van vroeger)

Alle hoop op schouders leggen van Balotelli, en dat vind ik een ferm overschatte voetballer. Nemen ze dan ook nog Cassano mee....

Ik zeg dat Italie de volgende ronde niet haalt, dat zal voor Engeland en Uruguay zijn

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1082 Gepost op: juni 05, 2014, 10:36:25 am »
In de ban van de Rode Duivels he. De kijker moet de tegenstander ook kunnen scouten.
En trouwens, wat moeten ze anders tonen op 12? ;)

WK hockey kost te veel centen zeker ?  ???

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1083 Gepost op: juni 05, 2014, 11:01:15 am »
Idd zwak van Itali?, maar dat is een land dat na 2006 over zijn top heen was/is. (Natuurlijk moeten die wel altijd winnen van Luxemburg)
Ik vind dat maar een zwak ploegje.
Meeste spelers uit de Serie A, en die competitie stelt niet veel meer voor. (ten opzichte van vroeger)

Alle hoop op schouders leggen van Balotelli, en dat vind ik een ferm overschatte voetballer. Nemen ze dan ook nog Cassano mee....

Ik zeg dat Italie de volgende ronde niet haalt, dat zal voor Engeland en Uruguay zijn

Ach, kom op. "Na 2006 over hun top".
WK 2010 was ne minderen ja, was ook een tussengeneratie.

Maar op Euro 2012 waren ze gewoon de beste ploeg. Kan heel dat elftal zo uit de losse pols opsommen.
Balotelli was toen heel goed dat tornooi, net als Cassano. Die 2 vormden een perf?ct aanvalsduo. Voor de rest steunde dat elftal op het geraamte van Juventus. Een stuk of 6 van Juventus stonden toen in de basis.
Pirlo was met voorsprong de beste man van het tornooi. Alleen in de finale wist Spanje hem uit de wedstrijd te houden en ging zijn Italie met 4-0 de boot in.
Hebben ook een goede trainer met Prandelli.

Al zijn natuurlijk niet alle spelers van toen nog altijd in de vorm waarin ze toen zaten.
Montolivo is bijvoorbeeld al geblesseerd, maar in zijn plaats kan Verratti of Aquilani.

Engeland is de laatste 10 jaar nooit veel soeps geweest. Hebben nu wel wat jonge kwieke voetballertjes lopen met Sterling, Sturridge en Barkley. Dat wel.
Maar achterin staan daar nog altijd typische Engelse non-voetballers hoor.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1084 Gepost op: juni 05, 2014, 11:22:05 am »
Ach, kom op. "Na 2006 over hun top".
WK 2010 was ne minderen ja, was ook een tussengeneratie.

Maar op Euro 2012 waren ze gewoon de beste ploeg. Kan heel dat elftal zo uit de losse pols opsommen.
Balotelli was toen heel goed dat tornooi, net als Cassano. Die 2 vormden een perf?ct aanvalsduo. Voor de rest steunde dat elftal op het geraamte van Juventus. Een stuk of 6 van Juventus stonden toen in de basis.
Pirlo was met voorsprong de beste man van het tornooi. Alleen in de finale wist Spanje hem uit de wedstrijd te houden en ging zijn Italie met 4-0 de boot in.
Hebben ook een goede trainer met Prandelli.

Al zijn natuurlijk niet alle spelers van toen nog altijd in de vorm waarin ze toen zaten.
Montolivo is bijvoorbeeld al geblesseerd, maar in zijn plaats kan Verratti of Aquilani.

Engeland is de laatste 10 jaar nooit veel soeps geweest. Hebben nu wel wat jonge kwieke voetballertjes lopen met Sterling, Sturridge en Barkley. Dat wel.
Maar achterin staan daar nog altijd typische Engelse non-voetballers hoor.

EK 2012 moet zowat het zwakste ooit geweest zijn.
Het niveau was toen dramatisch!
Balotelli toen goed? 1 match je, tegen de Duitsers.

Verrati, das idd nen goeien, maar die gingen ze eerst thuis laten, onbegrijpelijk.
Aquilani...laat me niet lachen.

Idd, die ploeg steunt op het geraamte van Juventus, maar die club scheert ook geen al te hoge toppen meer Europees (dit seizoen EL niet meegerekend)

Dan schat ik de Engelsen hoger in.

4 zeer belangrijke spelers van Liverpool Gerrard (nog altijd top) en Henderson vormen het centrale middenveld.
Aanval met Sturridge, Sterling en Rooney, dat schat ik hoger in dan dat van Itali?.

Verdediging is idd een pijnpuntje. Al zitten ze wel met een topper in wording, Luke Shaw, maar die kan het daar natuurlijk ook niet alleen.

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1085 Gepost op: juni 09, 2014, 08:34:28 am »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1086 Gepost op: augustus 28, 2014, 01:08:17 pm »
Sammy niet geselecteerd . Gillet komt terug bij de selectie .

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1087 Gepost op: augustus 28, 2014, 01:11:26 pm »
Sammy niet geselecteerd . Gillet komt terug bij de selectie .

yup ...


Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1088 Gepost op: augustus 28, 2014, 09:49:57 pm »
Sammy niet geselecteerd . Gillet komt terug bij de selectie .

Moet hij stukken beter voor spelen ook. Voor onze club is dit een goede keeper

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1089 Gepost op: augustus 29, 2014, 10:51:54 am »
Moet hij stukken beter voor spelen ook. Voor onze club is dit een goede keeper

Idd
Sommige mensen blijken te vergeten dat Sammy mee mocht door blessure van Casteels en Proto en door schorsing van Gillet...

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1090 Gepost op: augustus 29, 2014, 11:36:24 am »
Idd
Sommige mensen blijken te vergeten dat Sammy mee mocht door blessure van Casteels en Proto en door schorsing van Gillet...
Ik zeg toch nergens dat sammy mee moest gaan in de plaats van gillet ? Ik zeg gewoon dat sammy niet geselecteerd is , en gillet wel . Dat is toch logisch dat ik dat zeg , hij is tenslotte mee geweest naar het WK . Lees toch eerst eens de zinnen ...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1091 Gepost op: augustus 29, 2014, 11:43:43 am »
+ gillet heeft 2 jaar niet gespeeld?!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1092 Gepost op: augustus 29, 2014, 12:33:36 pm »
Proto, Casteels, en voor mij ook Matz Sels. Stuk voor stuk betere keepers dan Sammy...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1093 Gepost op: augustus 29, 2014, 01:41:55 pm »
Ik zeg toch nergens dat sammy mee moest gaan in de plaats van gillet ? Ik zeg gewoon dat sammy niet geselecteerd is , en gillet wel . Dat is toch logisch dat ik dat zeg , hij is tenslotte mee geweest naar het WK . Lees toch eerst eens de zinnen ...

Had het niet op u h? ;)
Er zijn gewoon veel Sammy supporters teleurgesteld nu. Op die had ik het :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1094 Gepost op: augustus 29, 2014, 01:52:37 pm »
Ging Timmy geen afscheidsmatch krijgen na het WK?

Vond het weliswaar maar een sentimenteel zoethoudertje van Wilmots, maar als je dat dan belooft moet je dat dan ook wel nakomen denk ik dan bij mezelf..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1095 Gepost op: augustus 29, 2014, 02:11:46 pm »
Ging Timmy geen afscheidsmatch krijgen na het WK?

Vond het weliswaar maar een sentimenteel zoethoudertje van Wilmots, maar als je dat dan belooft moet je dat dan ook wel nakomen denk ik dan bij mezelf..

Denk niet dat Timmy nog veel zal klappen met Wilmots

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1096 Gepost op: oktober 11, 2014, 11:03:10 am »
Gezien hoe De Bruyne gisteren de 2-0 maakte?

ZO moet je afwerken als je in die positie terechtkomt. Gewoon simpel houden, binnenkant voetje rustig de bal aan de 1e paal leggen. En dan heeft de keeper geen schijn van kans.

Ik hoorde hier mensen bijna lyrisch worden van de 1e goal van Trajkovski voor Macedoni? omdat het een lange rush was.
Maar we vergeten wel met z'n allen dat het eigenlijk m?tig afgewerkt is, had zelfs een verdediger van Luxemburg nodig die de bal deed afwijken.

Bij Trajkovski speelde de factor 'geluk/pech' (waar sommigen het zo graag over hebben) een te grote rol. Hij had geluk dat z'n bal afweek waardoor de keeper er niet veel meer kon aan doen.
De Bruyne had dat 'geluk' niet nodig. Die deed het zoals het hoort.

PS: Ik raad iedereen eens aan om de reuzengrote kans van Brecht Dejaeghere in de 2e helft terug te bekijken in de uitmatch op Westerlo (0-0). Moet op site van Stadion terug te vinden zijn.
Als we het dan toch over 'slecht afwerken' hebben. Dat is h?t voorbeeld.
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2014, 11:05:57 am door balboa »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1097 Gepost op: oktober 11, 2014, 01:12:59 pm »
Gezien hoe De Bruyne gisteren de 2-0 maakte?

ZO moet je afwerken als je in die positie terechtkomt. Gewoon simpel houden, binnenkant voetje rustig de bal aan de 1e paal leggen. En dan heeft de keeper geen schijn van kans.

Ik hoorde hier mensen bijna lyrisch worden van de 1e goal van Trajkovski voor Macedoni? omdat het een lange rush was.
Maar we vergeten wel met z'n allen dat het eigenlijk m?tig afgewerkt is, had zelfs een verdediger van Luxemburg nodig die de bal deed afwijken.

Bij Trajkovski speelde de factor 'geluk/pech' (waar sommigen het zo graag over hebben) een te grote rol. Hij had geluk dat z'n bal afweek waardoor de keeper er niet veel meer kon aan doen.
De Bruyne had dat 'geluk' niet nodig. Die deed het zoals het hoort.

PS: Ik raad iedereen eens aan om de reuzengrote kans van Brecht Dejaeghere in de 2e helft terug te bekijken in de uitmatch op Westerlo (0-0). Moet op site van Stadion terug te vinden zijn.
Als we het dan toch over 'slecht afwerken' hebben. Dat is h?t voorbeeld.
Origi geeft de bal dan ook perfect mee en De Bruyne neemt hem dan perfect mee.. 2 klasse spelers die wij niet hebben.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1098 Gepost op: oktober 11, 2014, 01:43:10 pm »
Gezien hoe De Bruyne gisteren de 2-0 maakte?

ZO moet je afwerken als je in die positie terechtkomt. Gewoon simpel houden, binnenkant voetje rustig de bal aan de 1e paal leggen. En dan heeft de keeper geen schijn van kans.

Ik hoorde hier mensen bijna lyrisch worden van de 1e goal van Trajkovski voor Macedoni? omdat het een lange rush was.
Maar we vergeten wel met z'n allen dat het eigenlijk m?tig afgewerkt is, had zelfs een verdediger van Luxemburg nodig die de bal deed afwijken.

Bij Trajkovski speelde de factor 'geluk/pech' (waar sommigen het zo graag over hebben) een te grote rol. Hij had geluk dat z'n bal afweek waardoor de keeper er niet veel meer kon aan doen.
De Bruyne had dat 'geluk' niet nodig. Die deed het zoals het hoort.

PS: Ik raad iedereen eens aan om de reuzengrote kans van Brecht Dejaeghere in de 2e helft terug te bekijken in de uitmatch op Westerlo (0-0). Moet op site van Stadion terug te vinden zijn.
Als we het dan toch over 'slecht afwerken' hebben. Dat is h?t voorbeeld.

Nochtans kan Alex zeer goed afwerken hoor.
Ik kan je 2 beeldjes tonen van pure klasse. (Je ziet in de filmpjes gewoon dat hij weet hoe hij moet scoren, met finesse!)

http://www.youtube.com/watch?v=fGr8p5gkfBk (vanaf 1:50)

http://www.youtube.com/watch?v=NW_f4dtmwQA (vanaf 3:45)

Aan die dingen zie je wel dat hij het in zich heeft.
Die 2de is eigenlijk wereldklasse!
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2014, 01:46:11 pm door San Iker »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1099 Gepost op: juni 04, 2015, 03:07:44 pm »
Dick Advocaat blijft toch trainer van Sunderland.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247166