Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 798713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #60 Gepost op: april 15, 2012, 10:56:38 pm »
Ik denk dat de vraag is nu naar 2 ramp seizoenen. hebben wij een nieuw stadion nodig? zal dat echt de meerwaarde brengen? moet essevee en t'stad waregem echt daar geld in steken? ja ik hoor sommige hier al komen van ja dat is nodig voor de verdere groei van essevee! kan daar wel in volgen maar zonder sportieve resultaten ben je er toch niets mee?? persoonlijk zou ik ook een stadion als gent willen (hun nieuw stadion) maar aan de andere kant vraag ik me af of dit voor de sportieve kant een meerwaarde zou zijn?

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #61 Gepost op: april 16, 2012, 12:05:59 am »
Gisteren gehoord dat er toch wat problemen zijn met financi?le situatie.  Zo zouden er problemen zijn met het subsidiedossier.  Ook het treuzelen van Stad Waregem zou hierin een rol spelen.  Gehoord van iemand uit het bankwezen.  Betrouwbaar? Geen idee.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #62 Gepost op: april 16, 2012, 12:07:27 am »
Ik denk dat de vraag is nu naar 2 ramp seizoenen. hebben wij een nieuw stadion nodig? zal dat echt de meerwaarde brengen? moet essevee en t'stad waregem echt daar geld in steken? ja ik hoor sommige hier al komen van ja dat is nodig voor de verdere groei van essevee! kan daar wel in volgen maar zonder sportieve resultaten ben je er toch niets mee?? persoonlijk zou ik ook een stadion als gent willen (hun nieuw stadion) maar aan de andere kant vraag ik me af of dit voor de sportieve kant een meerwaarde zou zijn?

nieuw stadion => meer geld => betere spelers => betere resultaten => meer supp's

Zo werkt dat.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #63 Gepost op: april 16, 2012, 09:54:06 am »
Ik denk dat de vraag is nu naar 2 ramp seizoenen. hebben wij een nieuw stadion nodig? zal dat echt de meerwaarde brengen? moet essevee en t'stad waregem echt daar geld in steken? ja ik hoor sommige hier al komen van ja dat is nodig voor de verdere groei van essevee! kan daar wel in volgen maar zonder sportieve resultaten ben je er toch niets mee?? persoonlijk zou ik ook een stadion als gent willen (hun nieuw stadion) maar aan de andere kant vraag ik me af of dit voor de sportieve kant een meerwaarde zou zijn?

nieuw stadion => meer geld => betere spelers => betere resultaten => meer supp's

Zo werkt dat.
Dachten ze ook in Nederland.
Bij veel clubs staat het water daar ook aan de lippen.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #64 Gepost op: april 16, 2012, 12:41:45 pm »
Gisteren gehoord dat er toch wat problemen zijn met financi?le situatie.  Zo zouden er problemen zijn met het subsidiedossier.  Ook het treuzelen van Stad Waregem zou hierin een rol spelen.  Gehoord van iemand uit het bankwezen.  Betrouwbaar? Geen idee.
Tzal tot de verkiezingen duren voor ze beslissen zeker.
SV TILL I DIE

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #65 Gepost op: april 16, 2012, 12:43:45 pm »
Gisteren gehoord dat er toch wat problemen zijn met financi?le situatie.  Zo zouden er problemen zijn met het subsidiedossier.  Ook het treuzelen van Stad Waregem zou hierin een rol spelen.  Gehoord van iemand uit het bankwezen.  Betrouwbaar? Geen idee.

Is het niet de stad die een multifunctioneel complex wou?? Selectieve winkels, hotel, appartementen, etc etc...
Trouwens, mij steeds afgevraagd indien de eerder vernoemde budgetten (30miljoen ?) dient voor het stadion, of het gehele complex.

Wachten is tijd en geld verliezen, terwijl de prijzen blijven stijgen en ondertussen vele supporters hun geduld beginnen te verliezen. Goe bezig... straks zijn ze in kortrijk nog rapper

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #66 Gepost op: april 16, 2012, 11:05:54 pm »
Gisteren gehoord dat er toch wat problemen zijn met financi?le situatie.  Zo zouden er problemen zijn met het subsidiedossier.  Ook het treuzelen van Stad Waregem zou hierin een rol spelen.  Gehoord van iemand uit het bankwezen.  Betrouwbaar? Geen idee.

Is het niet de stad die een multifunctioneel complex wou?? Selectieve winkels, hotel, appartementen, etc etc...
Trouwens, mij steeds afgevraagd indien de eerder vernoemde budgetten (30miljoen ?) dient voor het stadion, of het gehele complex.

Wachten is tijd en geld verliezen, terwijl de prijzen blijven stijgen en ondertussen vele supporters hun geduld beginnen te verliezen. Goe bezig... straks zijn ze in kortrijk nog rapper
Laat ons hopen dat het niet zo ver moet komen, maar dezelfde bron vertelde mij dat er vage plannen zijn dat er een nieuw stadion voor Krotrijk zou komen langs de E17 thv het industriepark Evolis.  Heb hem gezegd dat hij zot is en er zelfs een diner opgezet...  'k hoop dat het mij geen geld gaat kosten.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #67 Gepost op: april 17, 2012, 09:30:39 am »
voor dat ze een nieuw stadion zetten moet Kortrijk nog s goed nadenken na de 6400 man tegen Standard..wij halen er 6200 tegen Beerschot??!! trouwens, zijn vooral maar enkelingen die het daar groot zien en die dit willen doordrukken...zoals de pseudovedetteminister van pensioenen

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #68 Gepost op: april 17, 2012, 09:51:22 am »
Laat ons hopen dat het niet zo ver moet komen, maar dezelfde bron vertelde mij dat er vage plannen zijn dat er een nieuw stadion voor Krotrijk zou komen langs de E17 thv het industriepark Evolis.  Heb hem gezegd dat hij zot is en er zelfs een diner opgezet...  'k hoop dat het mij geen geld gaat kosten.

dit doemde vorig jaar op toen ghelamco kortrik opvrijde nadat er ruis op de relatie zat met gent... dat laatste is nu natuurlijk van de baan

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #69 Gepost op: april 17, 2012, 12:56:54 pm »
voor dat ze een nieuw stadion zetten moet Kortrijk nog s goed nadenken na de 6400 man tegen Standard..wij halen er 6200 tegen Beerschot??!! trouwens, zijn vooral maar enkelingen die het daar groot zien en die dit willen doordrukken...zoals de pseudovedetteminister van pensioenen
Stadion is niet alleen meer plaatsen maar ook meer comfort tov de spelers en nog veel meer.
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #70 Gepost op: april 17, 2012, 05:58:22 pm »
Een nieuw stadion is een meerwaarde en trekt alles naar een hoger niveau, punt aan de lijn.

Ik hoop dat ene Patrick Decuyper (met in zijn rug de hete adem van Meester Franky) het werk van onze Vincent oppakt en verder gaat op dit elan.

De nodige druk uit oefenen waar nodig, een helpende hand uitsteken, de gedrevenheid tonen, ...

Maar wie durft er tegenwoordig nog grote financi?le risico's te nemen? Misschien wel het moment voor een bedrijf om zich in de kijker te etaleren.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #71 Gepost op: april 17, 2012, 08:31:12 pm »
Tja als een nieuw stadion er niet komt, zullen we hopeloos achteruit gaan (net zoals heel onze competitie trouwens). We blijven echt wel ter plaatse trappelen, bestuur, stad handel nu!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #72 Gepost op: april 17, 2012, 11:37:22 pm »
ik vraag me al jaaaaaaaaaaaren af wie of wat er in (ocharme) waregem 25 of 30 miljoen zou moeten gaan investeren in een stadion - flats - hotel - bowling - winkels. en met de cirisisjes in de financiele wereld sinds een paar jaar stel ik mij daar nog meer vragen bij .

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #73 Gepost op: april 18, 2012, 12:27:17 pm »
Als het Belgisch voetbal vooruit wilt dan moeten er nieuwe stadions komen zo simpel is het. En niet door een stom play off systeem in te voeren.
SV TILL I DIE

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #74 Gepost op: april 19, 2012, 01:53:53 am »
Als het Belgisch voetbal vooruit wilt dan moeten er nieuwe stadions komen zo simpel is het. En niet door een stom play off systeem in te voeren.
[/misschien kan de europese commissie eens maatregelen treffen betreffende Spanje want daar zijn de meeste clubs virtueel failliet en vloeit het geld dat ze krijgen dan ook in de bodemloze zakken van de "sterspelers" dit is oneerlijke concurrentie ten opzichte van ons land en de europese belastingbetaler in't algemeen >:(die beerput stinkt nogal ::))quote]

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #75 Gepost op: april 19, 2012, 12:54:45 pm »
ik vraag me al jaaaaaaaaaaaren af wie of wat er in (ocharme) waregem 25 of 30 miljoen zou moeten gaan investeren in een stadion - flats - hotel - bowling - winkels. en met de cirisisjes in de financiele wereld sinds een paar jaar stel ik mij daar nog meer vragen bij .

Zoiets noemen ze visie ?n durven.  Los van het voetbal, is het aanbod aan hotels voor zakenmensen in de regio beperkt.  Ten andere, een leuke moderne uitgaansgelegenheid, ruimer dan enkel voetbal, trekt sowieso volk.  Investeren hierin is nooit verloren, en je kan beter leningen/schulden bij een bank hebben dan "teveel" geld momenteel.......

De site van het Regenboogstadion, heeft door zijn ligging, uitstraling en vlotte bereikbaarheid vanaf de autostrade, heel veel troeven, die nu nog te weinig benut worden.
Je kan gerust het huidige stadion verder oplappen zoals X en andere ingrepen, maar dit zal nooit de teletekstsupporters naar het stadion lokken.

Voor de meeste vlamingen is ambitie een vies woord...... maar iets durven op onze maat moet mogelijk zijn


Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #76 Gepost op: april 20, 2012, 11:50:14 am »
iemand een idee voor de naam? ik gok op het yu-card stadion (of nog beter de yu-card arena) ;D

denk dat zowel in kortrijk als waregem de stadions nog niet voor onmiddellijk zijn
« Laatst bewerkt op: april 20, 2012, 11:58:24 am door smurf »

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #77 Gepost op: april 20, 2012, 05:11:03 pm »
iemand een idee voor de naam? ik gok op het yu-card stadion (of nog beter de yu-card arena) ;D

denk dat zowel in kortrijk als waregem de stadions nog niet voor onmiddellijk zijn
Ik denk dat het stadion van Waregem er veel sneller zal zijn dan dat van Kortrijk.
SV TILL I DIE

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #78 Gepost op: april 20, 2012, 05:36:02 pm »
Laten we eerlijk wezen : indien Zulte-Waregem - of hoe onze ploeg ook in de toekomst zal heten - ooit nog eens Europees zal spelen, het huidige Regenboogstadion zeker niet voldoet aan de Europese normen, zoals zowat alle stadions in Belgi?.  Als je ziet wat er in onze buurlanden gebeurt op vlak van stadions, is Belgi? een 4e klasse op dat vlak.  Er moet dus wel degelijk iets gebeuren.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #79 Gepost op: juni 18, 2012, 01:33:48 pm »
Tegen eind dit jaar verwachten ze meer te weten te komen. Aldus PDC