Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442524 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2440 Gepost op: mei 05, 2011, 07:40:46 pm »
We gaan mogen snel zijn voor ons abonnement zeker? Denk dat dit snel vol gaat zitten

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2441 Gepost op: mei 05, 2011, 07:48:20 pm »
Prachtig initiatief!

Alle sfeermakers daarheen?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2442 Gepost op: mei 05, 2011, 08:11:26 pm »
Tworden abonnementjes gasten.
Trommel ulder maten maar op er ook eentje te nemen.
Zo keer meegaan ga geen goed idee zijn ;)

We gaan nog grote ogen trekken met De Cuyper.

Ja gvd gaan ze de abo's gratis weggeven of wa als ik u zo hoor praten voor een appel en een ei :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2443 Gepost op: mei 05, 2011, 08:18:00 pm »
Ook aanwezig op de nieuwe staantribune volgend jaar! Feestje!  8)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2444 Gepost op: mei 05, 2011, 08:18:16 pm »
Mogen we dus veronderstellen dat de plannen voor een nieuw regenboogstadion in de diepvries verdwijnen? Was men eigenlijk niet van plan om daaraan te beginnen eind 2011?

En weer haalt fox een negatieve boodschap uit een uitermate positief bericht...
We zullen volgend jaar eens zwaaien van achter doel, terwijl wij w?l genieten van dit schitterend initiatief.

Misschien ook even vermelden dat de financiering NIET door 't Stad gebeurt en dat de tribune zichzelf zal terugbetalen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2445 Gepost op: mei 05, 2011, 08:19:48 pm »
Ok?, dat wou ik weten, maar ik vind het alvast een super initiatief, en ben benieuwd hoe dit er gaat uitzien.

Die tribune gaat volgens mij wel uitverkocht zijn want velen missen de sfeer een beetje :)

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2446 Gepost op: mei 05, 2011, 08:26:09 pm »
ik denk dat de invloed van Filips Dhont niet mag worden onderschat in dit project.

Wat ik wel nergens lees, gaat het om een overdekte tribune?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2447 Gepost op: mei 05, 2011, 08:26:39 pm »
Fox, heeft gelijk toch.  Was ook mijn eerste gedacht.  Maar ik denk dat het nieuwe er gewoon nog altijd op tijd komt en dit er volledig los van staat. Denk niet dat het alweer ambitieuze bestuur het stadionplan gewoon zal eventjes wegsteken hoor.  Als je zijn plannen hoort, dan zou dit gewoon heel tegenstrijdig zijn om die plannen in de vriezer te stoppen.  Aan ons om dat vak te vullen en supersfeertje te maken!  Dit zal enkel maar een extra stimulans zijn voor het nieuwe stadion en een klein voorproevertje.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2448 Gepost op: mei 05, 2011, 09:42:50 pm »
Ik neem er alvast men abbo!, anyway denk wel dat het om te verdoezelen is dat een nieuw stadion nog niet voor direct zal zijn, ze weten wss ook wel dat het nog een paar jaar zal duren en de sfeer nu is ondermaats, dus moesten ze iets ondernemen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2449 Gepost op: mei 05, 2011, 09:50:31 pm »
Het was gewoon een feit dat achter dit seizoen de club heel wat abonnementen ging verliezen. Vorig seizoen stond de teller al lager dan het seizoen daarvoor, en dat wil m'n deze keer vermijden. Met grote namen en tijdelijke tribune hopen ze toch opnieuw een stijging te zien.

Verder... De Nieuwe tijdelijke tribune wordt TOP! Wel, zullen al dan niet door de mand vallen qua sfeer. De eerste weken zie ik geen probleem, maar al snel zal duidelijk worden of onze jaren van excuses (piste, akoestiek, afstand,...) terecht waren. Ik hoop alvast op een vast bezetting van minstens 600 man met bijkomende losse tickets. Wie niet zingt, vliegt eruit  :D   .

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2450 Gepost op: mei 05, 2011, 10:06:49 pm »
Het stadion is nu nooit volledig gevuld. Het huidige vak T is meestal maar voor 1/3de gevuld.  Nu blijkbaar nog een staantribune erbij achter de goal van waaruit je nog minder zicht hebt op het veld. 

Conclusie: volgend jaar 2 haast lege staantribunes.  Meteen wordt ook duidelijk dat er geen nieuw stadion komt. 

Hier kan je geen topploeg bouwen.  Je kan hier in de omgeving geen 12000 mensen warm maken om naar het voetbal te komen. Alleen kan je hopen dat je met wat geluk nog een tijdje in eerste klasse mag blijven...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2451 Gepost op: mei 05, 2011, 10:14:38 pm »
Het stadion is nu nooit volledig gevuld. Het huidige vak T is meestal maar voor 1/3de gevuld.  Nu blijkbaar nog een staantribune erbij achter de goal van waaruit je nog minder zicht hebt op het veld. 

Conclusie: volgend jaar 2 haast lege staantribunes.  Meteen wordt ook duidelijk dat er geen nieuw stadion komt. 

Hier kan je geen topploeg bouwen.  Je kan hier in de omgeving geen 12000 mensen warm maken om naar het voetbal te komen. Alleen kan je hopen dat je met wat geluk nog een tijdje in eerste klasse mag blijven...

Nog steeds frustraties omdat De Roover hier weg moest?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2452 Gepost op: mei 05, 2011, 10:26:59 pm »
Ik onthoud dat het merendeel van de supporters laaiend enthousiast is en dat een klein groepje (terecht) vragen heeft.

Die (terechte) vragen zullen wel een antwoord krijgen in de komende twee seizoenen. En ik ben er van overtuigd dat Decuyper, Filips en de voltallige entourage van Essevee samen op een hoger niveau zullen staan.

Misschien aan de criticasters om een beetje krediet te geven aan de leiding en het project. Veel vraag ik niet, geloof ik?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2453 Gepost op: mei 05, 2011, 10:27:54 pm »
Dit is schitterend.  Waarschijnlijk zal het achter de goal ook goedkoper zijn.  In feite moeten ze dan zoveel niet meer veranderen (de onderste tribunes van zowel kant vijver als van de hoofdtribune doortrekken naar het veld toe en een nieuwe tribune voor de bezoekers achter de andere goal) om een gezellig stadion te hebben met 12000 plaatsen en veel goedkoper dan dat melogomaan project.  Het is duidelijk dat ze er de swung in willen houden, eerst de uitspraken van De Cuyper en nu dit,marketing op zijn best.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2454 Gepost op: mei 05, 2011, 11:16:41 pm »
op zich vind ik het wel een goed initiatief, maar ik heb toch ook wat bedenkingen.

hoe gaat dat dan zijn ? daar  een voorlopige  sfeertribune neerpoten voor pakweg 2 seizoenen, met goedkope abonnementen.

dan 1 seizoen verhuizen ( ? ) , om ergens anders te gaan spelen ( ? ) terwijl het stadion volledig vernieuwd wordt, en dan een nieuw stadion , met dan een definitieve sfeertribune achter doel ?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2455 Gepost op: mei 06, 2011, 01:01:06 am »
Het stadion is nu nooit volledig gevuld. Het huidige vak T is meestal maar voor 1/3de gevuld.  Nu blijkbaar nog een staantribune erbij achter de goal van waaruit je nog minder zicht hebt op het veld.  

Conclusie: volgend jaar 2 haast lege staantribunes.  Meteen wordt ook duidelijk dat er geen
Het stadion is nu nooit volledig gevuld. Het huidige vak T is meestal maar voor 1/3de gevuld.  Nu blijkbaar nog een staantribune erbij achter de goal van waaruit je nog minder zicht hebt op het veld.  

Conclusie: volgend jaar 2 haast lege staantribunes.  Meteen wordt ook duidelijk dat er geen nieuw stadion komt.  
Hier kan je geen topploeg bouwen.  Je kan hier in de omgeving geen 12000 mensen warm maken om naar het voetbal te komen. Alleen kan je hopen dat je met wat geluk nog een tijdje in eerste klasse mag blijven...

Niets klopt aan heel uw vertelling.

Het stadion is nu nooit volledig gevuld. Het huidige vak T is meestal maar voor 1/3de gevuld.  Nu blijkbaar nog een staantribune erbij achter de goal van waaruit je nog minder zicht hebt op het veld.
 
Conclusie: volgend jaar 2 haast lege staantribunes.  Meteen wordt ook duidelijk dat er geen nieuw stadion komt.  

Hier kan je geen topploeg bouwen.  Je kan hier in de omgeving geen 12000 mensen warm maken om naar het voetbal te komen. Alleen kan je hopen dat je met wat geluk nog een tijdje in eerste klasse mag blijven...
nieuw stadion komt.

Zwanzer. In andere landen lukt het wel, en sv waregem speelde in ditzelfde stadion in de jaren 90 nog voor soms 14000 man. Duidelijk a frustrated man. Te zien ook aan de hoeveelheid posts.  

Hier kan je geen topploeg bouwen.  Je kan hier in de omgeving geen 12000 mensen warm maken om naar het voetbal te komen. Alleen kan je hopen dat je met wat geluk nog een tijdje in eerste klasse mag blijven...

Offline PVH

  • Leden
  • Berichten: 37
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2456 Gepost op: mei 06, 2011, 07:56:21 am »
Het stadion is nu nooit volledig gevuld. Het huidige vak T is meestal maar voor 1/3de gevuld.  Nu blijkbaar nog een staantribune erbij achter de goal van waaruit je nog minder zicht hebt op het veld. 

Conclusie: volgend jaar 2 haast lege staantribunes.  Meteen wordt ook duidelijk dat er geen nieuw stadion komt.  Nog steeds frustraties omdat De Roover hier weg moest?

Hier kan je geen topploeg bouwen.  Je kan hier in de omgeving geen 12000 mensen warm maken om naar het voetbal te komen. Alleen kan je hopen dat je met wat geluk nog een tijdje in eerste klasse mag blijven...
Ik heb als kind tegen Anderlecht nog op de piste moeten zitten omdat er geen plaats was in de tribunes. Kapaciteit van het Regenboogstaion toen was 25000pl... Het potentieel is er zeker. Kijk maar naar Genk door de jaren heen.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat we het nieuwe stadion niet direkt moeten verwachten. Die zogezegde "tijdelijke tribune" zou er wel eens lang kunnen staan...   

 

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2457 Gepost op: mei 06, 2011, 08:30:25 am »
Misschien is de nieuwe tribune die er nu komt helemaal niet tijdelijk. Als ik bouwheer zou zijn, zou ik de tribune zodanig bouwen dat ze perfect ge?ntegreerd kan worden in het nieuwe stadion (m.a.w. dat de rest van het nieuwe stadion perfect kan aansluiten aan deze tribune).
Maar het mag duidelijk zijn: ik ben de bouwheer niet. Ik weet het dus niet...

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2458 Gepost op: mei 06, 2011, 08:33:19 am »
Ze gaan die tribune in een paar weken tijd plaatsen. Zal dus een vrij eenvoudige constructie zijn.
Een nieuwe tribine, die ge?ntegreerd kan worden in het nieuwe stadion zou meer tijd vragen. Dus bouwwerken gaan dan verder gedurende het seizoen. Dus dezelfde problemen als bij het bouwen van het nieuw stadion -> bouwwerf beveiligen,...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2459 Gepost op: mei 06, 2011, 09:41:02 am »
Het wordt wss zo een tribune zoals op gent, die gingen er ook tijdelijk staan, maar ondertussen staat ze er al een jaar of 8.

Zoiets kan je makkelijk weer "afbreken".

Vandaag trouwens een interview in hln met De Cuyper over ons nieuw stadion. Ook samenwerkingen en transfers komen tersprake.