Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439646 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2240 Gepost op: augustus 28, 2010, 10:51:03 am »
is da moeskroen nieuws enigszins officieel of serieus, of een zoveelste waregemse roddel ?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2241 Gepost op: augustus 28, 2010, 11:29:35 am »
is da moeskroen nieuws enigszins officieel of serieus, of een zoveelste waregemse roddel ?

Ik vraag me dat ook af....enne hoe langer dat het duurt vooraleer de" profs " hier op het forum het ontkennen,des te meer ik begin te vrezen. ??? Rafa spreekt intussen ook van "het nieuws van Moeskroen".
Zeg dat da niet waar is h?.....

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2242 Gepost op: augustus 28, 2010, 12:12:14 pm »
het kan bijna niet anders dat we in moeskroen gaan spelen, ik kan het mij moeilijk inbeelden dat we in ons stadion gaan kunnen blijven spelen aangezien dat eigenlijk mss wel 2 jaar een werf zal zijn.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2243 Gepost op: augustus 29, 2010, 03:00:38 pm »
Ben ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2244 Gepost op: augustus 29, 2010, 08:07:45 pm »
Waar ze ook spelen , ik zal er zijn!  ;)
Kan me nie schelen dat ik daarvoor wat langer op de baan ben.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2245 Gepost op: augustus 29, 2010, 08:59:31 pm »
Ben ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!

Ieder zijn mening, maar ook ik heb hier geen problemen mee, liever naar Moeskroen dan naar Harelbeke of Gent, daarbij, ze zullen niet anders kunnen, alleen zullen ze toch iets van de prijs van de abonnementen moeten doen ofwel voor heel deftige verbinding tussen Waregem en Moeskroen.

Offline jelle

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2246 Gepost op: augustus 29, 2010, 09:42:14 pm »
Ik zal maar nog eens een poging ondernemen: bij mijn weten heeft moeskroen geen veldverwarming, het is dus vrij onmogelijk om naar daar uit te wijken.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2247 Gepost op: augustus 29, 2010, 10:25:50 pm »
Ik zal maar nog eens een poging ondernemen: bij mijn weten heeft moeskroen geen veldverwarming, het is dus vrij onmogelijk om naar daar uit te wijken.

Touch? ...

Investeren in veldverwarming (niet goedkoop) om dan twee jaar te gana spelen in Moeskroen  ::)
suuure......

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2248 Gepost op: augustus 30, 2010, 09:55:47 am »
Ben ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!

Ieder zijn mening, maar ook ik heb hier geen problemen mee, liever naar Moeskroen dan naar Harelbeke of Gent, daarbij, ze zullen niet anders kunnen, alleen zullen ze toch iets van de prijs van de abonnementen moeten doen ofwel voor heel deftige verbinding tussen Waregem en Moeskroen.

Dan toch liever harelbeke.  Ok, msh een kleine rivaal toen ze in eerste zaten, maar ja.  Beter dat, dan naar moeskroen te trekken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2249 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:53:37 am »
Ben ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!

Ieder zijn mening, maar ook ik heb hier geen problemen mee, liever naar Moeskroen dan naar Harelbeke of Gent, daarbij, ze zullen niet anders kunnen, alleen zullen ze toch iets van de prijs van de abonnementen moeten doen ofwel voor heel deftige verbinding tussen Waregem en Moeskroen.

Dan toch liever harelbeke.  Ok, msh een kleine rivaal toen ze in eerste zaten, maar ja.  Beter dat, dan naar moeskroen te trekken.

een "kleine" rivaal ? ook wel het understatement van het jaar dat .

trouwens in tweede klasse ook hoor .

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2250 Gepost op: augustus 30, 2010, 12:55:07 pm »
lmiever harelbeke ;) dan is veel dichter dan moeskroen , dusja ;p of op de rassing:p(eupen style )

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2251 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:53:22 pm »
lmiever harelbeke ;) dan is veel dichter dan moeskroen , dusja ;p of op de rassing:p(eupen style )

Of Jong Vijve?

Op KFC Aarsele is iedereen welkom, afterparty kan doorgaan in onze hof. Eindelijk eens zat te voet naar huis kunnen gaan na het voetbal. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2252 Gepost op: augustus 30, 2010, 07:31:59 pm »
Als het mogelijk is zou ik toch in waregem spelen, max een aantal matchen in Moeskroen, maar toch geen 2 jaar.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2253 Gepost op: augustus 30, 2010, 07:48:16 pm »
Als het mogelijk is zou ik toch in waregem spelen, max een aantal matchen in Moeskroen, maar toch geen 2 jaar.
Volgens een collega van mij (hij zit in Moeskroen) zou het voor een paar maanden zijn, en zeker niet voor 2 jaar.  Ik weet niet in hoeverre dit juist is.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2254 Gepost op: augustus 31, 2010, 07:06:53 pm »
lmiever harelbeke ;) dan is veel dichter dan moeskroen , dusja ;p of op de rassing:p(eupen style )

Of Jong Vijve?

Op KFC Aarsele is iedereen welkom, afterparty kan doorgaan in onze hof. Eindelijk eens zat te voet naar huis kunnen gaan na het voetbal. :)
;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2255 Gepost op: augustus 31, 2010, 11:44:56 pm »
of waarom niet : het zultse stadion  ;D dan zullen die antwerpse en limburgse supporters eindelijk eens effectief "in zulte" kunnen gaan spelen  :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2256 Gepost op: september 01, 2010, 10:42:18 pm »
Wel, het nagelnieuwe kunstgrasveld ligt er picobello bij. De stadioncapaciteit is een ander paar mouwen...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
« Laatst bewerkt op: september 12, 2010, 10:33:14 pm door qrt »

Offline alfred

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2258 Gepost op: september 10, 2010, 06:34:48 pm »
wat zou de capaciteit zijn het stadium in zulte ?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2259 Gepost op: september 10, 2010, 10:47:51 pm »
http://www.nieuwsblad.be/Regio/Gemeente/8790_Waregem/index.aspx

Als ze die schermen nu maar zien hangen, hebben ze een maand zitten rukken op bureau toch?

Capaciteit in Zulte draait rond de 100-200 man denk ik? Naast een duizendtal staanplaatsen... ;-)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje