Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439648 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2320 Gepost op: oktober 30, 2010, 05:51:16 pm »
De AFG arena is voor mij het mooiste stadion.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2321 Gepost op: oktober 30, 2010, 06:10:26 pm »
en ook opvallend: belgie in het algemeen heeft een dramatische infrastructuur,
als ge die stadions in noorwegen, denemarken en zwitserland ziet  :o

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2322 Gepost op: oktober 30, 2010, 11:04:05 pm »
Geef mij maar het stadion van Harelbeke,een heel gezellig stadion!

zou da nog eerste klasse waardig zijn ?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2323 Gepost op: oktober 30, 2010, 11:42:40 pm »
Geef mij maar het stadion van Harelbeke,een heel gezellig stadion!

zou da nog eerste klasse waardig zijn ?

Da stadion blijft onderhouden! Alle tribunes zijn daar nog in gebruik.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2324 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:21:04 am »
Geef mij maar het stadion van Harelbeke,een heel gezellig stadion!

zou da nog eerste klasse waardig zijn ?

Da stadion blijft onderhouden! Alle tribunes zijn daar nog in gebruik.

alleen qua loges of zo is er daar niets, maar voor de rest denk ik dat het wel eersteklassewaardig is

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2325 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:24:25 am »
Gisteren eens nagevraagd. Werken gebeuren blijkbaar in 2 fase's.

Eerste fase start volgend jaar als er 2 tribunes achter het doel worden gebouwd. Dan blijven we gewoon in ons Regenboogstadion verder spelen.
Over de 2de fase wordt nog getwijfeld. Ze zijn dan van plan de huidige 2 tribunes helemaal te vernieuwen en er zouden zich problemen kunnen voordoen vanwege de veiligheid. Dan zouden we even moeten uitwijken naar Moeskroen.

Maar 2 jaar in Moeskroen gaan spelen gebeurd nooit. Dan zouden ze te veel supporters verliezen en dat 'kunnen we ons niet permitteren' hebben ze mij gezegd.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2326 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:09:10 am »
Geef mij maar het stadion van Harelbeke,een heel gezellig stadion!

zou da nog eerste klasse waardig zijn ?

Da stadion blijft onderhouden! Alle tribunes zijn daar nog in gebruik.
Er is een restaurant op 'hoogte' waar mensen dus volgens de logica kunnen eten en tegelijk de match volgend.. Uiteraard is dit niet vergelykbaar met wat er zich in Waregme bevindt qua loges en derg.
alleen qua loges of zo is er daar niets, maar voor de rest denk ik dat het wel eersteklassewaardig is
One Essevee!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2327 Gepost op: oktober 31, 2010, 03:06:01 pm »
en ook opvallend: belgie in het algemeen heeft een dramatische infrastructuur,
als ge die stadions in noorwegen, denemarken en zwitserland ziet  :o

Ge moet al die sjieke tempels ook nog kunnen onderhouden h?. Aan de rode cijfers in Nederland te zien is dat zonder superrijke sponsors niet te doen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2328 Gepost op: oktober 31, 2010, 04:21:18 pm »
en ook opvallend: belgie in het algemeen heeft een dramatische infrastructuur,
als ge die stadions in noorwegen, denemarken en zwitserland ziet  :o

Ge moet al die sjieke tempels ook nog kunnen onderhouden h?. Aan de rode cijfers in Nederland te zien is dat zonder superrijke sponsors niet te doen.

Klopt.  In Nederland zitten bijna alle stadions volledig vol, ook kleinere ploegen zoals de Graafschap spelen gemiddeld voor 12 a 13000 man.  In Nederland hebben de meeste ploegen die een nieuw stadion geplaatst hebben een echte boost gehad qwa toeschouwersaantallen (Nec,Roda JC,Twente,Vitesse,Nac, enz) maar vooral in het begin hebben ze de inkomprijzen heel democratisch gehouden (ik weet niet of dit nog zo is), ik hoop dat ze dit ook zo willen doen bij Essevee.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2329 Gepost op: oktober 31, 2010, 07:55:16 pm »
en ook opvallend: belgie in het algemeen heeft een dramatische infrastructuur,
als ge die stadions in noorwegen, denemarken en zwitserland ziet  :o

Ge moet al die sjieke tempels ook nog kunnen onderhouden h?. Aan de rode cijfers in Nederland te zien is dat zonder superrijke sponsors niet te doen.

Klopt.  In Nederland zitten bijna alle stadions volledig vol, ook kleinere ploegen zoals de Graafschap spelen gemiddeld voor 12 a 13000 man.  In Nederland hebben de meeste ploegen die een nieuw stadion geplaatst hebben een echte boost gehad qwa toeschouwersaantallen (Nec,Roda JC,Twente,Vitesse,Nac, enz) maar vooral in het begin hebben ze de inkomprijzen heel democratisch gehouden (ik weet niet of dit nog zo is), ik hoop dat ze dit ook zo willen doen bij Essevee.

Wat bedoel je precies met democratisch? Goedkoper dan ervoor?  :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2330 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:15:59 pm »
en ook opvallend: belgie in het algemeen heeft een dramatische infrastructuur,
als ge die stadions in noorwegen, denemarken en zwitserland ziet  :o

Ge moet al die sjieke tempels ook nog kunnen onderhouden h?. Aan de rode cijfers in Nederland te zien is dat zonder superrijke sponsors niet te doen.

Klopt.  In Nederland zitten bijna alle stadions volledig vol, ook kleinere ploegen zoals de Graafschap spelen gemiddeld voor 12 a 13000 man.  In Nederland hebben de meeste ploegen die een nieuw stadion geplaatst hebben een echte boost gehad qwa toeschouwersaantallen (Nec,Roda JC,Twente,Vitesse,Nac, enz) maar vooral in het begin hebben ze de inkomprijzen heel democratisch gehouden (ik weet niet of dit nog zo is), ik hoop dat ze dit ook zo willen doen bij Essevee.

Wat bedoel je precies met democratisch? Goedkoper dan ervoor?  :)

Ik denk dat essevee toch al niet bij de duurste is, dus ik denk niet dat ze de prijzen gaan verlagen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2331 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:27:03 pm »
en ook opvallend: belgie in het algemeen heeft een dramatische infrastructuur,
als ge die stadions in noorwegen, denemarken en zwitserland ziet  :o

Ge moet al die sjieke tempels ook nog kunnen onderhouden h?. Aan de rode cijfers in Nederland te zien is dat zonder superrijke sponsors niet te doen.

Klopt.  In Nederland zitten bijna alle stadions volledig vol, ook kleinere ploegen zoals de Graafschap spelen gemiddeld voor 12 a 13000 man.  In Nederland hebben de meeste ploegen die een nieuw stadion geplaatst hebben een echte boost gehad qwa toeschouwersaantallen (Nec,Roda JC,Twente,Vitesse,Nac, enz) maar vooral in het begin hebben ze de inkomprijzen heel democratisch gehouden (ik weet niet of dit nog zo is), ik hoop dat ze dit ook zo willen doen bij Essevee.

Wat bedoel je precies met democratisch? Goedkoper dan ervoor?  :)

Ik denk dat essevee toch al niet bij de duurste is, dus ik denk niet dat ze de prijzen gaan verlagen.

Ja goedkoper, indien Essevee de prijzen niet gaat verlagen (bv nieuwe tribune achter de goal moet het toch goedkoper worden dan T) zoniet zie ik niet in dat er meer volk zal afkomen, en zeker geen tienduizend of meer.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2332 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:22:29 pm »
Ja goedkoper, indien Essevee de prijzen niet gaat verlagen (bv nieuwe tribune achter de goal moet het toch goedkoper worden dan T) zoniet zie ik niet in dat er meer volk zal afkomen, en zeker geen tienduizend of meer.

Ja, maar zoiets groeit gewoon. We zijn een tijdje uit 1ste klasse geweest en in die periode zijn jonge gasten vaak beginnen supporteren voor topclubs, bij gebrek aan een eerste klasse ploeg uit deze regio. Jonge gasten nu die de voetbalmicrobe krijgen zullen nu rapper voor essevee kiezen dan voor bvb club of anderlecht (op een aantal sukkelaars na dan ;))
Dat komt wel.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2333 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:30:57 pm »
Als ik het goed voorheb betaal je voor een ticket in vak T als volwassen (16+) 10? voor een ticket (''normale'' matchen) en 80 euro voor een abbonement. Het lijkt me dan ook moeilijk om nog goedkoper te gaan.. wat moet je dan vragen 7,8 euro.. Zo haal je ook de inkomsten naar beneden, als je op een nieuwe tribune kan staan denk ik dat 10 euro zo veel niet is.. en 80 al zeker niet.
One Essevee!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2334 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:36:15 pm »
Waarom niet zo een staantribune achter de goal als in Dortmund, maar dan in een kleinere versie. Echt fantastisch om sfeer te maken.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2335 Gepost op: oktober 31, 2010, 10:45:06 pm »
Waarom niet zo een staantribune achter de goal als in Dortmund, maar dan in een kleinere versie. Echt fantastisch om sfeer te maken.
In kleine versie, we krijgen met ons huidig supportersaantal nog geen derde gevuld (capac. 30.000 man)
eentje a la kvk of gent zie ik wel zitten, of bedoel je dat?
One Essevee!

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2336 Gepost op: november 01, 2010, 08:09:19 am »
Als ik het goed voorheb betaal je voor een ticket in vak T als volwassen (16+) 10€ voor een ticket (''normale'' matchen) en 80 euro voor een abbonement. Het lijkt me dan ook moeilijk om nog goedkoper te gaan.. wat moet je dan vragen 7,8 euro.. Zo haal je ook de inkomsten naar beneden, als je op een nieuwe tribune kan staan denk ik dat 10 euro zo veel niet is.. en 80 al zeker niet.
Ik wil niet muggeziften ,maar een volwassenabbo(16 +) is 120? in vak T.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2337 Gepost op: november 01, 2010, 08:54:30 am »
Als ik het goed voorheb betaal je voor een ticket in vak T als volwassen (16+) 10€ voor een ticket (''normale'' matchen) en 80 euro voor een abbonement. Het lijkt me dan ook moeilijk om nog goedkoper te gaan.. wat moet je dan vragen 7,8 euro.. Zo haal je ook de inkomsten naar beneden, als je op een nieuwe tribune kan staan denk ik dat 10 euro zo veel niet is.. en 80 al zeker niet.
Ik wil niet muggeziften ,maar een volwassenabbo(16 +) is 120€ in vak T.
muggezifter ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2338 Gepost op: november 01, 2010, 10:39:46 am »
Waarom niet zo een staantribune achter de goal als in Dortmund, maar dan in een kleinere versie. Echt fantastisch om sfeer te maken.
In kleine versie, we krijgen met ons huidig supportersaantal nog geen derde gevuld (capac. 30.000 man)
eentje a la kvk of gent zie ik wel zitten, of bedoel je dat?

Ja ik bedoel dat. Een staantribune haaft lijk altijd iets meer om sfeer te maken :p

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2339 Gepost op: november 01, 2010, 11:19:01 am »
Idd dat moet er zeker komen..
Btw, waarom wil iedereen een stadion dat toe is.. hoeft voor mij niet pers?..
One Essevee!