Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439657 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2420 Gepost op: mei 01, 2011, 04:31:54 pm »
heb dat ook al horen waaien dat er geen verhuis zou zijn

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2421 Gepost op: mei 01, 2011, 05:39:33 pm »
't waait wel veel vandaag...  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2422 Gepost op: mei 01, 2011, 06:06:43 pm »
't waait wel veel vandaag...  ;)

Dat gedacht had ik ook :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2423 Gepost op: mei 05, 2011, 03:15:18 pm »
Regenboogstadion ondergaat ingrijpende veranderingen

In het tussenseizoen zal het Regenboogstadion enkele ingrijpende veranderingen ondergaan. Achter het doel aan de kant van de spelerstunnel wordt tussen de atletiekpiste en de led-boarding een staantribune van 1200 plaatsen gebouwd. Tussen de nieuwe staantribune en de zittribune kant vijvers zal een publiciteitswand de atletiekpiste overspannen. Achter het andere doel (kant Zuiderlaan) wordt eveneens een reclamewand opgetrokken die aansluit op de zittribune kant vijvers.

Filips Dhondt, algemeen directeur, geeft tekst en uitleg: ?SV Zulte Waregem is heel tevreden dat het stadbestuur zijn akkoord heeft gegeven voor het optrekken van de staantribune en de publiciteitswanden. Met deze ingreep wil de club heel concreet iets doen aan het gebrek aan sfeer en gezelligheid in het stadion, een item dat bij de supporters al jarenlang leeft, en een directe beloning voor de jarenlange steun.?

?Essevee wil hiermee ook tegemoet komen aan de vraag om een sfeertribune te cre?ren. De tribune zal op slechts zes meter van de achterlijn worden geplaatst, een ingreep die de beleving ten zeerste ten goede moet komen. Vanaf volgend seizoen zullen alle supporters veel meer het gevoel hebben dat we in een gesloten stadion voetballen, en dat zal automatisch ook een invloed hebben op de sfeerbeleving van de spelers. De bouw zal van start gaan net na de atletiekmeeting die eind juni plaatsvindt en zal af zijn tegen de eerste competitiewedstrijd. De plaatsen in de nieuwe tribune zullen mee opgenomen worden in de abonnementenverkoop die binnenkort start.?

www.essevee.be
 
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2011, 03:18:04 pm door jenske »

fox

  • Gast
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2424 Gepost op: mei 05, 2011, 03:21:30 pm »
Regenboogstadion ondergaat ingrijpende veranderingen

In het tussenseizoen zal het Regenboogstadion enkele ingrijpende veranderingen ondergaan. Achter het doel aan de kant van de spelerstunnel wordt tussen de atletiekpiste en de led-boarding een staantribune van 1200 plaatsen gebouwd. Tussen de nieuwe staantribune en de zittribune kant vijvers zal een publiciteitswand de atletiekpiste overspannen. Achter het andere doel (kant Zuiderlaan) wordt eveneens een reclamewand opgetrokken die aansluit op de zittribune kant vijvers.

Filips Dhondt, algemeen directeur, geeft tekst en uitleg: “SV Zulte Waregem is heel tevreden dat het stadbestuur zijn akkoord heeft gegeven voor het optrekken van de staantribune en de publiciteitswanden. Met deze ingreep wil de club heel concreet iets doen aan het gebrek aan sfeer en gezelligheid in het stadion, een item dat bij de supporters al jarenlang leeft, en een directe beloning voor de jarenlange steun.”

“Essevee wil hiermee ook tegemoet komen aan de vraag om een sfeertribune te cre?ren. De tribune zal op slechts zes meter van de achterlijn worden geplaatst, een ingreep die de beleving ten zeerste ten goede moet komen. Vanaf volgend seizoen zullen alle supporters veel meer het gevoel hebben dat we in een gesloten stadion voetballen, en dat zal automatisch ook een invloed hebben op de sfeerbeleving van de spelers. De bouw zal van start gaan net na de atletiekmeeting die eind juni plaatsvindt en zal af zijn tegen de eerste competitiewedstrijd. De plaatsen in de nieuwe tribune zullen mee opgenomen worden in de abonnementenverkoop die binnenkort start.”

www.essevee.be
 

Mogen we dus veronderstellen dat de plannen voor een nieuw regenboogstadion in de diepvries verdwijnen? Was men eigenlijk niet van plan om daaraan te beginnen eind 2011?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2425 Gepost op: mei 05, 2011, 04:51:09 pm »
Mogen we dus veronderstellen dat de plannen voor een nieuw regenboogstadion in de diepvries verdwijnen? Was men eigenlijk niet van plan om daaraan te beginnen eind 2011?

Euh, en waarom zouden we dat moeten veronderstellen? Na volgend seizoen wordt de bouw gestart. Voor dit seizoen doet men een geste door een tijdelijke tribune te installeren.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2426 Gepost op: mei 05, 2011, 05:00:23 pm »
Mogen we dus veronderstellen dat de plannen voor een nieuw regenboogstadion in de diepvries verdwijnen? Was men eigenlijk niet van plan om daaraan te beginnen eind 2011?



Euh, en waarom zouden we dat moeten veronderstellen? Na volgend seizoen wordt de bouw gestart. Voor dit seizoen doet men een geste door een tijdelijke tribune te installeren.

Thoja ik vind het eerder onnodig.
Met het nieuwe stadion dat er komt, moeten er geen onnodige kosten gedaan worden

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 135
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2427 Gepost op: mei 05, 2011, 05:11:16 pm »
Mogen we dus veronderstellen dat de plannen voor een nieuw regenboogstadion in de diepvries verdwijnen? Was men eigenlijk niet van plan om daaraan te beginnen eind 2011?



Euh, en waarom zouden we dat moeten veronderstellen? Na volgend seizoen wordt de bouw gestart. Voor dit seizoen doet men een geste door een tijdelijke tribune te installeren.

Thoja ik vind het eerder onnodig.
Met het nieuwe stadion dat er komt, moeten er geen onnodige kosten gedaan worden

Ik denk dat men dit vooral doet om er weer wat meer sfeer in te krijgen.. Zodat de tickets in het nieuwe stadion hoger liggen..
Wat mij vooral opvalt is dat de uitspraken van De Cuyper misschien geen loze uitspraken zijn, het overspannen van de piste met een pubiciteitswand zal wel een flinke duit opleveren. Ik vind dat wel een signaal dat ze goed bezig zijn. Maar toch was het dom om deze uitspraken in de pers te brengen.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2428 Gepost op: mei 05, 2011, 05:13:26 pm »
Mogen we dus veronderstellen dat de plannen voor een nieuw regenboogstadion in de diepvries verdwijnen? Was men eigenlijk niet van plan om daaraan te beginnen eind 2011?



Euh, en waarom zouden we dat moeten veronderstellen? Na volgend seizoen wordt de bouw gestart. Voor dit seizoen doet men een geste door een tijdelijke tribune te installeren.

Thoja ik vind het eerder onnodig.
Met het nieuwe stadion dat er komt, moeten er geen onnodige kosten gedaan worden

Ik denk dat men dit vooral doet om er weer wat meer sfeer in te krijgen.. Zodat de tickets in het nieuwe stadion hoger liggen..
Wat mij vooral opvalt is dat de uitspraken van De Cuyper misschien geen loze uitspraken zijn, het overspannen van de piste met een pubiciteitswand zal wel een flinke duit opleveren. Ik vind dat wel een signaal dat ze goed bezig zijn. Maar toch was het dom om deze uitspraken in de pers te brengen.

hoh dom zou ik toch niet zeggen, in de media komen is ook nuttig om sponsors aan te trekken!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2429 Gepost op: mei 05, 2011, 05:14:29 pm »
Maar toch was het dom om deze uitspraken in de pers te brengen.

Ik ook, tenzij deze nodig waren om spelers te overtuigen van naar Zulte Waregem te komen. Het feit dat Naessens hier niet terugfluit geeft me de indruk dat er een bewuste reden zit achter deze uitspraken.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2430 Gepost op: mei 05, 2011, 05:28:09 pm »
Schitterend initiatief, ik neem alvast een abonnementje daar als het dan echt het sfeervak moet worden

Boer Boerie

  • Gast
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2431 Gepost op: mei 05, 2011, 05:33:15 pm »
Dat die abonnementen nu net het doel zijn :)
Mark my words: het word voordeliger om een abonnement te nemen
dan nog losse ticketten te kopen in de toekomst.
Da was nu al het geval maar het gaat nog groter worden.
Hou da goe in ulder achterhoofd :)

De Cuyper is goe bezig en gene fantast.
Als de helft van wa ik hoorde maar waar is gaan er veel clubs met
open mond staan kijken.

Oja, nog dit, de bouw wordt niet bekostigd door Zulte Waregem :)
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2011, 05:38:15 pm door Boer Boerie »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2432 Gepost op: mei 05, 2011, 05:45:22 pm »
Amai zalig! Volgend jaar weet ik al waar ik ga zitten!
SV TILL I DIE

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2433 Gepost op: mei 05, 2011, 05:46:40 pm »
Amai zalig! Volgend jaar weet ik al waar ik ga zitten!


tzijn er nog!

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2434 Gepost op: mei 05, 2011, 06:08:20 pm »
Amai zalig! Volgend jaar weet ik al waar ik ga zitten!


tzijn er nog!

inderdaad !

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2435 Gepost op: mei 05, 2011, 06:11:11 pm »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2436 Gepost op: mei 05, 2011, 06:28:58 pm »
Dat die abonnementen nu net het doel zijn :)
Mark my words: het word voordeliger om een abonnement te nemen
dan nog losse ticketten te kopen in de toekomst.
Da was nu al het geval maar het gaat nog groter worden.
Hou da goe in ulder achterhoofd :)

De Cuyper is goe bezig en gene fantast.
Als de helft van wa ik hoorde maar waar is gaan er veel clubs met
open mond staan kijken.

Oja, nog dit, de bouw wordt niet bekostigd door Zulte Waregem :)

Betaald Stad Waregem het dan?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2437 Gepost op: mei 05, 2011, 06:37:38 pm »
Haha ik het dus toch goed gehoord, oef  :P
De kosten van die tijdelijke tribune voor het ene jaar zullen ruimschoots gecompenseerd worden met de abonnementenverkoop. Ik weet alvast waar te zijn volgend seizoen. Heel goed nieuws dit!
Meer sfeer, meer abonnees etc + meer aantrekkingskracht voor nieuwe spelers  :)

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2438 Gepost op: mei 05, 2011, 06:49:31 pm »
Prachtig initiatief, dit sfeervak!  Ik zie het volledig zitten :D

Boer Boerie

  • Gast
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2439 Gepost op: mei 05, 2011, 07:23:15 pm »
Tworden abonnementjes gasten.
Trommel ulder maten maar op er ook eentje te nemen.
Zo keer meegaan ga geen goed idee zijn ;)

We gaan nog grote ogen trekken met De Cuyper.