Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439661 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2620 Gepost op: mei 28, 2011, 01:51:41 pm »
In het nieuwsblad staat ook dat het stadion een ovalen vorm gaat hebben. Zouden ze dan effectief bedoelen dat het stadion compleet een ovaal gaat vormen of eerder een rechthoek met afgeronde hoeken?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2621 Gepost op: mei 28, 2011, 05:26:42 pm »
Even gaan kijken naar de andere clubs hoeveel een abonnement moet kosten op de staantribune (volw.)

AA Gent? 200
KV Mechelen? 190
KV Kortrijk? 175
VC Westerlo? 175
SK Lierse? 170
Essevee? 150
SP Lokeren? 145
RC Genk? 145

* STVV vond ik nog geen prijzen


Good job van het bestuur!  :)
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2011, 05:30:37 pm door jenske »

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159

Offline Arne

  • Leden
  • Berichten: 27
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2623 Gepost op: mei 31, 2011, 09:33:32 pm »
De gemeenteraadscommissie van het Waregemse stadsbestuur heeft vandaag beslist om op de gemeenteraad van volgende week een naamsverandering van voor te stellen.

Burgemeester Kurt Vanryckegem: ?Het stadbestuur wil zich ten volle engageren voor het stadionproject. Dat behelst onder meer dat alle opbrengsten die gegenereerd worden uit de verkoop van bijvoorbeeld de appartementen of het hotel rechtstreeks mogen terugvloeien naar de renovatie van het stadion. Daarnaast stellen wij de gronden ter beschikking en zal de stad instaan voor de financiering van de verhuis van de camping en de atletiekpiste, die een plaats krijgt aan overkant van de Zuiderlaan.?

?Daartegenover staat dat wij vinden dat die inspanningen weerspiegeld mogen worden in de naam van de voetbalclub. Vandaar dat volgende week een naamswijziging van SV Zulte Waregem naar SVZ Waregem aan bod zal komen tijdens de gemeenteraad.?

Die uitdrukkelijke vraag van het stadsbestuur zal pas ingewilligd worden door de club indien de effectieve ingebruikname van het vernieuwde stadion gerealiseerd wordt.

Zeven projectontwikkelaars hebben het bestek voor het stadionproject opgevraagd bij het stadsbestuur. Op korte termijn worden zij gescreend en worden hun kandidaturen al dan niet ontvankelijk verklaard. De projectontwikkelaars waarvan hun kandidatuur ontvankelijk verklaard wordt, kunnen een aanbesteding voor het stadionproject doen.

Binnen de club is het voorstel van het stadsbestuur vorige week aan bod gekomen tijdens de Raad van Bestuur. SV Zulte Waregem wil benadrukken dat de club hoopt dat de burgemeester en het stadsbestuur naast de reeds aangegane engagementen er in de toekomst op alle vlakken alles zal aan doen wat binnen hun mogelijkheden ligt om ervoor te zorgen dat het stadionproject er komt.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2011, 09:53:50 pm door Arne »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2624 Gepost op: mei 31, 2011, 09:40:56 pm »
Stad wil dat SV Zulte Waregem SVZ Waregem wordt..

http://focus-wtv.rnews.be/nl/regio/wvl/nieuws/sport/stad-wil-dat-sv-zulte-waregem-svz-waregem-wordt/article-1195024793585.htm?sms_ss=facebook&at_xt=4de53f989989b90f%2C0



Kan ik verstaan.  Waregem moet opdraaien voor de meeste kosten, ook  voor het nieuwe stadion worden er veel inspanningen verwacht van stad Waregem,is dus ook logisch dat ze iets terug krijgen, naambekendheid.  Het stoort  ze ook dat er in de media teveel over Zulte wordt gesproken ipv over Essevee of tenminste Zulte Waregem.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2625 Gepost op: mei 31, 2011, 09:42:31 pm »
Ik vind het niet helemaal onlogisch dat de stad dat vraagt, tenslotte steken ze ook heel wat geld in het stadion.
Hopelijk wel geen beerschottoestanden, ik vind dat we respect moeten hebben voor wat zulte voor het voetbal in waregem gedaan heeft...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2626 Gepost op: mei 31, 2011, 10:08:08 pm »
schitterend van t'stad!! Maar met die z blijven ze toch van Zulte spreken denk ik.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2627 Gepost op: mei 31, 2011, 10:08:34 pm »
Ik vind het niet helemaal onlogisch dat de stad dat vraagt, tenslotte steken ze ook heel wat geld in het stadion.
Hopelijk wel geen beerschottoestanden, ik vind dat we respect moeten hebben voor wat zulte voor het voetbal in waregem gedaan heeft...

Dat vind ik ook. Ik ben er eerlijk gezegd geen voorstander van uit respect voor Zulte. Ik ben supporter van Zulte Waregem en ik hou van die naam. Gelukkig blijft minstens de Z van Zulte in de naam. Ik vraag me dan af wat bv Naessens daar van vindt. Wel toevallig dat wij daar deze week over bezig waren.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2628 Gepost op: mei 31, 2011, 10:09:47 pm »
schitterend van t'stad!! Maar met die z blijven ze toch van Zulte spreken denk ik.

Die van Kortrijk waarschijnlijk voor de rest van hun leven, maar dan zeg ik daar gewoon Stade tegen. :) Ik denk dat normale supporters van andere ploegen misschien wel Waregem gaan zeggen.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2629 Gepost op: mei 31, 2011, 10:11:12 pm »
schitterend van t'stad!! Maar met die z blijven ze toch van Zulte spreken denk ik.

Die van Kortrijk waarschijnlijk voor de rest van hun leven, maar dan zeg ik daar gewoon Stade tegen. :) Ik denk dat normale supporters van andere ploegen misschien wel Waregem gaan zeggen.

Dus kunnen we nu weer van sv waregem zingen in plaats van sv zulte waregem :D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2630 Gepost op: mei 31, 2011, 10:12:06 pm »
schitterend van t'stad!! Maar met die z blijven ze toch van Zulte spreken denk ik.

Die van Kortrijk waarschijnlijk voor de rest van hun leven, maar dan zeg ik daar gewoon Stade tegen. :) Ik denk dat normale supporters van andere ploegen misschien wel Waregem gaan zeggen.

Dus kunnen we nu weer van sv waregem zingen in plaats van sv zulte waregem :D

Die Z blijft er natuurlijk wel tussenstaan. ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2631 Gepost op: mei 31, 2011, 10:13:39 pm »
Ja als Naessens niet instemt = geen nieuw stadion:-). Ergens normaal dat stad iets in ruil wilt. Ik heb wel de indruk dat Naessens minder en minder in de pap te brokken heeft. Zou er dan toch iets van aan zijn van die aandelenoverdracht? Nuja ik denk dat tegen wanneer het nieuwe stadion er staat de "z" ook al verdwenen zal zijn. Dit hebben we ook gezien bij kvks united dat terug Lommel werd...  

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2632 Gepost op: mei 31, 2011, 10:17:37 pm »
SVZ Waregem .....enkel nen Tsjech kan 3 medeklinkers na elkaar door z'n strot krijgen...belachelijk  >:(

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2633 Gepost op: mei 31, 2011, 10:19:02 pm »
En we zouden het nog vergeten: capaciteit wordt 14000 plaatsen. Deftig! Er zit vooruitgang in het project!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2634 Gepost op: mei 31, 2011, 10:20:11 pm »
SVZ Waregem .....enkel nen Tsjech kan 3 medeklinkers na elkaar door z'n strot krijgen...belachelijk  >:(

Tjah, en RSC Anderlecht? Of KRC Genk? Zo raar klinkt dat toch niet?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2635 Gepost op: mei 31, 2011, 10:20:22 pm »
Pure schande! Vanaf nu spreek ik niet meer over Zulte Waregem of kortweg Waregem. Vanaf nu ist Zulte voor mij en niets anders!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2636 Gepost op: mei 31, 2011, 10:22:59 pm »
Pure schande! Vanaf nu spreek ik niet meer over Zulte Waregem of kortweg Waregem. Vanaf nu ist Zulte voor mij en niets anders!
::)

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2637 Gepost op: mei 31, 2011, 10:24:13 pm »
Ik heb geen problemen met de naamswijziging, maar natuurlijk wel alle respect voor hetgeen Zulte gedaan heeft. Als het puur op de klank aankomt, dat ze er dan maar mss SZ Waregem van maken, Sporting Zulte Waregem...  :)

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2638 Gepost op: mei 31, 2011, 10:25:36 pm »
Je kan er ook SV Zwaregem van maken als je wil.  Ik vind SV Zulte Waregem eigenlijk wel goed klinken.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2639 Gepost op: mei 31, 2011, 10:26:34 pm »
Zwaregem.

Ochja, ieder zijn mening. Maar als deze verandering er moet komen tengevolge van een nieuw stadion, I Agree!