Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439656 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2640 Gepost op: mei 31, 2011, 10:28:14 pm »
4 letters in ruil voor een nieuw stadion, ik zeg ja:p

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2641 Gepost op: mei 31, 2011, 10:29:15 pm »
Je kan er ook SV Zwaregem van maken als je wil.  Ik vind SV Zulte Waregem eigenlijk wel goed klinken.

Dat vind ik nu ook. Ik ben dan wel van Waregem, maar kzou het toch jammer vinden, al is er nog een belangrijk verschil met GB, waar men echt de naam er uit gooit. Ik kan me wel inbeelden dat supporters van het vroegere zulte dit niet leuk vinden.

Is dit alleen maar een voorstel, of wordt dit effectief zo uitgevoerd?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2642 Gepost op: mei 31, 2011, 10:31:37 pm »
rsc anderlecht en krc genk kan je niet vergelijken met svz waregem.
royal sporting club anderlecht
koninklijk racing genk
en dan essevee (zulte) maak daar zuinig van en dan heb je svz waregem :p
alles voor een nieuw stadion zou ik zeggen!! 1 ding zie ik wel weer gebeuren volgend seizoen. Spel in de tribune over de nieuwe naam.

En jezus mannen sv zwaregem op wa trekt da?? al eens aan elkaar uitgesproken zwaregem??

en nee is enkel maar een voorstel voor volgende week.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2643 Gepost op: mei 31, 2011, 10:32:32 pm »
SVZ Waregem op papier.
Essevee in ons hart...

Is het voor iedereen dan echt zo moeilijk om Essevee te zeggen in plaats van Zulte of Waregem? Bekrompen houding, als je het mij vraagt. Of intellectueel niet in staat om twee steden na elkaar te zeggen?

Als we door vier letters te schrappen een nieuw stadion afdwingen bij 't stad, mogen ze gerust nog wat letters schrappen als dat de bouw van een nieuw jeugdcomplex zou kunnen bevorderen !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2644 Gepost op: mei 31, 2011, 10:32:59 pm »
Tja, ik zou het ook liever Zulte Waregem zien blijven, maar ik vrees dat er dan geen nieuw stadion zal komen.
Dus doen zeg ik.. naam veranderen en het stad zorgt voor het nieuwe stadion, goeie deal.

Trouwens 14000 plaatsen met 12000 zitplaatsen en 2000 staanplaatsen. Benieuw naar de eerste voorstelling als het ontwerp volledig af is.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2645 Gepost op: mei 31, 2011, 11:04:42 pm »
Al de nutteloze berichten (reacties ga ik ze zelfs niet noemen) werden gewist. Gelieve on-topic te blijven.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2646 Gepost op: juni 01, 2011, 12:51:44 am »
Ik zou het enorm onrespectvol vinden moest de naam Zulte (zo goed als) volledig uit de clubnaam verdwijnen.

Meer woorden wil er niet (meer) aan vuilmaken.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2647 Gepost op: juni 01, 2011, 07:43:24 am »
Pure schande! Vanaf nu spreek ik niet meer over Zulte Waregem of kortweg Waregem. Vanaf nu ist Zulte voor mij en niets anders!
Ahja, want dat is DE oplossing...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2648 Gepost op: juni 01, 2011, 07:45:58 am »
Tja, ik zou het ook liever Zulte Waregem zien blijven, maar ik vrees dat er dan geen nieuw stadion zal komen.
Dus doen zeg ik.. naam veranderen en het stad zorgt voor het nieuwe stadion, goeie deal.

Trouwens 14000 plaatsen met 12000 zitplaatsen en 2000 staanplaatsen. Benieuw naar de eerste voorstelling als het ontwerp volledig af is.

Die 2000 staanplaatsen lijken mij wel interessant, staanplaatsen zijn sfeerbevorderend.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2649 Gepost op: juni 01, 2011, 08:21:56 am »
Pure schande! Vanaf nu spreek ik niet meer over Zulte Waregem of kortweg Waregem. Vanaf nu ist Zulte voor mij en niets anders!
Ahja, want dat is DE oplossing...

DE oplossing is het laten zoals het is= geen naamsverandering. Verder bestaat de DE oplossing niet. Wij moeten maar braafjes volgen.
Als jij DE oplossing weet, mag je het altijd zeggen, vriendschap.

Ge zult zien, binnen dit en 5 jaar is het terug rood-wit ook.
« Laatst bewerkt op: juni 01, 2011, 08:27:49 am door JSPR_G »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2650 Gepost op: juni 01, 2011, 08:24:50 am »
Binnen dit en 5 jaar zou ik niet durven zeggen, maar op lange termijn denk ik ook dat dit nog zal veranderen. Kan begrijpen dat dit niet prettig is voor de vroegere Zulte fans.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2651 Gepost op: juni 01, 2011, 09:01:01 am »
Kurt for President!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2652 Gepost op: juni 01, 2011, 09:04:14 am »
Pure schande! Vanaf nu spreek ik niet meer over Zulte Waregem of kortweg Waregem. Vanaf nu ist Zulte voor mij en niets anders!
Ahja, want dat is DE oplossing...

DE oplossing is het laten zoals het is= geen naamsverandering. Verder bestaat de DE oplossing niet. Wij moeten maar braafjes volgen.
Als jij DE oplossing weet, mag je het altijd zeggen, vriendschap.

Ge zult zien, binnen dit en 5 jaar is het terug rood-wit ook.

Je mag voor mijn part zulte waregem blijven zeggen. Ik ga dat sowieso denk ik blijven doen. Ik heb overigens nooit iets gehad tegen het schrijven van Zulte W. (van andere mensen)

Aangezien de naam eigenlijk niet verandert, gaan de mensen nog altijd Zulte en Zulte Waregem enz... blijven zeggen denk ik.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2653 Gepost op: juni 01, 2011, 02:14:37 pm »
de kleurcombinaties trekken al jaren op niks, de naam straalt helemaal niks uit en op de koop toe zorgt het nog voor wrijvingen op de tribunes ook.  nu we dan toch de ene stijlbreuk na de andere moeten pikken is het mss aangewezen om met alles eens komaf te maken en er iets moois en toekomstgerichts van te maken op een doordachte, stijl- en respectvolle manier ?

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2654 Gepost op: juni 01, 2011, 02:35:42 pm »
waar staat dit van 14000 plaatsen ( 12000 zit en 2000 staan )?


Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2656 Gepost op: juni 01, 2011, 03:32:15 pm »
Zou er dan toch iets van aan zijn van die aandelenoverdracht?

Toch wel sterk dat er aandelen kunnen overgedragen worden, terwijl SV Zulte Waregem een VZW is, en er dus geen aandelen zijn :(

fox

  • Gast
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2657 Gepost op: juni 01, 2011, 03:49:47 pm »
Zou er dan toch iets van aan zijn van die aandelenoverdracht?

Toch wel sterk dat er aandelen kunnen overgedragen worden, terwijl SV Zulte Waregem een VZW is, en er dus geen aandelen zijn :(

Niet aandelen as such natuurlijk.

Maar je kan natuurlijk wel middelen ter beschikking stellen van een VZW en uitdrukkelijk bedingen dat dit uw middelen zijn die je hen ter beschikking stelt maar dat ze wel uw eigendom blijven. Die middelen kunnen dan overgedragen worden aan anderen.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2658 Gepost op: juni 04, 2011, 07:29:11 am »
Even gaan kijken naar de andere clubs hoeveel een abonnement moet kosten op de staantribune (volw.)

AA Gent? 200
KV Mechelen? 190
KV Kortrijk? 175
VC Westerlo? 175
SK Lierse? 170
Essevee? 150
SP Lokeren? 145
RC Genk? 145

* STVV vond ik nog geen prijzen


Good job van het bestuur!  :)
Gent heeft geen staanplaatsen, het zijn allemaal zitplaatsen. ;)

fox

  • Gast
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2659 Gepost op: juni 04, 2011, 08:46:27 am »
Even gaan kijken naar de andere clubs hoeveel een abonnement moet kosten op de staantribune (volw.)

AA Gent? 200
KV Mechelen? 190
KV Kortrijk? 175
VC Westerlo? 175
SK Lierse? 170
Essevee? 150
SP Lokeren? 145
RC Genk? 145

* STVV vond ik nog geen prijzen


Good job van het bestuur!  :)
Gent heeft geen staanplaatsen, het zijn allemaal zitplaatsen. ;)

Die tribune achter doel is een veredelde staantrubine met het verschil dat die stoelkes daar serieus in de weg zitten.