Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439648 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2800 Gepost op: september 12, 2011, 01:15:39 pm »
Een aanbesteding gebeurt toch op basis van een plan (architect)? Dus kunnen ze toch al tonen hoe het er ongeveer zal uitzien, of niet?

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2801 Gepost op: september 12, 2011, 03:21:04 pm »
Wat gebeurd er met de toiletten wanneer de kantine een vipruimte wordt?
Beneden de trap is de deur al heel het seizoen gesloten... Beneden de andere trap werken de sloten niet meer.
Ik vrees een nog groter wcprobleem!  :(

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2802 Gepost op: september 13, 2011, 02:13:12 pm »
<moedermode> ge moest maar geweest zijn voor we vertrokken!! </moedermode>

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2803 Gepost op: september 24, 2011, 03:22:14 pm »
twee vragen bij recente stadionaanpassingen:

- wat met  oudere en minder mobiele bezoekende supporters? waar kunnen die terecht? gezien enkel staantribune volgens mijn info?
- is het de bedoeling dat de oude kantine van de kant vijvers in de toekomst volledig wordt ingenomen door VIPs?

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2804 Gepost op: september 24, 2011, 04:40:43 pm »
Vandaag is het de laatste keer dat we in onze kantine binnen kunnen.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2805 Gepost op: september 24, 2011, 04:49:50 pm »
Over welke kantine gaat dit dan ? Die boven aan de kant vijvers??? Dat kan toch niet , waar moeten we dan onze pintjes halen?

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2806 Gepost op: september 24, 2011, 04:58:55 pm »
ja onze kantine aan de vijverkant.
ze gaan een kantine samen knutselen een verdieping hoger onder de tribune waar er de vorige match al tapkranen stonden.
dus vanavond gaan we nog eens voor de laatste keer lang blijven plakken in onze mooie kantine.
het zal nadien hetzelfde niet meer zijn. :-\

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2807 Gepost op: september 24, 2011, 05:19:24 pm »
ja onze kantine aan de vijverkant.
ze gaan een kantine samen knutselen een verdieping hoger onder de tribune waar er de vorige match al tapkranen stonden.
dus vanavond gaan we nog eens voor de laatste keer lang blijven plakken in onze mooie kantine.
het zal nadien hetzelfde niet meer zijn. :-\

 :( :( :( :(

zal leuk worden,deze winter..
-SVZW Forever-

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2808 Gepost op: september 24, 2011, 05:33:30 pm »
ja onze kantine aan de vijverkant.
ze gaan een kantine samen knutselen een verdieping hoger onder de tribune waar er de vorige match al tapkranen stonden.
dus vanavond gaan we nog eens voor de laatste keer lang blijven plakken in onze mooie kantine.
het zal nadien hetzelfde niet meer zijn. :-\

Heb dat ook gehoord.... :-\ Kan de club dat dan niet communiceren ? der zit stillaan wel communicatie-volk genoeg op den bureau zeker....
Ik vraag me af waar ze al die vips gaan vinden om zo'n grote kantine te vullen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2809 Gepost op: september 25, 2011, 09:03:01 am »
ja onze kantine aan de vijverkant.
ze gaan een kantine samen knutselen een verdieping hoger onder de tribune waar er de vorige match al tapkranen stonden.
dus vanavond gaan we nog eens voor de laatste keer lang blijven plakken in onze mooie kantine.
het zal nadien hetzelfde niet meer zijn. :-\

Heb dat ook gehoord.... :-\ Kan de club dat dan niet communiceren ? der zit stillaan wel communicatie-volk genoeg op den bureau zeker....
Ik vraag me af waar ze al die vips gaan vinden om zo'n grote kantine te vullen.

Het was gisteren een zalige avond maar de situatie rond 'onze' kantine, doet me wel een beetje pijn aan 't hart. We vliegen een etage'ke hoger, zodat de vip's zich daar kunnen gaan warmen. De mensen achter de toog trokken ook maar een triestig gezicht maar zeiden wel dat ze 'met plezier mee naar boven verhuizen, met ons' (lees: in plaats van de blas?'s te moeten bedienen).
-SVZW Forever-

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2810 Gepost op: september 25, 2011, 01:18:23 pm »
kvraag mij af waarom dit allemaal nodig is zo midden in het seizoen alles veranderen en dat er binnen 2-3 jaar daar toch een nieuw stadion staat...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2811 Gepost op: september 25, 2011, 01:27:51 pm »
kvraag mij af waarom dit allemaal nodig is zo midden in het seizoen alles veranderen en dat er binnen 2-3 jaar daar toch een nieuw stadion staat...

Nu de zittribune bezoekers afgehuurd kan worden door bedrijven hebben ze ook veel meer eters, en te weinig plaats. Daardoor moeten ze nu uitwijken naar moeder Jeanne en steken ze er meer geld aan toe dan dat ze de catering in eigen handen zouden hebben, dixit PDC.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2812 Gepost op: september 25, 2011, 04:27:52 pm »
Ik vraag mij toch telkenmale af waarom men een nieuw stadion gaat zetten ?! We krijgen het huidige al nooit volzet ! Voor de match van het jaar verwacht je toch een vol huis ? Zelfs met allerlei acties lukt het nog niet om een full house te hebben. Hoe gaat men dat doen veranderen in de toekomst eens we in ons nieuw stadion spelen ??

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2813 Gepost op: september 25, 2011, 05:10:17 pm »
Ik kan u verzekeren dat filmpjes zoals die vanuit vak X h??l wat mensen naar het stadion zullen lokken. Op het einde van het seizoen zie ik ons heel vaak vol huis halen. Mark my words...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2814 Gepost op: september 25, 2011, 05:15:11 pm »
Het is ook gebleken dat een nieuw stadion zorgt voor een groter publiek.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2815 Gepost op: september 25, 2011, 06:11:40 pm »
Ik vraag mij toch telkenmale af waarom men een nieuw stadion gaat zetten ?! We krijgen het huidige al nooit volzet ! Voor de match van het jaar verwacht je toch een vol huis ? Zelfs met allerlei acties lukt het nog niet om een full house te hebben. Hoe gaat men dat doen veranderen in de toekomst eens we in ons nieuw stadion spelen ??

Ik hoop dat we geen vol stadion hebben op het moment dat er een nieuw komt, want dan is er blijkbaar eer een capaciteitstekort. De laatste plaatsen van een stadion krijgt ge nooit volzet, al is het maar omdat die plaatsen minder interessant zijn of bv maar alleenstaande plaatsen zijn en mensen plaatsen bij elkaar willen. Dergelijke zaken. Het stadion heeft dit jaar al volgezeten en sowieso gaat zoiets geleidelijk aan. Zoals Wouter zegt, meer sfeer lokt meer mensen. Ik verwachtte eerlijk gezegd niet meer mensen dan vorig jaar, wat echter toch het geval is, maar vooral de komende jaren zouden we een stijging kunnen zien.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2816 Gepost op: september 25, 2011, 06:34:11 pm »
we trekken alleszins de voorbije jaren en vooral dit jaar meer volk dan westerlo,bergen,kortrijk,cercle,lokeren,leuven,cercle, en gelijk met stvv en gba en lierse plus minus.  Neem daarbij dat zij een gezelliger stadion hebben met betere plaatsen.  En je ziet nu al met de sfeertribune en ledwall dat er al meer volk komt.  Een nieuw stadion zorgt bij elke club voor een stijging van fans en soms is dit een immense stijging.  Meer luxe en comfort, nog meer sfeer, randactiviteiten en een bepaalde trots om eens in dat knappe stadion te gaan zitten in je stad of omgeving.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2817 Gepost op: september 25, 2011, 06:38:59 pm »
@svforever: wa zegde gij nu? Hebt ge de toeschouwersaantallen van vorig jaar al eens vergeleken met die van dit jaar? Volgens mij hebben we tot nu toe iedere wedstrijd merkelijk meer toeschouwers gehaald dan vorig seizoen! Als de resultaten straks nog wat beter worden (en daar ga ik met het voetbal van dit seizoen wel van uit) en de sfeer dankzij vak X dit niveau kan aanhouden, dan kan het niet anders of we halen dit seizoen al makkelijk gemiddeld 1000 man meer dan vorig seizoen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2818 Gepost op: september 25, 2011, 06:50:37 pm »
@svforever: wa zegde gij nu? Hebt ge de toeschouwersaantallen van vorig jaar al eens vergeleken met die van dit jaar? Volgens mij hebben we tot nu toe iedere wedstrijd merkelijk meer toeschouwers gehaald dan vorig seizoen! Als de resultaten straks nog wat beter worden (en daar ga ik met het voetbal van dit seizoen wel van uit) en de sfeer dankzij vak X dit niveau kan aanhouden, dan kan het niet anders of we halen dit seizoen al makkelijk gemiddeld 1000 man meer dan vorig seizoen.

Euh... dat zeg ik toch juist? Ik zei dus dat er dit seizoen meer volk komt dan vorig seizoen... Ik beaam dus alles wat ge zegt ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2819 Gepost op: september 25, 2011, 06:53:50 pm »
ik begrijp wel dat dit moet gebeuren, maar de manier waarop...
ik vraag me soms af wat de meerwaarde van mijn abo nog is, als ik zie: hoeveel gratis tickets er gegeven worden, het comfort dat afgenomen wordt, etc.
ik hoop trouwens dat de kwaliteit van de vip ook wat omhoog is: drank: super; eten: kan beter; onthaal kon belachelijk veel beter.

Maar kan dergelijke veranderingen wel toejuichen.
Heb gister een 4tal gasten gesproken die hun abo van bruhhe gelaten hebben voor wat het was, en enen in waregem hebben genomen. hoofdreden: immobilisme rond bruhhe ed, zielige caf?taria....

Enkel weer altijd hetzelfde: communicatie/p-r: 0!