Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439648 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2920 Gepost op: mei 03, 2012, 11:29:41 pm »
Eerst is het de ploegprestaties en dan is het te duur....
Van een Burgemeester had ik niet anders verwacht dan dat hij wel
een reden zou vinden om uit te stellen....

Menige sporthal viel ook duurder uit dan begroot
mo twas als vriendendienst dan ook

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2921 Gepost op: mei 04, 2012, 06:22:27 pm »
Blijkbaar zou het kalf toch nog niet helemaal verdronken zijn.
Misschien is het een strategische manier om investeerder te lokken...

Hoop doet leven, niewaar  ;)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2922 Gepost op: mei 04, 2012, 07:23:14 pm »
Spijtig nieuws... nog maar eens wachten :(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2923 Gepost op: mei 04, 2012, 11:40:41 pm »
een tribune in desselgem in provincial kon wel, een stadion in waregem niet tis proper  :D

al spreken we natuurlijk van iets andere kostenplaatjes  ;)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2924 Gepost op: mei 05, 2012, 12:46:42 pm »
een tribune in desselgem in provincial kon wel, een stadion in waregem niet tis proper  :D

al spreken we natuurlijk van iets andere kostenplaatjes  ;)

Als je over een tribune in Desselgem spreekt : die staat er al een hele tijd.  De luxe-tribune in Beveren-Leie, dat is pas geldverspilling.  Kern van de zaak is : door dit minder goede seizoen heeft men ingezien dat dit Zulte-Waregem nog niet rijp is voor een nieuwe tempel.  Kijk, laten we met allebei onze voeten op de realistische grond blijven.  Ondanks alles is en blijft Zulte-Waregem een matige middenmotor in de Belgische eersteklase.  Begin waar het moet beginnen : met het goede voetbal terug te brengen, realistisch, met werkkracht en enthousiasme.  Pas wanneer die belangrijke voorwaarde is vervuld, kunnen de resultaten volgen, wat dan weer potenti?le investeerders kan aanzetten tot een investering.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2925 Gepost op: mei 05, 2012, 03:25:16 pm »
een tribune in desselgem in provincial kon wel, een stadion in waregem niet tis proper  :D

al spreken we natuurlijk van iets andere kostenplaatjes  ;)

Als je over een tribune in Desselgem spreekt : die staat er al een hele tijd.  De luxe-tribune in Beveren-Leie, dat is pas geldverspilling.  Kern van de zaak is : door dit minder goede seizoen heeft men ingezien dat dit Zulte-Waregem nog niet rijp is voor een nieuwe tempel.  Kijk, laten we met allebei onze voeten op de realistische grond blijven.  Ondanks alles is en blijft Zulte-Waregem een matige middenmotor in de Belgische eersteklase.  Begin waar het moet beginnen : met het goede voetbal terug te brengen, realistisch, met werkkracht en enthousiasme.  Pas wanneer die belangrijke voorwaarde is vervuld, kunnen de resultaten volgen, wat dan weer potenti?le investeerders kan aanzetten tot een investering.

Die tribune kwam er via Rik Soens. Beveren-Leie is aan de opmars bezig. Kampioen gespeeld in 4eC. Beveren-Leie gaat Zulte Waregem achterna ! ...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2926 Gepost op: mei 06, 2012, 10:57:09 am »

Hoeveel jaren gaan ze nog met de supporters blijven leuren? Ik keek al jaren uit naar die nieuwbouw, maar zal mij nog eens serieus overpeizen of ik mijn abonnement nog verleng, en af en toe eens een matchke meepikken.



misschien beter uw nick dan aanpassen naar fanofnewstadion

Heeft er niets mee te maken of je fan blijft of niet.  Ik mis een groot deel van mijn matchen door buitenlandse werkverplaatsingen, maar bleef jaren trouw mijn abo betalen als steun voor de  ploeg.
En de meeste zaterdagavonden afkomen van de Kust, om in een trokgat te zitten: kzou het er velen wel eens willen zien doen.

Wat mij stoort is het gebrek aan visie: eerst alles op de rails zetten, en ne burgemeester die zich dan eens in de laatste eindsprint van het dossier met van alles en nog wa op de proppen komt.  Lees na op belstadions.net/forums.  Waar zijn die investeerders waar in het begin gewag werd van gemaakt??

Bij de kvk mogen ze ook dromen, maar moeten nog een eerste vergunning indienen, maw nog niets concreets. En op een periode van minimum 5jaar kan je ook sportieve problemen kennen. Als dan telkens de plannen worden uitgesteld, komt er nergens nog een in Belgie.

De enige kleine ploeg waar het stadion zal komen is KV Mechelen.  Die gebruiken gewoon de plannen van een bestaand stadion ergens in Denemarken, waardoor ze een pak kosten kunnen besparen en exact een budget kunnen opmaken. 




Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2927 Gepost op: mei 07, 2012, 08:54:24 am »
dat is nu s een correcte analyse. en idd gebrek aan visie! met dergelijke redenering van de burgemeester lopen we altijd jaren achter en kan je nooit investeren. eerst ging het nieuw stadion er misschien niet komen omdat we tegen degradatie speelden...we zijn al sedert een tweetal maanden gered en nu is het iets anders en zo zal het altijd zijn maar als het goed gaat met essevee zie ik in de vips toch altijd meer plaatselijke politici lopen.....

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2928 Gepost op: mei 07, 2012, 11:45:30 am »
een tribune in desselgem in provincial kon wel, een stadion in waregem niet tis proper  :D

al spreken we natuurlijk van iets andere kostenplaatjes  ;)

Als je over een tribune in Desselgem spreekt : die staat er al een hele tijd.  De luxe-tribune in Beveren-Leie, dat is pas geldverspilling.  Kern van de zaak is : door dit minder goede seizoen heeft men ingezien dat dit Zulte-Waregem nog niet rijp is voor een nieuwe tempel.  Kijk, laten we met allebei onze voeten op de realistische grond blijven.  Ondanks alles is en blijft Zulte-Waregem een matige middenmotor in de Belgische eersteklase.  Begin waar het moet beginnen : met het goede voetbal terug te brengen, realistisch, met werkkracht en enthousiasme.  Pas wanneer die belangrijke voorwaarde is vervuld, kunnen de resultaten volgen, wat dan weer potenti?le investeerders kan aanzetten tot een investering.

Nja, een nieuw stadion geeft een boost.  Meer uitstraling, meer sponsers, meer volk, meer sfeer, meer mogelijkheden, meer inkomsten, en kan doorslaggevend zijn voor veel spelers om hen krabbel te zetten.  Als je ziet dat we een rotseizoen spelen en in de belachelijke playoffs 2 nog 7000 man halen thuis in een ongezellig beperkt stadion, dan leeft het voetbal hier toch.  Als je dan ziet dat scum na een memorabel seizoen tegen de toppers in playoff 1 met moeite 5500 man op de been krijgt in een gezellig sfeervol stadion en 50 man meeneemt naar het vlakbij gelegen Gent.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2929 Gepost op: mei 07, 2012, 07:45:53 pm »
Nja, een nieuw stadion geeft een boost.  Meer uitstraling, meer sponsers, meer volk, meer sfeer, meer mogelijkheden, meer inkomsten, en kan doorslaggevend zijn voor veel spelers om hen krabbel te zetten.  Als je ziet dat we een rotseizoen spelen en in de belachelijke playoffs 2 nog 7000 man halen thuis in een ongezellig beperkt stadion, dan leeft het voetbal hier toch.  Als je dan ziet dat scum na een memorabel seizoen tegen de toppers in playoff 1 met moeite 5500 man op de been krijgt in een gezellig sfeervol stadion en 50 man meeneemt naar het vlakbij gelegen Gent.
[/quote]

Kijk, zaterdag had het stadion eigenlijk uitverkocht moeten zijn, gezien de actie gratis tickets bij abonnees... Echter, en ben niet alleen, ik kreeg mijn gratis ticket niet kwijt. Familieleden en sympathisanten, die wel meegingen naar de euro matchen in Gent, kijken es in de lucht en bedanken vriendelijk om bij dat triestige weer naar de magische regenboogtempel af te zakken...

Wel kleine correctie: het zijn reeds 2rotseizoenen op een rij, en ondanks alles is er nog nooit meer volk afgezakt als het laatste jaar....  Essevee, waarom langer twijfelen???



Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2930 Gepost op: mei 07, 2012, 08:40:00 pm »
Nja, een nieuw stadion geeft een boost.  Meer uitstraling, meer sponsers, meer volk, meer sfeer, meer mogelijkheden, meer inkomsten, en kan doorslaggevend zijn voor veel spelers om hen krabbel te zetten.  Als je ziet dat we een rotseizoen spelen en in de belachelijke playoffs 2 nog 7000 man halen thuis in een ongezellig beperkt stadion, dan leeft het voetbal hier toch.  Als je dan ziet dat scum na een memorabel seizoen tegen de toppers in playoff 1 met moeite 5500 man op de been krijgt in een gezellig sfeervol stadion en 50 man meeneemt naar het vlakbij gelegen Gent.

Kijk, zaterdag had het stadion eigenlijk uitverkocht moeten zijn, gezien de actie gratis tickets bij abonnees... Echter, en ben niet alleen, ik kreeg mijn gratis ticket niet kwijt. Familieleden en sympathisanten, die wel meegingen naar de euro matchen in Gent, kijken es in de lucht en bedanken vriendelijk om bij dat triestige weer naar de magische regenboogtempel af te zakken...

Wel kleine correctie: het zijn reeds 2rotseizoenen op een rij, en ondanks alles is er nog nooit meer volk afgezakt als het laatste jaar....  Essevee, waarom langer twijfelen???
[/quote]

misschien ook vermelden dat er nog nooit zoveel gratis tickets zijn weggegeven ook via allerlei acties

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2931 Gepost op: mei 08, 2012, 03:04:46 pm »
Nja, een nieuw stadion geeft een boost.  Meer uitstraling, meer sponsers, meer volk, meer sfeer, meer mogelijkheden, meer inkomsten, en kan doorslaggevend zijn voor veel spelers om hen krabbel te zetten.  Als je ziet dat we een rotseizoen spelen en in de belachelijke playoffs 2 nog 7000 man halen thuis in een ongezellig beperkt stadion, dan leeft het voetbal hier toch.  Als je dan ziet dat scum na een memorabel seizoen tegen de toppers in playoff 1 met moeite 5500 man op de been krijgt in een gezellig sfeervol stadion en 50 man meeneemt naar het vlakbij gelegen Gent.

Kijk, zaterdag had het stadion eigenlijk uitverkocht moeten zijn, gezien de actie gratis tickets bij abonnees... Echter, en ben niet alleen, ik kreeg mijn gratis ticket niet kwijt. Familieleden en sympathisanten, die wel meegingen naar de euro matchen in Gent, kijken es in de lucht en bedanken vriendelijk om bij dat triestige weer naar de magische regenboogtempel af te zakken...

Wel kleine correctie: het zijn reeds 2rotseizoenen op een rij, en ondanks alles is er nog nooit meer volk afgezakt als het laatste jaar....  Essevee, waarom langer twijfelen???

misschien ook vermelden dat er nog nooit zoveel gratis tickets zijn weggegeven ook via allerlei acties
[/quote]

Andere clubs doen dit ook h?, en was dit jaar slechts enkele matchen, de rest van de matchen waren kleine acties die msh een 200 man een gratis ticket opleverde...  Kortrijk is daar zelfs al jaren een krak in.  + va die gratis tickets ken ik alleen al 3 nieuwe abbo's voor volgend jaar.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2932 Gepost op: augustus 15, 2012, 03:55:20 pm »
Heeft er iemand nog nieuws ivm het Regenboogstadion? Het lijkt er op dat dit project aan het doodbloeden is...

Offline the-proud-esseveefan

  • Leden
  • Berichten: 66
  • We are One, We are Proud, We are ESSEVEE!!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2933 Gepost op: augustus 15, 2012, 10:30:57 pm »
Heeft er iemand nog nieuws ivm het Regenboogstadion? Het lijkt er op dat dit project aan het doodbloeden is...

Volgens mij gaan ze eind dit seizoen(in mei ofzo) deraan beginnen met deen bouw. Heb ik toch ergens gelezen op internet maar weet niet meer waar.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2934 Gepost op: augustus 16, 2012, 09:18:29 am »
Deze vraag stellen voor 14 oktober is nutteloos...
15 oktober is de wereld helemaal anders
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2935 Gepost op: augustus 16, 2012, 09:26:54 am »
Heeft er iemand nog nieuws ivm het Regenboogstadion? Het lijkt er op dat dit project aan het doodbloeden is...

PDC heeft ergens vorige week in een interview laten vallen dat iedereen binnen de club en supporters reikhalzend uitkijken naar het nieuwe stadion...

Dus zo dood zal het project wel niet zijn!

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2936 Gepost op: augustus 16, 2012, 09:56:25 am »
Deze vraag stellen voor 14 oktober is nutteloos...
15 oktober is de wereld helemaal anders

Lol, alsof de gemeenteraadsverkiezingen in Waregem ook maar iets gaan veranderen. Na Waregem koerse gaan ze allemaal wat geld verspillen aan affichkes en de dag na 14 oktober is het hier business as usual, namelijk CD&V met de absolute meerderheid, zowat alle schepen van 2006 opnieuw verkozen en Vanryckeghem als burgemeester.

Ook omtrent het stadion mag je hetzelfde verwachten. Wat tjeevegeblaas vanuit het stadhuis en megalomaantje Decuyper die de uberpositivo uithangt.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2012, 09:57:57 am door fox »

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2937 Gepost op: augustus 16, 2012, 02:13:42 pm »
tis niet dat de verkiezingen iets gaan veranderen....
maar de houding van de politiekers wel....
al wat ze nu doen wordt als munitie gebruikt om mee beschoten te worden.

Ze gaan nu ook geen nieuwe belastingen invoeren he !!!!!

en ja ge zult met tsjeevezever blijven zitten vrees ik .... you lucky one's
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2938 Gepost op: augustus 16, 2012, 11:07:04 pm »
Dus het feit dat het stadion nog niet in een definitieve plooi ligt, ligt aan de politiek ?

Enkele feiten:
1. de procedure omtrent aanbesteding, ontwerp ed loopt nog steeds en wordt verder gevolgd
2. Stad Waregem heeft steeds gezegd dat de infrastructuur ter beschikking gegeven wordt, maar dat de stad zelf niet zal investeren - iets waarvoor de club ook nooit vragende partij is.
3. aangezien ze niet gaan investeren, zal dit ook geen implicatie hebben op de belastingen.
4. iemand die een beetje de politiek volgt, weet dat het voetbalstadion geen verkiezingsthema is, aangezien alle partijen elke keer een punt omtrent het nieuwe stadion in de gemeenteraad kwam er UNANIEM goedgekeurd werd.

Het is bijzonder goedkoop om op de politiek te schieten, maar vergeet niet, dat het aan de club is om de benodigde financi?n bij elkaar te rapen. een goed draaiende club met een financi?el haalbare verbouwing/nieuwbouw is ook voor Waregem een meerwaarde, verklaar mij dan eens waarom een beetje politieker er zou tegen zijn?

Ook ik verlang naar een modernere infrastructuur, versta me niet verkeerd, maar in plaats van fouten en schuldigen te zoeken, zouden sommigen beter begrip hebben dat zo'n project niet op een paar jaar, laat staan een legislatuur gerealiseerd kan worden.
En om meteen de klagers voor te zijn, vraag eens aan Brugge wat er gebeurt als je een procedure niet volgt.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2939 Gepost op: augustus 17, 2012, 01:19:40 am »
Dus het feit dat het stadion nog niet in een definitieve plooi ligt, ligt aan de politiek ?

Enkele feiten:
1. de procedure omtrent aanbesteding, ontwerp ed loopt nog steeds en wordt verder gevolgd
2. Stad Waregem heeft steeds gezegd dat de infrastructuur ter beschikking gegeven wordt, maar dat de stad zelf niet zal investeren - iets waarvoor de club ook nooit vragende partij is.
3. aangezien ze niet gaan investeren, zal dit ook geen implicatie hebben op de belastingen.
4. iemand die een beetje de politiek volgt, weet dat het voetbalstadion geen verkiezingsthema is, aangezien alle partijen elke keer een punt omtrent het nieuwe stadion in de gemeenteraad kwam er UNANIEM goedgekeurd werd.

Het is bijzonder goedkoop om op de politiek te schieten, maar vergeet niet, dat het aan de club is om de benodigde financi?n bij elkaar te rapen. een goed draaiende club met een financi?el haalbare verbouwing/nieuwbouw is ook voor Waregem een meerwaarde, verklaar mij dan eens waarom een beetje politieker er zou tegen zijn?

Ook ik verlang naar een modernere infrastructuur, versta me niet verkeerd, maar in plaats van fouten en schuldigen te zoeken, zouden sommigen beter begrip hebben dat zo'n project niet op een paar jaar, laat staan een legislatuur gerealiseerd kan worden.
En om meteen de klagers voor te zijn, vraag eens aan Brugge wat er gebeurt als je een procedure niet volgt.


dikke ?