Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439657 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2960 Gepost op: augustus 19, 2012, 05:44:28 pm »
eerlijk is eerlijk, ons bezoekers vak is eerste onwaardig. De supporters die heel de namiddag in de auto hebben gezeten of bus om dan daar in da hoekje te moeten staan. Awel chapeau. Ik zou dit toch niet doen. Een beetje meer respect voor de uit supporters zou toch wel mogen.

behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden :)
In Belgi? zijn er heel veel slechte uitvakken. Charleroi, Gent, Leuven & Cercle Brugge zijn ??n van de enigste die deftig zijn voor de rest is het niet veel soeps. Club Brugge is maar voor de helft overdekt, en als je onder het overdekte deel zit zie je de helft van het plein niet, Anderlecht hun staanvak trekt al zeker op niks hun zitvak valt nu nog mee. En ga zo maar verder.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2961 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:34:43 pm »
in het laatste nieuws dit weekend heeft Naessens gezegd dat ze aan het stadion beginnen eind volgend seizoen. Dus in mei-juni 2014 zouden ze er dan moeten aan begin

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2962 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:56:50 pm »
in het laatste nieuws dit weekend heeft Naessens gezegd dat ze aan het stadion beginnen eind volgend seizoen. Dus in mei-juni 2014 zouden ze er dan moeten aan begin

Grappig, dat is nu al jaren dat ze bij het begin van een seizoen zeggen dat ze er eind volgend seizoen gaan aan beginnen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2963 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:31:09 pm »
in gent zijn ze in ieder geval al goed bezig. je kan het stadion in opbouw zien vanop de autostrade .

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2964 Gepost op: augustus 30, 2012, 12:58:02 pm »
eerlijk is eerlijk, ons bezoekers vak is eerste onwaardig. De supporters die heel de namiddag in de auto hebben gezeten of bus om dan daar in da hoekje te moeten staan. Awel chapeau. Ik zou dit toch niet doen. Een beetje meer respect voor de uit supporters zou toch wel mogen.

behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden :)
Dus jij wil altijd op een onoverdekte staanplaats staan waar je de helft van het plein niet ziet.rare kwast ben jij

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2965 Gepost op: augustus 30, 2012, 01:01:58 pm »
eerlijk is eerlijk, ons bezoekers vak is eerste onwaardig. De supporters die heel de namiddag in de auto hebben gezeten of bus om dan daar in da hoekje te moeten staan. Awel chapeau. Ik zou dit toch niet doen. Een beetje meer respect voor de uit supporters zou toch wel mogen.

behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden :)
Dus jij wil altijd op een onoverdekte staanplaats staan waar je de helft van het plein niet ziet.rare kwast ben jij
Ik denk eerder dat hij het anders bedoelt . Dat hij bedoelt dat je zelf goed behandelt wilt worden , dat je dan u bezoekers ook zo moet behandelen . Hij heeft u wss gelijk ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2966 Gepost op: augustus 30, 2012, 01:16:44 pm »
eerlijk is eerlijk, ons bezoekers vak is eerste onwaardig. De supporters die heel de namiddag in de auto hebben gezeten of bus om dan daar in da hoekje te moeten staan. Awel chapeau. Ik zou dit toch niet doen. Een beetje meer respect voor de uit supporters zou toch wel mogen.

behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden :)
Dus jij wil altijd op een onoverdekte staanplaats staan waar je de helft van het plein niet ziet.rare kwast ben jij
Begrijpend lezen was ook uw sterkste vak niet zeker?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2967 Gepost op: augustus 30, 2012, 01:27:20 pm »
eerlijk is eerlijk, ons bezoekers vak is eerste onwaardig. De supporters die heel de namiddag in de auto hebben gezeten of bus om dan daar in da hoekje te moeten staan. Awel chapeau. Ik zou dit toch niet doen. Een beetje meer respect voor de uit supporters zou toch wel mogen.

behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden :)
Dus jij wil altijd op een onoverdekte staanplaats staan waar je de helft van het plein niet ziet.rare kwast ben jij

Wauw je maakt indruk Boerio, ik bedoelde idd het omgekeerde van wat jij hier neerschrijft:)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2968 Gepost op: augustus 30, 2012, 01:34:26 pm »
eerlijk is eerlijk, ons bezoekers vak is eerste onwaardig. De supporters die heel de namiddag in de auto hebben gezeten of bus om dan daar in da hoekje te moeten staan. Awel chapeau. Ik zou dit toch niet doen. Een beetje meer respect voor de uit supporters zou toch wel mogen.

behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden :)
Dus jij wil altijd op een onoverdekte staanplaats staan waar je de helft van het plein niet ziet.rare kwast ben jij

Wauw je maakt indruk Boerio, ik bedoelde idd het omgekeerde van wat jij hier neerschrijft:)

Ik dacht dit het hier ging over de uitbreiding van het Regenboogstadion, niet over hoe het er nu uitziet en of he al dan niet voldoet aan de wensen. 

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2969 Gepost op: oktober 15, 2012, 09:52:40 am »
Zo de verkiezingen zijn gedaan.
Ze mogen het dossier terug uit de kast halen.
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2970 Gepost op: oktober 15, 2012, 09:29:55 pm »
er komt al 20 miljoen voor die parking - bibliotheek en dergelijke aan de zuiderlaan - holstraat. ik weet dus niet hoeveel miljoenen de stad nog over heeft voor een stadion (of ze die 25 miljoen bij 1 of andere pakweg sjiek gaan zoeken) ...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2971 Gepost op: oktober 16, 2012, 01:52:42 pm »
De stad investeert NIET in het nieuwe stadion. Ze stellen wel de gronder ter beschikking en zo... Maar er werd duidelijk aangegeven geen financi?le injecties te doen voor een nieuw stadion. (private-investeerder gaan dus het geld bij elkaar moeten rapen)

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2972 Gepost op: oktober 16, 2012, 02:14:17 pm »
De stad investeert NIET in het nieuwe stadion. Ze stellen wel de gronder ter beschikking en zo... Maar er werd duidelijk aangegeven geen financi?le injecties te doen voor een nieuw stadion. (private-investeerder gaan dus het geld bij elkaar moeten rapen)

en gezien de slechte economische tijden en oploping van kosten (oorspronkelijk geraamd op 25 mio nu zeker al 40 mio euro)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2973 Gepost op: oktober 16, 2012, 08:41:04 pm »
er komt al 20 miljoen voor die parking - bibliotheek en dergelijke aan de zuiderlaan - holstraat. ik weet dus niet hoeveel miljoenen de stad nog over heeft voor een stadion (of ze die 25 miljoen bij 1 of andere pakweg sjiek gaan zoeken) ...

De vraag is dus niet is er geld of niet, maar wat doe je met het geld.....  Ipv alles in een geheel op te nemen, zal er weer aan alle kanten links-rechts gebouwd worden, zoals die evenementenhal die er dan maar staat te staan. 

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2974 Gepost op: oktober 17, 2012, 07:45:16 am »
ik bedoelde ook helemaal niet dat de gemeente morgen haar chequeboek zou open doen he.
Ik bedoelde dat nu de verkiezingen gedaan zijn "de perceptie" het kan toelaten dat de gemeente toelatingen geeft, dossiers versnelt edm.

Kort voor verkiezingen zo iets doen is niet verantwoord er zijn altijd kwatongen die dat aangrijpen als verspilling en dat zal de gemeente weer zoveel kosten en wie gaat dat betalen.
Nu is dat zo erg niet meer.
Er moet toch maar over 6 jaar verantwoording worden afgelegd en tegen dan is da al lang vergeten
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2975 Gepost op: oktober 17, 2012, 11:31:38 am »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2976 Gepost op: oktober 17, 2012, 10:44:05 pm »
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/stadiondossier-zulte-waregem-on-hold/article-4000194687191.htm

Duidelijkheid

Elektrische trappen is er idd toch wat over ...


Eveneens fijn te vernemen dat we niet moeten "verhuizen".,.wijze beslissing.
-SVZW Forever-

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2977 Gepost op: oktober 18, 2012, 05:19:29 pm »
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/stadiondossier-zulte-waregem-on-hold/article-4000194687191.htm

Duidelijkheid

Elektrische trappen is er idd toch wat over ...


Eveneens fijn te vernemen dat we niet moeten "verhuizen".,.wijze beslissing.

Vind de titel van het artikel niet goed gekozen.  Uiteindelijk blijkt dat er "ver van de gazet" hard gewerkt wordt om het dossier verder vorm te geven.  Dat om budgettaire redenen de plannen bijgeschaafd moeten worden  is in de huidige tijden niet meer dan normaal.  Anderzijds heeft Essevee het ENIGE dossier waar ALLE vergunningen ed afgeleverd zijn. Terwijl dit in brueghe en anderlecht helemaal nog niet het geval is.

SUPPORTERS STEUN DE PLOEG DOOR VRIENDEN EN FAMILIELEDEN TE MOBILISEREN ZODAT HET STADION WEKELIJKS UITVERKOCHT IS.  OP DIE MANIER HELPEN WIJ ONZE CLUB IN DE CRUCIALE GROEIFASE!!!!!!!!!




Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2978 Gepost op: oktober 19, 2012, 09:51:26 am »
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/stadiondossier-zulte-waregem-on-hold/article-4000194687191.htm

Duidelijkheid

Elektrische trappen is er idd toch wat over ...


Eveneens fijn te vernemen dat we niet moeten "verhuizen".,.wijze beslissing.

Vind de titel van het artikel niet goed gekozen.  Uiteindelijk blijkt dat er "ver van de gazet" hard gewerkt wordt om het dossier verder vorm te geven.  Dat om budgettaire redenen de plannen bijgeschaafd moeten worden  is in de huidige tijden niet meer dan normaal.  Anderzijds heeft Essevee het ENIGE dossier waar ALLE vergunningen ed afgeleverd zijn. Terwijl dit in brueghe en anderlecht helemaal nog niet het geval is.

SUPPORTERS STEUN DE PLOEG DOOR VRIENDEN EN FAMILIELEDEN TE MOBILISEREN ZODAT HET STADION WEKELIJKS UITVERKOCHT IS.  OP DIE MANIER HELPEN WIJ ONZE CLUB IN DE CRUCIALE GROEIFASE!!!!!!!!!

Ben ik het helemaal mee eens, de resultaten helpen hier uiteraard ook bij en eenmaal die 'nieuwe' supporters overtuigd zijn en onze microbe te pakken krijgen...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2979 Gepost op: oktober 20, 2012, 08:59:57 am »
Stad krijgt 2.7M euro extra subsidies voor de Zuidboulevard
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121019_00341210

Aangezien dat budgte toch al rond was meneer de burgemeester,
kan het mss aangewend worden voor het stadiondossier :)

Ahnee sorry,
"Deze subsidie zal zo goed als geen invloed hebben op de plannen voor een nieuw stadion."
Der zal ne gouden roltrap komen in het stadhuis in de plaats.
Liever dat er een prive investeerder komt en da ge kunt gaan lopen met de pluimen natuurlijk.
Op de kap leven en der van profiteren is VEEL leuker.
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2012, 09:03:02 am door Boer Boerie »