Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439662 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1580 Gepost op: september 11, 2008, 08:39:24 pm »
er is inderdaad al een tijd spraken van een ondergrondse parking, die dan misschien niet direct iets te zien heeft met het vernieuwen van het stadion.
Jawel eh, want er zal extra parking nodig zijn voor het hotel, de appartementen, voor de matchen zelf, ... En daarvoor wordt een ondergrondse parking als een mogelijkheid beschouwd.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1581 Gepost op: september 11, 2008, 11:50:09 pm »
er is inderdaad al een tijd spraken van een ondergrondse parking, die dan misschien niet direct iets te zien heeft met het vernieuwen van het stadion.
Jawel eh, want er zal extra parking nodig zijn voor het hotel, de appartementen, voor de matchen zelf, ... En daarvoor wordt een ondergrondse parking als een mogelijkheid beschouwd.

Maar die zal volgens mij niet onder het stadion, of onder de huidige parking zijn... Waar dat deze zal komen weet ik dan ook niet...

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1582 Gepost op: september 13, 2008, 12:39:47 pm »
er is inderdaad al een tijd spraken van een ondergrondse parking, die dan misschien niet direct iets te zien heeft met het vernieuwen van het stadion.
Jawel eh, want er zal extra parking nodig zijn voor het hotel, de appartementen, voor de matchen zelf, ... En daarvoor wordt een ondergrondse parking als een mogelijkheid beschouwd.

Maar die zal volgens mij niet onder het stadion, of onder de huidige parking zijn... Waar dat deze zal komen weet ik dan ook niet...


Ze zijn allesinds al aan het kijken voor onder het stadion, want ze zijn bezig met een bodemonderzoek. Om te kijken of het moerrasgrond is. Indien het moerrasgrond is, is het onmogelijk om een ondergrondse parking te bouwen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1583 Gepost op: september 13, 2008, 01:31:45 pm »
er is inderdaad al een tijd spraken van een ondergrondse parking, die dan misschien niet direct iets te zien heeft met het vernieuwen van het stadion.
Jawel eh, want er zal extra parking nodig zijn voor het hotel, de appartementen, voor de matchen zelf, ... En daarvoor wordt een ondergrondse parking als een mogelijkheid beschouwd.

Maar die zal volgens mij niet onder het stadion, of onder de huidige parking zijn... Waar dat deze zal komen weet ik dan ook niet...


Ze zijn allesinds al aan het kijken voor onder het stadion, want ze zijn bezig met een bodemonderzoek. Om te kijken of het moerrasgrond is. Indien het moerrasgrond is, is het onmogelijk om een ondergrondse parking te bouwen.

ik heb toch altijd horen zeggen dat het daar moerasgrond is, of in ieder geval dat het vroeger moerasgrond waar nu het stadion en de vijvers zijn, en het was trouwens vroeger een stort waar nu de trainingsvelden liggen.

de parking zou komen over "ten anker" waar vroeger de materniteit was (en nu zitten daar geloof ik asielzoekers ? )

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1584 Gepost op: september 13, 2008, 03:54:38 pm »
Daarnet ben ik even langst ons stadion gepasseerd en het viel mij op dat er aan de ramen van de tribune aan de vijvers grote stickers kleven van Saint Christof. Geen idee of je er kan doorkijken, hopelijk voor sommige supporters wel want af en toe kijken er toch supporters vanuit de kantine. Het oogt wel mooi moet ik zeggen. Ze kunnen er trouwens al langer hangen, ik passeer er namelijk niet alle dagen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1585 Gepost op: september 13, 2008, 04:11:45 pm »
Daarnet ben ik even langst ons stadion gepasseerd en het viel mij op dat er aan de ramen van de tribune aan de vijvers grote stickers kleven van Saint Christof. Geen idee of je er kan doorkijken, hopelijk voor sommige supporters wel want af en toe kijken er toch supporters vanuit de kantine. Het oogt wel mooi moet ik zeggen. Ze kunnen er trouwens al langer hangen, ik passeer er namelijk niet alle dagen.

Hangen er inderdaad al langer. Je kan er mooi door kijken trouwens.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1586 Gepost op: september 15, 2008, 10:44:21 pm »
Daarnet ben ik even langst ons stadion gepasseerd en het viel mij op dat er aan de ramen van de tribune aan de vijvers grote stickers kleven van Saint Christof. Geen idee of je er kan doorkijken, hopelijk voor sommige supporters wel want af en toe kijken er toch supporters vanuit de kantine. Het oogt wel mooi moet ik zeggen. Ze kunnen er trouwens al langer hangen, ik passeer er namelijk niet alle dagen.

Hangen er inderdaad al langer. Je kan er mooi door kijken trouwens.

zijn gehangen de vrijdag voor de thuismatch tegen Lokeren.
Raar hoor,
van binnen zie je er bijna niks van, enkel als je een beetje schuin gaat kijken zie je de letters staan.
Vraag me af hoe dat werkt, waarschijnlijk een soort reli?fdoek.
Je ziet van binnen, als je dicht kijkt, enkel een soort van net of gaasdoek.

Schiiterende reclame trouwens

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1587 Gepost op: september 15, 2008, 11:46:59 pm »
Doek van Sint-Christophe hangt er (gedeeltelijk) al van de week voor de fandag. Als je van binnen naar buiten kijkt zie je hem niet eens hangen. Je kan er los door kijken.
« Laatst bewerkt op: september 15, 2008, 11:52:58 pm door Rafa »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1588 Gepost op: september 15, 2008, 11:48:32 pm »
Doek van Sint-Christophe hangen er (deels) al van de week voor de fandag. Als je van binnen naar buiten kijkt zie je hem niet eens hangen. Je kan er los door kijken.

Maar als je er te lang doorkijkt van TE dichtbij dan krijg je koppijn...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1589 Gepost op: september 18, 2008, 12:20:57 am »
Juist naar cl-wedstrijd van manchester gekeken.
Wat mij opviel dat het veld schuin afliep.
Zouden ze dat bij onze uitbreiding niet kunnen doen, op de hoogte van het veld zitten.
De spelers zouden zo in de supporters hun ogen kunnen kijken en nog meer aangevuurd kunnen worden. ;D



Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1590 Gepost op: september 18, 2008, 05:51:18 pm »
Juist naar cl-wedstrijd van manchester gekeken.
Wat mij opviel dat het veld schuin afliep.
Zouden ze dat bij onze uitbreiding niet kunnen doen, op de hoogte van het veld zitten.
De spelers zouden zo in de supporters hun ogen kunnen kijken en nog meer aangevuurd kunnen worden. ;D

je moet eens goed van dichtbij ons veld bekijken,
dat loopt ook schuin,
of beter, de grasmat staat bol, zoals het hoort.

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1591 Gepost op: september 18, 2008, 06:07:41 pm »
Daarnet ben ik even langst ons stadion gepasseerd en het viel mij op dat er aan de ramen van de tribune aan de vijvers grote stickers kleven van Saint Christof. Geen idee of je er kan doorkijken, hopelijk voor sommige supporters wel want af en toe kijken er toch supporters vanuit de kantine. Het oogt wel mooi moet ik zeggen. Ze kunnen er trouwens al langer hangen, ik passeer er namelijk niet alle dagen.

Hangen er inderdaad al langer. Je kan er mooi door kijken trouwens.

de laatste oefenwedstrijd ging er al de helft van de ruiten beplakt



Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1592 Gepost op: september 19, 2008, 10:38:48 pm »
er is inderdaad al een tijd spraken van een ondergrondse parking, die dan misschien niet direct iets te zien heeft met het vernieuwen van het stadion.
Jawel eh, want er zal extra parking nodig zijn voor het hotel, de appartementen, voor de matchen zelf, ... En daarvoor wordt een ondergrondse parking als een mogelijkheid beschouwd.

Maar die zal volgens mij niet onder het stadion, of onder de huidige parking zijn... Waar dat deze zal komen weet ik dan ook niet...


Ze zijn allesinds al aan het kijken voor onder het stadion, want ze zijn bezig met een bodemonderzoek. Om te kijken of het moerrasgrond is. Indien het moerrasgrond is, is het onmogelijk om een ondergrondse parking te bouwen.

ik heb toch altijd horen zeggen dat het daar moerasgrond is, of in ieder geval dat het vroeger moerasgrond waar nu het stadion en de vijvers zijn, en het was trouwens vroeger een stort waar nu de trainingsvelden liggen.

de parking zou komen over "ten anker" waar vroeger de materniteit was (en nu zitten daar geloof ik asielzoekers ? )

klopt inderdaad, maar die parking dient evenzeer voor het ontlasten van de andere parkings voor langparkeerders, en de bezoekers van de nieuw te bouwen bibliotheek ook.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1593 Gepost op: september 21, 2008, 05:02:33 pm »
Volgens Teletekst p. 532 willen wij een nieuw stadion, en geen gewone verbouwing.

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1594 Gepost op: september 21, 2008, 05:35:30 pm »
Volgens Teletekst p. 532 willen wij een nieuw stadion, en geen gewone verbouwing.

Volgens mij ook...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1595 Gepost op: september 21, 2008, 06:48:25 pm »
Volgens Teletekst p. 532 willen wij een nieuw stadion, en geen gewone verbouwing.

Volgens mij ook...

Volgens de club ook...
Dus...

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1596 Gepost op: september 22, 2008, 05:15:34 pm »
Volgens Teletekst p. 532 willen wij een nieuw stadion, en geen gewone verbouwing.

Volgens mij ook...

Volgens de club ook...
Dus...

..dus een gewone verbouwing ?
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1597 Gepost op: september 24, 2008, 12:34:55 pm »
Volgens Teletekst p. 532 willen wij een nieuw stadion, en geen gewone verbouwing.

Volgens mij ook...

Volgens de club ook...
Dus...

..dus een gewone verbouwing ?

Neen volledig nieuw!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1598 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:48:07 pm »
gehoord dat huyzentruyt stopt met sponsoren volgend jaar en dat er dus geen nieuw stadion komt.. althans toch niet met huyzentruyt die het stadion ging bouwen...
mss komt er een nieuwe bouwfirma die wel wil..

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1599 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:50:05 pm »
gehoord dat huyzentruyt stopt met sponsoren volgend jaar en dat er dus geen nieuw stadion komt.. althans toch niet met huyzentruyt die het stadion ging bouwen...
mss komt er een nieuwe bouwfirma die wel wil..

Ik denk niet dat huyzentruyt  stopt met sponseren hoor. Het is eerder zuster bedrijf BIK die zijn financi?le bijdrage zal terugschroeven...