Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roussel

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #20 Gepost op: januari 05, 2007, 08:08:08 pm »
In het budget voor 2007 van de stad Waregem is NIETS ingeschreven voor de bouw van een nieuwe tribune in het Regenboogstadion  :(
zeer triestig oor :(
idd triestig, all? gewoon een tribune achter de goal, das nu toch nie zo duur  ::) en meer volk = meer inkomsten voor tstad waregem...die tribune die betaalt zichzelf in 1-2-3 terug af.

ze zouden beter eens berekenen hoeveel al die europese matchen gingen opgebracht hebben als ze hier in waregem werden gespeeld. dat zal wel al een serieuse berg euroots zijn dat ze mislopen...

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #21 Gepost op: januari 05, 2007, 08:09:53 pm »
idd, zeer juist
tis gewoon erg dase geen nieuwe tribune gaan zettn in 2007
wa willen die gasten eigenlijk, terug naar 2e?

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #22 Gepost op: januari 05, 2007, 11:35:11 pm »
Een nieuw stadion brengt ook een hoger aantal supporters omwille van onderliggende redenen :
In de zomer zit get niet in de zon te kijken, of op brandhete banken ( Ipswitch :( )
'Ge zit uit den trok' en ook de toeristen die ne keer de binnenkant van die geweldige arena ! ( sarcasme )

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #23 Gepost op: januari 05, 2007, 11:48:58 pm »
Een nieuw stadion brengt ook een hoger aantal supporters omwille van onderliggende redenen :
In de zomer zit get niet in de zon te kijken, of op brandhete banken ( Ipswitch :( )
'Ge zit uit den trok' en ook de toeristen die ne keer de binnenkant van die geweldige arena ! ( sarcasme )
juist, tegen ipswich viel ik bijna flauw van de warmte, en die warme banken aan m'n gat natuurlijk :D

Offline koppa loves SV

  • Leden
  • Berichten: 58
    • http://www.crashy.be/voetbal
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #24 Gepost op: januari 06, 2007, 10:16:25 am »
Een nieuw stadion brengt ook een hoger aantal supporters omwille van onderliggende redenen :
In de zomer zit get niet in de zon te kijken, of op brandhete banken ( Ipswitch :( )
'Ge zit uit den trok' en ook de toeristen die ne keer de binnenkant van die geweldige arena ! ( sarcasme )
juist, tegen ipswich viel ik bijna flauw van de warmte, en die warme banken aan m'n gat natuurlijk :D
ik zat dan naar mijn ipod te luisteren, sweat beats vol. 3  ;D, dat deed mij denken aan water mm en maakte voetbal ook interessanter om naar te kijken :P

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #25 Gepost op: januari 06, 2007, 11:44:35 am »
hehe :D

ma tis toch echt triestig hoor bij ons  :'(, als ik naar Moeskroen ga kijken vind ik het zelfs 'gezelliger' dan bij ons
het is daar volledig toe, en je zit dichter bij het veld. Je zit meer in de sfeer van op het veld.

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #26 Gepost op: januari 06, 2007, 12:04:52 pm »
In het budget voor 2007 van de stad Waregem is NIETS ingeschreven voor de bouw van een nieuwe tribune in het Regenboogstadion  :(
zeer triestig oor :(
idd triestig, all? gewoon een tribune achter de goal, das nu toch nie zo duur  ::) en meer volk = meer inkomsten voor tstad waregem...die tribune die betaalt zichzelf in 1-2-3 terug af.

ze zouden beter eens berekenen hoeveel al die europese matchen gingen opgebracht hebben als ze hier in waregem werden gespeeld. dat zal wel al een serieuse berg euroots zijn dat ze mislopen...

Nja maar wie had er gedacht dat svzw ging doorgaan naar de poules? Ze konden moeilijk op 123 een tribuneke bijplaatsen nadat ze gewonnen hadden tegen Moskou! Stad Waregem is gewoon heel voorzichtig door het verleden van SV Waregem. Op lange termijn zal die tribune er wel komen, gewoon geduld hebben!

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #27 Gepost op: januari 06, 2007, 12:08:35 pm »
die tribune zou er nu moeten komen
dat houd de groei van de club tegen!

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #28 Gepost op: januari 06, 2007, 12:13:54 pm »
die tribune zou er nu moeten komen
dat houd de groei van de club tegen!

Volledig akkoord.
De accomodatie in zijn huidige vorm is onvoldoende maar dat is al veel langer geweten.

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #29 Gepost op: januari 06, 2007, 01:35:02 pm »
Gewoon een nieuw stadion plaatsen met een goede ligging, parkeerruimte, en een capaciteit van een 10.000 zitplaatsen en een 2000 tal staanplaatsen achter de goal voor een spionkop. Een multifunctioneel stadion alla AZ maar ietsje kleiner! Stadion zou moeten deels betaald worden door overheid en sponsers!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #30 Gepost op: januari 06, 2007, 02:52:40 pm »
In het budget voor 2007 van de stad Waregem is NIETS ingeschreven voor de bouw van een nieuwe tribune in het Regenboogstadion  :(
pfff en dan zijn hier nog veel van die pipo's die blijven stad waregem verdedigen, wss gaan ze wel nog een rusthuis bouwen in W'gem, ARMOE TROEF
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2007, 02:54:26 pm door Soulscream »

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #31 Gepost op: januari 06, 2007, 02:54:00 pm »
Gewoon een nieuw stadion plaatsen met een goede ligging, parkeerruimte, en een capaciteit van een 10.000 zitplaatsen en een 2000 tal staanplaatsen achter de goal voor een spionkop. Een multifunctioneel stadion alla AZ maar ietsje kleiner! Stadion zou moeten deels betaald worden door overheid en sponsers!

beja gij, ideaal, maar maakter 15000 plaatsen van, uitbreidbaar weliswaar
maarja, dat blijft een droom

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #32 Gepost op: januari 06, 2007, 04:27:22 pm »
kheb de oplossing :)
We richten een eigen partij op.
Alle svzw-sympathisanten stemmen op ons => ik word burgemeester => een voetbaltempel van 50.000 plaatsen :)
wie doet er mee ??

Roussel

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #33 Gepost op: januari 06, 2007, 04:40:29 pm »
zulte waregem brengt 1e klasse voetbal in waregem, waregem geeft niets terug  >:(

ik ben zelf nie van waregem, maar is er eigenlijk een andere sport(zaal) ofzo waar het geld dan naartoe gaat ?? er moet toch elk jaar een deel van het budget naar sport gaan, dat kan toch nie anders

Offline Devilinside

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #34 Gepost op: januari 06, 2007, 04:41:30 pm »
veel te grote tribune voor beveren leie(laatste in vierde provenciale)

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #35 Gepost op: januari 06, 2007, 04:43:08 pm »
ma da kan toch nie dase niets gaan doen, ze moeten toch iets overeengekomen zijn op die vergadering...

Offline koppa loves SV

  • Leden
  • Berichten: 58
    • http://www.crashy.be/voetbal
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #36 Gepost op: januari 06, 2007, 04:48:49 pm »
ma da kan toch nie dase niets gaan doen, ze moeten toch iets overeengekomen zijn op die vergadering...
Ze hebben wel iets overeengekomen, of iets in petto, vroeg of laat gaan ze er toch mee voor de dag komen, kpeis dat tribune ga zijn achter de goal. Want er werd ook van een heel nieuw rond stadion gesproken, 14.000 man, beetje ? la da nieuw van ado den haag.
Ze hebben ook hollandse tekenaars.., mss dezelfde van die van ado den haag..
heel zot

Offline Devilinside

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #37 Gepost op: januari 06, 2007, 04:55:36 pm »
tga just tzelfde zijn zoals met de transfers.
de opening ga de zaterdag zijn van nieuwe tribune en we gaan het de vrijdag weten.

op zich is het niet slecht da ze alles zo regelen, beter zo dan dat ze alles van de daken schreeuwen en dat er dan niets van uitgevoerd wordt.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #38 Gepost op: januari 06, 2007, 04:57:55 pm »
kheb de oplossing :)
We richten een eigen partij op.
Alle svzw-sympathisanten stemmen op ons => ik word burgemeester => een voetbaltempel van 50.000 plaatsen :)
wie doet er mee ??

ik doe mee ik ga wel zorgen voor  bladen me derop stem op sv-boer en confettie  :P :D

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #39 Gepost op: januari 06, 2007, 05:14:19 pm »
1) piste verdwijnt.
2) De zit en staanplaatsen onder de glasdelen zullen wat opgetrokken worden en verder uitlopen nader het veld.
3) Een nieuwe tribune kant vijver.
Dit zal het normaal worden.
van waar weet gij da ??
en waarom een nieuwe tribune kant vijver ??
Eeerder achter het doel zou ik zeggen  :-\