Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439646 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1740 Gepost op: juni 03, 2009, 05:40:16 pm »
Dater geen parkeerplaats bijkomt vind ik toch maar vreemd.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1741 Gepost op: juni 03, 2009, 06:54:37 pm »
Heb daarnet het verslag van de supportersraad gelezen en daarin staat: " De oefenwedstrijden staan reeds online. Aanpassingen kunnen nog altijd. Bijna alle matchen worden op verplaatsing gespeeld omwille van de aanpassing ivm veldverwarming aan het veld.

Dacht dat dat nog niet aan de orde was, stadsbestuur van waregem was er toch volledig tegen?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1742 Gepost op: juni 03, 2009, 07:34:06 pm »
Heb daarnet het verslag van de supportersraad gelezen en daarin staat: " De oefenwedstrijden staan reeds online. Aanpassingen kunnen nog altijd. Bijna alle matchen worden op verplaatsing gespeeld omwille van de aanpassing ivm veldverwarming aan het veld.

Dacht dat dat nog niet aan de orde was, stadsbestuur van waregem was er toch volledig tegen?

Blijkbaar wel...  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1743 Gepost op: juni 03, 2009, 07:49:50 pm »
kan goed zijn, maar voor volgend seizoen was dat nog geen verplichting dacht ik  :)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1744 Gepost op: juni 03, 2009, 10:08:15 pm »
Heb daarnet het verslag van de supportersraad gelezen en daarin staat: " De oefenwedstrijden staan reeds online. Aanpassingen kunnen nog altijd. Bijna alle matchen worden op verplaatsing gespeeld omwille van de aanpassing ivm veldverwarming aan het veld.

Dacht dat dat nog niet aan de orde was, stadsbestuur van waregem was er toch volledig tegen?

Ja, maar die veldverwarming wordt een van de verplichte zaken in volgende licenties. Dus ofwel veldverwarming, ofwel geen voetbal. ;)

Gaat het hier over zo'n dure installatie die ze in o.a. Westerlo en Luik al hebben ?
« Laatst bewerkt op: juni 03, 2009, 10:32:57 pm door -JoNaThAn- »

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1745 Gepost op: juni 03, 2009, 10:30:40 pm »
kan goed zijn, maar voor volgend seizoen was dat nog geen verplichting dacht ik  :)

Jawel, goessaert. Geloof mij nu toch een keer !!! ;D

De Profliga besliste gisteren om komende winter, tijdens de competitie 2009-2010, toch een winterstop van twee weken in te lassen. De voorbije weken was er heel wat protest gerezen van de spelers. 'Op die manier willen we een tegemoetkoming doen', aldus voorzitter Ivan De Witte. 'We denken daarbij in de eerste plaats aan de buitenlandse voetballers.'

Ook nam de Profliga een intentieverklaring aan om met ingang van volgend seizoen al de veldverwarming verplicht te maken voor de eersteklassers als onderdeel van de licentievoorwaarden.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1746 Gepost op: juni 03, 2009, 11:11:21 pm »
kan goed zijn, maar voor volgend seizoen was dat nog geen verplichting dacht ik  :)

Jawel, goessaert. Geloof mij nu toch een keer !!! ;D

De Profliga besliste gisteren om komende winter, tijdens de competitie 2009-2010, toch een winterstop van twee weken in te lassen. De voorbije weken was er heel wat protest gerezen van de spelers. 'Op die manier willen we een tegemoetkoming doen', aldus voorzitter Ivan De Witte. 'We denken daarbij in de eerste plaats aan de buitenlandse voetballers.'

Ook nam de Profliga een intentieverklaring aan om met ingang van volgend seizoen al de veldverwarming verplicht te maken voor de eersteklassers als onderdeel van de licentievoorwaarden.


Niels heeft gelijk, er werd op deze eerdere beslissing een tijdje geleden teruggekomen.  De clubs krijgen nog 1 jaar extra tijd.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1747 Gepost op: juni 04, 2009, 02:39:55 pm »
En bovendien moet ik nu geen schrik hebben van een alcoholcontrole," lacht hij.

Als ik uw verhaal lees, zou ik inderdaad meer vrezen voor een IQ-controle...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1748 Gepost op: juni 11, 2009, 05:49:58 pm »
'k Weet niet of men dit al in een topic gepost heeft, maar een maand geleden heb ik gezien dat er groene zitjes met leuning (! - flash-back kvk-sv) geplaatst zijn in het bezoekersvak.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1749 Gepost op: juni 11, 2009, 05:55:31 pm »
jup idd, en winder moent stellen met houten bankjes

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1750 Gepost op: juni 11, 2009, 05:56:25 pm »
'k Weet niet of men dit al in een topic gepost heeft, maar een maand geleden heb ik gezien dat er groene zitjes met leuning (! - flash-back kvk-sv) geplaatst zijn in het bezoekersvak.
Ja, die zitjes MET RUGLEUNING da moest van de veiligheid omdat er teveel bezoekende supporters waren die anders omvervielen van ons oogstrelend voetbal...  :D

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1751 Gepost op: juni 11, 2009, 06:29:28 pm »
da ze maar extra stoelkes bestellen voor als den k*k langs geweest es..............

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1752 Gepost op: juni 11, 2009, 06:49:51 pm »
da ze maar extra stoelkes bestellen voor als den k*k langs geweest es..............

Was net hetzelfde aan 't denken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1753 Gepost op: juni 11, 2009, 07:48:35 pm »
rekening houden met hun reputatie zullen ze toch proberen beter te doen als wij daar  :)

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1754 Gepost op: juni 16, 2009, 11:18:57 am »
jup idd, en winder moent stellen met houten bankjes

Kvind da nog nie slecht. Die bankskes zitten gelijk beter dan die stoelkes. Natuurlijk, t'ene gat ist andere niet, en niet iedereen heeft zo een welgevormd exemplaar als ik. Dus mss ben ik wel den enigste die de bankskes beter vindt..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1755 Gepost op: juni 16, 2009, 11:44:28 am »
jup idd, en winder moent stellen met houten bankjes

Kvind da nog nie slecht. Die bankskes zitten gelijk beter dan die stoelkes. Natuurlijk, t'ene gat ist andere niet, en niet iedereen heeft zo een welgevormd exemplaar als ik. Dus mss ben ik wel den enigste die de bankskes beter vindt..

volledig met eens die bankseks zitten beter u gat heeft meer vrijheid dan in die stoelkes  ;D

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1756 Gepost op: juni 16, 2009, 05:24:48 pm »
jup idd, en winder moent stellen met houten bankjes

Kvind da nog nie slecht. Die bankskes zitten gelijk beter dan die stoelkes. Natuurlijk, t'ene gat ist andere niet, en niet iedereen heeft zo een welgevormd exemplaar als ik. Dus mss ben ik wel den enigste die de bankskes beter vindt..

volledig met eens die bankseks zitten beter u gat heeft meer vrijheid dan in die stoelkes  ;D
Bankseks?  :o
Shit, dan zit ik toch op de verkeerde tribune zeker?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1757 Gepost op: juni 16, 2009, 06:38:19 pm »
Jammer dat het nieuwe stadion er dit jaar al niet is, net nu we met een ploeg vol met klasbakken zitten en er blijkbaar veel mensen een abonnement willen. Volgend seizoen zou een ideaal seizoen om met een nieuw stadion te beginnen, maar bon, dan moeten we maar zorgen dat we binnen 3 a 4 jaar nog altijd een klasseploeg hebben h? :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1758 Gepost op: juni 20, 2009, 09:01:09 am »
Gisteren was er de jaarlijkse drink voor medewerkers op de club.
Jaarlijkse traditie (naast potten drinken) was een woordje van de manager.
Hij wist te vertellen dat ze recentelijk positief advies gekregen hebben van de Vlaamse overheid en hopen om in de loop van dit seizoen het administratieve luik af te sluiten.

Ook financieel is alles goed opgeschoten, algemeen gaat het de club financieel voor de wind dus is ook het stadiondossier iets waarvoor heel veel interesse is uit de bedrijfswereld.

Dhr. Mannaert zei het niet expliciet, maar je voelde toch aan dat ze hopen eind dit seizoen eraan te kunnen beginnen, tenlaatste in de loop van volgend seizoen.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1759 Gepost op: juli 19, 2009, 06:25:34 pm »
Heb op het internet een interessante pagina gevonden over het nieuwe stadion. Het is een haalbaarheidsanalyse van multifunctionele stadions in vlaanderen, opgesteld door het kabinet van de vlaamse minister van sport (ed).

als je even doorscrolt kom je 2 maal svzw tegen: pagina 43 e.v. + 226 e.v.
Het gaat over de huidige lokatie, een schatting van het potentieel van svzw qua supportersaantallen.

besluit: het nieuwe regenboogstadion mag een capaciteit hebben van 12.000 tot 15.000 plaatsen. Dat is volgens hun schattingen, maar het zal nog wel enkele jaren duren tegen dat het nieuwe stadion volledig gevuld zal zijn.


webadres: http://www.cjsm.vlaanderen.be/sport/tekstbestanden/finaal_eindrapport_voetbalstadions.pdf