Auteur Topic: 20 jaar SV Zulte Waregem  (gelezen 5134 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
20 jaar SV Zulte Waregem
« Gepost op: april 28, 2020, 07:29:23 pm »
Tijdens deze coronatijden heeft een mens wat meer tijd, tijd om terug te kijken naar boek die verscheen in 2011. Essevee bestond toen 10 jaar... Intussen bijna 10 jaar later opnieuw een reden om te vieren?

Hopelijk lezen enkele mensen van de club mee en werd er reeds nagedacht over gepaste acties naar de supporters toe!
Misschien dé uitgelezen kans om ook de supporters te betrekken bij het hele gebeuren en ook de input van de supporters bevragen. (bvb. door een online enquete)

Hopelijk laat onze club voor deze gelegenheid het beleid eens voeren van onderuit
. Ik ben ervan overtuigd dat we heel wat creatievelingen en vrijwilligers hebben die hun schouders onder dit project willen zetten! #count-me-in

Ideeën:
Speciale interactieve website maken die volledig in het teken staat van 20 jaar essevee.
Op de site zou je allerhande initatieven kunnen lanceren:
- Supporters hun elftal der elftal laten kiezen
- Interviews van oude bekenden plaatsen
- Aanbieden van een boek over 20 jaar Essevee
- Fanpage maken waar supporters hun gevoel kunnen wegschrijven bij een bepaald beeld/video
- Unieke merchandising voorstellen
- Supporters vereeuwigen in het stadion door tegels op de grond te plaatsen met hun naam op
- Digitale ideeën bus plaatsen op de website
- ...


Lijkt me écht het moment om de supporters iets te bieden waar we opnieuw trots op kunnen zijn, en onze club opnieuw in een positief daglicht komt...

* Hopelijk kan dit alles beginnen door wat leven in de brouwerij hier op het forum...


Hieronder enkele foto's van het boek die toen uitkwam:

IMG-3147" border="0

IMG-3149" border="0

IMG-3150-1" border="0

IMG-3152" border="0

IMG-3153" border="0

IMG-3154" border="0

IMG-3155" border="0


« Laatst bewerkt op: april 28, 2020, 07:32:46 pm door jenske »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: 20 jaar SV Zulte Waregem
« Reactie #1 Gepost op: december 03, 2020, 08:57:10 am »
Weinig reactie hierop.

Voelt niemand zich geroepen om hierin mee initiatief te nemen? los van de club, los van de supportersfederatie, los van sponsors, ...

1 voorbeeld wat we zouden kunnen uitwerken: een Essevee - enquete waarbij we onze supporters bevragen over allerhande supporter-gerelateerde zaken via een eigen gemaakte website:
- Welke moment in die 20 jaar Essevee blijft jou het meest bij
- Waar zie jij Essevee binnen 20 jaar
- Maak een elftal van de laatste 20 jaar
- Kies je favoriete speler van de voorbije 20 jaar
- Welke speler was de gootste flop de voorbije 20 jaar
- Welke zaken wil jij nog toegevoegd zien aan supportersbeleving
- Welke aanpassingen aan het stadion wil jij nog zien de komende jaren
- enz...

Niemand zin om hier eens over te brainstormen en PROBEREN iets op poten te zetten?
« Laatst bewerkt op: december 03, 2020, 09:01:57 am door jenske »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: 20 jaar SV Zulte Waregem
« Reactie #2 Gepost op: december 03, 2020, 12:30:59 pm »
Ik vind dat wel een goed idee
20jaar kunnen we toch niet zo maar laten passeren?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: 20 jaar SV Zulte Waregem
« Reactie #3 Gepost op: december 03, 2020, 01:46:43 pm »
Voor zover ik weet zijn ze binnen de club wel bezig met bepaalde dingen en zullen de fans er wel bij betrokken worden.
Ook wij zijn al voorbereidingen aan het treffen voor bepaalde zaken rond het 20-jarig bestaan.
South Lane Crew.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: 20 jaar SV Zulte Waregem
« Reactie #4 Gepost op: december 03, 2020, 07:43:08 pm »
Voor zover ik weet zijn ze binnen de club wel bezig met bepaalde dingen en zullen de fans er wel bij betrokken worden.
Ook wij zijn al voorbereidingen aan het treffen voor bepaalde zaken rond het 20-jarig bestaan.

Ik hoop dat de club ons niet alleen laat participeren maar ook mee helpt organiseren. Onze club bestaat al 20 jaar uit trouwe supporters. Laat dan ook die supporters dit helpen mee-organiseren.
En niet vanuit hun ivorentoren enkele lucratieve acties op poten zetten.
Is toch zo moeilijk niet om supporters te laten mee participeren en beslissen in dergelijke acties?
Kan iemand dit doorgeven aan de club 😌

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: 20 jaar SV Zulte Waregem
« Reactie #5 Gepost op: december 03, 2020, 07:59:29 pm »
Voor zover ik weet zijn ze binnen de club wel bezig met bepaalde dingen en zullen de fans er wel bij betrokken worden.
Ook wij zijn al voorbereidingen aan het treffen voor bepaalde zaken rond het 20-jarig bestaan.

Ik hoop dat de club ons niet alleen laat participeren maar ook mee helpt organiseren. Onze club bestaat al 20 jaar uit trouwe supporters. Laat dan ook die supporters dit helpen mee-organiseren.
En niet vanuit hun ivorentoren enkele lucratieve acties op poten zetten.
Is toch zo moeilijk niet om supporters te laten mee participeren en beslissen in dergelijke acties?
Kan iemand dit doorgeven aan de club 😌
Kga eens zien wie er hier voor verantwoordelijk is binnen de club. Zal mss wel niet voor direct zijn, want er wordt enkel op wedstrijd dagen op de club gewerkt.
South Lane Crew.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: 20 jaar SV Zulte Waregem
« Reactie #6 Gepost op: december 04, 2020, 09:53:27 am »
Interessant idee! Toffe vragen ook.

Misschien ook eens out of the box denken?
Kan dit op een iets andere manier benaderd worden, dan standaard vragen? Maar deze moeten er natuurlijk ook in zitten.