Auteur Topic: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron  (gelezen 17661 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #120 Gepost op: januari 14, 2021, 03:43:47 pm »
Sommige mensen noemen dit "realisme". Weten wat je kan en vooral niet kan ! En momenteel haalt deze groep het maximum eruit, wat erin zit! Ooit bij KSV Waregem werden centen uitgegeven die er niet eens waren...dan liever op deze grasmat blijven shotten dan zot doen! En de mat wordt straks pas écht een ramp, als er op woensdag en op zondag gespeeld zal worden. Ik wil maar zeggen dat het hier werkelijk voor velen nooit goed zal zijn. Zoals San Iker zei...ze zouden kampioen moeten spelen, dan gaan er hier nog hun ongenoegen zitten typen ! Men wou "inzet" zien, los van resultaten...ik zie inzet én resultaten. Minder voetbal? Je moet eens naar de speelstijl kijken van sommigen ploegen boven ons! OHL? Hoeveel procent balbezit hebben zij? Is dat dan verdedigend? Zo blijf je bezig. Als ze goed spelen en verliezen, dan klaagt men over "een gebrek aan efficiëntie" en "naief spel". Men is bijna gefrustreerd dat men 27 punten heeft, omdat men dan minder kan gaan zagen! Ik verlang me te pletter om opnieuw naar het stadion te kunnen gaan ! En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen, terwijl het veld kapot is én er geen geld is voor versterking. Als "aandeelhouder (abonnee)", strookt dat niet met de liefde die je voor je club hebt.

Laat ons duidelijk zijn dat iedereen altijd tevreden is met winst.
De meeste frustratie gaat gewoon naar het geleverde spel.
Daar mag dan toch iets over gezegd worden. Waar dient een forum anders voor?

Ik zie je daar zeggen dat er ooit geld uitgegeven werd dat er niet was.
Ik zou er toch even op willen wijzen dat we nu toch ook exuberante bedragen geven aan Marcq, Seck, Vossen, Berahino, Govea. (Zij die een bron willen, denk ten eerste eens logisch na, en ten 2de, vorig jaar verscheen in HNB en in S/VM dat we de 5de beste betalende ploeg zijn)
Dan mag een supporter iets kritischer zijn denk ik.

Iedereen wil dat de tering naar de nering gezet wordt. Gewoon weer scouten in Scandinavië(niet in Finland voor alle duidelijkheid) en in lagere regionen van Frankrijk.
Geen overbetaalde vedetten die niet gescout worden en gewoon komen door hun naam

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #121 Gepost op: januari 14, 2021, 05:04:17 pm »
En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen

verklaar je nader ? Waarom wordt jouw abonnement verkocht aan een spotprijs ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #122 Gepost op: januari 14, 2021, 05:15:34 pm »
Sommige mensen noemen dit "realisme". Weten wat je kan en vooral niet kan ! En momenteel haalt deze groep het maximum eruit, wat erin zit! Ooit bij KSV Waregem werden centen uitgegeven die er niet eens waren...dan liever op deze grasmat blijven shotten dan zot doen! En de mat wordt straks pas écht een ramp, als er op woensdag en op zondag gespeeld zal worden. Ik wil maar zeggen dat het hier werkelijk voor velen nooit goed zal zijn. Zoals San Iker zei...ze zouden kampioen moeten spelen, dan gaan er hier nog hun ongenoegen zitten typen ! Men wou "inzet" zien, los van resultaten...ik zie inzet én resultaten. Minder voetbal? Je moet eens naar de speelstijl kijken van sommigen ploegen boven ons! OHL? Hoeveel procent balbezit hebben zij? Is dat dan verdedigend? Zo blijf je bezig. Als ze goed spelen en verliezen, dan klaagt men over "een gebrek aan efficiëntie" en "naief spel". Men is bijna gefrustreerd dat men 27 punten heeft, omdat men dan minder kan gaan zagen! Ik verlang me te pletter om opnieuw naar het stadion te kunnen gaan ! En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen, terwijl het veld kapot is én er geen geld is voor versterking. Als "aandeelhouder (abonnee)", strookt dat niet met de liefde die je voor je club hebt.

Laat ons duidelijk zijn dat iedereen altijd tevreden is met winst.
De meeste frustratie gaat gewoon naar het geleverde spel.
Daar mag dan toch iets over gezegd worden. Waar dient een forum anders voor?

Ik zie je daar zeggen dat er ooit geld uitgegeven werd dat er niet was.
Ik zou er toch even op willen wijzen dat we nu toch ook exuberante bedragen geven aan Marcq, Seck, Vossen, Berahino, Govea. (Zij die een bron willen, denk ten eerste eens logisch na, en ten 2de, vorig jaar verscheen in HNB en in S/VM dat we de 5de beste betalende ploeg zijn)
Dan mag een supporter iets kritischer zijn denk ik.

Iedereen wil dat de tering naar de nering gezet wordt. Gewoon weer scouten in Scandinavië(niet in Finland voor alle duidelijkheid) en in lagere regionen van Frankrijk.
Geen overbetaalde vedetten die niet gescout worden en gewoon komen door hun naam
Waarom moet het zo lang duren eer onze coach beseft dat hij defensiever moest spelen?  Speel men van in het begin van het seizoen niet zo naief en met de juiste spelers op de juiste plaats, zoals Dury vroeger als 1 van de besten kon, dan moeten we nooit zo in de problemen geraken.
2de punt, sommige spelers krijgen alle krediet en anderen totaal niet, en diegene die geen krediet krijgen zijn meestal  dan spelers die altijd een actie proberen, die moeten dat doen, 1 verkeerde pass en ze krijgen enorm onder hun voeten van de coach, anderen krijgen geen commentaar terwijl ze constant fouten maken.
En het is evident dat het veld voor ons heel erg in ons nadeel speelt, de spelers denken sneller 'we moeten maar best de lange bal spelen', ik geloof wel dat het in hun hoofden zit, zoals Dury zegt.
Ik heb al duizend keer geschreven dat countervoetbal niet erg is, dat balbezit en dominant spel niet hoeft,maar Dury zelf wil liefst van al zo voetballen, maar als je dan countervoetbal speelt moet je toch tenminste een keer of 5,6 er goed kunnen uitkomen, en niet 2 keer per toeval zoals tegen Moeskroen.  Maar, ik geef je honderd procent gelijk, ons thuisveld is voor onszelf een hel, meer dan de tegenstrever.  Ons spel is beter buitenhuis.
Ik was razend na Moeskroen, vooral omdat hij Srarfi en Dompé weer als zondebok bestempelde, NOOIT Seck of Marcq of Bruno, terwijl die rotslecht waren tegen Moeskroen.  In een kern met weinig creatieve spelers speel je die spelers kwijt en wat schiet er dan nog over van spelers die iets kunnen forceren, ook op de counter?  Een Srarfi en een Dompé zijn ervoor gemaakt om in omschakeling goed te presteren,maar dan moeten ze het vertrouwen krijgen van de coach, en dit krijgen ze veel te weinig.
Dit is een patroon, en meestal zijn het dribbelvaardige spelers die weinig tot geen vertrouwen krijgen van de coach.   Sissako is als voetballer veel beter dan Marcq of Seck,Srarfi of Dompé zijn als voetballer veel beter dan een Nikos of een Bruno of Vossen op die plaats, toch krijgen die nooit het volle vertrouwen.
Ik zou zelfs nog defensiever spelen, zeker wanneer we voorkomen, en zo uitkomen in een vloeiende aanval,dat kan ook mooi zijn, dat was jarenlang het voetbal van Waregem en van Zulte Waregem, daar is niks mis mee,alleen, dan kan je niet doen met een speler zoals een Nikos, of 2 spelers zoals Marcq en Seck SAMEN ZO LAAG, en wanneer je dan zo'n luie speler zoals Govea hebt, EN OP ZO'N VELD.
Nu kan je niks doen met dit veld, men moet ook geen halfslachte dingen doen of zotte kosten, dat gaat niks oplossen, de enige oplossing is tijdelijk verhuizen, maar blijkbaar kan dat niet volgens sommigen hier, dus, moeten we erdoor.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #123 Gepost op: januari 14, 2021, 05:22:38 pm »
En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen

verklaar je nader ? Waarom wordt jouw abonnement verkocht aan een spotprijs ?

Per wedstrijd achter gesloten deuren beloofde onze club deze wedstrijd terug te betalen op 3 mogelijke manier.
1 daarvan was het bedrag in mindering brengen op het abo van volgend seizoen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #124 Gepost op: januari 14, 2021, 05:35:20 pm »
En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen

verklaar je nader ? Waarom wordt jouw abonnement verkocht aan een spotprijs ?

Per wedstrijd achter gesloten deuren beloofde onze club deze wedstrijd terug te betalen op 3 mogelijke manier.
1 daarvan was het bedrag in mindering brengen op het abo van volgend seizoen.
De supportersfederatie zal wel aansturen dat een goeie supporter zijn geld niet gaat ophalen.  Terwijl dat iedereen die dit jaar een abonnement kocht sowieso een goeie supporter is.

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #125 Gepost op: januari 14, 2021, 07:03:59 pm »
En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen

verklaar je nader ? Waarom wordt jouw abonnement verkocht aan een spotprijs ?

Per wedstrijd achter gesloten deuren beloofde onze club deze wedstrijd terug te betalen op 3 mogelijke manier.
1 daarvan was het bedrag in mindering brengen op het abo van volgend seizoen.
De supportersfederatie zal wel aansturen dat een goeie supporter zijn geld niet gaat ophalen.  Terwijl dat iedereen die dit jaar een abonnement kocht sowieso een goeie supporter is.
De meeste supporters zijn ondertussen al slim genoeg om niet meer naar die pipo’s te luisteren zeker?

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #126 Gepost op: januari 14, 2021, 08:59:43 pm »
En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen

verklaar je nader ? Waarom wordt jouw abonnement verkocht aan een spotprijs ?

Per wedstrijd achter gesloten deuren beloofde onze club deze wedstrijd terug te betalen op 3 mogelijke manier.
1 daarvan was het bedrag in mindering brengen op het abo van volgend seizoen.
De supportersfederatie zal wel aansturen dat een goeie supporter zijn geld niet gaat ophalen.  Terwijl dat iedereen die dit jaar een abonnement kocht sowieso een goeie supporter is.
De meeste supporters zijn ondertussen al slim genoeg om niet meer naar die pipo’s te luisteren zeker?

Dat ze een geste doen naar de huidige abonnees in de vorm van wat extra credits op de drankkaart ,ok. Als alle abonnees van dit jaar , voor peanuts hun abonnement kunnen verlengen (we gaan wellicht geen match meer zien in het stadion,tenzij we in PO II geraken) dan zal het financiële zelfmoord zijn.

Ben benieuwd hoe andere clubs dit gaan aanpakken.