Auteur Topic: Speeldag 21 : 24/01/2021 - 16.00u : Essevee - Beerschot V.A.  (gelezen 10517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 21 : 24/01/2021 - 16.00u : Essevee - Beerschot V.A.
« Reactie #80 Gepost op: januari 24, 2021, 10:05:15 pm »
Voetjes terug op de grond. Ja het veld, blablabla. Govea mag eens bellen naar Holzhauser voor degelijke vrije trappen te geven. Want op zo een veld WEET JE dat het wordt beslist op DETAILS. En we leren er maar niet uit. Die Griek wordt hier voor vele (vooral op de Fan Page) gezien als de nieuwe God, De Smet precies van hetzelfde. Het zijn eendagsvliegen. Als je met een Dompé/Srarfi zo weinig bezig bent, dan verlies je een groot percentage van uw aanvallende kwaliteiten. Maar nogmaals, we staan nog steeds prima. Hopelijk stunten komende week, je weet maar nooit. Maar ga eens met uw sterkste 11 spelen, en geef ze VERTROUWEN. En niet vertrouwen geven voor 60 minuten, maar vertrouwen geven voor een paar wedstrijden. Laat ze fouten maken, maar laat ze vooral groeien. En dan heb ik het ook werkelijk over Dompé en een Srarfi. Vraag is alleen of het vertrouwen bij bijvoorbeeld Srarfi kan hersteld worden, want die is gebroken denk ik.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 21 : 24/01/2021 - 16.00u : Essevee - Beerschot V.A.
« Reactie #81 Gepost op: januari 25, 2021, 09:11:43 am »
Nagel op de kop.
we hebben oerechance gehad bepaalde wedstrijden (tegen de slechtsten vd klas) en door omstandigheden kregen we de zwakkeren (waar wij ook bij zitten) achter elkaar.
tegen OHL verdienden we zeker een punt en speelden we de eerste helft goed!
tegen Beerschot weet je dat je met die opstelling niet veel kansen zal krijgen want er staat quasi geen snelheid en creativiteit op het veld.
of werd er gedacht dat we aan de hand van balbezit 3 punten krijgen?????
eens de 0-1 viel was het over want er werd paniekvoetbal gespeeld.
ik zag precies een wedstrijd zoals tegen STVV.
alsof de trainer van hen had gezegd: laat Zulte Waregem maar de bal, we vangen ze op en krijgen wel onze kansen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 21 : 24/01/2021 - 16.00u : Essevee - Beerschot V.A.
« Reactie #82 Gepost op: januari 25, 2021, 03:31:00 pm »
We staan inderdaad terug met de voetjes op de grond. Maar we moeten nu ook niet meteen gaan panikeren. Volgens mij zijn we ook gered hoor.

Tegen Beerschot was het gewoon weer heel slecht, maar Beerschot zelf vond ik ook niet goed, zij scoren 2x op vrije trap + een penalty die geen was. Echt uitgespeelde kansen hadden zij toch ook niet.

Het ligt ook echt aan ons veld, ik weet dat dit voor beide ploegen is maar volgens mij zit dit toch in de hoofden van onze spelers, om bijna elke week op dit soort veld te moeten spelen. We hebben nog geen enkele goeie thuismatch gezien, terwijl we op verplaatsing soms wel degelijk voetbal brengen.

Gisteren mis je wel een Seck, zeker op vrije trap, misschien had hij er wel een paar kunnen wegkoppen waardoor er geen doelpunt uit kwam.

Op naar woensdag, waar er al weer een nieuwe match voor de deur staat. Persoonlijk vind ik dat er teveel matchen zijn op een te korte tijd. Na een overwinning kun je er bijna niet van genieten en na een nederlaag kun je niet meteen bijschaven op training.
SV TILL I DIE